მსოფლიო
მოზაიკა
საზოგადოება

13

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ორშაბათი, მთვარის მეჩვიდმეტე დღე დაიწყება 22:48-ზე, მთვარე მორიელშია კარგი დღეა ფინანსური საკითხების მოსაგვარებლად, ახალი საქმეების დასაწყებად. ვაჭრობა, უძრავ ქონებასთან დაკავშირებული საკითხების მოგვარება. შეხვედრების, ურთიერთობისა და მხიარულების დღეა. მოერიდეთ საქმეების გარჩევას. უფროსთან კონტაქტი კარგს არაფერს მოგიტანთ. კარგი დღეა მოგზაურობის დასაწყებად, საქმიანობის, სამსახურის შესაცვლელად. კარგი დღეა ქორწინებისთვის, ნიშნობისთვის. დაუშვებელია ქირურგიული ოპერაციის ჩატარება სასქესო ორგანოებზე, მსხვილ ნაწლავზე, შარდის ბუშტზე. მატულობს ვენერიული დაავადებების რისკი. მოსალოდნელია ტრავმები, ქირურგიული ჩარევის ალბათობა.
კონფლიქტები
სპორტი
პოლიტიკა
სამართალი
კულტურა/შოუბიზნესი
მეცნიერება
Faceამბები
სამხედრო
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
რა მნიშვნელობა აქვს დასაქმების ფორუმს კომპანიებისთვის
რა მნიშვნელობა აქვს დასაქმების ფორუმს კომპანიებისთვის

ბოლო პე­რი­ოდ­ში, ევ­რო­პა­სა და აშშ-ში კომ­პა­ნი­ე­ბის უმე­ტე­სო­ბა დამ­საქ­მებ­ლის ბრენ­დინგზე იწყებს ზრუ­ნავს, რათა მო­ი­ზი­დოს ადა­მი­ა­ნუ­რი კა­პი­ტა­ლი, რო­მე­ლიც უფრო წარ­მა­ტე­ბულს გახ­დის მათ კომ­პა­ნი­ას.

ძლი­ე­რი და კარ­გი დამ­საქ­მებ­ლის სტა­ტუ­სის ჩა­მო­ყა­ლი­ბე­ბა კი ვა­კან­სი­ე­ბის მა­ძი­ებ­ლებს უბიძ­გებს, არ­ჩე­ვა­ნი სწო­რედ ასეთ კომ­პა­ნი­ა­ზე შე­ა­ჩე­რონ.

რა­ტომ არის მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი დამ­საქ­მებ­ლის ბრენ­დის ჩა­მო­ყა­ლი­ბე­ბა?

დამ­საქ­მებ­ლის ბრენ­დის შექ­მნა კომ­პა­ნი­ას აძ­ლევს შე­საძ­ლებ­ლო­ბას, სა­ზო­გა­დო­ე­ბას მეტი ინ­ფორ­მა­ცია გა­უ­ზი­ა­როს მისი საქ­მი­ა­ნო­ბის, ორ­გა­ნი­ზა­ცი­უ­ლი კულ­ტუ­რის, სო­ცი­ა­ლუ­რი პა­სუ­ხის­მგებ­ლო­ბის შე­სა­ხებ. ბრენ­დის ჩა­მო­ყა­ლი­ბე­ბის პრო­ცეს­ში კომ­პა­ნი­ე­ბი მარ­თა­ვენ სა­ინ­ფორ­მა­ციო სე­სი­ებს, თა­ნამ­შრომ­ლო­ბენ უნი­ვერ­სი­ტე­ტებ­თან, ხში­რად აახ­ლე­ბენ ვა­კან­სი­ებს და ზრდი­ან მათ ჩა­მო­ნათ­ვალს, ქმნი­ან ციფ­რულ სტრა­ტე­გი­ას და ვა­კან­სი­ე­ბის მა­ძი­ებ­ლებ­თან პერ­სო­ნა­ლურ კო­მუ­ნი­კა­ცი­ას ამ­ყა­რე­ბენ.

დამ­საქ­მებ­ლის ბრენ­დი­ის მშე­ნებ­ლო­ბის პრო­ცეს­ში და­საქ­მე­ბის ფო­რუ­მებს მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი წვლი­ლი შე­აქვთ. ევ­რო­პა­სა და აშშ-ში ხში­რად სწო­რედ ამი­ტომ იმარ­თე­ბა. მათი მეშ­ვე­ო­ბით ეფექ­ტუ­რად ხდე­ბა ადა­მი­ა­ნუ­რი კა­პი­ტა­ლის მო­ზიდ­ვა, რო­მე­ლიც კომ­პა­ნი­ას გან­ვი­თა­რე­ბა­ში ეხ­მა­რე­ბა.

და­საქ­მე­ბის ფო­რუ­მე­ბის პრაქ­ტი­კა ბოლო წლე­ბია, სა­ქარ­თვე­ლო­შიც მკვიდ­რდე­ბა და სულ უფრო პო­პუ­ლა­რუ­ლი ხდე­ბა. კომ­პა­ნი­ე­ბი ცდი­ლო­ბენ, ფო­რუმ­ზე მათი კუ­თხე კან­დი­და­ტე­ბის­თვის ყვე­ლა­ზე მიმ­ზიდ­ვე­ლი იყოს და ამის­თვის მარ­კე­ტინ­გულ სა­შუ­ა­ლე­ბას იყე­ნებს.

წელს, „ექ­სპო ჯორ­ჯი­ა­ში“ 28-29 თე­ბერ­ვალს HR HUB-ის ორ­გა­ნი­ზე­ბით EXPO JOB გა­ი­მარ­თა, სა­დაც 70-მდე კომ­პა­ნი­ამ 700-ზე მეტი ვა­კან­სია წა­რად­გი­ნა. რო­გორც HR HUB-ს წი­ნას­წარ ჰქონ­და და­ა­ნონ­სე­ბუ­ლი წელს, EXPO JOBS-ზე ყუ­რა­დღე­ბა გა­მახ­ვილ­დე­ბო­და დამ­საქ­მებ­ლის ბრენ­დინგზე და ყუ­რა­დღე­ბა მი­ექ­ცე­ო­და, ამ კუ­თხით რო­გორ პო­ზი­ცი­ო­ნირ­დე­ბოდ­ნენ კომ­პა­ნი­ე­ბი.

შე­სა­ბა­მი­სად, მათი „და­ვა­ლე­ბა“ არამ­ხო­ლოდ ვა­კან­სი­ე­ბის შე­თა­ვა­ზე­ბა, არა­მედ დამ­საქ­მებ­ლის ბრენ­დის მნიშ­ვნე­ლო­ბის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბით, სა­ინ­ტე­რე­სო სივ­რცის მო­წყო­ბა და სხვა­დას­ხვა აქ­ტი­ვო­ბის შე­თა­ვა­ზე­ბა იყო. ამ პრო­ცეს­ში დიდი მნიშ­ვნე­ლო­ბა ენი­ჭე­ბო­და კან­დი­დატ­სა და კომ­პა­ნი­ის წარ­მო­მად­გენ­ლებს შო­რის კო­მუ­ნი­კა­ცი­ას. რაც უფრო ეფექ­ტუ­რი იქ­ნე­ბო­და ის, უფრო მეტ აპ­ლი­კანტს მი­ი­ზი­დავ­და. დამ­საქ­მებ­ლის ბრენ­დის შექ­მნაც ასე იწყე­ბა.

კომ­პა­ნი­ებ­მა წლე­ვან­დე­ლი ტენ­დენ­ცია გა­ით­ვა­ლის­წი­ნეს და ფო­რუმ­ზე სა­ინ­ტე­რე­სო ვი­ზუ­ა­ლი­თა და აქ­ტი­ვო­ბე­ბით იყ­ვნე წარ­მოდ­გე­ნი­ლე­ბი.

მათ შო­რის გა­მორ­ჩე­უ­ლი იყო „ნი­კო­რა სუ­პერ­მარ­კე­ტე­ბის“ ქსე­ლი, რო­მე­ლიც 300 მდე ფი­ლი­ალს და 6000 -მდე თა­ნამ­შო­მელს აერ­თი­ა­ნებს.

მათი „და­აქ­მე­ბის კუ­თხე“ ფი­ლი­ა­ლის მა­კეტს წარ­მო­ად­გენ­და, სა­დაც ფი­ლი­ა­ლის პო­ზი­ცი­ე­ბის შე­სა­ხებ ამომ­წუ­რავ ინ­ფორ­მა­ცი­ას , სწო­რედ ის ადა­მი­ა­ნე­ბი აწ­ვდი­დენ და­ი­ნე­ტე­სე­ბულ კან­დი­და­ტებს რომ­ლე­ბიც სხვა­დას­ხვა პო­ზი­ცი­ა­ზე მუ­შა­ო­ბენ „ ნი­კო­რა სუ­პერ­მარ­კეტ­ში“, სა­ინ­ტე­რე­სო და გან­სხვა­ვე­ბულ ვი­ზუ­ალ­თან ერ­თად კომ­პა­ნი­ის წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი წა­მა­ხა­ლი­სე­ბელ გა­თა­მა­შე­ბა­ში რთავ­დნენ ყვე­ლას , ვინც მათი ვა­კან­სი­ე­ბით და­ინ­ტე­რეს­დე­ბოდ­ნენ აქვე უნდა აღ­ვნიშ­ნოთ თი­ბი­სი და­ზღვე­ვის გა­მორ­ჩე­უ­ლი სივ­რცეც. ბოლო წლებ­ში, სა­და­ზღვე­ვო სფე­რო აქ­ტი­უ­რად ვი­თარ­დე­ბა და სა­ჭი­რო­ებს სპე­ცი­ა­ლის­ტებს, რო­მე­ლიც მომ­ხმა­რებ­ლის მო­თხოვ­ნებ­ზე მორ­გე­ბულ სერ­ვისს შექ­მნის. „თი­ბი­სი და­ზღვე­ვამ“ ვი­ზი­ტო­რე­ბის მი­სა­ღე­ბად პა­ტა­რა, მაგ­რამ სა­ინ­ტე­რე­სო კუ­თხე მო­ა­წყო მწვა­ნე ნარ­გა­ვე­ბი­თა და კომ­პა­ნი­ის აქ­სე­სუ­ა­რე­ბით.

ჩა­მოთ­ვლილ კომ­პა­ნი­ებს შო­რის აქ­ტი­უ­რობ­და JTI-ის (Japan Tobacco International) კუ­თხეც, რო­მე­ლიც და­საქ­მე­ბის ფო­რუ­მებ­ზე ყო­ველ­თვის არის წარ­მოდ­გე­ნი­ლი და ვა­კან­სი­ე­ბი­თაც პო­პუ­ლა­რო­ბით სარ­გებ­ლობს. 2018 წელს, მან სა­უ­კე­თე­სო დამ­საქ­მებ­ლის ჯილ­დო მი­ი­ღო, თუმ­ცა თა­ნამ­შრომ­ლე­ბის გან­ვი­თა­რე­ბა­სა და ახა­ლი კად­რე­ბის მო­ძი­ე­ბა­ზე ზრუნ­ვას მუდ­მი­ვად აგ­რძე­ლებს.

პა­ლიტ­რა მე­დია და­საქ­მე­ბის ფო­რუ­მის ერთ-ერთი გა­მორ­ჩე­უ­ლი მო­ნა­წი­ლე იყო, რო­მელ­მაც წარ­მა­ტე­ბის კუ­თხე მო­ა­წყო.

ად­გილ­ზე მი­სულ ვი­ზი­ტო­რებს კი შერ­ჩე­ვის სპე­ცი­ა­ლის­ტე­ბი ჰოლ­დინ­გის შვი­ლო­ბი­ლი კომ­პა­ნი­ე­ბის მუ­შა­ო­ბის სპე­ცი­ფი­კას და მიმ­დი­ნა­რე ვა­კან­ტურ პო­ზი­ცი­ებს აც­ნობ­დნენ.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ქარიშხალი ამერიკის შეერთებულ შტატებში - უცხოური მედიების ცნობით, სტიქიურ მოვლენას, სულ მცირე, 24 ადამიანის სიცოცხლე ემსხვერპლა
ავტორი:

რა მნიშვნელობა აქვს დასაქმების ფორუმს კომპანიებისთვის

რა მნიშვნელობა აქვს დასაქმების ფორუმს კომპანიებისთვის

ბოლო პერიოდში, ევროპასა და აშშ-ში კომპანიების უმეტესობა დამსაქმებლის ბრენდინგზე იწყებს ზრუნავს, რათა მოიზიდოს ადამიანური კაპიტალი, რომელიც უფრო წარმატებულს გახდის მათ კომპანიას.

ძლიერი და კარგი დამსაქმებლის სტატუსის ჩამოყალიბება კი ვაკანსიების მაძიებლებს უბიძგებს, არჩევანი სწორედ ასეთ კომპანიაზე შეაჩერონ.

რატომ არის მნიშვნელოვანი დამსაქმებლის ბრენდის ჩამოყალიბება?

დამსაქმებლის ბრენდის შექმნა კომპანიას აძლევს შესაძლებლობას, საზოგადოებას მეტი ინფორმაცია გაუზიაროს მისი საქმიანობის, ორგანიზაციული კულტურის, სოციალური პასუხისმგებლობის შესახებ. ბრენდის ჩამოყალიბების პროცესში კომპანიები მართავენ საინფორმაციო სესიებს, თანამშრომლობენ უნივერსიტეტებთან, ხშირად აახლებენ ვაკანსიებს და ზრდიან მათ ჩამონათვალს, ქმნიან ციფრულ სტრატეგიას და ვაკანსიების მაძიებლებთან პერსონალურ კომუნიკაციას ამყარებენ.

დამსაქმებლის ბრენდიის მშენებლობის პროცესში დასაქმების ფორუმებს მნიშვნელოვანი წვლილი შეაქვთ. ევროპასა და აშშ-ში ხშირად სწორედ ამიტომ იმართება. მათი მეშვეობით ეფექტურად ხდება ადამიანური კაპიტალის მოზიდვა, რომელიც კომპანიას განვითარებაში ეხმარება.

დასაქმების ფორუმების პრაქტიკა ბოლო წლებია, საქართველოშიც მკვიდრდება და სულ უფრო პოპულარული ხდება. კომპანიები ცდილობენ, ფორუმზე მათი კუთხე კანდიდატებისთვის ყველაზე მიმზიდველი იყოს და ამისთვის მარკეტინგულ საშუალებას იყენებს.

წელს, „ექსპო ჯორჯიაში“ 28-29 თებერვალს HR HUB-ის ორგანიზებით EXPO JOB გაიმართა, სადაც 70-მდე კომპანიამ 700-ზე მეტი ვაკანსია წარადგინა. როგორც HR HUB-ს წინასწარ ჰქონდა დაანონსებული წელს, EXPO JOBS-ზე ყურადღება გამახვილდებოდა დამსაქმებლის ბრენდინგზე და ყურადღება მიექცეოდა, ამ კუთხით როგორ პოზიციონირდებოდნენ კომპანიები.

შესაბამისად, მათი „დავალება“ არამხოლოდ ვაკანსიების შეთავაზება, არამედ დამსაქმებლის ბრენდის მნიშვნელობის გათვალისწინებით, საინტერესო სივრცის მოწყობა და სხვადასხვა აქტივობის შეთავაზება იყო. ამ პროცესში დიდი მნიშვნელობა ენიჭებოდა კანდიდატსა და კომპანიის წარმომადგენლებს შორის კომუნიკაციას. რაც უფრო ეფექტური იქნებოდა ის, უფრო მეტ აპლიკანტს მიიზიდავდა. დამსაქმებლის ბრენდის შექმნაც ასე იწყება.

კომპანიებმა წლევანდელი ტენდენცია გაითვალისწინეს და ფორუმზე საინტერესო ვიზუალითა და აქტივობებით იყვნე წარმოდგენილები.

მათ შორის გამორჩეული იყო „ნიკორა სუპერმარკეტების“ ქსელი, რომელიც 300 მდე ფილიალს და 6000 -მდე თანამშომელს აერთიანებს.

მათი „დააქმების კუთხე“ ფილიალის მაკეტს წარმოადგენდა, სადაც ფილიალის პოზიციების შესახებ ამომწურავ ინფორმაციას , სწორედ ის ადამიანები აწვდიდენ დაინეტესებულ კანდიდატებს რომლებიც სხვადასხვა პოზიციაზე მუშაობენ „ ნიკორა სუპერმარკეტში“, საინტერესო და განსხვავებულ ვიზუალთან ერთად კომპანიის წარმომადგენლები წამახალისებელ გათამაშებაში რთავდნენ ყველას , ვინც მათი ვაკანსიებით დაინტერესდებოდნენ აქვე უნდა აღვნიშნოთ თიბისი დაზღვევის გამორჩეული სივრცეც. ბოლო წლებში, სადაზღვევო სფერო აქტიურად ვითარდება და საჭიროებს სპეციალისტებს, რომელიც მომხმარებლის მოთხოვნებზე მორგებულ სერვისს შექმნის. „თიბისი დაზღვევამ“ ვიზიტორების მისაღებად პატარა, მაგრამ საინტერესო კუთხე მოაწყო მწვანე ნარგავებითა და კომპანიის აქსესუარებით.

ჩამოთვლილ კომპანიებს შორის აქტიურობდა JTI-ის (Japan Tobacco International) კუთხეც, რომელიც დასაქმების ფორუმებზე ყოველთვის არის წარმოდგენილი და ვაკანსიებითაც პოპულარობით სარგებლობს. 2018 წელს, მან საუკეთესო დამსაქმებლის ჯილდო მიიღო, თუმცა თანამშრომლების განვითარებასა და ახალი კადრების მოძიებაზე ზრუნვას მუდმივად აგრძელებს.

პალიტრა მედია დასაქმების ფორუმის ერთ-ერთი გამორჩეული მონაწილე იყო, რომელმაც წარმატების კუთხე მოაწყო.

ადგილზე მისულ ვიზიტორებს კი შერჩევის სპეციალისტები ჰოლდინგის შვილობილი კომპანიების მუშაობის სპეციფიკას და მიმდინარე ვაკანტურ პოზიციებს აცნობდნენ.

„გრინვოში“ - საქართველოში ავტოსამრეცხაოების ახალი ქსელი გამოჩნდა

ტანსაცმლისა და აქსესუარების ბრიტანული ბრენდი „მატალანი“ საქართველოში პირველ მაღაზიას გახსნის

აქვს თუ არა ექსპლუატაციის ვადა ავეჯს და რამდენ ხანში ერთხელ არის მისი შეცვლა რეკომენდებული?