Faceამბები
მსოფლიო

22

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

სამშაბათი, მთვარის ოცდამეოთხე დღე დაიწყება 04:49-ზე, მთვარე მერწყულშია დღეს კარგია ახალი, მნიშვნელოვანი საქმეების დაწყება. ფინანსური საკითხების მოგვარება, ვაჭრობა. მოერიდეთ კამათს, საქმეების გარჩევას. არ გირჩევთ მგზავრობას, საცხოვრებელი მისამართის შეცვლას. სარგებელს მოგიტანთ კოლექტიური სამუშაო, მაგრამ კოლეგების მიმართ ირონიის, ცინიზმის გამოვლენას არ გირჩევთ. მოერიდეთ ალკოჰოლსა და სიგარეტს. გადადეთ ოპერაციები სახსრებზე, ბრმა ნაწლავზე, პროცედურები ფეხებზე, ნერვულ სისტემაზე. კარგი დღეა დასვენებისთვის, შიმშილისთვის. მოერიდეთ ალკოჰოლურ სასმელს.
მეცნიერება
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
სამხედრო
წიგნები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ლოიალური კამპანია "მოდუსის" ჰიპერმარკეტში
ლოიალური კამპანია "მოდუსის" ჰიპერმარკეტში

მო­დუ­სის ქსე­ლის, ად­მი­ნის­ტრა­ცი­ის თა­ნამ­შრომ­ლებ­მა, ჰი­პერ­მარ­კეტ­ში მომ­სა­ხუ­რე პერ­სო­ნა­ლის როლი მო­ირ­გეს და ე.წ. Black Friday-ის აქ­ცი­ის ფარ­გლებ­ში ემ­სა­ხუ­რე­ბოდ­ნენ მომ­ხმა­რებ­ლებს. კამ­პა­ნია მიზ­ნად თა­ნამ­შრომ­ლე­ბის­თვის გუნ­დუ­რო­ბის პრინ­ცი­პის გამ­ყა­რე­ბას ემ­სა­ხუ­რე­ბო­და.

29 ნო­ემ­ბერს "მო­დუ­სის" ჰი­პერ­მარ­კეტ­ში მი­სულ მომ­ხმა­რებ­ლებს კონ­სულ­ტა­ცი­ას იმ­პორ­ტის, ფი­ნან­სუ­რი დე­პარ­ტა­მენ­ტის, ადა­მი­ნუ­რი რე­სურ­სე­ბის და მარ­კე­ტინმგის სამ­სა­ხუ­რის თა­ნამ­შრომ­ლე­ბი უწევ­დნენ. კამ­პა­ნი­ის ფარ­გლებ­ში, მომ­ხმა­რებ­ლებს სიმ­ბო­ლუ­რი სა­ჩუქ­რე­ბი გა­და­ე­ცათ.

ზე­ი­ნაბ აბ­დუ­ლი­ში (HR - სამ­სა­ხუ­რის ხელ­მძღვა­ნე­ლი):

"ჩვენს ქსელ­ში ფას­დაკ­ლე­ბის დღე ყო­ველ­თვის დატ­ვირ­თუ­ლი და ხალ­ხმრა­ვა­ლია, ად­მი­ნის­ტრა­ცი­ის თა­ნამ­შრომ­ლებ­მა ერ­თობ­ლი­ვად, შე­ვე­ცა­დეთ მოგ­ვერ­გო მომ­სა­ხუ­რე პერ­სო­ნა­ლის როლი, ერგვა­რად დავ­ხმა­რე­ბო­დით მათ და ასე­ვე მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის შეგ­ვე­თა­ვა­ზე­ბი­ნა კომ­ფორ­ტუ­ლი გა­რე­მო. ვფიქ­რობ, ორი­ვე გა­მოგ­ვი­ვი­და.

შე­გახ­სე­ნებთ რომ 29 და 30 ნო­ემ­ბერს "მო­დუ­სის" ჰი­პერ­მარ­კე­ტე­ბის ქსელ­ში ორ­დღი­ა­ნი ფას­დაკ­ლე­ბის აქ­ცია გავ­რცელ­და სრულ ასორ­ტი­მენტზე. ქსელ­ში წარ­მოდ­გე­ნი­ლია სამ­შე­ნებ­ლო და სა­რე­მონ­ტო მა­სა­ლე­ბის სა­ერ­თა­შო­რი­სო ბრენ­დე­ბი, შპა­ლე­რი, სა­ღე­ბა­ვე­ბი, გა­ნა­თე­ბა, სვე­ლი წერ­ტი­ლე­ბი­სა და სა­ა­ბა­ზა­ნო აქ­სე­სუ­ა­რე­ბი, ავე­ჯი და სა­ა­ხალ­წლო პრო­დუქ­ცი­ის მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი არ­ჩე­ვა­ნი.

სოფო დარ­ჩი­ძე (მარ­კე­ტინ­გის სამ­სა­ხუ­რის თა­ნამ­შრო­მე­ლი):

"აქ­ცი­ის დღე იყო სა­ხა­ლი­სოც და სა­ინ­ტე­რე­სოც, როცა მომ­ხმა­რე­ბელ­თან უშუ­ა­ლო შე­ხე­ბა გაქვს მეტი პა­სუ­ხის­მგებ­ლო­ბა გა­კის­რია. ჩვენ მათ გად­ვე­ცით სიმ­ბო­ლუ­რი სა­ჩუქ­რე­ბი და ყვე­ლა ძა­ლი­ან ბედ­ნი­ე­რი იყო. ჩვენ­თვის მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია თი­თო­ე­უ­ლი ჩვე­ნი მომ­ხმა­რებ­ლის და­მო­კი­დე­ბუ­ლე­ბა და მად­ლო­ბა მათ ნდო­ბის­თვის.

შე­გახ­სე­ნებთ, რომ "მო­დუ­სის" ჰი­პერ­მარ­კე­ტე­ბის ქსე­ლი, სამ­შე­ნებ­ლო და სა­რე­მონ­ტო მა­სა­ლე­ბის ინ­დუსტრი­ა­ში ლი­დე­რი კომ­პა­ნი­აა ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე.

(R)

ავტორი:

ლოიალური კამპანია "მოდუსის" ჰიპერმარკეტში

ლოიალური კამპანია "მოდუსის" ჰიპერმარკეტში

მოდუსის ქსელის, ადმინისტრაციის თანამშრომლებმა, ჰიპერმარკეტში მომსახურე პერსონალის როლი მოირგეს და ე.წ. Black Friday-ის აქციის ფარგლებში ემსახურებოდნენ მომხმარებლებს. კამპანია მიზნად თანამშრომლებისთვის გუნდურობის პრინციპის გამყარებას ემსახურებოდა.

29 ნოემბერს "მოდუსის" ჰიპერმარკეტში მისულ მომხმარებლებს კონსულტაციას იმპორტის, ფინანსური დეპარტამენტის, ადამინური რესურსების და მარკეტინმგის სამსახურის თანამშრომლები უწევდნენ. კამპანიის ფარგლებში, მომხმარებლებს სიმბოლური საჩუქრები გადაეცათ.

ზეინაბ აბდულიში (HR - სამსახურის ხელმძღვანელი):

"ჩვენს ქსელში ფასდაკლების დღე ყოველთვის დატვირთული და ხალხმრავალია, ადმინისტრაციის თანამშრომლებმა ერთობლივად, შევეცადეთ მოგვერგო მომსახურე პერსონალის როლი, ერგვარად დავხმარებოდით მათ და ასევე მომხმარებლისთვის შეგვეთავაზებინა კომფორტული გარემო. ვფიქრობ, ორივე გამოგვივიდა.

შეგახსენებთ რომ 29 და 30 ნოემბერს "მოდუსის" ჰიპერმარკეტების ქსელში ორდღიანი ფასდაკლების აქცია გავრცელდა სრულ ასორტიმენტზე. ქსელში წარმოდგენილია სამშენებლო და სარემონტო მასალების საერთაშორისო ბრენდები, შპალერი, საღებავები, განათება, სველი წერტილებისა და სააბაზანო აქსესუარები, ავეჯი და საახალწლო პროდუქციის მრავალფეროვანი არჩევანი.

სოფო დარჩიძე (მარკეტინგის სამსახურის თანამშრომელი):

"აქციის დღე იყო სახალისოც და საინტერესოც, როცა მომხმარებელთან უშუალო შეხება გაქვს მეტი პასუხისმგებლობა გაკისრია. ჩვენ მათ გადვეცით სიმბოლური საჩუქრები და ყველა ძალიან ბედნიერი იყო. ჩვენთვის მნიშვნელოვანია თითოეული ჩვენი მომხმარებლის დამოკიდებულება და მადლობა მათ ნდობისთვის.

შეგახსენებთ, რომ "მოდუსის" ჰიპერმარკეტების ქსელი, სამშენებლო და სარემონტო მასალების ინდუსტრიაში ლიდერი კომპანიაა ქართულ ბაზარზე.

(R)

პირველი მასშტაბური დასაქმების ფორუმი Glovo-სგან!

საჩუქრების იდეები მათთვის, ვინც secret santa-ს თამაშობს

სეუ დეველოპმენტის კიდევ ერთი გამარჯვება უკრაინაში!