სამართალი
პოლიტიკა
მსოფლიო

24

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ხუთშაბათი, მთვარის ოცდამეექვსე დღე დაიწყება 05:06-ზე, მთვარე თევზებშია საკმაოდ რთული დღეა. თავი შეიკავეთ ყოველგვარი კონფლიქტისგან. არ დაიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ფულის ხარჯვას; ვაჭრობაში არ მოტყუვდეთ. კარგი დღეა სწავლისა და გამოცდის ჩასაბარებლად. მოერიდეთ სამსახურის, საქმიანობის შეცვლას. უფროსთან კამათს. მგზავრობა და მივლინება სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგია მსუბუქი ვარჯიში; საოჯახო საქმეების შესრულება. თავი შეიკავეთ მოწევისა და ალკოჰოლისგან. გაუფრთხილდით ფეხებს. არ გადაღალოთ, ჩაიცვით მოსახერხებელი ფეხსაცმელი. კარგია ტერფების მასაჟი.
სპორტი
საზოგადოება
Faceამბები
მოზაიკა
სამხედრო
მეცნიერება
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
influencer.ge – საქართველოში ინფლუენსერ მარკეტინგი ბრენდის ცნობადობაზე და გაყიდვებზე მნიშვნელოვან გავლენას ახდენს
influencer.ge – საქართველოში ინფლუენსერ მარკეტინგი ბრენდის ცნობადობაზე და გაყიდვებზე მნიშვნელოვან გავლენას ახდენს

ინფლუ­ენ­სერ მარ­კე­ტინ­გი და ინფლუ­ენ­სე­რე­ბი მთელს მსოფ­ლი­ო­ში მნიშ­ვნე­ლო­ვან როლს ას­რუ­ლე­ბენ ბრენ­დე­ბის, პრო­დუქ­ტე­ბის, იდე­ე­ბი­სა და მომ­სა­ხუ­რე­ბის ცნო­ბა­დო­ბის შექ­მნა­სა და გა­ყიდ­ვე­ბის სტი­მუ­ლი­რე­ბა­ში. სა­ქარ­თვე­ლო­ში, ბრენ­დის პო­პუ­ლა­რი­ზა­ცი­ის მიზ­ნით, ინფლუ­ენ­სერ მარ­კე­ტინ­გის მომ­სა­ხუ­რე­ბით ბევ­რი მარ­კე­ტე­რი და კო­მუ­ნი­კა­ცი­ის სპე­ცი­ა­ლის­ტი სარ­გებ­ლობს.

რა არის და რო­გორ მუ­შა­ობს ინფლუ­ენ­სერ მარ­კე­ტინ­გი - ამ სა­კი­თხზე სა­ქარ­თვე­ლო­ში წამ­ყვან ინფლუ­ენ­სერ სა­ა­გენ­ტოს influencer.ge –ს წარ­მო­მად­გენ­ლებს ვე­სა­უბ­რეთ.

ელ­დარ პირ­მი­საშ­ვი­ლი:

სო­ცი­ა­ლუ­რი ქსე­ლე­ბის პო­პუ­ლა­რო­ბა და მას­ში ჩარ­თუ­ლი ადა­მი­ა­ნე­ბის რი­ცხვი დღი­თი­დღე იზ­რდე­ბა. კო­მუ­ნი­კა­ცი­ის სპე­ცი­ა­ლის­ტე­ბის­თვის სო­ცი­ა­ლურ ქსე­ლებ­ში ჩარ­თუ­ლი ადა­მი­ა­ნე­ბი მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი აუ­დი­ტო­რი­აა. ბოლო გა­მოკ­ვლე­ვე­ბის მი­ხედ­ვით, მსოფ­ლიო მას­შტა­ბით სო­ცი­ა­ლურ ქსელ­ში ჩარ­თუ­ლი ადა­მი­ა­ნე­ბის უმ­რავ­ლე­სო­ბა იღებს ინ­ფორ­მა­ცი­ას ამა თუ იმ პრო­დუქ­ტის ან ბრენ­დის შე­სა­ხებ და ყი­დუ­ლობს მას, ამი­ტომ გან­ვი­თარ­და ინფლუ­ენ­სერ მარ­კე­ტინ­გის სფე­რო აქ­ტი­უ­რად.

ინფლუ­ენ­სე­რი სო­ცი­ა­ლურ ქსელ­ში ჩარ­თუ­ლი ადა­მი­ა­ნია, რო­მელ­საც ჰყავს მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი მიმ­დევ­რე­ბი და აქვს გავ­ლე­ნა მიმ­დევ­რე­ბის გან­წყო­ბე­ბის და ქცე­ვის ცვლი­ლე­ბა­ზე, სჯე­რათ და ენ­დო­ბი­ან მას. ინფლუ­ენ­სერ მარ­კე­ტინ­გი არის და­გეგ­მი­ლი და სწო­რად ჩა­მო­ყა­ლი­ბე­ბუ­ლი სტრა­ტე­გია სო­ცი­ა­ლურ ქსე­ლებ­ში, სა­დაც ბრენ­დი ინფლუ­ენ­სე­რის გავ­ლით უქ­მნის პრო­დუქტს ცნო­ბა­დო­ბას და სტი­მუ­ლი­რე­ბას უკე­თებს გა­ყიდ­ვე­ბის ზრდას.

ბოლო წლებ­ში, მსოფ­ლი­ოს მას­შტა­ბით, ბრენ­დებ­მა ინფლუ­ენ­სერ მარ­კე­ტინ­გში 7 მი­ლი­არდ დო­ლარ­ზე მეტი და­ხარ­ჯეს, ყვე­ლა­ზე მეტი ინფლუ­ენ­სერ კამ­პა­ნია გან­ხორ­ცი­ელ­და ინ­სტაგ­რამ­ზე, ფე­ის­ბუქ­სა და იუ­თუბ­ზე. კო­მუ­ნი­კა­ცი­ის სპე­ცი­ა­ლის­ტე­ბის 73% ბრენ­დე­ბის პო­პუ­ლა­რი­ზა­ცი­ის­თვის ინფლუ­ენ­სე­რე­ბის გა­მო­ყე­ნე­ბას ირ­ჩევს, რაც მის შე­დე­გი­ა­ნო­ბა­ზე მე­ტყვე­ლებს.

ნინა პერ­ტე­ნა­ვა:

ინფლუ­ენ­სერ სა­ა­გენ­ტოს influencer.ge–ს გუნ­დი ფლობს ძა­ლი­ან მნიშ­ვნე­ლო­ვან მო­ნა­ცე­მებს, თუ რო­გორ ვი­თარ­დე­ბა სო­ცი­ა­ლუ­რი ქსე­ლი, ქსელ­ში ჩარ­თუ­ლი ადა­მი­ა­ნე­ბი და რა შე­დეგს იძ­ლე­ვა ის. წარ­მო­გიდ­გე­ნი­ათ?! - ერთ ქარ­თველ ინფლუ­ენ­სერს შე­უძ­ლია ინ­სტაგ­რამ სთო­რის სა­შუ­ა­ლე­ბით 50–80 ათას­ზე მეტ ადა­მი­ანს გა­აც­ნოს პრო­დუქ­ტი ან მომ­სა­ხუ­რე­ბა და გა­უ­ჩი­ნოს ყიდ­ვის სურ­ვი­ლი. ჩვენ პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლუ­რად ვარ­ჩევთ ინფლუ­ენ­სე­რებს, სწორ და შე­დეგ­ზე ორი­ენ­ტი­რე­ბულ სტრა­ტე­გი­ებს და კამ­პა­ნი­ებს ვგეგ­მავთ. ვდებთ წარ­მო­უდ­გე­ნელ შე­დე­გებს, ერ­თთვი­ა­ნი კამ­პა­ნი­ის შე­დე­გი შე­იძ­ლე­ბა მი­ლი­ონ ნახ­ვა­ზე მეტი იყოს. ასე­ვე, დიდი მნიშ­ვნე­ლო­ბა ენი­ჭე­ბა, თუ რო­გორ ახ­დე­ნენ ინფლუ­ენ­სე­რის გა­მომ­წე­რე­ბი ჩარ­თუ­ლო­ბას და რე­აქ­ცი­ე­ბის გა­მო­ხატ­ვას. ამ სფე­რო­ში ჩვე­ნი გა­მოც­დი­ლე­ბა 10 წელ­ზე მეტს ით­ვლის, ვიც­ნობთ ბაზ­რის ტენ­დენ­ცი­ებს და მუ­შა­ო­ბის სპე­ცი­ფი­კას და რაც მთა­ვა­რია, გვენ­დო­ბი­ან რო­გორც ინფლუ­ენ­სე­რე­ბი, ასე­ვე ად­გი­ლობ­რი­ვი და სა­ერ­თა­შო­რი­სო ბრენ­დე­ბი.

თეა აგ­ლა­ძე:

კო­მუ­ნი­კა­ცი­ის სფე­რო­ში მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია ქარ­თუ­ლი სპე­ცი­ფი­კის ცოდ­ნა და გა­მოც­დი­ლე­ბა, რაც ინფლუ­ენ­სერ კამ­პა­ნი­ის წარ­მა­ტე­ბას გა­ნა­პი­რო­ბებს. დიდი ხა­ნია ვმუ­შა­ობთ ამ სფე­რო­ში, ვაკ­ვირ­დე­ბით და ვი­ცით რო­გორც ბრენ­დე­ბის სტრა­ტე­გი­ე­ბი, ასე­ვე რა შე­უძ­ლი­ათ ინფლუ­ენ­სე­რებს. მი­უ­ხე­და­ვად იმი­სა, რომ მე­ო­რე წე­ლია ინფლუ­ენ­სერ სა­ა­გენ­ტო influencer.ge ჩა­მო­ვა­ყა­ლი­ბეთ, უკვე გან­ვა­ხორ­ცი­ე­ლეთ მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი პრო­ექ­ტე­ბი და კამ­პა­ნი­ე­ბი. მი­ვი­ღეთ ძა­ლი­ან კარ­გი შე­დე­გე­ბი, რო­გორც ბრენ­დის ცნო­ბა­დო­ბის, ასე­ვე გა­ყიდ­ვე­ბის კუ­თხით. ჩვენ გვენ­დო­ბი­ან ისე­თი კომ­პა­ნი­ე­ბი რო­გო­რე­ბიც არის: BOCH, BOG-APPLE PAY, CK-ARTTIME, PONTE VECCHIO, USAID და სხვა.

ირი­ნა ონაშ­ვი­ლი:

მთა­ვა­რი ინფლუ­ენ­სერ მარ­კე­ტინ­გში არის ბუ­ნებ­რი­ო­ბა და მიმ­დევ­რებ­ში/გა­მომ­წე­რებ­ში ნდო­ბის მო­პო­ვე­ბა. მხო­ლოდ სწო­რად ჩა­მო­ყა­ლი­ბე­ბულ სტრა­ტე­გი­ას და კარ­გად შექ­მნილ კონ­ტენტს შე­უძ­ლია კმა­ყო­ფი­ლი და­ტო­ვოს რო­გორც კომ­პა­ნია და მისი ბრენ­დი, ასე­ვე მომ­ხმა­რე­ბე­ლი, რო­მელ­მაც რა­ღაც ახა­ლი პრო­დუქ­ტი აღ­მო­ა­ჩი­ნა და შე­ი­ძი­ნა. რო­დე­საც კომ­პა­ნი­ე­ბი მი­კავ­შირ­დე­ბი­ან თა­ვი­ან­თი პრო­დუქ­ტე­ბის პო­პუ­ლა­რი­ზა­ცი­ის­თვის, ყვე­ლას ვე­უბ­ნე­ბი, რომ არ­სე­ბობს პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლუ­რი გუნ­დი influencer.ge, სა­დაც ხდე­ბა ბრენ­დის ღი­რე­ბუ­ლე­ბე­ბის კარ­გად შეს­წავ­ლა, გზამ­კვლე­ვის ჩა­მო­ყა­ლი­ბე­ბა, ინფლუ­ენ­სე­რე­ბის სწო­რად შერ­ჩე­ვა და რაც მთა­ვა­რია, მი­ღე­ბუ­ლი შე­დე­გე­ბის დათ­ვლა და ანა­ლი­ზი. ყვე­ლა ინფლუ­ენ­სერს უხა­რია, რო­დე­საც ის პრო­დუქ­ცია, რა­საც ის მო­იხ­მარს, აინ­ტე­რე­სებს მათ მიმ­დევ­რებს. მათ­თვის ყო­ველ­თვის აქ­ტუ­ა­ლუ­რია აზ­რე­ბის და რჩე­ვე­ბის გა­ზი­ა­რე­ბა და რაც მთა­ვა­რია, სა­სარ­გებ­ლო შე­დე­გის მი­ღე­ბა.

https://influencer.ge/

მო­ამ­ზა­და ჟურ­ნა­ლის­ტმა თა­მუ­ნა მა­ი­სუ­რა­ძემ

ავტორი:

influencer.ge – საქართველოში ინფლუენსერ მარკეტინგი ბრენდის ცნობადობაზე და გაყიდვებზე მნიშვნელოვან გავლენას ახდენს

influencer.ge – საქართველოში ინფლუენსერ მარკეტინგი ბრენდის ცნობადობაზე და გაყიდვებზე მნიშვნელოვან გავლენას ახდენს

ინფლუენსერ მარკეტინგი და ინფლუენსერები მთელს მსოფლიოში მნიშვნელოვან როლს ასრულებენ ბრენდების, პროდუქტების, იდეებისა და მომსახურების ცნობადობის შექმნასა და გაყიდვების სტიმულირებაში. საქართველოში, ბრენდის პოპულარიზაციის მიზნით, ინფლუენსერ მარკეტინგის მომსახურებით ბევრი მარკეტერი და კომუნიკაციის სპეციალისტი სარგებლობს.

რა არის და როგორ მუშაობს ინფლუენსერ მარკეტინგი - ამ საკითხზე საქართველოში წამყვან ინფლუენსერ სააგენტოს influencer.ge –ს წარმომადგენლებს ვესაუბრეთ.

ელდარ პირმისაშვილი:

სოციალური ქსელების პოპულარობა და მასში ჩართული ადამიანების რიცხვი დღითიდღე იზრდება. კომუნიკაციის სპეციალისტებისთვის სოციალურ ქსელებში ჩართული ადამიანები მნიშვნელოვანი აუდიტორიაა. ბოლო გამოკვლევების მიხედვით, მსოფლიო მასშტაბით სოციალურ ქსელში ჩართული ადამიანების უმრავლესობა იღებს ინფორმაციას ამა თუ იმ პროდუქტის ან ბრენდის შესახებ და ყიდულობს მას, ამიტომ განვითარდა ინფლუენსერ მარკეტინგის სფერო აქტიურად.

ინფლუენსერი სოციალურ ქსელში ჩართული ადამიანია, რომელსაც ჰყავს მნიშვნელოვანი მიმდევრები და აქვს გავლენა მიმდევრების განწყობების და ქცევის ცვლილებაზე, სჯერათ და ენდობიან მას. ინფლუენსერ მარკეტინგი არის დაგეგმილი და სწორად ჩამოყალიბებული სტრატეგია სოციალურ ქსელებში, სადაც ბრენდი ინფლუენსერის გავლით უქმნის პროდუქტს ცნობადობას და სტიმულირებას უკეთებს გაყიდვების ზრდას.

ბოლო წლებში, მსოფლიოს მასშტაბით, ბრენდებმა ინფლუენსერ მარკეტინგში 7 მილიარდ დოლარზე მეტი დახარჯეს, ყველაზე მეტი ინფლუენსერ კამპანია განხორციელდა ინსტაგრამზე, ფეისბუქსა და იუთუბზე. კომუნიკაციის სპეციალისტების 73% ბრენდების პოპულარიზაციისთვის ინფლუენსერების გამოყენებას ირჩევს, რაც მის შედეგიანობაზე მეტყველებს.

ნინა პერტენავა:

ინფლუენსერ სააგენტოს influencer.ge–ს გუნდი ფლობს ძალიან მნიშვნელოვან მონაცემებს, თუ როგორ ვითარდება სოციალური ქსელი, ქსელში ჩართული ადამიანები და რა შედეგს იძლევა ის. წარმოგიდგენიათ?! - ერთ ქართველ ინფლუენსერს შეუძლია ინსტაგრამ სთორის საშუალებით 50–80 ათასზე მეტ ადამიანს გააცნოს პროდუქტი ან მომსახურება და გაუჩინოს ყიდვის სურვილი. ჩვენ პროფესიონალურად ვარჩევთ ინფლუენსერებს, სწორ და შედეგზე ორიენტირებულ სტრატეგიებს და კამპანიებს ვგეგმავთ. ვდებთ წარმოუდგენელ შედეგებს, ერთთვიანი კამპანიის შედეგი შეიძლება მილიონ ნახვაზე მეტი იყოს. ასევე, დიდი მნიშვნელობა ენიჭება, თუ როგორ ახდენენ ინფლუენსერის გამომწერები ჩართულობას და რეაქციების გამოხატვას. ამ სფეროში ჩვენი გამოცდილება 10 წელზე მეტს ითვლის, ვიცნობთ ბაზრის ტენდენციებს და მუშაობის სპეციფიკას და რაც მთავარია, გვენდობიან როგორც ინფლუენსერები, ასევე ადგილობრივი და საერთაშორისო ბრენდები.

თეა აგლაძე:

კომუნიკაციის სფეროში მნიშვნელოვანია ქართული სპეციფიკის ცოდნა და გამოცდილება, რაც ინფლუენსერ კამპანიის წარმატებას განაპირობებს. დიდი ხანია ვმუშაობთ ამ სფეროში, ვაკვირდებით და ვიცით როგორც ბრენდების სტრატეგიები, ასევე რა შეუძლიათ ინფლუენსერებს. მიუხედავად იმისა, რომ მეორე წელია ინფლუენსერ სააგენტო influencer.ge ჩამოვაყალიბეთ, უკვე განვახორციელეთ მნიშვნელოვანი პროექტები და კამპანიები. მივიღეთ ძალიან კარგი შედეგები, როგორც ბრენდის ცნობადობის, ასევე გაყიდვების კუთხით. ჩვენ გვენდობიან ისეთი კომპანიები როგორებიც არის: BOCH, BOG-APPLE PAY, CK-ARTTIME, PONTE VECCHIO, USAID და სხვა.

ირინა ონაშვილი:

მთავარი ინფლუენსერ მარკეტინგში არის ბუნებრიობა და მიმდევრებში/გამომწერებში ნდობის მოპოვება. მხოლოდ სწორად ჩამოყალიბებულ სტრატეგიას და კარგად შექმნილ კონტენტს შეუძლია კმაყოფილი დატოვოს როგორც კომპანია და მისი ბრენდი, ასევე მომხმარებელი, რომელმაც რაღაც ახალი პროდუქტი აღმოაჩინა და შეიძინა. როდესაც კომპანიები მიკავშირდებიან თავიანთი პროდუქტების პოპულარიზაციისთვის, ყველას ვეუბნები, რომ არსებობს პროფესიონალური გუნდი influencer.ge, სადაც ხდება ბრენდის ღირებულებების კარგად შესწავლა, გზამკვლევის ჩამოყალიბება, ინფლუენსერების სწორად შერჩევა და რაც მთავარია, მიღებული შედეგების დათვლა და ანალიზი. ყველა ინფლუენსერს უხარია, როდესაც ის პროდუქცია, რასაც ის მოიხმარს, აინტერესებს მათ მიმდევრებს. მათთვის ყოველთვის აქტუალურია აზრების და რჩევების გაზიარება და რაც მთავარია, სასარგებლო შედეგის მიღება.

https://influencer.ge/

მოამზადა ჟურნალისტმა თამუნა მაისურაძემ

უზენაესი სასამართლოს სამოქალაქო საქმეთა პალატამ კომპანია "აკას" პარტნიორებს შორის 12-წლიანი სამართალწარმოება დაასრულა

როგორ უნდა მივიღოთ რუჯი დამწვრობის გარეშე და როგორ მოვუაროთ გარუჯულ კანს?

რას ნიშნავს დაბალანსებული კვება ძაღლისთვის და როგორ უნდა შევადგინოთ სწორი რაციონი მისთვის