მსოფლიო
სამართალი
პოლიტიკა

3

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

შაბათი, მთვარის მეშვიდე დღე დაიწყება 09:50-ზე, მთვარე ლომში გადაბრძანდება 15:36-ზე ისეთი საქმეები წამოიწყეთ, რომლებსაც დღესვე დაასრულებთ და სხვა დროისთვის არ გადადებთ. მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილებების მიღება სხვა დროისთვის გადადეთ. ფინანსური ოპერაციების დაგეგმვასა და უძრავი ქონების ყიდვა-გაყიდვას არ გირჩევთ. კარგი დღეა მსხვილი საყიდლებისთვის. კარგი დღეა შემოქმედებითი საქმიანობისთვის, სწავლისა და გამოცდების ჩასაბარებლად. უფროსთან და თანამდებობის პირებთან ნებისმიერ საქმეს მარტივად მოაგვარებთ. კარგი დღეა ფიზიკური ვარჯიშებისა და საოჯახო საქმეების შესასრულებლად. ზომიერება გმართებთ საკვებსა და სასმელში. მოერიდეთ გულის გადაღლას; ოპერაციებს გულსა და ზურგზე. შესაძლოა შეგაწუხოთ რადიკულიტმა.
საზოგადოება
სამხედრო
მეცნიერება
მოზაიკა
Faceამბები
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
10 პასუხი კითხვაზე - რატომ MoneyMan-ი?
10 პასუხი კითხვაზე - რატომ MoneyMan-ი?

2014 წლის და­სა­წყის­ში, რო­დე­საც www.moneyman.ge -ს ამ­ჟა­მინ­დე­ლი გუნ­დი ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე შე­მოს­ვლის­თვის ემ­ზა­დე­ბო­და, მთა­ვა­რი თავ­სა­ტე­ხი გახ­ლდათ, რო­გორ მიგ­ვეღ­წია არა­მარ­ტო მომ­ხმა­რებ­ლის გო­ნე­ბამ­დე არა­მედ, მათ გუ­ლე­ბამ­დეც.

ამ გზა­ზე ჩვენს საქ­მეს ბევ­რი ფაქ­ტო­რი არ­თუ­ლებ­და: კონ­კუ­რენ­ცია, სერ­ვი­სის სპე­ცი­ფი­კუ­რო­ბა, ად­გი­ლობ­რი­ვი მომ­ხმა­რებ­ლის ბუ­ნე­ბა, ტექ­ნი­კუ­რი სა­კი­თხე­ბი, სწო­რი გზავ­ნი­ლე­ბის ფორ­მი­რე­ბა და სხვა მრა­ვა­ლი.

მა­ში­ნაც და დღე­საც მჯე­რო­და, რომ ზე­მო­აღ­ნიშ­ნუ­ლი სა­კი­თხე­ბის თით­ქმის აბ­სო­ლუ­ტუ­რი უმ­რავ­ლე­სო­ბა არ წარ­მო­ად­გენ­და გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი ხა­სი­ა­თის დაბ­რკო­ლე­ბებს, რომ ნო­მე­რი პირ­ვე­ლი სტრა­ტე­გი­უ­ლი ამო­ცა­ნა იყო მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის გაქ­ვე­ცა გულ­წრფე­ლი პა­სუ­ხი კი­თხვა­ზე: რა­ტომ moneyman-ი?

იმი­ტომ, რომ:

1. MoneyMan-ის­თვის მომ­ხმა­რე­ბელ­თან უკუ­კავ­ში­რი არ არის ტვირ­თი და მძი­მე თა­ვის­ტკი­ვი­ლი;

2. MoneyMan-ის­თვის თი­თო­ე­უ­ლი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი უნი­კა­ლუ­რი და ფას­და­უ­დე­ბე­ლი შე­ნა­ძე­ნია;

3. MoneyMan-ის­თვის სა­უ­კე­თე­სო მრჩე­ვე­ლი სა­კუ­თა­რი მომ­ხმა­რე­ბე­ლია;

4. MoneyMan-ის­თვის მომ­ხმა­რებ­ლის რე­აქ­ცია და კრი­ტი­კუ­ლი მო­საზ­რე­ბა ფარ­თო გან­სჯის სა­გა­ნია;

5. MoneyMan-ის­თვის მთა­ვა­რი მე­გო­ბა­რი-მომ­ხმა­რე­ბე­ლია;

6. MoneyMan-ის­თვის მთა­ვა­რი ხა­რის­ხა­ნი სერ­ვი­სით კმა­ყო­ფი­ლი კლი­ენ­ტია;

7. MoneyMan-ის­თვის მთა­ვა­რი აქ­ტი­უ­რი მომ­ხმა­რე­ბე­ლია და არა პა­სი­უ­რი "ლა­ი­ქე­რი";

8. MoneyMan-ის­თვის მთა­ვა­რი გულ­წრფე­ლი პა­სუ­ხე­ბია მომ­ხმა­რებ­ლის მიერ დას­მულ ყვე­ლა­ზე რთულ კი­თხვებ­ზეც კი;

9. MoneyMan-ის­თვის მთა­ვა­რი გან­ვი­თა­რე­ბა და მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის სერ­ვი­სის მი­წო­დე­ბის თა­ნა­მედ­რო­ვე გზე­ბია;

10. MoneyMan-ის­თვის მთა­ვა­რი მომ­ხმა­რე­ბელ­თან გრძელ­ვა­დი­ა­ნი ურ­თი­ერ­თო­ბე­ბია და არა ერთჯე­რა­დი, პა­სი­უ­რი კო­მუ­ნი­კა­ცია;

ეს იყო ჩემი პა­სუ­ხე­ბი კი­თხვა­ზე - "რა­ტომ MoneyMan-ი?", რო­მე­ლიც MoneyMan-ის გუნდს ერთ-ერთ სა­მუ­შაო შეხ­ვედ­რა­ზე გა­ვა­ცა­ნი. ვფიქ­რობ­დი, რომ სა­კუ­თა­რი პო­ზი­ცი­ის აქ­ტი­უ­რი დაც­ვა დამ­ჭირ­დე­ბო­და, რამ­დე­ნა­დაც ჩემს მიერ მომ­ზა­დე­ბუ­ლი პა­სუ­ხე­ბის ფი­ლო­სო­ფია იდე­ა­ლის­ტუ­რი, მაქ­სი­მა­ლის­ტუ­რი და ბიზ­ნე­სის მკაცრ, და­წე­რილ თუ და­უ­წე­რელ კა­ნო­ნებ­თან წი­ნა­აღ­მდე­გობ­რი­ვი მეჩ­ვე­ნე­ბო­და.

სა­ბედ­ნი­ე­როდ, მას შემ­დეგ რაც ჩემი პა­სუ­ხე­ბი MoneyMan-ის შე­მოქ­მე­დე­ბით­მა ჯგუფ­მა ჯერ ამო­ცა­ნე­ბად ხოლო შემ­დეგ, გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბის გზე­ბად სა­მოქ­მე­დო გეგ­მა­ში ჩა­შა­ლა, ყვე­ლამ ერ­თხმად აღი­ა­რა რომ ეს, ერთი შე­ხედ­ვით ბიზ­ნე­სის კე­თე­ბის იდე­ა­ლის­ტუ­რი ხედ­ვა აბ­სო­ლუ­ტუ­რად რე­ა­ლის­ტუ­რია.

ვიქ­ტო­რი­ნე­ბი, ფუ­ლა­დი ჯილ­დო­ე­ბი, წა­მა­ხა­ლი­სე­ბე­ლი აქ­ცი­ე­ბი, ფას­დაკ­ლე­ბის ბა­რა­თე­ბი და სხვა ნე­ბის­მი­ე­რი აქ­ტი­ვო­ბა, რო­მელ­საც ჩვენ ვგეგ­მავთ და ვა­ხორ­ცი­ე­ლებთ მომ­ხმა­რებ­ლის გუ­ლე­ბამ­დე მის­ვლას ემ­სა­ხუ­რე­ბა. რაც მთა­ვა­რია, დღეს MoneyMan-ში თან­ხმდე­ბი­ან, კომ­პა­ნი­ის ყვე­ლა­ზე დიდი მო­გე­ბა ეს, ჩვე­ნი მომ­ხმა­რებ­ლის აპ­ლო­დის­მენ­ტე­ბია.

R

10 პასუხი კითხვაზე - რატომ MoneyMan-ი?

10 პასუხი კითხვაზე - რატომ MoneyMan-ი?

2014 წლის დასაწყისში, როდესაც www.moneyman.ge -ს ამჟამინდელი გუნდი ქართულ ბაზარზე შემოსვლისთვის ემზადებოდა, მთავარი თავსატეხი გახლდათ, როგორ მიგვეღწია არამარტო მომხმარებლის გონებამდე არამედ, მათ გულებამდეც.

ამ გზაზე ჩვენს საქმეს ბევრი ფაქტორი ართულებდა: კონკურენცია, სერვისის სპეციფიკურობა, ადგილობრივი მომხმარებლის ბუნება, ტექნიკური საკითხები, სწორი გზავნილების ფორმირება და სხვა მრავალი.

მაშინაც და დღესაც მჯეროდა, რომ ზემოაღნიშნული საკითხების თითქმის აბსოლუტური უმრავლესობა არ წარმოადგენდა განსაკუთრებული ხასიათის დაბრკოლებებს, რომ ნომერი პირველი სტრატეგიული ამოცანა იყო მომხმარებლისთვის გაქვეცა გულწრფელი პასუხი კითხვაზე: რატომ moneyman-ი?

იმიტომ, რომ:

1. MoneyMan-ისთვის მომხმარებელთან უკუკავშირი არ არის ტვირთი და მძიმე თავისტკივილი;

2. MoneyMan-ისთვის თითოეული მომხმარებელი უნიკალური და ფასდაუდებელი შენაძენია;

3. MoneyMan-ისთვის საუკეთესო მრჩეველი საკუთარი მომხმარებელია;

4. MoneyMan-ისთვის მომხმარებლის რეაქცია და კრიტიკული მოსაზრება ფართო განსჯის საგანია;

5. MoneyMan-ისთვის მთავარი მეგობარი-მომხმარებელია;

6. MoneyMan-ისთვის მთავარი ხარისხანი სერვისით კმაყოფილი კლიენტია;

7. MoneyMan-ისთვის მთავარი აქტიური მომხმარებელია და არა პასიური "ლაიქერი";

8. MoneyMan-ისთვის მთავარი გულწრფელი პასუხებია მომხმარებლის მიერ დასმულ ყველაზე რთულ კითხვებზეც კი;

9. MoneyMan-ისთვის მთავარი განვითარება და მომხმარებლისთვის სერვისის მიწოდების თანამედროვე გზებია;

10. MoneyMan-ისთვის მთავარი მომხმარებელთან გრძელვადიანი ურთიერთობებია და არა ერთჯერადი, პასიური კომუნიკაცია;

ეს იყო ჩემი პასუხები კითხვაზე - "რატომ MoneyMan-ი?", რომელიც MoneyMan-ის გუნდს ერთ-ერთ სამუშაო შეხვედრაზე გავაცანი. ვფიქრობდი, რომ საკუთარი პოზიციის აქტიური დაცვა დამჭირდებოდა, რამდენადაც ჩემს მიერ მომზადებული პასუხების ფილოსოფია იდეალისტური, მაქსიმალისტური და ბიზნესის მკაცრ, დაწერილ თუ დაუწერელ კანონებთან წინააღმდეგობრივი მეჩვენებოდა.

საბედნიეროდ, მას შემდეგ რაც ჩემი პასუხები MoneyMan-ის შემოქმედებითმა ჯგუფმა ჯერ ამოცანებად ხოლო შემდეგ, განხორციელების გზებად სამოქმედო გეგმაში ჩაშალა, ყველამ ერთხმად აღიარა რომ ეს, ერთი შეხედვით ბიზნესის კეთების იდეალისტური ხედვა აბსოლუტურად რეალისტურია.

ვიქტორინები, ფულადი ჯილდოები, წამახალისებელი აქციები, ფასდაკლების ბარათები და სხვა ნებისმიერი აქტივობა, რომელსაც ჩვენ ვგეგმავთ და ვახორციელებთ მომხმარებლის გულებამდე მისვლას ემსახურება. რაც მთავარია, დღეს MoneyMan-ში თანხმდებიან, კომპანიის ყველაზე დიდი მოგება ეს, ჩვენი მომხმარებლის აპლოდისმენტებია.

R

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი