სამართალი
პოლიტიკა
მსოფლიო

24

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ხუთშაბათი, მთვარის ოცდამეექვსე დღე დაიწყება 05:06-ზე, მთვარე თევზებშია საკმაოდ რთული დღეა. თავი შეიკავეთ ყოველგვარი კონფლიქტისგან. არ დაიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ფულის ხარჯვას; ვაჭრობაში არ მოტყუვდეთ. კარგი დღეა სწავლისა და გამოცდის ჩასაბარებლად. მოერიდეთ სამსახურის, საქმიანობის შეცვლას. უფროსთან კამათს. მგზავრობა და მივლინება სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგია მსუბუქი ვარჯიში; საოჯახო საქმეების შესრულება. თავი შეიკავეთ მოწევისა და ალკოჰოლისგან. გაუფრთხილდით ფეხებს. არ გადაღალოთ, ჩაიცვით მოსახერხებელი ფეხსაცმელი. კარგია ტერფების მასაჟი.
სპორტი
საზოგადოება
Faceამბები
მოზაიკა
სამხედრო
მეცნიერება
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
„ტოიოტა ცენტრი თბილისი“: სერვისის სპეციალური კამპანიის ფარგლებში უფასო ტექნიკური მომსახურების მისაღებად მომხმარებელმა VIN-კოდი უნდა შეამოწმოს
„ტოიოტა ცენტრი თბილისი“: სერვისის სპეციალური კამპანიის ფარგლებში უფასო ტექნიკური მომსახურების მისაღებად მომხმარებელმა VIN-კოდი უნდა შეამოწმოს

ტო­ი­ო­ტას ბრენ­დის ავ­ტო­მო­ბი­ლის მძღო­ლე­ბის­თვის სერ­ვი­სის სპე­ცი­ა­ლუ­რი კამ­პა­ნი­ის (რი­ქო­ლი) ფარ­გლებ­ში ჩა­ტა­რე­ბუ­ლი ნე­ბის­მი­ე­რი ტექ­ნი­კუ­რი მომ­სა­ხუ­რე­ბა კვლა­ვინ­დე­ბუ­რად უფა­სოა. ეს პრო­ცე­სი ტო­ი­ო­ტას მხო­ლოდ იმ ავ­ტო­მო­ბი­ლებ­ზე ვრცელ­დე­ბა, რო­მე­ლიც „რი­ქოლ-კამ­პა­ნი­ას“ ექ­ვემ­დე­ბა­რე­ბა.სა­ი­დენ­ტი­ფი­კა­ციო VIN-კო­დის შე­მოწ­მე­ბით კი მომ­ხმა­რე­ბელს სა­შუ­ა­ლე­ბა ეძ­ლე­ვა გა­არ­კვი­ოს, სა­ჭი­რო­ებს თუ არა ავ­ტო­მო­ბი­ლი სერ­ვი­სის სპე­ცი­ა­ლურ კამ­პა­ნი­ა­ში მო­ნა­წი­ლე­ო­ბას, - ამის შე­სა­ხებ „ტო­ი­ო­ტა ცენ­ტრ თბი­ლის­ში“ აცხა­დე­ბენ.

„ტო­ი­ო­ტა ცენ­ტრ თბი­ლი­სის“ მარ­კე­ტინ­გი­სა და სა­ზო­გა­დო­ე­ბას­თან ურ­თი­ერ­თო­ბის სამ­სა­ხუ­რის ხელ­მძღვა­ნე­ლის, თი­ნა­თინ მა­კა­რი­ძის ინ­ფორ­მა­ცი­ით, იმის გა­სარ­კვე­ვად, ეხე­ბა თუ არა ავ­ტო­მო­ბილს სერ­ვი­სის სპე­ცი­ა­ლუ­რი კამ­პა­ნია, მომ­ხმა­რე­ბელ­მა მარ­ტი­ვი პრო­ცე­დუ­რა უნდა გა­ი­ა­როს:შ ეუძ­ლია ეწ­ვი­ოს ბმულს -https://www.toyota.ge/vincheck დაVIN-კოდი სპე­ცი­ა­ლურ ველ­ში შე­ი­ტა­ნოს, ან შე­ვი­დეს „ტო­ი­ო­ტა ცენ­ტრ თბი­ლი­სის“ ფე­ის­ბუ­ქის გვერ­დზე -https://www.facebook.com/toyotatbilisi და VIN-კოდი პი­რა­დი შე­ტყო­ბი­ნე­ბით გაგ­ზავ­ნოს. „რი­ქოლ-კამ­პა­ნი­ა­ში“ ჩარ­თვის სა­ჭი­რო­ე­ბის და­დას­ტუ­რე­ბის შემ­დეგ, მომ­ხმა­რე­ბელს შე­უძ­ლია „ტო­ი­ო­ტა ცენ­ტრ თბი­ლისს“ მი­მარ­თოს და გა­არ­კვი­ოს, თუ რა კონ­კრე­ტუ­ლი ტექ­ნი­კუ­რი სა­მუ­შა­ო­ე­ბი ჩა­უ­ტარ­დე­ბა მის ავ­ტო­მო­ბილს.

რო­გორც თი­ნა­თინ მა­კა­რი­ძე აცხა­დებს, მი­უ­ხე­და­ვად იმი­სა, რომ ტო­ი­ო­ტას მო­დე­ლე­ბი გამ­ძლე­ო­ბით, სა­ი­მე­დო­ო­ბი­თა და მა­ღა­ლი მო­თხოვ­ნით გა­მო­ირ­ჩე­ვა, „ტო­ი­ო­ტა მო­ტორ კორ­პო­რა­ცია“ სა­ჭი­როდ მი­იჩ­ნევს,მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე ზრუნ­ვა ავ­ტო­მო­ბი­ლის ექ­სპლუ­ა­ტა­ცი­ის პრო­ცეს­შიც გა­ნაგ­რძოს. ამ მიზ­ნით, „ტო­ი­ო­ტა“ მთელ მსოფ­ლი­ო­ში, დი­ლე­რე­ბის მეშ­ვე­ო­ბით, სერ­ვი­სის სპე­ცი­ა­ლურ კამ­პა­ნი­ას თით­ქმის უწყვე­ტად ატა­რებს.

„რი­ქოლ-კამ­პა­ნი­ის“ გა­მო­ცხა­დე­ბის მი­ზა­ნი, ხშირ შემ­თხვე­ვა­ში, ექ­სპლუ­ა­ტა­ცი­ა­ში შე­სუ­ლი ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბის მო­ნი­ტო­რინ­გი ან შე­საძ­ლო გა­უ­მარ­თა­ო­ბის თა­ვი­დან აცი­ლე­ბა, ასე­ვე,ზო­გი­ერ­თი ავ­ტო­ნა­წი­ლის გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბუ­ლი ვერ­სი­ით ჩა­ნაც­ვლე­ბაა. რო­გორც წესი, სერ­ვი­სის სპე­ცი­ა­ლურ კამ­პა­ნი­ებს „ტო­ი­ო­ტა მო­ტორ კორ­პო­რა­ცია“ ყვე­ლა ქვე­ყა­ნა­ში, მათ შო­რის სა­ქარ­თვე­ლო­შიც ატა­რებს“, - აღ­ნიშ­ნავს თი­ნა­თინ მა­კა­რი­ძე.

„ტო­ი­ო­ტა ცენ­ტრ თბი­ლი­სის“ მარ­კე­ტინ­გი­სა და სა­ზო­გა­დო­ე­ბას­თან ურ­თი­ერ­თო­ბის სამ­სა­ხუ­რის ხელ­მძღვა­ნე­ლის ინ­ფორ­მა­ცი­ით, სერ­ვი­სის სპე­ცი­ა­ლურ კამ­პა­ნი­ა­ში შე­საძ­ლე­ბე­ლია მოხ­ვდეს არა მხო­ლოდ ოფი­ცი­ა­ლუ­რი დი­ლე­რის­გან სა­ქარ­თვე­ლო­ში შე­ძე­ნი­ლი, არა­მედ ავ­ტო­ბაზ­რო­ბა­ზე, აგ­რეთ­ვე, აუქ­ცი­ო­ნის წე­სით ან უცხო­ეთ­ში ნა­ყი­დი ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბიც.

„მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია, ტო­ი­ო­ტას მძღო­ლებს ჰქონ­დეთ ინ­ფორ­მა­ცია, რომ სერ­ვი­სის სპე­ცი­ა­ლუ­რი კამ­პა­ნი­ის ფარ­გლებ­ში,დი­ლე­რის მხრი­დან ნე­ბის­მი­ე­რი ტექ­ნი­კუ­რი მომ­სა­ხუ­რე­ბა, მათ შო­რის ავ­ტო­ნა­წი­ლის შეც­ვლა, მთლი­ა­ნად უფა­სოა. ეს „ტო­ი­ო­ტა მო­ტორ კორ­პო­რა­ცი­ის“ მიერ დად­გე­ნი­ლი წე­სია, რა­საც დი­ლე­რი ყო­ველ­თვის იცავს. გარ­და ამი­სა, გვინ­და მომ­ხმა­რე­ბელ­მა იცო­დეს, რომ „ტო­ი­ო­ტა ცენ­ტრ თბი­ლის­ში“ გა­რან­ტი­რე­ბუ­ლად მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის ტექ­ნი­კურ მომ­სა­ხუ­რე­ბას გა­ვუ­წევთ და ორი­გი­ნალ ავ­ტო­ნა­წი­ლებს და­ვახ­ვედ­რებთ“, - გან­მარ­ტავს თი­ნა­თინ მა­კა­რი­ძე.

რო­გორც „ტო­ი­ო­ტა ცენ­ტრ თბი­ლის­ში“ აცხა­დე­ბენ, მომ­ხმა­რე­ბე­ლი, რო­მე­ლიც სერ­ვი­სის სპე­ცი­ა­ლურ კამ­პა­ნი­ა­ში ჩარ­თვას გა­და­წყვეტს, პან­დე­მი­ის პი­რო­ბებ­ში უსაფრ­თხო­ე­ბის დაც­ვის მიზ­ნით, აუ­ცი­ლებ­ლად წი­ნას­წარ უნდა და­უ­კავ­შირ­დეს „ტო­ი­ო­ტა ცენ­ტრ თბი­ლისს“ ნომ­რებ­ზე: 032 2511; 032 2 522 022 და ჩა­ე­წე­როს სერ­ვი­სის მი­სა­ღე­ბად, შემ­დეგ კი ეწ­ვი­ოს ცენ­ტრს ორ­შა­ბა­თი­დან პა­რას­კე­ვის ჩათ­ვლით, 09:30-დან 18:00 სა­ა­თამ­დე, ხოლო შა­ბათს - 09:30-დან 14:00 სა­ა­თამ­დე, მი­სა­მარ­თზე: და­ვით აღ­მა­შე­ნებ­ლის ხე­ი­ვა­ნი, #116;www.toyota-tbilisi.com

„ტო­ი­ო­ტა ცენ­ტრ თბი­ლის­ში“ მი­სულ მომ­ხმა­რე­ბელს მომ­სა­ხუ­რე­ბას პან­დე­მი­ის გავ­რცე­ლე­ბის საპ­რე­ვენ­ციო რე­გუ­ლა­ცი­ე­ბი­სა და უსაფრ­თხო­ე­ბის მა­ღა­ლი სტან­დარ­ტე­ბის სრუ­ლი დაც­ვით გა­უ­წე­ვენ.

ავტორი:

„ტოიოტა ცენტრი თბილისი“: სერვისის სპეციალური კამპანიის ფარგლებში უფასო ტექნიკური მომსახურების მისაღებად მომხმარებელმა VIN-კოდი უნდა შეამოწმოს

„ტოიოტა ცენტრი თბილისი“: სერვისის სპეციალური კამპანიის ფარგლებში უფასო ტექნიკური მომსახურების მისაღებად მომხმარებელმა VIN-კოდი უნდა შეამოწმოს

ტოიოტას ბრენდის ავტომობილის მძღოლებისთვის სერვისის სპეციალური კამპანიის (რიქოლი) ფარგლებში ჩატარებული ნებისმიერი ტექნიკური მომსახურება კვლავინდებურად უფასოა. ეს პროცესი ტოიოტას მხოლოდ იმ ავტომობილებზე ვრცელდება, რომელიც „რიქოლ-კამპანიას“ ექვემდებარება.საიდენტიფიკაციო VIN-კოდის შემოწმებით კი მომხმარებელს საშუალება ეძლევა გაარკვიოს, საჭიროებს თუ არა ავტომობილი სერვისის სპეციალურ კამპანიაში მონაწილეობას, - ამის შესახებ „ტოიოტა ცენტრ თბილისში“ აცხადებენ.

„ტოიოტა ცენტრ თბილისის“ მარკეტინგისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურის ხელმძღვანელის, თინათინ მაკარიძის ინფორმაციით, იმის გასარკვევად, ეხება თუ არა ავტომობილს სერვისის სპეციალური კამპანია, მომხმარებელმა მარტივი პროცედურა უნდა გაიაროს:შ ეუძლია ეწვიოს ბმულს -https://www.toyota.ge/vincheck დაVIN-კოდი სპეციალურ ველში შეიტანოს, ან შევიდეს „ტოიოტა ცენტრ თბილისის“ ფეისბუქის გვერდზე -https://www.facebook.com/toyotatbilisi და VIN-კოდი პირადი შეტყობინებით გაგზავნოს. „რიქოლ-კამპანიაში“ ჩართვის საჭიროების დადასტურების შემდეგ, მომხმარებელს შეუძლია „ტოიოტა ცენტრ თბილისს“ მიმართოს და გაარკვიოს, თუ რა კონკრეტული ტექნიკური სამუშაოები ჩაუტარდება მის ავტომობილს.

როგორც თინათინ მაკარიძე აცხადებს, მიუხედავად იმისა, რომ ტოიოტას მოდელები გამძლეობით, საიმედოობითა და მაღალი მოთხოვნით გამოირჩევა, „ტოიოტა მოტორ კორპორაცია“ საჭიროდ მიიჩნევს,მომხმარებელზე ზრუნვა ავტომობილის ექსპლუატაციის პროცესშიც განაგრძოს. ამ მიზნით, „ტოიოტა“ მთელ მსოფლიოში, დილერების მეშვეობით, სერვისის სპეციალურ კამპანიას თითქმის უწყვეტად ატარებს.

„რიქოლ-კამპანიის“ გამოცხადების მიზანი, ხშირ შემთხვევაში, ექსპლუატაციაში შესული ავტომობილების მონიტორინგი ან შესაძლო გაუმართაობის თავიდან აცილება, ასევე,ზოგიერთი ავტონაწილის გაუმჯობესებული ვერსიით ჩანაცვლებაა. როგორც წესი, სერვისის სპეციალურ კამპანიებს „ტოიოტა მოტორ კორპორაცია“ ყველა ქვეყანაში, მათ შორის საქართველოშიც ატარებს“, - აღნიშნავს თინათინ მაკარიძე.

„ტოიოტა ცენტრ თბილისის“ მარკეტინგისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურის ხელმძღვანელის ინფორმაციით, სერვისის სპეციალურ კამპანიაში შესაძლებელია მოხვდეს არა მხოლოდ ოფიციალური დილერისგან საქართველოში შეძენილი, არამედ ავტობაზრობაზე, აგრეთვე, აუქციონის წესით ან უცხოეთში ნაყიდი ავტომობილებიც.

„მნიშვნელოვანია, ტოიოტას მძღოლებს ჰქონდეთ ინფორმაცია, რომ სერვისის სპეციალური კამპანიის ფარგლებში,დილერის მხრიდან ნებისმიერი ტექნიკური მომსახურება, მათ შორის ავტონაწილის შეცვლა, მთლიანად უფასოა. ეს „ტოიოტა მოტორ კორპორაციის“ მიერ დადგენილი წესია, რასაც დილერი ყოველთვის იცავს. გარდა ამისა, გვინდა მომხმარებელმა იცოდეს, რომ „ტოიოტა ცენტრ თბილისში“ გარანტირებულად მაღალი ხარისხის ტექნიკურ მომსახურებას გავუწევთ და ორიგინალ ავტონაწილებს დავახვედრებთ“, - განმარტავს თინათინ მაკარიძე.

როგორც „ტოიოტა ცენტრ თბილისში“ აცხადებენ, მომხმარებელი, რომელიც სერვისის სპეციალურ კამპანიაში ჩართვას გადაწყვეტს, პანდემიის პირობებში უსაფრთხოების დაცვის მიზნით, აუცილებლად წინასწარ უნდა დაუკავშირდეს „ტოიოტა ცენტრ თბილისს“ ნომრებზე: 032 2511; 032 2 522 022 და ჩაეწეროს სერვისის მისაღებად, შემდეგ კი ეწვიოს ცენტრს ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით, 09:30-დან 18:00 საათამდე, ხოლო შაბათს - 09:30-დან 14:00 საათამდე, მისამართზე: დავით აღმაშენებლის ხეივანი, #116;www.toyota-tbilisi.com

„ტოიოტა ცენტრ თბილისში“ მისულ მომხმარებელს მომსახურებას პანდემიის გავრცელების საპრევენციო რეგულაციებისა და უსაფრთხოების მაღალი სტანდარტების სრული დაცვით გაუწევენ.

საქართველოში კორონავირუსის 395 ახალი შემთხვევა გამოვლინდა - რამდენი ტესტი ჩატარდა გასულ 24 საათში

"ოჯახი რომ დავტოვე, ეს ყველაზე მეტად მეუღლეზე აისახა... სამი გოგოს მამა ვარ" - უცნობი ფაქტები მეუფე ნიკოლოზის შესახებ

"ეტყობა ამ პარტიებს ყველას ნახმარი ჰყავს მეუფე იაკობი..." - პეტრე ცაავა ბოდბელ ეპისკოპოსს პასუხობს