მოზაიკა

2

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

შაბათი, მთვარის მეშვიდე დღე დაიწყება 09:50-ზე, მთვარე ლომში გადაბრძანდება 15:36-ზე ისეთი საქმეები წამოიწყეთ, რომლებსაც დღესვე დაასრულებთ და სხვა დროისთვის არ გადადებთ. მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილებების მიღება სხვა დროისთვის გადადეთ. ფინანსური ოპერაციების დაგეგმვასა და უძრავი ქონების ყიდვა-გაყიდვას არ გირჩევთ. კარგი დღეა მსხვილი საყიდლებისთვის. კარგი დღეა შემოქმედებითი საქმიანობისთვის, სწავლისა და გამოცდების ჩასაბარებლად. უფროსთან და თანამდებობის პირებთან ნებისმიერ საქმეს მარტივად მოაგვარებთ. კარგი დღეა ფიზიკური ვარჯიშებისა და საოჯახო საქმეების შესასრულებლად. ზომიერება გმართებთ საკვებსა და სასმელში. მოერიდეთ გულის გადაღლას; ოპერაციებს გულსა და ზურგზე. შესაძლოა შეგაწუხოთ რადიკულიტმა.
სამართალი
მსოფლიო
სამხედრო
Faceამბები
სპორტი
მეცნიერება
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
გაიცანით ჰიუნდაის 2 რევოლუციონერი
გაიცანით ჰიუნდაის 2 რევოლუციონერი

Hyundai Ioniq - ჰი­უნ­და­ის ელექტრო-რე­ვო­ლუ­ცია

სა­ავ­ტო­მო­ბი­ლო სფე­რო­ში რე­ვო­ლუ­ცია ძი­რი­თა­დად ტექ­ნო­ლო­გი­ურ პროგ­რესს ნიშ­ნავს. «ჰი­უნ­და­იმ» ასე­თი რე­ვო­ლუ­ცია ელექტრო­მო­ბი­ლუ­რო­ბის სფე­რო­ში, ზუს­ტად ერთი წლის წინ და­ი­წყო, როცა კო­რე­ე­ლებ­მა ჟე­ნე­ვის 2016 წლის ავ­ტო­გა­მო­ფე­ნა­ზე თა­ვი­ან­თი ახა­ლი ავ­ტო­მო­ბი­ლი, Hyundai Ioniq წარ­მო­ად­გი­ნეს.

ელექტრო-Ioniq-ის რე­სურ­სი: 250 კი­ლო­მეტ­რი!

ამ მო­დე­ლის­თვის «ჰი­უნ­და­იმ» სრუ­ლი­ად ახა­ლი პლატ­ფორ­მა შექ­მნა და მას­ზე ააგო რო­გორც ჰიბ­რი­დუ­ლი ვერ­სია, ისე Plug-in-ჰიბ­რი­დუ­ლი და ელექტრო­მო­ბი­ლიც. ამ უკა­ნას­კნე­ლის საქ­მე­ში ხილ­ვის შე­საძ­ლებ­ლო­ბა შე­მოდ­გო­მა­ზე, «ოქ­როს სა­ჭის» ფი­ნა­ლურ ტეს­ტებ­ზე გვქონ­და და სწო­რედ მა­შინ დავ­რწმუნ­დით, რომ მთლად 280 არა, მაგ­რამ Ioniq ელექტრო­მო­ბი­ლით 250 კი­ლო­მეტ­რის გავ­ლა სავ­სე­ბით რე­ა­ლუ­რია. დიახ, 250 კი­ლო­მეტ­რი სუფ­თა ელექტრო-სვლით!

აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია, რომ «ჰი­უნ­და­ის» თბი­ლი­სის ცენ­ტრში ჰიბ­რი­დუ­ლი Ioniq დიდი ხა­ნია, ხელ­მი­საწ­ვდო­მია, სულ მალე კი, თბი­ლი­სის შო­უ­რუმ­ში ელექტრო­მო­ბი­ლიც გა­მოჩ­ნდე­ბა. ახლა კი გა­ვიც­ნოთ Plug-in-ჰიბ­რი­დუ­ლი ვერ­სი­ას.

ტე­ვა­დო­ბა

ელე­მენ­ტე­ბის ბლო­კი უკა­ნა სა­ვარ­ძლის ქვე­შაა. შე­სა­ბა­მი­სად, სა­ბარ­გუ­ლის მო­ცუ­ლო­ბა კლას­ში ერთ-ერთი სა­უ­კე­თე­სოა - 443-1505 ლიტ­რი. კარ­გია სა­ლო­ნის ტე­ვა­დო­ბაც.

ძრა­ვა

ბენ­ზი­ნის თა­მა­მი 1,6-ლიტ­რი­ა­ნი ძრა­ვა, პლუს ელექტრო­მო­ტო­რი და კარ­გად ფუნ­ქცი­ო­ნი­რე­ბა­დი ავ­ტო­მა­ტი­კა - ასე­თი კომ­ბი­ნა­ცი­ით ჰიბ­რი­დი მარ­თლაც სა­სი­ა­მოვ­ნო სა­მარ­თა­ვია.

დი­ნა­მი­კა

Ioniq ჰიბ­რი­დებს შო­რის ერთ-ერთი ყვე­ლა­ზე მა­ნევ­რუ­ლი ავ­ტო­მო­ბი­ლია და, რამ­დე­ნა­დაც ეს შე­საძ­ლე­ბე­ლია, სვლის სპორ­ტუ­ლი მა­ნე­რა ახა­სი­ა­თებს.

მულ­ტი­მე­დია

მო­ბი­ლუ­რი სმარ­ტფო­ნე­ბის და­კავ­ში­რე­ბა უმარ­ტი­ვე­სია, ხმო­ვა­ნი სიგ­ნა­ლე­ბი Apple CarPlay-ს მეშ­ვე­ო­ბით ხორ­ცი­ელ­დე­ბა.

ეკო­ლო­გია

რო­დე­საც ტემ­პე­რა­ტუ­რა 18 გრა­დუ­სია და კონ­დი­ცი­ო­ნე­რი გა­თი­შუ­ლი გაქვს, Plug-in-ჰიბ­რი­დუ­ლი Ioniq სუფ­თა ელექტროს­ვლით 64 კი­ლო­მეტ­რის გავ­ლას ახერ­ხებს. როცა ელე­მენ­ტე­ბი დაჯ­დე­ბა, საწ­ვა­ვის ხარ­ჯი შე­იძ­ლე­ბა 5 ლიტ­რამ­დე ავი­დეს.

კომ­ფორ­ტი

მა­სა­ლე­ბის ხა­რის­ხი მი­სა­ღე­ბია, წინა სა­ვარ­ძლე­ბი, შე­იძ­ლე­ბო­და, უფრო კომ­ფორ­ტუ­ლიც ყო­ფი­ლი­ყო.

ხარ­ჯე­ბი

Plug-in-ჰიბ­რი­დუ­ლი Ioniq-ის ფასი ევ­რო­პა­ში და­ახ­ლო­ე­ბით 28 000 ევ­როა - ასე­თი Ioniq უფრო ძვი­რი ღირს, ვიდ­რე ელექტრო­მო­ბი­ლი და მით უმე­ტეს ჩვე­უ­ლებ­რი­ვი ჰიბ­რი­დი. ამ უკა­ნას­კნე­ლის ფასი «ჰი­უნ­და­ის» თბი­ლი­სის ცენ­ტრში 22 800 დო­ლა­რი­დან იწყე­ბა.

დას­კვნა

Hyundai Ioniq-მა ეკო­ლო­გი­უ­რი ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბის კლას­ში შე­მო­ი­ტა­ნა ის, რაც ამ კლასს ყვე­ლა­ზე მე­ტად აკ­ლდა: მარ­თვის სი­ა­მოვ­ნე­ბა. ეს ამ ავ­ტო­მო­ბი­ლის სა­მი­ვე ვერ­სი­ას ეხე­ბა - ჰიბ­რიდ­საც, Plug-in-ჰიბ­რიდ­საც და ელექტრო­მო­ბილ­საც. ეკო­ნო­მი­უ­რი ჰიბ­რი­დის კვა­ლო­ბა­ზე გა­სა­ოც­რად სა­სი­ა­მოვ­ნოა სა­მარ­თა­ვია. კო­რე­უ­ლი რე­ვო­ლუ­ცია გრძელ­დე­ბა!

Hyundai Tucson - ნამ­დვი­ლი სა­ხალ­ხო SUV

რო­დე­საც Hyundai Tucson-ის ახა­ლი თა­ო­ბა გა­მო­ვი­და, «ფოლკს­ვა­გენ­ში» გან­გა­შის ზა­რებს შე­მოჰ­კრეს და ისიც კარ­გად გვახ­სოვს, რო­გორ დას­ტრი­ა­ლებ­და შარ­შან, ჟე­ნე­ვის ავ­ტო­შო­უ­ზე მას «ფოლკს­ვა­გე­ნის» შეფი მარ­ტინ ვინ­ტერ­კორ­ნი. წლის ბო­ლოს გერ­მა­ნელ­თა ში­შე­ბი გა­მარ­თლდა: Tucson გერ­მა­ნი­ა­ში 2016 წლის ყვე­ლა­ზე გა­ყიდ­ვა­დი SUV გახ­და - ანუ, უფრო მეტი გა­ი­ყი­და, ვიდ­რე «ფოლკს­ვა­გე­ნის» სი­ა­მა­ყე «ტი­გუ­ა­ნი».

წი­ნა­მორ­ბედ ix35-თან შე­და­რე­ბით დაგ­რძელ­და და გა­გა­ნი­ერ­და, მაგ­რამ მხო­ლოდ იმ­დე­ნით, რომ Tiguan-ის ფორ­მა­ტის­თვის მი­ეღ­წია. ავ­ტო­მო­ბი­ლის წინა მხა­რე უაღ­რე­სად მე­ტყვე­ლია, უკა­ნა კი - ცოტა მო­სა­წყე­ნი. მაგ­რამ მთლი­ა­ნო­ბა­ში, ახა­ლი Tucson-ის დი­ზა­ი­ნი საკ­მა­რი­სია სა­ი­მი­სოდ, რომ კი­დევ ერთხელ ვთქვათ: სა­ხე­ზეა აშ­კა­რა და დიდი პროგ­რე­სი, რაც სავ­სე­ბით სა­მარ­თლი­ა­ნად აი­სა­ხა გა­ყიდ­ვებ­ში.

პრაქ­ტი­კუ­ლო­ბა, მა­ღა­ლი კომ­პლექ­ტა­ცია და­ბალ ფა­სად, სა­უ­კე­თე­სო გა­რან­ტია და ფასი/ხა­რის­ხის სრულ­ყო­ფი­ლი სინ­თე­ზი - სწო­რედ ეს არის კო­რე­ელ­თა წარ­მა­ტე­ბის ფორ­მუ­ლა:. «ჰი­უნ­და­ის» უმ­თავ­რე­სი კო­ზი­რე­ბი ფუნ­ქცი­უ­რო­ბა და კომ­პლექ­ტა­ცი­აა.

ტე­ვა­დო­ბა

თა­ვის კლას­ში ერთ-ერთი ყვე­ლა­ზე ტე­ვა­დი ავ­ტო­მო­ბი­ლი ბევ­რი სა­თავ­სო­თი.

ძრა­ვა

ეკო­ნო­მი­უ­რი ტურ­ბო-დი­ზე­ლი საკ­მა­რის­ზე მეტი სიმ­ძლავ­რით.

დი­ნა­მი­კა

სა­ვა­ლი ნა­წი­ლი კომ­ფორტზეა ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლი და მან­ქა­ნაც რბი­ლად და­დის. სპორ­ტის რე­ჟიმ­ში მოხ­ვე­ვა უმ­ჯო­ბეს­დე­ბა, თუმ­ცა სპორ­ტუ­ლად მა­ინც არ და­დის.

მულ­ტი­მე­დია

გა­სარ­თობ-სა­ინ­ფორ­მა­ციო სის­ტე­მის ეკ­რა­ნი 8-დუ­ი­მი­ა­ნია, Style ვერ­სი­ა­ში კი ასის­ტენტ-სის­ტე­კე­ბის დიდი პა­კე­ტი მოყ­ვე­ბა.

ეკო­ლო­გია

საწ­ვა­ვის სა­შუ­ა­ლო ხარ­ჯი 5-დან 6 ლიტ­რამ­დე დი­ზე­ლია. ევრო 6 აზო­ტის ოქ­სი­დე­ბის სპე­ცი­ა­ლუ­რი კა­ტა­ლი­ზა­ტო­რით.

კომ­ფორ­ტი

რბი­ლი სვლა, კომ­ფორ­ტუ­ლი სა­ვარ­ძლე­ბი, კარ­გი ხმა­უ­რი­ზო­ლა­ცია, რო­მე­ლიც დი­ზე­ლის ძრა­ვის ხმას ახ­შობს.

ხარ­ჯე­ბი

ფა­სი­სა და ხა­რის­ხის შე­ფარ­დე­ბის ერთ-ერთი სა­უ­კე­თე­სო მა­გა­ლი­თი. მა­ღა­ლი კომ­პლექ­ტა­ცია, კარ­გი გა­რან­ტია.

დას­კვნა

რო­გო­რი უნდა იყოს SUV-კლა­სის ავ­ტო­მო­ბი­ლი, რომ­ლი­თაც ყო­ველ­დღე უნდა ვი­ა­როთ ქა­ლაქ­ში? ფუნ­ქცი­უ­რი, ხა­რის­ხი­ა­ნი, ეკო­ნო­მი­უ­რი, კომ­პაქ­ტუ­რი, პრაქ­ტი­კუ­ლი და, რა თქმა უნდა, მი­სა­ღე­ბი ფასი უნდა ჰქონ­დეს. Hyundai Tucson სწო­რედ ამ ყვე­ლაფ­რით გა­მო­ირ­ჩე­ვა და ამი­ტო­მა­ცაა წარ­მა­ტე­ბუ­ლი მო­დე­ლი.

R

გაიცანით ჰიუნდაის 2 რევოლუციონერი

გაიცანით ჰიუნდაის 2 რევოლუციონერი

Hyundai Ioniq - ჰიუნდაის ელექტრო-რევოლუცია

საავტომობილო სფეროში რევოლუცია ძირითადად ტექნოლოგიურ პროგრესს ნიშნავს. «ჰიუნდაიმ» ასეთი რევოლუცია ელექტრომობილურობის სფეროში, ზუსტად ერთი წლის წინ დაიწყო, როცა კორეელებმა ჟენევის 2016 წლის ავტოგამოფენაზე თავიანთი ახალი ავტომობილი, Hyundai Ioniq წარმოადგინეს.

ელექტრო-Ioniq-ის რესურსი: 250 კილომეტრი!

ამ მოდელისთვის «ჰიუნდაიმ» სრულიად ახალი პლატფორმა შექმნა და მასზე ააგო როგორც ჰიბრიდული ვერსია, ისე Plug-in-ჰიბრიდული და ელექტრომობილიც. ამ უკანასკნელის საქმეში ხილვის შესაძლებლობა შემოდგომაზე, «ოქროს საჭის» ფინალურ ტესტებზე გვქონდა და სწორედ მაშინ დავრწმუნდით, რომ მთლად 280 არა, მაგრამ Ioniq ელექტრომობილით 250 კილომეტრის გავლა სავსებით რეალურია. დიახ, 250 კილომეტრი სუფთა ელექტრო-სვლით!

აღსანიშნავია, რომ «ჰიუნდაის» თბილისის ცენტრში ჰიბრიდული Ioniq დიდი ხანია, ხელმისაწვდომია, სულ მალე კი, თბილისის შოურუმში ელექტრომობილიც გამოჩნდება. ახლა კი გავიცნოთ Plug-in-ჰიბრიდული ვერსიას.

ტევადობა

ელემენტების ბლოკი უკანა სავარძლის ქვეშაა. შესაბამისად, საბარგულის მოცულობა კლასში ერთ-ერთი საუკეთესოა - 443-1505 ლიტრი. კარგია სალონის ტევადობაც.

ძრავა

ბენზინის თამამი 1,6-ლიტრიანი ძრავა, პლუს ელექტრომოტორი და კარგად ფუნქციონირებადი ავტომატიკა - ასეთი კომბინაციით ჰიბრიდი მართლაც სასიამოვნო სამართავია.

დინამიკა

Ioniq ჰიბრიდებს შორის ერთ-ერთი ყველაზე მანევრული ავტომობილია და, რამდენადაც ეს შესაძლებელია, სვლის სპორტული მანერა ახასიათებს.

მულტიმედია

მობილური სმარტფონების დაკავშირება უმარტივესია, ხმოვანი სიგნალები Apple CarPlay-ს მეშვეობით ხორციელდება.

ეკოლოგია

როდესაც ტემპერატურა 18 გრადუსია და კონდიციონერი გათიშული გაქვს, Plug-in-ჰიბრიდული Ioniq სუფთა ელექტროსვლით 64 კილომეტრის გავლას ახერხებს. როცა ელემენტები დაჯდება, საწვავის ხარჯი შეიძლება 5 ლიტრამდე ავიდეს.

კომფორტი

მასალების ხარისხი მისაღებია, წინა სავარძლები, შეიძლებოდა, უფრო კომფორტულიც ყოფილიყო.

ხარჯები

Plug-in-ჰიბრიდული Ioniq-ის ფასი ევროპაში დაახლოებით 28 000 ევროა - ასეთი Ioniq უფრო ძვირი ღირს, ვიდრე ელექტრომობილი და მით უმეტეს ჩვეულებრივი ჰიბრიდი. ამ უკანასკნელის ფასი «ჰიუნდაის» თბილისის ცენტრში 22 800 დოლარიდან იწყება.

დასკვნა

Hyundai Ioniq-მა ეკოლოგიური ავტომობილების კლასში შემოიტანა ის, რაც ამ კლასს ყველაზე მეტად აკლდა: მართვის სიამოვნება. ეს ამ ავტომობილის სამივე ვერსიას ეხება - ჰიბრიდსაც, Plug-in-ჰიბრიდსაც და ელექტრომობილსაც. ეკონომიური ჰიბრიდის კვალობაზე გასაოცრად სასიამოვნოა სამართავია. კორეული რევოლუცია გრძელდება!

Hyundai Tucson - ნამდვილი სახალხო SUV

როდესაც Hyundai Tucson-ის ახალი თაობა გამოვიდა, «ფოლკსვაგენში» განგაშის ზარებს შემოჰკრეს და ისიც კარგად გვახსოვს, როგორ დასტრიალებდა შარშან, ჟენევის ავტოშოუზე მას «ფოლკსვაგენის» შეფი მარტინ ვინტერკორნი. წლის ბოლოს გერმანელთა შიშები გამართლდა: Tucson გერმანიაში 2016 წლის ყველაზე გაყიდვადი SUV გახდა - ანუ, უფრო მეტი გაიყიდა, ვიდრე «ფოლკსვაგენის» სიამაყე «ტიგუანი».

წინამორბედ ix35-თან შედარებით დაგრძელდა და გაგანიერდა, მაგრამ მხოლოდ იმდენით, რომ Tiguan-ის ფორმატისთვის მიეღწია. ავტომობილის წინა მხარე უაღრესად მეტყველია, უკანა კი - ცოტა მოსაწყენი. მაგრამ მთლიანობაში, ახალი Tucson-ის დიზაინი საკმარისია საიმისოდ, რომ კიდევ ერთხელ ვთქვათ: სახეზეა აშკარა და დიდი პროგრესი, რაც სავსებით სამართლიანად აისახა გაყიდვებში.

პრაქტიკულობა, მაღალი კომპლექტაცია დაბალ ფასად, საუკეთესო გარანტია და ფასი/ხარისხის სრულყოფილი სინთეზი - სწორედ ეს არის კორეელთა წარმატების ფორმულა:. «ჰიუნდაის» უმთავრესი კოზირები ფუნქციურობა და კომპლექტაციაა.

ტევადობა

თავის კლასში ერთ-ერთი ყველაზე ტევადი ავტომობილი ბევრი სათავსოთი.

ძრავა

ეკონომიური ტურბო-დიზელი საკმარისზე მეტი სიმძლავრით.

დინამიკა

სავალი ნაწილი კომფორტზეა ორიენტირებული და მანქანაც რბილად დადის. სპორტის რეჟიმში მოხვევა უმჯობესდება, თუმცა სპორტულად მაინც არ დადის.

მულტიმედია

გასართობ-საინფორმაციო სისტემის ეკრანი 8-დუიმიანია, Style ვერსიაში კი ასისტენტ-სისტეკების დიდი პაკეტი მოყვება.

ეკოლოგია

საწვავის საშუალო ხარჯი 5-დან 6 ლიტრამდე დიზელია. ევრო 6 აზოტის ოქსიდების სპეციალური კატალიზატორით.

კომფორტი

რბილი სვლა, კომფორტული სავარძლები, კარგი ხმაურიზოლაცია, რომელიც დიზელის ძრავის ხმას ახშობს.

ხარჯები

ფასისა და ხარისხის შეფარდების ერთ-ერთი საუკეთესო მაგალითი. მაღალი კომპლექტაცია, კარგი გარანტია.

დასკვნა

როგორი უნდა იყოს SUV-კლასის ავტომობილი, რომლითაც ყოველდღე უნდა ვიაროთ ქალაქში? ფუნქციური, ხარისხიანი, ეკონომიური, კომპაქტური, პრაქტიკული და, რა თქმა უნდა, მისაღები ფასი უნდა ჰქონდეს. Hyundai Tucson სწორედ ამ ყველაფრით გამოირჩევა და ამიტომაცაა წარმატებული მოდელი.

R

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი