რეგიონში ყველაზე დიდმა პოლიგრაფიულმა საწარმომ, „კოლორპაკმა“ დიუსელდორფში გამართულ ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების მასშტაბურ საერთაშორისო გამოფენაზე „პროვაინ 2025-ზე“ მიიღო მონაწილეობა.
გამოფენა უკვე 30 წელია იმართება და გლობალურ ბაზარს ფარავს. ყოველწლიურად დიუსელდორფში თავს იყრიან მსოფლიოს წამყვანი ღვინისა და ალკოჰოლის, აქსესუარებისა თუ შესაფუთი მასალების კომპანიები სხვადასხვა ქვეყნიდან და ერთმანეთს უზიარებენ თავიანთ გამოცდილებას, წარადგენენ სიახლეებს და ამყარებენ პარტნიორულ კავშირებს. საქართველოდან გამოფენაზე მონაწილეობას იღებდა 30-მდე კომპანია, მათ შორის წელს ღონისძიებაზე წარმოდგენილი იყო „კოლორპაკი“, რომელიც პოლიგრაფიის მიმართულებით რეგიონის ლიდერია.
კომპანიის სტენდზე წარმოდგენილი იყო საწარმოში სხვადასხვა დროს დამზადებული გამორჩეული ნამუშევრები: ეტიკეტები, მყარი პრემიუმ ხარისხის ყუთები, ჩაჩები, გოფრირებული ყუთები და რბილი შეფუთვა.
რა შედეგებით დაბრუნდა „კოლორპაკი“ დიუსელდორფიდან და რატომ არის მნიშვნელოვანი ქართული საწარმოს საერთაშორისო ბაზარზე გასვლა, ამის შესახებ კომპანიის კომერციული დირექტორი მარიამ მუხიგული საუბრობს:
„კოლოარპაკის“ კუთხემ გამოფენის პირველივე დღეს დაიმსახურა ინტერესი და არაერთი მნიშვნელოვანი საქმიანი შეხვედრაც შედგა, სადაც კომპანიები სამომავლო თანამშრომლობაზე შეთანხმდნენ. მეორე დღე თითქმის სრულად დაეთმო უცხოურ კომპანიებთან შეხვედრებსა და მოლაპარაკებებს. განსაკუთრებული ინტერესი გამოხატეს ბერძენმა, რუმინელმა, ფრანგმა, დანიელმა და გერმანელმა მწარმოებლებმა. მათთან უკვე დაიგეგმა სამომავლო თანამშრომლობა.
ჩვენთვის უმნიშვნელოვანესია საერთაშორისო გამოცდილების გაზიარება, მათ შორის ახალი ტენდენციების გაცნობა წარმოების, შეფუთვის, დიზაინისა და ტექნოლოგიების მიმართულებით. „კოლორპაკმა“ რეგიონში წამყვანი პოლიგრაფიული კომპანიის სტატუსი სწორედ ინოვაციების შემოტანისა და დანერგვის გამო დაიმსახურა. ამასთან, ხარისხი ჩვენი მთავარი ნიშაა. ვაგრძელებთ განვითარებას და საერთაშორისო პარტნიორების შეძენა ამ პროცესის ერთ-ერთი მთავარი კომპონენტია.
იქიდან გამომდინარე, რომ მიმდინარე წელს „კოლორპაკის“ ერთ-ერთი ძირითადი ამოცანა ექსპორტი და ბაზრის კიდევ უფრო გაფართოებაა, კომპანიისთვის მსგავს ღონისძიებებში მონაწილეობა უმნიშვნელოვანესია. აქვე თანადგომისთვის მადლობა მინდა გადავუხადო „აწარმოე საქართველოს“. ამ ორგანიზაციას დიდი წვლილი მიუძღვის, ექსპორტის მიმართულებით ჩვენი კომპანიის განვითარებაში.
იმის გათვალისწინებით, რომ „კოლორპაკის“ საწარმო აღჭურვილია თანამედროვე ტექნოლოგიებით და აერთიანებს მაღალკვალიფიციურ კადრებს, კომპანიას შეუძლია, მნიშვნელოვანი ადგილი დაიკავოს საერთაშორისო ბაზარზე, გასცდეს რეგიონს და კიდევ უფრო მასშტაბური გახადოს წარმოება.
თამამად შეგვიძლია ვთქვათ რომ, ვაკმაყოფილებთ ექსპორტზე მოთხოვნილ ყველა სტანდარტს, სერტიფიცირების ნაწილში. მეორე წელია, ვფლობთ სერტიფიკატ ISO 22000 FSSC-ს, ვმუშაობთ და ვაუმჯობესებთ წარმოების პროცესებს.
როგორც აღნიშნეთ, „კოლორპაკი“ სამომავლოდ უცხოურ ბაზრებზე გეგმავს გაფართოებას. საინტერესოა, უნდა ველოდოთ თუ არა პროდუქციის ასორტიმენტის ზრდასაც?
„კოლორპაკი“ 30 წლის წინ დაარსდა და აგრძელებს უწყვეტ განვითარებას, მათ შორის პროდუქციის ასორტიმენტის ზრდის თვალსაზრისით. მნიშვნელოვანი მიღწევაა, რომ საქართველოს ბაზარზე არსებული კომპანიების უდიდესმა ნაწილმა შესაფუთი მასალების წარმოება სრულად ჩვენ მოგვანდო. ვაწარმოებთ სხვადასხვა ტიპის მასალებს, რამაც საშუალება მოგვცა, ჩვენი რეგიონის ბაზარი თითქმის სრულად მოგვეცვა.
ერთის მხრივ, ხარისხის მაღალი სტანდარტის შენარჩუნებითა და მაღალი ტექნოლოგიების დანერგვით, ხოლო მეორე მხრივ, პროდუქციის ასორტიმენტის კიდევ უფრო ზრდით, სამომავლოდ ვგეგმავთ, გავცდეთ რეგიონს და კიდევ უფრო გავზარდოთ ექსპორტი. აღნიშნული კი მნიშვნელოვანია როგორც კომპანიისთვის, ისე ჩვენი ქვეყნისთვის.
R