პოლიტიკა
კონფლიქტები

24

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ხუთშაბათი, მთვარის ოცდამეექვსე დღე დაიწყება 05:06-ზე, მთვარე თევზებშია საკმაოდ რთული დღეა. თავი შეიკავეთ ყოველგვარი კონფლიქტისგან. არ დაიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ფულის ხარჯვას; ვაჭრობაში არ მოტყუვდეთ. კარგი დღეა სწავლისა და გამოცდის ჩასაბარებლად. მოერიდეთ სამსახურის, საქმიანობის შეცვლას. უფროსთან კამათს. მგზავრობა და მივლინება სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგია მსუბუქი ვარჯიში; საოჯახო საქმეების შესრულება. თავი შეიკავეთ მოწევისა და ალკოჰოლისგან. გაუფრთხილდით ფეხებს. არ გადაღალოთ, ჩაიცვით მოსახერხებელი ფეხსაცმელი. კარგია ტერფების მასაჟი.
სამხედრო
სამართალი
მსოფლიო
სპორტი
Faceამბები
მოზაიკა
მეცნიერება
კულტურა/შოუბიზნესი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
Hyundai-სა და FIFA World Cup 2022-ის  პარტნიორობა საუკუნის გოლის გასატანად
Hyundai-სა და FIFA World Cup 2022-ის  პარტნიორობა საუკუნის გოლის გასატანად

სა­ი­მე­დო პარტნი­ო­რო­ბა 1999 წლი­დან

FIFA-სთან თა­ნამ­შრომ­ლო­ბის ხელ­შეკ­რუ­ლე­ბას Hyundai-მ ხელი 1999 წელს მო­ა­წე­რა. 2002 წელს კომ­პა­ნია მსოფ­ლიო სა­ფეხ­ბურ­თო ჩემ­პი­ო­ნა­ტის, მომ­დევ­ნო წლებ­ში კი ქალ­თა, ქვი­ში­სა და ფუტ­სა­ლის მსოფ­ლიო ჩემ­პი­ო­ნა­ტე­ბის პარტნი­ო­რი გახ­და. მას შემ­დეგ ეს თა­ნამ­შრომ­ლო­ბა სტა­ბი­ლუ­რად გრძელ­დე­ბა: Hyundai კვლა­ვაც FIFA-ს ყვე­ლა­ზე მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი, ოფი­ცი­ა­ლუ­რი სა­ავ­ტო­მო­ბი­ლო პარტნი­ო­რია და სა­ფეხ­ბურ­თო კლუ­ბებ­თან, მო­თა­მა­შე­ებ­სა და ასო­ცი­ა­ცი­ებ­თან ერ­თად, პლა­ნე­ტის ყვე­ლა­ზე პო­პუ­ლა­რუ­ლი თა­მა­შით გა­მოწ­ვე­ულ ემო­ცი­ებს ფეხ­ბურ­თის ფა­ნებს მთე­ლი მსოფ­ლი­ოს მას­შტა­ბით უზი­ა­რებს.

მდგრა­დი გან­ვი­თა­რე­ბა

Hyundai და FIFA2022 წლის მსოფ­ლი­ოს სა­ფეხ­ბურ­თო ჩემ­პი­ო­ნატ­ზე კვლა­ვაც ერ­თგულ პარტნი­ო­რე­ბად რჩე­ბი­ან. ამ­ჯე­რად ამ პარტნი­ო­რო­ბის მთა­ვა­რი მი­ზა­ნი მდგრა­დი მსოფ­ლიო ჩემ­პი­ო­ნა­ტის ჩა­ტა­რე­ბაა.

Hyundai -სთვის მდგრა­დი გან­ვი­თა­რე­ბა უფრო მე­ტია, ვიდ­რე უბ­რა­ლოდმწვა­ნე მო­მავ­ლის შექ­მნა. კომ­პა­ნი­ის­თვის ის ჩვე­ნი პლა­ნე­ტის მო­მა­ვალ­ზე ზრუნ­ვას ნიშ­ნავს და ისე­თი ეკო­სის­ტე­მე­ბი­სა და ტექ­ნო­ლო­გი­ე­ბის შექ­მნას გუ­ლის­ხმობს, რომ­ლე­ბიც მარ­თლაც გა­უძ­ლებს დროს, გა­ნა­ვი­თა­რებს და ხელს შე­უ­წყობს კომ­პა­ნი­ის ხედ­ვის "პროგ­რე­სი კა­ცობ­რი­ო­ბის­თვის“ რე­ა­ლო­ბად ქცე­ვას.

და­სა­ხუ­ლი მიზ­ნის მიღ­წე­ვა ერთ დღე­ში და ერთი ადა­მი­ა­ნის მიერ შე­უძ­ლე­ბე­ლია, ამი­ტომ ახლა, რო­გორც არას­დროს, ერ­თი­ა­ნო­ბაა მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი.

რა შე­იძ­ლე­ბა აერ­თი­ა­ნებ­დეს დე­და­მი­წის მო­სახ­ლე­ო­ბას იმა­ზე მე­ტად, ვიდ­რე ფეხ­ბურ­თის სიყ­ვა­რუ­ლია? სწო­რედ ამი­ტომ, Hyundai-მ გა­და­წყვი­ტა, ჩვე­ნი პლა­ნე­ტის კე­თილ­დღე­ო­ბის­თვის ფეხ­ბურ­თის სიყ­ვა­რუ­ლიც გა­მო­ე­ყე­ნე­ბი­ნა და ახა­ლი კამ­პა­ნია— "სა­უ­კუ­ნის მი­ზა­ნი“ წა­რად­გი­ნა.

კამ­პა­ნი­ის ფარ­გლებ­ში, Hyundai-მღო­ნის­ძი­ე­ბის სტუმ­რე­ბის ტრან­სპორ­ტი­რე­ბის­თვის ეკო­ავ­ტო­მიბ­ლე­ბი გა­მო­ყო,შეკ­რი­ბა "სა­უ­კუ­ნის გუნ­დი“ და შექ­მნა ვი­დე­ორ­გო­ლე­ბი, რომ­ლე­ბიც ეხ­მა­რე­ბა მის წევ­რებს, კამ­პა­ნი­ის მთა­ვა­რი გზავ­ნი­ლე­ბით ხმა რაც შე­იძ­ლე­ბა მეტ ადა­მი­ანს მი­აწ­ვდი­ნონ.

კამ­პა­ნი­ას "სა­უ­კუ­ნის მი­ზა­ნი“ მთა­ვა­რი "პერ­სო­ნა­ჟიც“ ჰყავს: Hyundai-ს ელექტრო­მო­ბი­ლი IONIQ5, რო­მე­ლი­ცამ­ჟა­მადბ­რენ­დის არსსა და მი­ზანს სა­უ­კე­თე­სოდ გა­მო­ხა­ტავს.

Hyundai-ს ფილმში,რო­მელ­შიც ფეხ­ბურ­თის ბრი­ტა­ნე­ლი ლე­გენ­და სტი­ვენ ჯერ­არ­დი­მო­ნა­წი­ლე­ობს, მა­ყუ­რე­ბე­ლი სხვა­დას­ხვა მატჩში გა­ტა­ნილ მნიშ­ვნე­ლო­ვან გო­ლებს ადევ­ნებს თვალს. ფეხ­ბურთში გოლი არის ის მი­ზა­ნი, რომ­ლის მიღ­წე­ვა­საც ადა­მი­ა­ნე­ბი ერ­თად აღ­ნიშ­ნა­ვენ და ზე­ი­მო­ბენ. მის გა­ტა­ნას­მარ­თლაც ჯა­დოს­ნუ­რი წუ­თე­ბი მოს­დევს. მხო­ლოდ სი­ტყვა"გო­ლის“ ხსე­ნე­ბაც კი საკ­მა­რი­სია იმ ყვე­ლა ემო­ცი­ის ერ­თდრო­უ­ლად გა­სახ­სე­ნებ­ლად, რომ­ლებ­საც ეს ამა­ღელ­ვე­ბე­ლი მო­მენ­ტი იწ­ვევს. რო­დე­საც გოლი გა­დის, სი­ხა­რუ­ლი, სტა­დი­ონ­ზე თუ მის მიღ­მა,მი­ლი­ო­ნო­ბით ადა­მი­ანს აერ­თი­ა­ნებს.

რო­მე­ლია ყვე­ლა­ზე შთამ­ბეჭ­და­ვი გოლი მსოფ­ლი­ოს ფეხ­ბურ­თის ის­ტო­რი­ა­ში?

ხა­მეს როდ­რი­გე­სის 2014 წელს გა­ტა­ნი­ლი ლე­გენ­და­რუ­ლი გოლი, თუ მსოფ­ლიო ჩემ­პი­ო­ნა­ტის ფი­ნალ­ში მა­რიო გე­ცეს შე­უ­და­რე­ბე­ლი დარ­ტყმა არ­გენ­ტი­ნის ნაკ­რე­ბის კა­რის მი­მარ­თუ­ლე­ბით? ან იქ­ნებ 1986 წელს, დი­ე­გო მა­რა­დო­ნას მიერ ინ­გლი­სის წი­ნა­აღ­მდეგ გა­ტა­ნი­ლი და­უ­ვი­წყა­რი გოლი სტა­დი­ონ "აცტე­კა­ზე“? ყვე­ლა მათ­გა­ნი, მარ­თლაც, შთამ­ბეჭ­და­ვია და ფეხ­ბურ­თის ის­ტო­რი­ა­ში თი­თო­ე­ულს სა­კუ­თა­რი სა­პა­ტიო ად­გი­ლი აქვს, თუმ­ცა ჩვენ მა­ინცვფიქ­რობთ, რომ კი­დევ უფრო მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი გოლი გვაქვს გა­სა­ტა­ნი.

სი­ტყვე­ბი "გოლი“ და "მი­ზა­ნი“ სე­მან­ტი­კუ­რი მნიშ­ვნე­ლო­ბით (ინ­გლი­სურ ენა­ზე) ხაზს უს­ვამს Hyundai-სს­წრაფ­ვას, მსოფ­ლიო მდგრა­დი გან­ვი­თა­რე­ბის მიზ­ნის ირ­გვლივ გა­ა­ერ­თი­ა­ნოს. მი­სი­შეს­რუ­ლე­ბა მარ­ტო არა­ვის შე­უძ­ლია, "სა­უ­კუ­ნის მიზ­ნის მი­საღ­წე­ვად“, სა­ჭი­როა, ყვე­ლა ერთ გუნ­დად შე­ვიკ­რათ.

ვი­დე­ოს სა­ნა­ხა­ვად ეწ­ვი­ეთ ბმულს: Goal of the Century

სა­უ­კუ­ნის გუნ­დი

Hyundai-მ ფეხ­ბურ­თის, ხე­ლოვ­ნე­ბის, მუ­სი­კის, გარ­თო­ბი­სა და კლი­მა­ტის აქ­ტი­ვიზ­მის სფე­რო­ე­ბი­დან სა­კუ­თა­რი საქ­მის სიყ­ვა­რუ­ლით გა­მორ­ჩე­უ­ლი ადა­მი­ა­ნე­ბი შეკ­რი­ბა და ისი­ნი "სა­უ­კუ­ნის გუნდში“ გა­ა­ერ­თი­ა­ნა.

"სა­უ­კუ­ნის გუნ­დის“ კა­პი­ტანს, ფეხ­ბურ­თის ბრი­ტა­ნელ ლე­გენ­დას, სტი­ვენ ჯერ­არდს სხვე­ბიც შე­უ­ერ­თდნენ:

  • ჯგუფ BTS-ის წევ­რე­ბი — მსოფ­ლი­ოს ერთ-ერთი ყვე­ლა­ზე გავ­ლე­ნი­ა­ნი შემ­სრუ­ლებ­ლე­ბი, რომ­ლე­ბიც სო­ცი­ა­ლურ კამ­პა­ნი­ებ­ში მუდ­მი­ვად მო­ნა­წი­ლე­ო­ბენ და მთელ მსოფ­ლი­ოს სა­კუ­თა­რი მუ­სი­კის ირ­გვლივ აერ­თი­ა­ნე­ბენ;
  • SPOT —Hyundai-ს მა­ღალ­ტექ­ნო­ლო­გი­უ­რი რო­ბო­ტი, რო­მე­ლიც შე­მარ­თე­ბა­სა და ინო­ვა­ცი­ას აერ­თი­ა­ნებს;
  • ლო­რენ­ზო ქუ­ი­ნი — თა­ნა­მედ­რო­ვე ხე­ლო­ვა­ნი, რო­მე­ლიც შთამ­ბეჭ­და­ვი სკულპ­ტუ­რე­ბი­თაა ცნო­ბი­ლი;
  • ჯე­რე­მი სკო­ტი - მოს­კი­ნოს დი­ზა­ი­ნე­რი და კრე­ა­ტი­უ­ლი დი­რექ­ტო­რი, რო­მე­ლიც­სა­ზო­გა­დო­ე­ბას მო­მავ­ლის მო­დას­თან და­კავ­ში­რე­ბით სა­კუ­თარ შე­ხე­დუ­ლე­ბებს უზი­ა­რებს;
  • ნიკი ვუ — არა­ერ­თი ჯილ­დოს მფლო­ბე­ლი ფო­ტოგ­რა­ფი, რო­მე­ლიც მდგრად გან­ვი­თა­რე­ბას უწევს პო­პუ­ლა­რი­ზა­ცი­ას და სა­კუ­თა­რი ნა­მუ­შევ­რე­ბით სო­ცი­ა­ლურ უთა­ნას­წო­რო­ბას უს­ვამს ხაზს;
  • ნა­დია ნა­დი­მი-ავ­ღა­ნე­თი­დან დევ­ნი­ლი და ერთ-ერთ ყვე­ლა­ზე მეტი ტი­ტუ­ლის მქო­ნე ფეხ­ბურ­თე­ლი ქალი, რო­მე­ლიც და­ნი­ის ნაკ­რებ­ში თა­მა­შობს.

მსოფ­ლიო ჩემ­პი­ო­ნა­ტი უკვე და­ი­წყო. მისი კულ­მი­ნა­ცია - ფი­ნა­ლუ­რი მატ­ჩი 18 დე­კემ­ბერს გა­ი­მარ­თე­ბა. ასე რომ, წინ შთამ­ბეჭ­და­ვი და და­უ­ვი­წყა­რი ემო­ცი­ე­ბი გვე­ლო­დე­ბა.

(R)

მარადონა
0

ნეტავ კიდე დაიბადოს ისეთი როგორიც დიეგი იყო

ავტორი:

Hyundai-სა და FIFA World Cup 2022-ის  პარტნიორობა საუკუნის გოლის გასატანად

Hyundai-სა და FIFA World Cup 2022-ის  პარტნიორობა საუკუნის გოლის გასატანად

საიმედო პარტნიორობა 1999 წლიდან

FIFA-სთან თანამშრომლობის ხელშეკრულებას Hyundai-მ ხელი 1999 წელს მოაწერა. 2002 წელს კომპანია მსოფლიო საფეხბურთო ჩემპიონატის, მომდევნო წლებში კი ქალთა, ქვიშისა და ფუტსალის მსოფლიო ჩემპიონატების პარტნიორი გახდა. მას შემდეგ ეს თანამშრომლობა სტაბილურად გრძელდება: Hyundai კვლავაც FIFA-ს ყველაზე მნიშვნელოვანი, ოფიციალური საავტომობილო პარტნიორია და საფეხბურთო კლუბებთან, მოთამაშეებსა და ასოციაციებთან ერთად, პლანეტის ყველაზე პოპულარული თამაშით გამოწვეულ ემოციებს ფეხბურთის ფანებს მთელი მსოფლიოს მასშტაბით უზიარებს.

მდგრადი განვითარება

Hyundai და FIFA2022 წლის მსოფლიოს საფეხბურთო ჩემპიონატზე კვლავაც ერთგულ პარტნიორებად რჩებიან. ამჯერად ამ პარტნიორობის მთავარი მიზანი მდგრადი მსოფლიო ჩემპიონატის ჩატარებაა.

Hyundai -სთვის მდგრადი განვითარება უფრო მეტია, ვიდრე უბრალოდმწვანე მომავლის შექმნა. კომპანიისთვის ის ჩვენი პლანეტის მომავალზე ზრუნვას ნიშნავს და ისეთი ეკოსისტემებისა და ტექნოლოგიების შექმნას გულისხმობს, რომლებიც მართლაც გაუძლებს დროს, განავითარებს და ხელს შეუწყობს კომპანიის ხედვის "პროგრესი კაცობრიობისთვის“ რეალობად ქცევას.

დასახული მიზნის მიღწევა ერთ დღეში და ერთი ადამიანის მიერ შეუძლებელია, ამიტომ ახლა, როგორც არასდროს, ერთიანობაა მნიშვნელოვანი.

რა შეიძლება აერთიანებდეს დედამიწის მოსახლეობას იმაზე მეტად, ვიდრე ფეხბურთის სიყვარულია? სწორედ ამიტომ, Hyundai-მ გადაწყვიტა, ჩვენი პლანეტის კეთილდღეობისთვის ფეხბურთის სიყვარულიც გამოეყენებინა და ახალი კამპანია— "საუკუნის მიზანი“ წარადგინა.

კამპანიის ფარგლებში, Hyundai-მღონისძიების სტუმრების ტრანსპორტირებისთვის ეკოავტომიბლები გამოყო,შეკრიბა "საუკუნის გუნდი“ და შექმნა ვიდეორგოლები, რომლებიც ეხმარება მის წევრებს, კამპანიის მთავარი გზავნილებით ხმა რაც შეიძლება მეტ ადამიანს მიაწვდინონ.

კამპანიას "საუკუნის მიზანი“ მთავარი "პერსონაჟიც“ ჰყავს: Hyundai-ს ელექტრომობილი IONIQ5, რომელიცამჟამადბრენდის არსსა და მიზანს საუკეთესოდ გამოხატავს.

Hyundai-ს ფილმში,რომელშიც ფეხბურთის ბრიტანელი ლეგენდა სტივენ ჯერარდიმონაწილეობს, მაყურებელი სხვადასხვა მატჩში გატანილ მნიშვნელოვან გოლებს ადევნებს თვალს. ფეხბურთში გოლი არის ის მიზანი, რომლის მიღწევასაც ადამიანები ერთად აღნიშნავენ და ზეიმობენ. მის გატანასმართლაც ჯადოსნური წუთები მოსდევს. მხოლოდ სიტყვა"გოლის“ ხსენებაც კი საკმარისია იმ ყველა ემოციის ერთდროულად გასახსენებლად, რომლებსაც ეს ამაღელვებელი მომენტი იწვევს. როდესაც გოლი გადის, სიხარული, სტადიონზე თუ მის მიღმა,მილიონობით ადამიანს აერთიანებს.

რომელია ყველაზე შთამბეჭდავი გოლი მსოფლიოს ფეხბურთის ისტორიაში?

ხამეს როდრიგესის 2014 წელს გატანილი ლეგენდარული გოლი, თუ მსოფლიო ჩემპიონატის ფინალში მარიო გეცეს შეუდარებელი დარტყმა არგენტინის ნაკრების კარის მიმართულებით? ან იქნებ 1986 წელს, დიეგო მარადონას მიერ ინგლისის წინააღმდეგ გატანილი დაუვიწყარი გოლი სტადიონ "აცტეკაზე“? ყველა მათგანი, მართლაც, შთამბეჭდავია და ფეხბურთის ისტორიაში თითოეულს საკუთარი საპატიო ადგილი აქვს, თუმცა ჩვენ მაინცვფიქრობთ, რომ კიდევ უფრო მნიშვნელოვანი გოლი გვაქვს გასატანი.

სიტყვები "გოლი“ და "მიზანი“ სემანტიკური მნიშვნელობით (ინგლისურ ენაზე) ხაზს უსვამს Hyundai-სსწრაფვას, მსოფლიო მდგრადი განვითარების მიზნის ირგვლივ გააერთიანოს. მისიშესრულება მარტო არავის შეუძლია, "საუკუნის მიზნის მისაღწევად“, საჭიროა, ყველა ერთ გუნდად შევიკრათ.

ვიდეოს სანახავად ეწვიეთ ბმულს: Goal of the Century

საუკუნის გუნდი

Hyundai-მ ფეხბურთის, ხელოვნების, მუსიკის, გართობისა და კლიმატის აქტივიზმის სფეროებიდან საკუთარი საქმის სიყვარულით გამორჩეული ადამიანები შეკრიბა და ისინი "საუკუნის გუნდში“ გააერთიანა.

"საუკუნის გუნდის“ კაპიტანს, ფეხბურთის ბრიტანელ ლეგენდას, სტივენ ჯერარდს სხვებიც შეუერთდნენ:

  • ჯგუფ BTS-ის წევრები — მსოფლიოს ერთ-ერთი ყველაზე გავლენიანი შემსრულებლები, რომლებიც სოციალურ კამპანიებში მუდმივად მონაწილეობენ და მთელ მსოფლიოს საკუთარი მუსიკის ირგვლივ აერთიანებენ;
  • SPOT —Hyundai-ს მაღალტექნოლოგიური რობოტი, რომელიც შემართებასა და ინოვაციას აერთიანებს;
  • ლორენზო ქუინი — თანამედროვე ხელოვანი, რომელიც შთამბეჭდავი სკულპტურებითაა ცნობილი;
  • ჯერემი სკოტი - მოსკინოს დიზაინერი და კრეატიული დირექტორი, რომელიცსაზოგადოებას მომავლის მოდასთან დაკავშირებით საკუთარ შეხედულებებს უზიარებს;
  • ნიკი ვუ — არაერთი ჯილდოს მფლობელი ფოტოგრაფი, რომელიც მდგრად განვითარებას უწევს პოპულარიზაციას და საკუთარი ნამუშევრებით სოციალურ უთანასწორობას უსვამს ხაზს;
  • ნადია ნადიმი-ავღანეთიდან დევნილი და ერთ-ერთ ყველაზე მეტი ტიტულის მქონე ფეხბურთელი ქალი, რომელიც დანიის ნაკრებში თამაშობს.

მსოფლიო ჩემპიონატი უკვე დაიწყო. მისი კულმინაცია - ფინალური მატჩი 18 დეკემბერს გაიმართება. ასე რომ, წინ შთამბეჭდავი და დაუვიწყარი ემოციები გველოდება.

(R)