მსოფლიო
სამართალი
პოლიტიკა

4

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

კვირა, მთვარის მერვე დღე დაიწყება 11:21-ზე, მთვარე ლომშია ახალი საქმეების დასაწყებად ნეიტრალური დღეა. დიდ დროსა და ენერგიას ითხოვს ადრე დაწყებული საქმეები. მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილებების მიღება სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგი დღეა უძრავ ქონებასთან დაკავშირებული საქმეების მოსაგვარებლად. კარგია მივლინების, მოგზაურობის დასაწყებად. ხშირად იმოძრავეთ, გადააადგილეთ ავეჯი, განაახლეთ ინტერიერი. სხვა დღისთვის გადადეთ ქორწინება და ნიშნობა. მოერიდეთ კუჭის გადატვირთვას, მოწევას, სმას. უმჯობესდება ფსიქოემოციური ფონი. ადამიანი უფრო ხალისიანი ხდება. კარგად გამოიძინეთ, მიიღეთ მზის აბაზანები და დიდხანს ისეირნეთ.
საზოგადოება
სამხედრო
მეცნიერება
მოზაიკა
Faceამბები
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ტრენინგი - "ინტერნეტ მარკეტინგი ბიზნესში"
ტრენინგი - "ინტერნეტ მარკეტინგი ბიზნესში"

დღეს ბა­ზარ­ზე წარ­მოდ­გე­ნი­ლი კომ­პა­ნი­ე­ბის უმე­ტე­სი ნა­წი­ლი იყე­ნებს ონ­ლა­ინ სივ­რცეს სა­კუ­თა­რი პრო­დუქ­ტის ცნო­ბა­დო­ბის და შე­სა­ბა­მი­სად გა­ყიდ­ვე­ბის ზრდი­სათ­ვის, მაგ­რამ ძა­ლი­ან ცო­ტამ თუ იცის რას ნიშ­ნავს ინ­ტერ­ნეტ მარ­კე­ტინ­გი და მისი თა­ნა­მედ­რო­ვე ტექ­ნო­ლო­გი­ე­ბი, რა შე­საძ­ლებ­ლო­ბე­ბი გა­აჩ­ნია მას, რო­გორ შე­იძ­ლე­ბა მისი გა­მო­ყე­ნე­ბა ისე, რომ დავ­ხარ­ჯოთ ძა­ლი­ან ცოტა (თით­ქმის არა­ფე­რი) და მი­ვი­ღოთ სა­ტე­ლე­ვი­ზიო რეკ­ლა­მა­ზე უფრო ეფექ­ტუ­რი შე­დე­გე­ბი კომ­პა­ნი­ის წარ­მა­ტე­ბი­სათ­ვის.

ჩვენ უამ­რავ ფულს ვხარ­ჯავთ კომ­პა­ნი­ის ვებ გვერ­დის დი­ზა­ი­ნი­სა და ფუნ­ქცი­ო­ნა­ლუ­რი მრა­ვალ­ფე­როვ­ნე­ბის შექ­მნის­თვის,მაგ­რამ რა აზრი აქვს ამ და­ნა­ხარჯს, თუ კი ის უხი­ლა­ვია და მის ბმულს ვე­რა­ვინ იპო­ვის, არა­და კომ­პა­ნი­ის გა­ყიდ­ვე­ბი მნიშ­ვნე­ლო­ვან წი­ლად არის და­მო­კი­დე­ბუ­ლი ჩვენს ვი­ზი­ტო­რებ­ზე ონ­ლა­ინ სივ­რცე­ში.

მა­გა­ლი­თის­თვის წარ­მო­იდ­გი­ნეთ, რომ ხართ მყიდ­ვე­ლი და გინ­დათ მი­ი­ღოთ გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბა კონ­კრე­ტუ­ლი პრო­დუქ­ტის შე­სა­ძე­ნად, სა­ინ­ტე­რე­სოა ონ­ტერ­ნეტ სა­ძი­ე­ბო სის­ტე­მა­ში თუ იპო­ვით თქვენს კომ­პა­ნი­ას, ან თუ იპო­ვით, მე­რამ­დე­ნე პო­ზი­ცი­ა­ზე? შე­საძ­ლოა აღ­მო­ა­ჩი­ნოთ, რომ პო­ზი­ცი­ა­ზე თქვე­ნი კონ­კუ­რენ­ტე­ბი გა­ცი­ლე­ბით წინ არი­ან..... არა და ყვე­ლა ის პო­ტენ­ცი­უ­რი მყიდ­ვე­ლი თქვე­ნი პრო­დუქ­ტი­სა, რო­მელ­თა მო­ზიდ­ვა­ზეც ამ­დენ ფულს ხარ­ჯავთ სა­ტე­ლე­ვი­ზიო და რა­დიო რეკ­ლა­მა­ში, თქვენს თვალ­წინ, ინ­ტერ­ნე­ტის ვირ­ტუ­ა­ლურ სამ­ყა­რო­ში იმ­ყო­ფე­ბა და ყო­ველ დღე ცდი­ლობს სა­ძი­ე­ბო სის­ტე­მის სა­შუ­ა­ლე­ბით მი­აგ­ნოს სა­სურ­ველ პრო­დუქტს ან/და მი­ი­ღოს სა­სურ­ვე­ლი მომ­სა­ხუ­რე­ბა. გა­ნურ­ჩევ­ლად სქე­სის, ასა­კის, ეროვ­ნე­ბის, სა­ცხოვ­რე­ბე­ლი ად­გი­ლის და ა.შ. მხო­ლოდ ის არის მთა­ვა­რი, თქვენ რამ­დე­ნად ახერ­ხებთ მას­თან კო­მუ­ნი­კა­ცი­ის დამ­ყა­რე­ბას, თქვე­ნი პრო­დუქ­ტის ან/და მომ­სა­ხუ­რე­ბის გაც­ნო­ბას.

ინ­ტერ­ნე­ტი ეს არის სის­ტე­მა, რო­მე­ლიც მაგ­ნი­ტი­ვით იზი­დავს და აკავ­ში­რებს ადა­მი­ა­ნებს, იქ ელ­ვის სის­წრა­ფით ვრცელ­დე­ბა ინ­ფორ­მა­ცია ამა თუ იმ კომ­პა­ნი­ის კარ­გი ან ცუდი მომ­სა­ხუ­რე­ბის შე­სა­ხებ. ინ­ტერ­ნეტ მარ­კე­ტინ­გი გვაძ­ლევს სა­შუ­ა­ლე­ბას, მუდ­მი­ვად ვიტ­რი­ა­ლოთ ჩვე­ნი მომ­ხმა­რებ­ლის თვალ­თა­ხედ­ვის არე­ალ­ში, ვთქვათ სა­ჯა­როდ, ის რა­საც რეკ­ლა­მა­ში ვერ ვი­ტყვით, ცნო­ბა­დი გავ­ხა­დოთ კომ­პა­ნი­ის მთა­ვა­რი ღი­რე­ბუ­ლე­ბე­ბი, მო­ვუყ­ვეთ ჩვენს მიზ­ნებ­ზე, ჩვენს ქმე­დე­ბებ­ზე, ჩვე­ნი პრო­დუქ­ტის სარ­გებ­ლი­ა­ნო­ბა­ზე და სა­ბო­ლოო ჯამ­ში მო­ვი­პო­ვოთ მათი კე­თილ გან­წყო­ბა.

ბევ­რს მი­აჩ­ნია, რომ ინ­ტერ­ნეტ მარ­კე­ტინ­გის შე­დე­გი­ა­ნო­ბი­სათ­ვის საკ­მა­რი­სია მხო­ლოდ კარ­გი ვებ გვერ­დი, ფე­ის­ბუქ გვერ­დი ან რო­მე­ლი­მე რე­ი­ტინ­გულ პორ­ტალ­ზე და­კი­დე­ბუ­ლი ბა­ნე­რი, ეს ასე არ არის..... ეფექ­ტუ­რი სტრა­ტე­გი­ი­სა და ინ­ტერ­ნეტ მარ­კე­ტინ­გის გა­რე­შე თქვე­ნი ვებ გვერ­დი და­ი­კარ­გე­ბა უკი­დე­გა­ნო სივ­რცე­ში, უამ­რავ ვებ გვერ­დებს შო­რის რაც აქამ­დე შექ­მნი­ლა.

თუ გსურთ თქვე­ნი ბიზ­ნე­სის შე­სა­ხებ ყვე­ლამ გა­ი­გოს, მო­ი­ზი­დოთ ზუს­ტად ის მომ­ხმა­რე­ბე­ლი, რო­მე­ლიც თქვე­ნი პრო­დუქ­ტით არის და­ინ­ტე­რე­სე­ბუ­ლი, გა­ზარ­დოთ თქვე­ნი ბრენ­დის ცნო­ბა­დო­ბა და გა­ზარ­დოთ თქვე­ნი პრო­დუქ­ტის გა­ყიდ­ვე­ბი, აუ­ცი­ლე­ბე­ლია პრი­ო­რი­ტე­ტი მი­ა­ნი­ჭოთ თქვენს კომ­პა­ნი­ა­ში ინ­ტერ­ნეტ მარ­კე­ტინ­გის სპე­ცი­ა­ლის­ტის პო­ზი­ცი­ას - აიყ­ვა­ნოთ პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლი, ან სა­შუ­ა­ლე­ბა მის­ცეთ უკვე არ­სე­ბულ კადრს შე­ის­წავ­ლოს და პრაქ­ტი­კა გა­ი­ა­როს ონ­ლა­ინ რეკ­ლა­მის ისეთ თა­ნა­მედ­რო­ვე ტექ­ნო­ლო­გი­ებ­ში, რო­გო­რი­ცაა:

1. სა­ძი­ე­ბო სის­ტე­მებ­ში მუ­შა­ო­ბის პრინ­ცი­პი

2. სო­ცი­ა­ლუ­რი ქსე­ლე­ბის მარ­კე­ტინ­გი

3. SMM-ის სტრა­ტე­გია

4. E-mail მარ­კე­ტინ­გი და კონ­ფი­გუ­რა­ცია

5. გა­მო­ყე­ნე­ბა­დო­ბის ტეს­ტი­რე­ბა: სცე­ნა­რი, პრო­ცე­სი, ანა­ლი­ზი

6. ვებ-ანა­ლის­ტი­კის კონ­ცეფ­ცია

7. ეფექ­ტუ­რო­ბის მაჩ­ვე­ნე­ბე­ლი (კონ­ვერ­სია, ROI და ა.შ.)

8. ანა­ლი­ზის ინ­სტრუ­მენ­ტე­ბი

9. Google Analytics-ის და Яндекс-ის მუ­შა­ო­ბის პრაქ­ტი­კა, მეტ­რი­კა

10. Google Analytics-ის და Яндекс-ის მუ­შა­ო­ბის

11. კონ­ტექ­სტუ­რი რეკ­ლა­მა

1. Google Adwords-ის სა­რეკ­ლა­მო კამ­პა­ნი­ის კონ­ფი­გუ­რა­ცია

მარ­თეთ ინ­ტერ­ნეტ მარ­კე­ტინ­გის ეფექ­ტუ­რი ტექ­ნო­ლო­გი­ე­ბით თქვე­ნი პრო­დუქ­ტის ცნო­ბა­დო­ბა და გა­ყიდ­ვე­ბი, მომ­ხმა­რებ­ლის გან­წყო­ბა თქვე­ნი კომ­პა­ნი­ის მი­მართ. პი­ა­რის არ­ცერ­თი სა­შუ­ა­ლე­ბა არ იძ­ლე­ვა რეკ­ლა­მა­ზე გა­წე­უ­ლი და­ნა­ხარ­ჯე­ბის და შემ­დგომ მისი ეფექ­ტუ­რო­ბის ზუსტ კონ­ტრო­ლი­სა და შე­და­რე­ბის ისეთ სა­შუ­ა­ლე­ბას, რო­გორც ინ­ტერ­ნეტ მარ­კე­ტინ­გის ტექ­ნო­ლო­გი­უ­რი შე­საძ­ლებ­ლო­ბე­ბი.

ახა­ლი ტექ­ნო­ლო­გი­ე­ბის და­სა­უფ­ლებ­ლად გა­ი­ა­რეთ ტრე­ნინ­გი თე­მა­ზე; "ინ­ტერ­ნეტ მარ­კე­ტინ­გი ბიზ­ნეს­ში". ტრე­ნინგს წა­ი­კი­თხავს პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლი ინ­ტერ­ნეტ მარ­კე­ტო­ლო­გი კონ­სტან­ტინ ნეს­ვე­ტა­ი­ლო­ვი.

ტრე­ნინ­გის გა­სავ­ლე­ლად და­უ­კავ­შირ­დით MCI Education-ის ცენ­ტრა­ლურ ოფისს:

ტელ: +995 32 2 51 94 15

მობ:+ 995 579 672 672

+995 599 36 31 26

ელ. ფოს­ტა: education@mci.ge

www.edu.mci.ge

R

ტრენინგი - "ინტერნეტ მარკეტინგი ბიზნესში"

ტრენინგი - "ინტერნეტ მარკეტინგი ბიზნესში"

დღეს ბაზარზე წარმოდგენილი კომპანიების უმეტესი ნაწილი იყენებს ონლაინ სივრცეს საკუთარი პროდუქტის ცნობადობის და შესაბამისად გაყიდვების ზრდისათვის, მაგრამ ძალიან ცოტამ თუ იცის რას ნიშნავს ინტერნეტ მარკეტინგი და მისი თანამედროვე ტექნოლოგიები, რა შესაძლებლობები გააჩნია მას, როგორ შეიძლება მისი გამოყენება ისე, რომ დავხარჯოთ ძალიან ცოტა (თითქმის არაფერი) და მივიღოთ სატელევიზიო რეკლამაზე უფრო ეფექტური შედეგები კომპანიის წარმატებისათვის.

ჩვენ უამრავ ფულს ვხარჯავთ კომპანიის ვებ გვერდის დიზაინისა და ფუნქციონალური მრავალფეროვნების შექმნისთვის,მაგრამ რა აზრი აქვს ამ დანახარჯს, თუ კი ის უხილავია და მის ბმულს ვერავინ იპოვის, არადა კომპანიის გაყიდვები მნიშვნელოვან წილად არის დამოკიდებული ჩვენს ვიზიტორებზე ონლაინ სივრცეში.

მაგალითისთვის წარმოიდგინეთ, რომ ხართ მყიდველი და გინდათ მიიღოთ გადაწყვეტილება კონკრეტული პროდუქტის შესაძენად, საინტერესოა ონტერნეტ საძიებო სისტემაში თუ იპოვით თქვენს კომპანიას, ან თუ იპოვით, მერამდენე პოზიციაზე? შესაძლოა აღმოაჩინოთ, რომ პოზიციაზე თქვენი კონკურენტები გაცილებით წინ არიან..... არა და ყველა ის პოტენციური მყიდველი თქვენი პროდუქტისა, რომელთა მოზიდვაზეც ამდენ ფულს ხარჯავთ სატელევიზიო და რადიო რეკლამაში, თქვენს თვალწინ, ინტერნეტის ვირტუალურ სამყაროში იმყოფება და ყოველ დღე ცდილობს საძიებო სისტემის საშუალებით მიაგნოს სასურველ პროდუქტს ან/და მიიღოს სასურველი მომსახურება. განურჩევლად სქესის, ასაკის, ეროვნების, საცხოვრებელი ადგილის და ა.შ. მხოლოდ ის არის მთავარი, თქვენ რამდენად ახერხებთ მასთან კომუნიკაციის დამყარებას, თქვენი პროდუქტის ან/და მომსახურების გაცნობას.

ინტერნეტი ეს არის სისტემა, რომელიც მაგნიტივით იზიდავს და აკავშირებს ადამიანებს, იქ ელვის სისწრაფით ვრცელდება ინფორმაცია ამა თუ იმ კომპანიის კარგი ან ცუდი მომსახურების შესახებ. ინტერნეტ მარკეტინგი გვაძლევს საშუალებას, მუდმივად ვიტრიალოთ ჩვენი მომხმარებლის თვალთახედვის არეალში, ვთქვათ საჯაროდ, ის რასაც რეკლამაში ვერ ვიტყვით, ცნობადი გავხადოთ კომპანიის მთავარი ღირებულებები, მოვუყვეთ ჩვენს მიზნებზე, ჩვენს ქმედებებზე, ჩვენი პროდუქტის სარგებლიანობაზე და საბოლოო ჯამში მოვიპოვოთ მათი კეთილ განწყობა.

ბევრს მიაჩნია, რომ ინტერნეტ მარკეტინგის შედეგიანობისათვის საკმარისია მხოლოდ კარგი ვებ გვერდი, ფეისბუქ გვერდი ან რომელიმე რეიტინგულ პორტალზე დაკიდებული ბანერი, ეს ასე არ არის..... ეფექტური სტრატეგიისა და ინტერნეტ მარკეტინგის გარეშე თქვენი ვებ გვერდი დაიკარგება უკიდეგანო სივრცეში, უამრავ ვებ გვერდებს შორის რაც აქამდე შექმნილა.

თუ გსურთ თქვენი ბიზნესის შესახებ ყველამ გაიგოს, მოიზიდოთ ზუსტად ის მომხმარებელი, რომელიც თქვენი პროდუქტით არის დაინტერესებული, გაზარდოთ თქვენი ბრენდის ცნობადობა და გაზარდოთ თქვენი პროდუქტის გაყიდვები, აუცილებელია პრიორიტეტი მიანიჭოთ თქვენს კომპანიაში ინტერნეტ მარკეტინგის სპეციალისტის პოზიციას - აიყვანოთ პროფესიონალი, ან საშუალება მისცეთ უკვე არსებულ კადრს შეისწავლოს და პრაქტიკა გაიაროს ონლაინ რეკლამის ისეთ თანამედროვე ტექნოლოგიებში, როგორიცაა:

1. საძიებო სისტემებში მუშაობის პრინციპი

2. სოციალური ქსელების მარკეტინგი

3. SMM-ის სტრატეგია

4. E-mail მარკეტინგი და კონფიგურაცია

5. გამოყენებადობის ტესტირება: სცენარი, პროცესი, ანალიზი

6. ვებ-ანალისტიკის კონცეფცია

7. ეფექტურობის მაჩვენებელი (კონვერსია, ROI და ა.შ.)

8. ანალიზის ინსტრუმენტები

9. Google Analytics-ის და Яндекс-ის მუშაობის პრაქტიკა, მეტრიკა

10. Google Analytics-ის და Яндекс-ის მუშაობის

11. კონტექსტური რეკლამა

1. Google Adwords-ის სარეკლამო კამპანიის კონფიგურაცია

მართეთ ინტერნეტ მარკეტინგის ეფექტური ტექნოლოგიებით თქვენი პროდუქტის ცნობადობა და გაყიდვები, მომხმარებლის განწყობა თქვენი კომპანიის მიმართ. პიარის არცერთი საშუალება არ იძლევა რეკლამაზე გაწეული დანახარჯების და შემდგომ მისი ეფექტურობის ზუსტ კონტროლისა და შედარების ისეთ საშუალებას, როგორც ინტერნეტ მარკეტინგის ტექნოლოგიური შესაძლებლობები.

ახალი ტექნოლოგიების დასაუფლებლად გაიარეთ ტრენინგი თემაზე; "ინტერნეტ მარკეტინგი ბიზნესში". ტრენინგს წაიკითხავს პროფესიონალი ინტერნეტ მარკეტოლოგი კონსტანტინ ნესვეტაილოვი.

ტრენინგის გასავლელად დაუკავშირდით MCI Education-ის ცენტრალურ ოფისს:

ტელ: +995 32 2 51 94 15

მობ:+ 995 579 672 672

+995 599 36 31 26

ელ. ფოსტა: education@mci.ge

www.edu.mci.ge

R

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი