სამართალი
პოლიტიკა

2

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

პარასკევი, მთვარის მეექვსე დღე დაიწყება 08:23-ზე, მთვარე კირჩხიბშია მოაგვარეთ წვრილ-წვრილი საქმეები. სერიოზულები სხვა დროისთვის გადადეთ. კარგი დღეა კოლექტიური მუშაობისთვის, ბიზნესისთვის. მოაგვარეთ ფინანსური საკითხები. თუ არ გეჩქარებათ, უძრავ ქონებასთან დაკავშირებული საკითხები სხვა დღისთვის გადადეთ. ნეიტრალური დღეა ვაჭრობისა და სასამართლო საქმეებისთვის. კარგი დღეა სწავლისა და გამოცდების ჩასაბარებლად; ურთიერთობის გარჩევისათვის; ქორწინების, ნიშნობისთვის. ნეიტრალურია სამსახურის, საქმიანობის, საცხოვრებლის შეცვლა. მოერიდეთ ალკოჰოლს, ქიმიური პრეპარატების მიღებას. ნუ მიირთმევთ მძიმე საკვებს.
მსოფლიო
სამხედრო
მოზაიკა
Faceამბები
სპორტი
მეცნიერება
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
აჭარის ფერები უკვე "ინსტაგრამზე"
აჭარის ფერები უკვე "ინსტაგრამზე"

აჭა­რის ულა­მა­ზე­სი ვი­დე­ორ­გო­ლის "Colors of Ajara" შე­სა­ხებ ინ­სტაგ­რამ­ზე აქ­ტი­უ­რი კამ­პა­ნია მიმ­დი­ნა­რე­ობს. გვერ­დზე რე­გი­ო­ნი 30 სხვა­დას­ხვა ელ­ფე­რი­თაა ნაჩ­ვე­ნე­ბი.

ფო­ტო­ე­ბი ფერ­თა გრა­და­ცი­ით იც­ვლე­ბა და იმ გა­მოც­დი­ლე­ბას აღ­წერს, რა­საც ტუ­რის­ტი აჭა­რა­ში მოგ­ზა­უ­რო­ბი­სას ღე­ბუ­ლობს. ფო­ტო­ე­ბი ისე­ვე, რო­გორც კლი­პი ტუ­რის­ტის თვა­ლით და­ნა­ხულ აჭა­რას ასა­ხავს. ინ­სტაგ­რამ ექა­უნთს ახალ-ახა­ლი ფო­ტო­ე­ბი ყო­ველ­დღი­უ­რად ემა­ტე­ბა. რაც ნიშ­ნავს, რომ თუკი ColorsofAjara-ს ინ­სტაგ­რამ­ზე გაყ­ვე­ბით, აჭა­რის ნახ­ვას ყვე­ლა ფერ­ში შეძ­ლებთ.

"მსგავ­სი პო­პუ­ლა­რუ­ლი სო­ცი­ა­ლუ­რი მე­დი­აპ­ლატ­ფორ­მე­ბის გა­მო­ყე­ნე­ბა ჩვე­ნი რე­გი­ო­ნის რეკ­ლა­მი­რე­ბის­თვის მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია. ეს არის ჩვენს მიერ და­წყე­ბუ­ლი კამ­პა­ნი­ის გაგ­რძე­ლე­ბა უკვე ინ­სტაგ­რამ­ზე, რაც აჭა­რის წარ­მო­ჩე­ნა­სა და რა თქმა უნდა, რე­გი­ონ­ში ტუ­რის­ტე­ბის მო­ზიდ­ვას ემ­სა­ხუ­რე­ბა. ინ­სტაგ­რა­მის გარ­და რე­გი­ო­ნის რეკ­ლა­მი­რე­ბა აქ­ტი­ურ ფა­ზა­შია სხვა მე­დი­აპ­ლატ­ფორ­მებ­ზე ჩვენს 16-ვე სა­მიზ­ნე ქვე­ყა­ნა­ში. სო­ცი­ა­ლუ­რი მე­დია ერთ-ერთი ყვე­ლა­ზე ეფექ­ტუ­რი სა­შუ­ა­ლე­ბაა რეკ­ლა­მი­რე­ბის­თვის და მას ბუ­ნებ­რი­ვია აქ­ტი­უ­რად ვი­ყე­ნებთ," გა­ნა­ცხა­და აჭა­რის ტუ­რიზ­მის დე­პარ­ტა­მენ­ტის თავ­მჯდო­მა­რე სულ­ხან ღლონტმა.

ვი­დე­ორ­გო­ლი "Colors of Ajara" სა­რეკ­ლა­მო კომ­პა­ნია JWT Metro-მ გა­და­ი­ღო. ვი­დე­ორ­გო­ლის ინ­სტაგ­რამ სა­რეკ­ლა­მო კამ­პა­ნი­ა­საც მეტ­რო უზ­რუნ­ველ­ყოფს.

"ეს სა­რეკ­ლა­მო კამ­პა­ნია ჩვენ­თვის გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლია. ის ცო­ცხა­ლი, ხა­ლი­სი­ა­ნია და გა­მო­ხა­ტავს იმ მრა­ვალ­ფე­როვ­ნე­ბას რაც აჭა­რას გა­აჩ­ნია. კამ­პა­ნი­ას თან ახ­ლავს ფო­ტოპ­რო­ექ­ტი, რო­მე­ლიც ინ­სტაგ­რამ­ზე მიმ­დი­ნა­რე­ობს და აჩ­ვე­ნებს აჭა­რის ფე­რებს კონ­კრე­ტუ­ლი ად­გი­ლე­ბის მი­ხედ­ვით. მსგავ­სი მიდ­გო­მა თვლით, რომ მე­ტად და­სა­მახ­სოვ­რე­ბე­ლია, მე­სი­ჯი უკეთ გად­მო­ცე­მუ­ლი და ჯამ­ში თა­ვის­თა­ვად ეფექ­ტუ­რია," გა­ნა­ცხა­და JWT Metro-ს კრე­ა­ტი­ულ­მა დი­რექ­ტორ­მა ეკა ყი­ფი­ან­მა.

ჯამ­ში, წელს, აჭა­რის ტუ­რიზ­მის დე­პარ­ტა­მენ­ტმა რე­გი­ო­ნის პო­პუ­ლა­რი­ზა­ცი­ის მიზ­ნით 4 სა­ი­მი­ჯო ვი­დე­ორ­გო­ლი და­ამ­ზა­და.

აჭარის ფერები უკვე "ინსტაგრამზე"

აჭარის ფერები უკვე "ინსტაგრამზე"

აჭარის ულამაზესი ვიდეორგოლის "Colors of Ajara" შესახებ ინსტაგრამზე აქტიური კამპანია მიმდინარეობს. გვერდზე რეგიონი 30 სხვადასხვა ელფერითაა ნაჩვენები.

ფოტოები ფერთა გრადაციით იცვლება და იმ გამოცდილებას აღწერს, რასაც ტურისტი აჭარაში მოგზაურობისას ღებულობს. ფოტოები ისევე, როგორც კლიპი ტურისტის თვალით დანახულ აჭარას ასახავს. ინსტაგრამ ექაუნთს ახალ-ახალი ფოტოები ყოველდღიურად ემატება. რაც ნიშნავს, რომ თუკი ColorsofAjara-ს ინსტაგრამზე გაყვებით, აჭარის ნახვას ყველა ფერში შეძლებთ.

"მსგავსი პოპულარული სოციალური მედიაპლატფორმების გამოყენება ჩვენი რეგიონის რეკლამირებისთვის მნიშვნელოვანია. ეს არის ჩვენს მიერ დაწყებული კამპანიის გაგრძელება უკვე ინსტაგრამზე, რაც აჭარის წარმოჩენასა და რა თქმა უნდა, რეგიონში ტურისტების მოზიდვას ემსახურება. ინსტაგრამის გარდა რეგიონის რეკლამირება აქტიურ ფაზაშია სხვა მედიაპლატფორმებზე ჩვენს 16-ვე სამიზნე ქვეყანაში. სოციალური მედია ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური საშუალებაა რეკლამირებისთვის და მას ბუნებრივია აქტიურად ვიყენებთ," განაცხადა აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის თავმჯდომარე სულხან ღლონტმა.

ვიდეორგოლი "Colors of Ajara" სარეკლამო კომპანია JWT Metro-მ გადაიღო. ვიდეორგოლის ინსტაგრამ სარეკლამო კამპანიასაც მეტრო უზრუნველყოფს.

"ეს სარეკლამო კამპანია ჩვენთვის განსაკუთრებულია. ის ცოცხალი, ხალისიანია და გამოხატავს იმ მრავალფეროვნებას რაც აჭარას გააჩნია. კამპანიას თან ახლავს ფოტოპროექტი, რომელიც ინსტაგრამზე მიმდინარეობს და აჩვენებს აჭარის ფერებს კონკრეტული ადგილების მიხედვით. მსგავსი მიდგომა თვლით, რომ მეტად დასამახსოვრებელია, მესიჯი უკეთ გადმოცემული და ჯამში თავისთავად ეფექტურია," განაცხადა JWT Metro-ს კრეატიულმა დირექტორმა ეკა ყიფიანმა.

ჯამში, წელს, აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტმა რეგიონის პოპულარიზაციის მიზნით 4 საიმიჯო ვიდეორგოლი დაამზადა.

უზენაესი სასამართლოს მოსამართლეობის ყოფილი კანდიდატი თამთა თოდაძეზე - "რა ბრიჯიტ ბარდო ესა მყავს, რა აბია ასეთი ნეტავ"

ვინ არის შორენა ბეგაშვილის ყოფილი ქმრის მეუღლე, რომელიც უკრაინაში ცნობილი დიზაინერია

8-9 ოქტომბერს ძლიერი წვიმა და ქარია, 10-ში კვლავ გამოიდარებს - უახლოესი დღეების ამინდის პროგნოზი