მოდის სახლი Yves Saint Laurent უჩვეულო პიარ-აქციებით თაყვანისმცემლების გაოცებას განაგრძობს. თავდაპირველად ბრენდმა სახელი შეიცვალა და "სენ ლორენი" დაირქვა, ახლა კი სარეკლამო სახედ ამერიკული შოუ-ბიზნესის ყველაზე ექსტრავაგანტული წარმომადგენელი მერლინ მენსონი შეარჩია.
ეპატაჟური მომღერალი "სენ ლორენის" გაზაფხული/ზაფხული 2013-ის კოლექციას წარადგენს.
კოლექციის რეკლამა მერლინ მენსონის მონაწილეობით შავ-თეთრ ფერებშია გადაწყვეტილი და საზოგადოება მის ხილვას რამდენიმე დღეში შეძლებს.
მომზადებულია popcornnews.ru-ს მიხედვით.