საზოგადოება
პოლიტიკა

5

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ორშაბათი, მთვარის მეცხრე დღე დაიწყება 12:42-ზე, მთვარე ქალწულს ესტუმრება 23:42-ზე რთული და დაძაბული დღეა. არ მოატყუოთ გარშემო მყოფები და არც თავად მოტყუვდეთ. არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ვაჭრობას, ურთიერთობის გარჩევას. ცუდი დღეა საქმეების გარჩევისთვის. შესაძლოა, სამუდამოდ დაკარგოთ ადამიანი. არასასურველია სამსახურის, საქმიანობის შეცვლა. კარგი დღეა შორეული მგზავრობის დასაწყებად. აქტიურად დაისვენეთ, ივარჯიშეთ. შეასრულეთ საოჯახო საქმეები, გადააადგილეთ ავეჯი, კარგია მუშაობა მიწასთან. ქორწინება და ნიშნობა სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგი დღეა ორგანიზმის გასაწმენდად, წიდებისგან გათავისუფლება. ალკოჰოლსა და სასმელს დღეს საერთოდ ნუ მიიღებთ. აგრეთვე მოერიდეთ კუჭის გადატვირთვას.
მსოფლიო
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
სამხედრო
მეცნიერება
Faceამბები
სპორტი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
როგორ "ვიშოპინგოთ" Online - მარტივად და უსაფრთხოდ
როგორ "ვიშოპინგოთ" Online - მარტივად და უსაფრთხოდ

ჩემს ირ­გვლივ უამ­რა­ვი გო­გო­ნა "მკურ­ნა­ლობს" ე.წ. "შო­პინ­გო­თე­რა­პი­ით".

რა­საც ისი­ნი თე­რა­პი­ად და სტრე­სის­გან თა­ვის დაღ­წე­ვის სა­უ­კე­თე­სო სა­შუ­ა­ლე­ბად მი­იჩ­ნე­ვენ, ჩემ­თვის ნამ­დვი­ლი ჯო­ჯო­ხე­თია - იარე ამ პა­პა­ნა­ქე­ბა ზა­ფხულ­ში ბაზ­რო­ბებ­სა და შო­პინგ-ცენ­ტრებ­ში... თუკი დრო­ის დე­ფი­ცი­ტი გაქვთ, პარ­კინ­გის პრობ­ლე­მაც აუ­ცი­ლებ­ლად შე­გა­წუ­ხებთ. ფა­სი­ა­ნი ავ­ტო­სად­გო­მე­ბი სა­ვაჭ­რო ცენ­ტრე­ბის­გან გა­ცი­ლე­ბით შორ­საა (ერ­თე­უ­ლებს თუ არ ჩავ­თვლით) და თუ შო­პინ­გი გა­გიგ­რძელ­დათ, შე­საძ­ლოა, იმ­ხე­ლა თან­ხის გა­დახ­და მო­გი­წი­ოთ, რომ იმ­ფა­სად ერთ ნივთს კი­დევ შე­ი­ძენ­დით. მოკ­ლედ, შო­პინ­გის­თვის გა­მო­ყო­ფი­ლი დრო­ის ნა­ხე­ვა­რი სწო­რე­და მპრობ­ლე­მის მოგ­ვა­რე­ბას მი­აქვს. და­ნიშ­ნუ­ლე­ბის ად­გილ­ზე მი­სუ­ლი კი ცალ­კე სი­ა­რუ­ლით უნდა და­ი­ღა­ლო და ცალ­კე სა­სურ­ვე­ლი ნივ­თის ძებ­ნით... თუ რო­მე­ლი­მე მა­ღა­ზი­ას ფას­დაკ­ლე­ბა აქვს, ეს კი­დევ არ­თუ­ლებს სი­ტუ­ა­ცი­ას (რამ­დე­ნა­დაა ფას­დაკ­ლე­ბა, ეს კი­დევ სა­კი­თხა­ვია). შე­საძ­ლოა, იქ ცხვი­რის შე­ყო­ფაც ვერ მო­ა­ხერ­ხოთ. თუ მა­ინც მო­ა­ხერ­ხეთ, რიგ­შიც ჩა­დე­ქით და გა­სახ­დელ­ში რამ­დენ­ჯერ­მე შე­მო­ვარ­დნილ თქვენ­სა­ვით გა­თან­გულ კლი­ენტს "გა­უმკლავ­დით", აღ­მოჩ­ნდე­ბა, რო­მამ მა­ღა­ზი­ა­ში პლას­ტი­კუ­რი­ბა­რა­თით ვერ გა­და­იხ­დით. მოკ­ლედ, შო­პინ­გი ჩემ­თვის გან­ტვირ­თვი­სა და თე­რა­პი­ის სა­შუ­ა­ლე­ბა არა ღმოჩ­ნდა. მე­ტიც, სა­სურ­ვე­ლი ნივ­თის შე­ძე­ნით გა­მოწ­ვე­უ­ლი სი­ხა­რუ­ლი, ვე­რაფ­რით ფა­რავს ამ რუ­ტი­ნულ პრო­ცესს.

მყავს შვი­ლე­ბი, მაქვს სამ­სა­ხუ­რი და მან­ქა­ნა - ანუ ყვე­ლა პი­რო­ბა იმის­თვის, რომ "ონ­ლა­ინ­შო­პინგ"- ით და­ვინ­ტე­რე­სე­ბუ­ლი­ყა­ვი. მაგ­რამ თბი­ლის­ში ძა­ლი­ან პო­პუ­ლა­რუ­ლია ყვე­ლა სი­ახ­ლის სირ­თუ­ლედ ქცე­ვა- ჩემს ახ­ლო­ბელს ტან­საც­მე­ლი სა­ბა­ჟო­ზე და­ე­კარ­გა, რე­გის­ტრა­ცი­ის პრო­ცე­სი ყო­ფი­ლა ძა­ლია ნძნე­ლი, ონ­ლა­ინ-შო­პინ­გის­თვის სპე­ცი­ა­ლუ­რი ბა­რა­თია სა­ჭი­რო, რო­მე­ლიც არ­ვი­ცი სად კეთ­დე­ბა, ზო­მე­ბი და ფე­რე­ბი არ ჩა­მო­დის რო­გო­რიც ორი­გი­ნალ­შია მი­თი­თე­ბუ­ლი... და­ი­ვი­წყეთ ეს გაც­ვე­თი­ლი ფრა­ზე­ბი! თუკი მა­ინ­ცდა­მა­ინც ბაზ­რო­ბა­ზე სი­ა­რუ­ლი არ გაქვთ ჰო­ბად ქცე­უ­ლი, მინ­და გა­გი­ზი­ა­როთ ის და­დე­ბი­თი მხა­რე­ე­ბი, რომ­ლე­ბიც ინ­ტერ­ნეტ-შო­პინგ სგა­აჩ­ნია: პი­რა­დად ჩემ­თვის, ეს სა­ღა­მოს, ტე­ლე­ვი­ზო­რის წინ შო­პინ­გი აღოჩ­ნდა. არ­სად გეჩ­ქა­რე­ბა, ვი­ნა­ი­დან ონ­ლა­ინ მა­ღა­ზი­ე­ბი არა­სო­დეს იკე­ტე­ბა, არა­ვინ გა­წუ­ხებს, ვი­ნა­ი­დან მარ­ტო­ხარ შენ და შენ­თვის სა­სურ­ვე­ლი მი­ლი­ო­ნო­ბით ნივ­თი, ზოგი ცი­სე­თი, რო­მელ­საც აქ თვე­ე­ბი სმან­ძილ­ზე ეძებ და ვერ­სად პო­უ­ლობ! გა­ო­ცებს ფა­სე­ბიც. ჩემ­მა მე­გო­ბარ­მა ერთ-ერთი ცნო­ბი­ლი ბრენ­დის ჩან­თა იმ­დე­ნად სა­სა­ცი­ლო ფა­სად შე­ი­ძი­ნა, რომ დი­დი­ხა­ნი არც მჯე­რო­და, სა­ნამ ჩემი თვა­ლით არ ვნა­ხე... მი­უ­ხე­და­ვად სრუ­ლი ბედ­ნი­ე­რე­ბი­სა, გან­ცდა იმი­სა, რომ ონ­ლა­ინ შო­პინ­გი "მარ­ტი­ვია" და "ჩემ­ნა­ირ არა­კომ­პი­უ­ტე­რი­ზი­რე­ბულ ადა­მი­ან­საც კი გა­მო­უ­ვა" მა­ინც ფან­ტას­ტი­კად მეჩ­ვე­ნე­ბო­და.

ბო­ლოს და ბო­ლოს ჩემს და­ქალს გამ­ძლე­ო­ბამ უმტყუ­ნა და მან "ონ­ლა­ინ­შო­პინ­გის" შე­სა­ხებ შექ­მნი­ლი ვებგ­ვერ­დი, shopper.ge მირ­ჩია, რო­მე­ლიც ზუს­ტად ჩემ­ნა­ი­რი ად­მი­ა­ნე­ბის­თვის არი სშექ­მნი­ლი. "ონ­ლან­შო­პინ­გის" სამ­ყა­რო­ში ერ­თგვა­რი გზამ­კვლე­ვი,აღ­მოჩ­ნდა მარ­ტი­ვი, ძა­ლი­ან გა­სა­გე­ბი სა­ი­ტი, რო­მელ­საც რამ­დე­ნი­მე მა­გა­ლით­ზე, ნელ-ნელა სა­სურ­ვე­ლი ნივ­თის შე­ძე­ნამ­დე მი­ყავ­ხარ. "ონ­ლა­ინ­შო­პინ­გის" ძი­რი­თა­დი პრინ­ცი­პი თურ­მე ყველ­გან ერთი და იგი­ვე ყო­ფი­ლა. აქ მხო­ლოდ დე­ტა­ლე­ბია გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი, რა­საცshopper.ge"Victoria's Secret"-ის ინ­ტერ­ნეტ­მა­ღა­ზი­ის მა­გა­ლით­ზე გვას­წავ­ლის. პირ­ვე­ლი ნა­ბი­ჯი რე­გის­ტრა­ცი­ის გავ­ლა­ყო­ფი­ლა...

ამას­გარ­და, shopper.ge გვიხ­სნის, რა­ა­რისPayPall, გვირ­ჩევს პო­პუ­ლა­რულ ონ­ლა­ინ­მა­ღა­ზი­ებს და ამავდრო­უ­ლად გვას­წავ­ლის, თუ რო­გორ შე­იძ­ლე­ბა შო­პინ­გი amazon.com-ის სა­შუ­ა­ლე­ბით. სა­ინ­ტე­რე­სოა, რომ "ამა­ზონ­ზე" და­რე­გის­ტრი­რე­ბუ­ლი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი ამავდრო­უ­ლად ავ­ტო­მა­ტუ­რად რე­გის­ტრი­რე­ბუ­ლია ვებ­მა­ღა­ზი­ა­ზე: www.endless.com და შე­უძ­ლია გა­მო­ი­ყე­ნოს ერთი username (მომ­ხმა­რებ­ლის­სა­ხე­ლი) და password (პა­რო­ლი) შეს­ყიდ­ვე­ბი­სათ­ვის. (2 მა­ღა­ზია = 1 მომ­ხმა­რებ­ლის სა­ხე­ლი და პა­რო­ლი) იგი ვეპ­რინ­ცი­პი აქვს მა­ღა­ზი­ას oldnavy. შე­გიძ­ლი­ათ ერთი რე­გის­ტრა­ცი­ით ისარ­გებ­ლოთ მა­ღა­ზი­ებ­ში piperlime.com, bananarepublic.com, gap.com და athleta.com (5 მა­ღა­ზია = 1 მომ­ხმა­რებ­ლის სა­ხე­ლი და პა­რო­ლი)

და ბო­ლოს, იცო­დით რომ ევ­რო­პუ­ლი 38 ფე­ხის­ზო­მა, ია­პო­ნი­ა­ში 34.5-ია?shopper.ge -ზე ზო­მე­ბის ცხრილ­საც კი წა­ვა­წყდი, რო­მე­ლიც გა­მო­უც­დე­ლი ინ­ტერ­ნეტ "შო­პე­რის­თვის" ყო­ველ­თვის პრობ­ლე­მა­ტუ­რი სა­კი­თხია. გირ­ჩევთ ახ­ლა­ვე მო­ი­ნა­ხუ­ლოთ ეს გვერ­დი, მე კი მო­მა­ვალ ონ­ლა­ინ შეხ­ვედ­რამ­დე გემ­შვი­დო­ბე­ბით, ახა­ლი­და ძა­ლი­ან სა­ჭი­რო ონ­ლა­ინ რჩე­ვე­ბით.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
რა ახალი დეტალებია ხდება ცნობილი კლინიკა „ვივამედში“ პატიმრის გარდაცვალებასთან დაკავშირებით

როგორ "ვიშოპინგოთ" Online - მარტივად და უსაფრთხოდ

როგორ "ვიშოპინგოთ" Online - მარტივად და უსაფრთხოდ

ჩემს ირგვლივ უამრავი გოგონა "მკურნალობს" ე.წ. "შოპინგოთერაპიით".

რასაც ისინი თერაპიად და სტრესისგან თავის დაღწევის საუკეთესო საშუალებად მიიჩნევენ, ჩემთვის ნამდვილი ჯოჯოხეთია - იარე ამ პაპანაქება ზაფხულში ბაზრობებსა და შოპინგ-ცენტრებში... თუკი დროის დეფიციტი გაქვთ, პარკინგის პრობლემაც აუცილებლად შეგაწუხებთ. ფასიანი ავტოსადგომები სავაჭრო ცენტრებისგან გაცილებით შორსაა (ერთეულებს თუ არ ჩავთვლით) და თუ შოპინგი გაგიგრძელდათ, შესაძლოა, იმხელა თანხის გადახდა მოგიწიოთ, რომ იმფასად ერთ ნივთს კიდევ შეიძენდით. მოკლედ, შოპინგისთვის გამოყოფილი დროის ნახევარი სწორედა მპრობლემის მოგვარებას მიაქვს. დანიშნულების ადგილზე მისული კი ცალკე სიარულით უნდა დაიღალო და ცალკე სასურველი ნივთის ძებნით... თუ რომელიმე მაღაზიას ფასდაკლება აქვს, ეს კიდევ ართულებს სიტუაციას (რამდენადაა ფასდაკლება, ეს კიდევ საკითხავია). შესაძლოა, იქ ცხვირის შეყოფაც ვერ მოახერხოთ. თუ მაინც მოახერხეთ, რიგშიც ჩადექით და გასახდელში რამდენჯერმე შემოვარდნილ თქვენსავით გათანგულ კლიენტს "გაუმკლავდით", აღმოჩნდება, რომამ მაღაზიაში პლასტიკურიბარათით ვერ გადაიხდით. მოკლედ, შოპინგი ჩემთვის განტვირთვისა და თერაპიის საშუალება არა ღმოჩნდა. მეტიც, სასურველი ნივთის შეძენით გამოწვეული სიხარული, ვერაფრით ფარავს ამ რუტინულ პროცესს.

მყავს შვილები, მაქვს სამსახური და მანქანა - ანუ ყველა პირობა იმისთვის, რომ "ონლაინშოპინგ"- ით დავინტერესებულიყავი. მაგრამ თბილისში ძალიან პოპულარულია ყველა სიახლის სირთულედ ქცევა- ჩემს ახლობელს ტანსაცმელი საბაჟოზე დაეკარგა, რეგისტრაციის პროცესი ყოფილა ძალია ნძნელი, ონლაინ-შოპინგისთვის სპეციალური ბარათია საჭირო, რომელიც არვიცი სად კეთდება, ზომები და ფერები არ ჩამოდის როგორიც ორიგინალშია მითითებული... დაივიწყეთ ეს გაცვეთილი ფრაზები! თუკი მაინცდამაინც ბაზრობაზე სიარული არ გაქვთ ჰობად ქცეული, მინდა გაგიზიაროთ ის დადებითი მხარეები, რომლებიც ინტერნეტ-შოპინგ სგააჩნია: პირადად ჩემთვის, ეს საღამოს, ტელევიზორის წინ შოპინგი აღოჩნდა. არსად გეჩქარება, ვინაიდან ონლაინ მაღაზიები არასოდეს იკეტება, არავინ გაწუხებს, ვინაიდან მარტოხარ შენ და შენთვის სასურველი მილიონობით ნივთი, ზოგი ცისეთი, რომელსაც აქ თვეები სმანძილზე ეძებ და ვერსად პოულობ! გაოცებს ფასებიც. ჩემმა მეგობარმა ერთ-ერთი ცნობილი ბრენდის ჩანთა იმდენად სასაცილო ფასად შეიძინა, რომ დიდიხანი არც მჯეროდა, სანამ ჩემი თვალით არ ვნახე... მიუხედავად სრული ბედნიერებისა, განცდა იმისა, რომ ონლაინ შოპინგი "მარტივია" და "ჩემნაირ არაკომპიუტერიზირებულ ადამიანსაც კი გამოუვა" მაინც ფანტასტიკად მეჩვენებოდა.

ბოლოს და ბოლოს ჩემს დაქალს გამძლეობამ უმტყუნა და მან "ონლაინშოპინგის" შესახებ შექმნილი ვებგვერდი, shopper.ge მირჩია, რომელიც ზუსტად ჩემნაირი ადმიანებისთვის არი სშექმნილი. "ონლანშოპინგის" სამყაროში ერთგვარი გზამკვლევი,აღმოჩნდა მარტივი, ძალიან გასაგები საიტი, რომელსაც რამდენიმე მაგალითზე, ნელ-ნელა სასურველი ნივთის შეძენამდე მიყავხარ. "ონლაინშოპინგის" ძირითადი პრინციპი თურმე ყველგან ერთი და იგივე ყოფილა. აქ მხოლოდ დეტალებია განსხვავებული, რასაც shopper.ge "Victoria's Secret"-ის ინტერნეტმაღაზიის მაგალითზე გვასწავლის. პირველი ნაბიჯი რეგისტრაციის გავლაყოფილა...

ამასგარდა, shopper.ge გვიხსნის, რაარისPayPall, გვირჩევს პოპულარულ ონლაინმაღაზიებს და ამავდროულად გვასწავლის, თუ როგორ შეიძლება შოპინგი amazon.com-ის საშუალებით. საინტერესოა, რომ "ამაზონზე" დარეგისტრირებული მომხმარებელი ამავდროულად ავტომატურად რეგისტრირებულია ვებმაღაზიაზე: www.endless.com და შეუძლია გამოიყენოს ერთი username (მომხმარებლისსახელი) და password (პაროლი) შესყიდვებისათვის. (2 მაღაზია = 1 მომხმარებლის სახელი და პაროლი) იგი ვეპრინციპი აქვს მაღაზიას oldnavy. შეგიძლიათ ერთი რეგისტრაციით ისარგებლოთ მაღაზიებში piperlime.com, bananarepublic.com, gap.com და athleta.com (5 მაღაზია = 1 მომხმარებლის სახელი და პაროლი)

და ბოლოს, იცოდით რომ ევროპული 38 ფეხისზომა, იაპონიაში 34.5-ია? shopper.ge -ზე ზომების ცხრილსაც კი წავაწყდი, რომელიც გამოუცდელი ინტერნეტ "შოპერისთვის" ყოველთვის პრობლემატური საკითხია. გირჩევთ ახლავე მოინახულოთ ეს გვერდი, მე კი მომავალ ონლაინ შეხვედრამდე გემშვიდობებით, ახალიდა ძალიან საჭირო ონლაინ რჩევებით.

რა უპირატესობა აქვს ონლაინ შოპინგს

რამდენად უსაფრთხოა საკრედიტო ბარათით სარგებლობა online shopping-ის დროს

×
Live: ეთერშია გადაცემა "360 გრადუსი"