მსოფლიო
სამართალი
პოლიტიკა

4

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

კვირა, მთვარის მერვე დღე დაიწყება 11:21-ზე, მთვარე ლომშია ახალი საქმეების დასაწყებად ნეიტრალური დღეა. დიდ დროსა და ენერგიას ითხოვს ადრე დაწყებული საქმეები. მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილებების მიღება სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგი დღეა უძრავ ქონებასთან დაკავშირებული საქმეების მოსაგვარებლად. კარგია მივლინების, მოგზაურობის დასაწყებად. ხშირად იმოძრავეთ, გადააადგილეთ ავეჯი, განაახლეთ ინტერიერი. სხვა დღისთვის გადადეთ ქორწინება და ნიშნობა. მოერიდეთ კუჭის გადატვირთვას, მოწევას, სმას. უმჯობესდება ფსიქოემოციური ფონი. ადამიანი უფრო ხალისიანი ხდება. კარგად გამოიძინეთ, მიიღეთ მზის აბაზანები და დიდხანს ისეირნეთ.
საზოგადოება
სამხედრო
მეცნიერება
მოზაიკა
Faceამბები
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
"ქართული ბრენდის დღე" ბათუმშიც გაიმართება
"ქართული ბრენდის დღე" ბათუმშიც გაიმართება

პო­პუ­ლა­რუ­ლი პრო­ექ­ტი „ქარ­თუ­ლი ბრენ­დის დღე“ თა­ვი­სი 20 წლი­ა­ნი ის­ტო­რი­ის ახალ ფურ­ცელ­ზე გა­და­ვი­და - პრო­ექ­ტი ამი­ე­რი­დან წე­ლი­წად­ში ორ­ჯერ ჩა­ტარ­დე­ბა - თბი­ლის­სა და ბა­თუმ­ში. წელს პირ­ვე­ლად, 30 ივ­ნისს 19:00 სა­ათ­ზე „შე­რა­ტო­ნი ბა­თუმ­ში“ „ქარ­თუ­ლი ბრენ­დის დღე - ბა­თუ­მი 2023“ შედ­გე­ბა, რომ­ლის მი­ზა­ნი აჭა­რის და მის მე­ზო­ბელ რე­გი­ო­ნებ­ში მიმ­დი­ნა­რე ეკო­ნო­მი­კუ­რი და კულ­ტუ­რუ­ლი პრო­ცე­სე­ბის წარ­მო­ჩე­ნაა. ასე­ვე აჭა­რა­ში და­გეგ­მი­ლია შუ­ა­ლე­დუ­რი პრო­ექ­ტის, ბრენ­დე­ბის მა­რა­თო­ნის ჩა­ტა­რე­ბა.

„ქარ­თუ­ლი ბრენ­დის დღის“ უც­ვლე­ლი ნო­მი­ნა­ცი­ე­ბია: ლი­დე­რი, რე­პუ­ტა­ცია და ნდო­ბა, წარ­მა­ტე­ბუ­ლი ახა­ლი ბრენ­დი, წარ­მა­ტე­ბუ­ლი ტე­ლეპ­რო­ექ­ტი და ბრენდ-პერ­სო­ნა.

„ოცი წლის წინ, როცა პრო­ექ­ტზე და­ვი­წყეთ მუ­შა­ო­ბა, სი­ტყვა „ბრენ­დის“ მნიშ­ვნე­ლო­ბის ახ­სნა გვი­წევ­და, იმ­დე­ნად უცხო იყო ეს სი­ტყვა სა­ზო­გა­დო­ე­ბის­თვის, დღეს კი უკვე ბა­ზარ­ზე ისე­თი ქარ­თუ­ლი ბრენ­დე­ბი არ­სე­ბო­ბენ, რომ­ლებ­მაც შიდა და გარე ბა­ზარ­ზე მნიშ­ვნე­ლო­ვან წარ­მა­ტე­ბებს მი­აღ­წი­ეს, რაც გვა­ხა­რებს. „ქარ­თუ­ლი ბრენ­დის დღე“ თა­ვი­სი არ­სით, ში­ნა­არ­სით გან­სხვა­ვე­ბუ­ლია და ასა­ხავს ყვე­ლა იმ მოვ­ლე­ნას, რაც კი სა­ქარ­თვე­ლოს ცხოვ­რე­ბა­ში, და რაც მთა­ვა­რია, ბიზ­ნეს­ში ხდე­ბა. პრო­ექ­ტის წარ­მა­ტე­ბუ­ლად გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბა­ში უდი­დე­სი როლი აქვს ბერ­მელს, რო­მე­ლიც „ქარ­თუ­ლი ბრენ­დის დღე - ბა­თუ­მი 2023“ ვერ­ცხლის სპონ­სო­რია “, - აღ­ნიშ­ნა პიარ სა­ა­გენ­ტო „პრო­ფი­ლის“ დამ­ფუძ­ნე­ბელ­მა და გე­ნე­რა­ლურ­მა დი­რექ­ტორ­მა მა­ნა­ნა გე­გი­ძემ.

„ქარ­თუ­ლი ბრენ­დის დღის“ ავ­ტო­რია სა­ზო­გა­დო­ე­ბას­თან ურ­თი­ერ­თო­ბის სა­ა­გენ­ტო „პრო­ფი­ლი“, მიკ­რო­სა­ფი­ნან­სო ორ­გა­ნი­ზა­ცია ბერ­მე­ლი პრო­ექ­ტის ვერ­ცხლის სპონ­სო­რია, სპონ­სო­რე­ბი - „წი­ნან­და­ლი რე­ზორ­ტი“ და ხე­ლოვ­ნე­ბის სახ­ლი „თორო“.

სა­ინ­ფორ­მა­ციო მხარ­და­ჭე­რა: რა­დიო „ფორ­ტუ­ნა“, „ფორ­ტუ­ნა +“, „პირ­ვე­ლი არხი“, “იმე­დი,” „რუს­თა­ვი 2“, „აჭა­რის ტე­ლე­ვი­ზია“, „პრა­იმ ტა­ი­მი“, ჟურ­ნა­ლი „სარ­კე“, fortuna.ge, ambebi.ge, 2020news.ge.

R

ავტორი:

"ქართული ბრენდის დღე" ბათუმშიც გაიმართება

"ქართული ბრენდის დღე" ბათუმშიც გაიმართება

პოპულარული პროექტი „ქართული ბრენდის დღე“ თავისი 20 წლიანი ისტორიის ახალ ფურცელზე გადავიდა - პროექტი ამიერიდან წელიწადში ორჯერ ჩატარდება - თბილისსა და ბათუმში. წელს პირველად, 30 ივნისს 19:00 საათზე „შერატონი ბათუმში“ „ქართული ბრენდის დღე - ბათუმი 2023“ შედგება, რომლის მიზანი აჭარის და მის მეზობელ რეგიონებში მიმდინარე ეკონომიკური და კულტურული პროცესების წარმოჩენაა. ასევე აჭარაში დაგეგმილია შუალედური პროექტის, ბრენდების მარათონის ჩატარება.

„ქართული ბრენდის დღის“ უცვლელი ნომინაციებია: ლიდერი, რეპუტაცია და ნდობა, წარმატებული ახალი ბრენდი, წარმატებული ტელეპროექტი და ბრენდ-პერსონა.

„ოცი წლის წინ, როცა პროექტზე დავიწყეთ მუშაობა, სიტყვა „ბრენდის“ მნიშვნელობის ახსნა გვიწევდა, იმდენად უცხო იყო ეს სიტყვა საზოგადოებისთვის, დღეს კი უკვე ბაზარზე ისეთი ქართული ბრენდები არსებობენ, რომლებმაც შიდა და გარე ბაზარზე მნიშვნელოვან წარმატებებს მიაღწიეს, რაც გვახარებს. „ქართული ბრენდის დღე“ თავისი არსით, შინაარსით განსხვავებულია და ასახავს ყველა იმ მოვლენას, რაც კი საქართველოს ცხოვრებაში, და რაც მთავარია, ბიზნესში ხდება. პროექტის წარმატებულად განხორციელებაში უდიდესი როლი აქვს ბერმელს, რომელიც „ქართული ბრენდის დღე - ბათუმი 2023“ ვერცხლის სპონსორია “, - აღნიშნა პიარ სააგენტო „პროფილის“ დამფუძნებელმა და გენერალურმა დირექტორმა მანანა გეგიძემ.

„ქართული ბრენდის დღის“ ავტორია საზოგადოებასთან ურთიერთობის სააგენტო „პროფილი“, მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია ბერმელი პროექტის ვერცხლის სპონსორია, სპონსორები - „წინანდალი რეზორტი“ და ხელოვნების სახლი „თორო“.

საინფორმაციო მხარდაჭერა: რადიო „ფორტუნა“, „ფორტუნა +“, „პირველი არხი“, “იმედი,” „რუსთავი 2“, „აჭარის ტელევიზია“, „პრაიმ ტაიმი“, ჟურნალი „სარკე“, fortuna.ge, ambebi.ge, 2020news.ge.

R