PSP "მომხმარებლისადმი მადლიერების კვირეულს" 21-27 ნოემბერს კოსმეტიკური ბრენდების და პირის ღრუს მოვლის საშუალებებზე 50%-იანი ფასდაკლებით აღნიშნავს.
PSP არის პირველი კომპანია საქართველოში, რომელმაც შარშან მომხმარებლისადმი მადლიერების კამპანია წამოიწყო და წელს მომხმარებლები მას უკვე განსაკუთრებული ინტერესით ელოდნენ. კოვიდ-19-თან დაკავშირებული რეგულაციების გათვალისწინებით, აფთიაქში მომხმარებელთა განსაკუთრებით დიდი რაოდენობის თავშეყრის თავიდან ასარიდებლად, წელს PSP-მ მომხმარებლებისადმი მადლიერების კვირეული გამოაცხადა.
ეს ნიშნავს, რომ 21-დან 27 ნოემბრის ჩათვლით PSP-ს სააფთიაქო ქსელში საქართველოსმასშტაბით ნახევარ ფასად, 50%-იანი ფასდაკლებით მომხმარებელს შეუძლია შეიძინოსმსოფლიოში ცნობილი კოსმეტიკური ბრენდების: კოდალი, ესტედერმი, ბიოდერმა, ვიში,ლიერაკი, ლა როშ პოზე, ტოპი კრემი, მიზონი, მისშა, ნუქსი, ლიერაკი, ავენი, სოსკინი,ეუსერინი, ისის ფარმა, ფიტო, კეიპრო, პაეზე, ალგოლოჟი, ბიოფა, ნოვექსპერტი,სებამედი, ზიაია, დოქტორ ირენა ერისი, ფარმასერისი - მისთვის სასურველიკოსმეტიკური საშუალება და პირის ღრუს მოვლის ბრენდების - პიავე, ბიორეპაიარი,ბლანქსი, სენსოდინი, პარადონტაქსი, როქსი, სპლატი, ლაქშერი - საშუალებები.„PSP-ს მთავარი პრიორიტეტი 26 წელია მომხმარებელი და მის ინტერესებზეორიენტირებული საქმიანობაა.
ამის დასტურია „მომხმარებლისადმი მადლიერების“გამოხატვის კამპანიაც, რომელსაც შარშან ჩავუყარეთ საფუძველი. ამ კამპანიისფარგლებში მთელი წლის განმავლობაში სხვადასხვა დღესასწაულსა თუ უქმეებზემრავალფეროვანი განსაკუთრებული და საინტერესო შეთავაზებებით ვახარებდითმომხმარებელს.წელს კოვიდთან დაკავშირებით არსებული სიტუაციის გათვალისწინებით, მომხმარებლის დიდი რაოდენობით თავშეყრის თავიდან არიდების მიზნით, დღეებიკვირაზე გადავანაწილეთ და მთელი კვირის მანძილზე მომხმარებელს შესაძლებლობაექნებათ ნახევარ ფასად, 50%-იანი ფასდაკლებით შეიძინოს სასურველი კოსმეტიკურიდა თავის მოვლის საშუალებები PSP-ს ექსკლუზიური ბრენდების მრავალფეროვანიასორტიმენტიდან.ამასთან, გავითვალისწინეთ მომხმარებლის შარშანდელი აქტივობა, სურვილები დაპროდუქციის ასორტიმენტი და რაოდენობა მას შევუსაბამეთ. „მომხმარებლისადმიმადლიერების“ აღნიშვნა PSP-ში უკვე ტრადიციად იქცა“- აცხადებენ კომპანიაში.
R