საზოგადოება
პოლიტიკა
სამართალი

5

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ორშაბათი, მთვარის მეცხრე დღე დაიწყება 12:42-ზე, მთვარე ქალწულს ესტუმრება 23:42-ზე რთული და დაძაბული დღეა. არ მოატყუოთ გარშემო მყოფები და არც თავად მოტყუვდეთ. არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ვაჭრობას, ურთიერთობის გარჩევას. ცუდი დღეა საქმეების გარჩევისთვის. შესაძლოა, სამუდამოდ დაკარგოთ ადამიანი. არასასურველია სამსახურის, საქმიანობის შეცვლა. კარგი დღეა შორეული მგზავრობის დასაწყებად. აქტიურად დაისვენეთ, ივარჯიშეთ. შეასრულეთ საოჯახო საქმეები, გადააადგილეთ ავეჯი, კარგია მუშაობა მიწასთან. ქორწინება და ნიშნობა სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგი დღეა ორგანიზმის გასაწმენდად, წიდებისგან გათავისუფლება. ალკოჰოლსა და სასმელს დღეს საერთოდ ნუ მიიღებთ. აგრეთვე მოერიდეთ კუჭის გადატვირთვას.
მსოფლიო
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
სამხედრო
მეცნიერება
Faceამბები
სპორტი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ომარ როსტომი - "ნუ გაუწევთ რეკლამას, გაართეთ!"
ომარ როსტომი - "ნუ გაუწევთ რეკლამას, გაართეთ!"

ომარ როს­ტო­მი კომ­პა­ნია Nokia-ს მე­დია მე­ნე­ჯე­რია, რო­მე­ლიც ახლო აღ­მო­სავ­ლეთ­ში, ჩრდი­ლო­ეთ აფ­რი­კა­სა და ლე­ვან­ტში მომ­ხმა­რე­ბელ­თა მო­ზიდ­ვა­ზე მუ­შა­ობს. მას ევა­ლე­ბა ასე­ვე კლი­ენ­ტებ­თან გა­რი­გე­ბე­ბის წარ­მო­ე­ბა. გარ­და ამი­სა, ომა­რი კომ­პა­ნი­ა­ში მე­დია ოპე­რა­ტი­უ­ლო­ბა­სა და ციფ­რულ აქ­ტი­ვებს აკ­ვირ­დე­ბა და ხელ­მძღვა­ნე­ლობს. ის აღი­ა­რე­ბუ­ლი ლი­დე­რი და ინო­ვა­ტო­რია, რო­მე­ლიც გა­მოც­დი­ლე­ბით ბრენ­დს უფრო მე­ტად პრო­დუქ­ტი­ულ­სა და მდი­დარს ხდის. ომა­რი ერთ-ერთი მთა­ვა­რი მომხსე­ნე­ბე­ლი იქ­ნე­ბა 2013 წლის 25 ოქ­ტომ­ბერს თბი­ლის­ში Marketing Brilliance Awards-ის მას­შტა­ბურ ბიზ­ნეს-და­ჯილ­დო­ე­ბის ცე­რე­მო­ნი­ალ­ზე.

Marketing Brilliance Award გთა­ვა­ზობთ:

  • ერ­თდღი­ან კონ­ფე­რენ­ცი­ას, რო­მე­ლიც უმას­პინ­ძლებს მსოფ­ლიო კლა­სის მომხსე­ნებ­ლებს კომ­პა­ნი­ე­ბი­დან: Microsoft, BBC, London Transport Museum, Nokia, Philips და მრა­ვა­ლი სხვა
  • სა­ზე­ი­მო სა­დილ­სა და და­ჯილ­დო­ე­ბის ცე­რე­მო­ნი­ალს

- რა­ტომ არის სო­ცი­ა­ლუ­რი მე­დია ბიზ­ნე­სის­თვის მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი?

- დღეს, სო­ცი­ა­ლუ­რი მე­დია მარ­კე­ტინ­გის ყვე­ლა­ზე გამ­ჭირ­ვა­ლე, ინ­ტე­რაქ­ტი­უ­ლი და მიმ­ზიდ­ვე­ლი ფორ­მაა. სო­ცი­ა­ლუ­რი მე­დია შე­საძ­ლებ­ლო­ბას იძ­ლე­ვა და­ი­ქი­რა­ვო პო­ტენ­ცი­უ­რი კლი­ენ­ტე­ბი და ამავდრო­უ­ლად შექ­მნა ძლი­ე­რი ბრენ­დი. სო­ცი­ა­ლუ­რი მე­დია შე­იძ­ლე­ბა იყოს ბიზ­ნე­სის კე­თე­ბის ძლი­ე­რი ია­რა­ღი.

- შე­გიძ­ლი­ათ გვი­თხრათ, რო­გორ ქმნით სო­ცი­ა­ლურ მე­დია მარ­კე­ტინგს, რო­მე­ლიც მომ­ხმა­რებ­ლის მო­თხოვ­ნას ით­ვა­ლის­წი­ნებს?

- ყვე­ლა­ზე მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი ელე­მენ­ტე­ბია: პა­ტი­ვი სცე კლი­ენტს და მათ მო­თხოვ­ნებს მო­ერ­გო. დღეს მომ­ხმა­რე­ბე­ლი და­ბომ­ბი­ლია სა­რეკ­ლა­მო ბიზ­ნე­სის მე­სი­ჯე­ბით. ბრენ­დის წარ­მა­ტე­ბის­თვის ერ­თა­დერ­თი გზა სა­სარ­გებ­ლო და სა­ინ­ტე­რე­სო ში­ნა­არ­სია.

- ბა­ზარ­ზე მო­მუ­შა­ვე ადა­მი­ა­ნებს მსგავ­სი გა­მოც­დი­ლე­ბის მი­ღე­ბის­თვის რისი გა­კე­თე­ბა სჭირ­დე­ბათ?

- მარ­კე­ტინ­გის ექ­სპერ­ტმა სკოტ ქუქ­მა ერთხელ თქვა: "ბრენ­დი აღა­რაა ის, რა­საც მომ­ხმა­რე­ბელს ვაწ­ვდით - ბრენ­დია ის, რა­საც მომ­ხმა­რე­ბე­ლი ერ­თმა­ნეთს უყ­ვე­ბა". თუ ამ ცნე­ბას გა­ი­თა­ვი­სებთ, მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის რეკ­ლა­მით ძა­ლის და­ტა­ნე­ბა აღარ დაგ­ჭირ­დე­ბათ.

- თქვენ სა­ქარ­თვე­ლო­ში ბიზ­ნეს და­ჯილ­დო­ე­ბა Marketing Brilliance Awards-ის კონ­ფე­რენ­ცი­ა­ზე მთა­ვა­რი მომხსე­ნე­ბე­ლი ხართ. რაზე ისა­უბ­რებთ პრე­ზენ­ტა­ცი­ა­ზე?

- პრე­ზენ­ტა­ცი­ა­ზე სო­ცი­ა­ლუ­რი მე­დი­ის მარ­კე­ტინ­გის ღი­რე­ბუ­ლე­ბა­ზე ვი­სა­უბ­რებ და სა­ზო­გა­დო­ე­ბას წარ­მა­ტე­ბულ მა­გა­ლითს ვუჩ­ვე­ნებ. წარ­მო­ვად­გენ Nokia-ს კამ­პა­ნი­ის სა­ინ­ტე­რე­სო შე­დე­გებს, რო­მე­ლიც მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის გა­სარ­თობ და შე­მეც­ნე­ბით სეგ­მენტზეა ფო­კუ­სი­რე­ბუ­ლი. სო­ცი­ა­ლუ­რი მე­დი­ის არ­სე­ბო­ბას ფუნ­და­მენ­ტუ­რი მნიშ­ვნე­ლო­ბა აქვს სა­ზო­გა­დო­ე­ბის­თვის.

- სა­ქარ­თვე­ლო­ში ეს თქვე­ნი პირ­ვე­ლი ვი­ზი­ტია?

- დიახ, სა­ქარ­თვე­ლო­ში ეს ჩემი პირ­ვე­ლი ვი­ზი­ტია და მო­ხა­რუ­ლი ვარ, ვეს­ტუმ­რო ქვე­ყა­ნას, რო­მელ­საც დიდი ის­ტო­რია და ბუ­ნებ­რი­ვი სი­ლა­მა­ზე აქვს. დარ­წმუ­ნე­ბუ­ლი ვარ, ამ ღო­ნის­ძი­ე­ბა­ზე მი­ღე­ბუ­ლი გა­მოც­დი­ლე­ბა ერ­თნა­ი­რად მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი იქ­ნე­ბა, რო­გორც ღო­ნის­ძი­ე­ბა­ზე დამ­სწრე სა­ზო­გა­დო­ე­ბის­თვის, ასე­ვე მომხსე­ნებ­ლე­ბის­თვის.

2013 წლის 25 ოქ­ტომ­ბერს თბი­ლის­ში მას­შტა­ბუ­რი ბიზ­ნეს და­ჯილ­დო­ე­ბა Marketing Brilliance Awards გა­ი­მარ­თე­ბა, რომ­ლის ორ­გა­ნი­ზა­ტო­რი ბრი­ტა­ნუ­ლი კომ­პა­ნია BOC Global Events Group-ია.

მთა­ვა­რი სა­ინ­ფორ­მა­ციო მხარ­დამ­ჭე­რი: "პა­ლიტ­რა მე­დია"; ოფი­ცი­ა­ლუ­რი პარტნი­ო­რი მაკრკე­ტინ­გში: Marketer.ge; მხარ­დამ­ჭე­რი რა­დი­ო­ე­ბი: რა­დიო "პა­ლიტ­რა", რა­დიო "იმე­დი"; მხარ­დამ­ჭე­რი ინ­ტერ­ნეტ ტე­ლე­ვი­ზი­ე­ბი: Palitra TV, ITV.ge; მე­დია პარტნი­ო­რე­ბი: BPI, Caucasus Business Week, Ambebi.ge, iMarketing.ge, Presa.ge, People.ge, Droni.ge.

იხი­ლეთ ბმუ­ლი

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
რა ახალი დეტალებია ხდება ცნობილი კლინიკა „ვივამედში“ პატიმრის გარდაცვალებასთან დაკავშირებით

ომარ როსტომი - "ნუ გაუწევთ რეკლამას, გაართეთ!"

ომარ როსტომი - "ნუ გაუწევთ რეკლამას, გაართეთ!"

ომარ როსტომი კომპანია Nokia-ს მედია მენეჯერია, რომელიც ახლო აღმოსავლეთში, ჩრდილოეთ აფრიკასა და ლევანტში მომხმარებელთა მოზიდვაზე მუშაობს. მას ევალება ასევე კლიენტებთან გარიგებების წარმოება. გარდა ამისა, ომარი კომპანიაში მედია ოპერატიულობასა და ციფრულ აქტივებს აკვირდება და ხელმძღვანელობს. ის აღიარებული ლიდერი და ინოვატორია, რომელიც გამოცდილებით ბრენდს უფრო მეტად პროდუქტიულსა და მდიდარს ხდის. ომარი ერთ-ერთი მთავარი მომხსენებელი იქნება 2013 წლის 25 ოქტომბერს თბილისში Marketing Brilliance Awards-ის მასშტაბურ ბიზნეს-დაჯილდოების ცერემონიალზე.

Marketing Brilliance Award გთავაზობთ:

  • ერთდღიან კონფერენციას, რომელიც უმასპინძლებს მსოფლიო კლასის მომხსენებლებს კომპანიებიდან: Microsoft, BBC, London Transport Museum, Nokia, Philips და მრავალი სხვა
  • საზეიმო სადილსა და დაჯილდოების ცერემონიალს

- რატომ არის სოციალური მედია ბიზნესისთვის მნიშვნელოვანი?

- დღეს, სოციალური მედია მარკეტინგის ყველაზე გამჭირვალე, ინტერაქტიული და მიმზიდველი ფორმაა. სოციალური მედია შესაძლებლობას იძლევა დაიქირავო პოტენციური კლიენტები და ამავდროულად შექმნა ძლიერი ბრენდი. სოციალური მედია შეიძლება იყოს ბიზნესის კეთების ძლიერი იარაღი.

- შეგიძლიათ გვითხრათ, როგორ ქმნით სოციალურ მედია მარკეტინგს, რომელიც მომხმარებლის მოთხოვნას ითვალისწინებს?

- ყველაზე მნიშვნელოვანი ელემენტებია: პატივი სცე კლიენტს და მათ მოთხოვნებს მოერგო. დღეს მომხმარებელი დაბომბილია სარეკლამო ბიზნესის მესიჯებით. ბრენდის წარმატებისთვის ერთადერთი გზა სასარგებლო და საინტერესო შინაარსია.

- ბაზარზე მომუშავე ადამიანებს მსგავსი გამოცდილების მიღებისთვის რისი გაკეთება სჭირდებათ?

- მარკეტინგის ექსპერტმა სკოტ ქუქმა ერთხელ თქვა: "ბრენდი აღარაა ის, რასაც მომხმარებელს ვაწვდით - ბრენდია ის, რასაც მომხმარებელი ერთმანეთს უყვება". თუ ამ ცნებას გაითავისებთ, მომხმარებლისთვის რეკლამით ძალის დატანება აღარ დაგჭირდებათ.

- თქვენ საქართველოში ბიზნეს დაჯილდოება Marketing Brilliance Awards-ის კონფერენციაზე მთავარი მომხსენებელი ხართ. რაზე ისაუბრებთ პრეზენტაციაზე?

- პრეზენტაციაზე სოციალური მედიის მარკეტინგის ღირებულებაზე ვისაუბრებ და საზოგადოებას წარმატებულ მაგალითს ვუჩვენებ. წარმოვადგენ Nokia-ს კამპანიის საინტერესო შედეგებს, რომელიც მომხმარებლების გასართობ და შემეცნებით სეგმენტზეა ფოკუსირებული. სოციალური მედიის არსებობას ფუნდამენტური მნიშვნელობა აქვს საზოგადოებისთვის.

- საქართველოში ეს თქვენი პირველი ვიზიტია?

- დიახ, საქართველოში ეს ჩემი პირველი ვიზიტია და მოხარული ვარ, ვესტუმრო ქვეყანას, რომელსაც დიდი ისტორია და ბუნებრივი სილამაზე აქვს. დარწმუნებული ვარ, ამ ღონისძიებაზე მიღებული გამოცდილება ერთნაირად მნიშვნელოვანი იქნება, როგორც ღონისძიებაზე დამსწრე საზოგადოებისთვის, ასევე მომხსენებლებისთვის.

2013 წლის 25 ოქტომბერს თბილისში მასშტაბური ბიზნეს დაჯილდოება Marketing Brilliance Awards გაიმართება, რომლის ორგანიზატორი ბრიტანული კომპანია BOC Global Events Group-ია.

მთავარი საინფორმაციო მხარდამჭერი: "პალიტრა მედია"; ოფიციალური პარტნიორი მაკრკეტინგში: Marketer.ge; მხარდამჭერი რადიოები: რადიო "პალიტრა", რადიო "იმედი"; მხარდამჭერი ინტერნეტ ტელევიზიები: Palitra TV, ITV.ge; მედია პარტნიორები: BPI, Caucasus Business Week, Ambebi.ge, iMarketing.ge, Presa.ge, People.ge, Droni.ge.

იხილეთ ბმული

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი