საზოგადოება
პოლიტიკა
კონფლიქტები
კულტურა/შოუბიზნესი
მსოფლიო
სამართალი
Faceამბები
მეცნიერება
სამხედრო
მოზაიკა
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
Wolt Ads-ი - Wolt-ის ინოვაციური პროდუქტი პარტნიორი ბიზნესებისთვის გაყიდვების ზრდის ხელშესაწყობად
Wolt Ads-ი - Wolt-ის ინოვაციური პროდუქტი პარტნიორი ბიზნესებისთვის გაყიდვების ზრდის ხელშესაწყობად

Wolt-ი პარტნი­ო­რებს ბიზ­ნე­სის გან­ვი­თა­რე­ბის ხელ­შე­წყო­ბის­თვის ახალ პრო­დუქტს - Wolt Ads-ს სთა­ვა­ზობს.

ახა­ლი სა­რეკ­ლა­მო სერ­ვი­სი, რო­მე­ლიც ვოლტმა 27 ბა­ზარ­ზე და­ნერ­გა, მიზ­ნად ისა­ხავს, სა­ვაჭ­რო პარტნი­ო­რე­ბის ხელ­შე­წყო­ბას, გა­ზარ­დონ ცნო­ბა­დო­ბა, რაც მათ გა­ყიდ­ვე­ბის ზრდი­სა და ბიზ­ნე­სის გა­ფარ­თო­ე­ბის სა­შუ­ა­ლე­ბას მის­ცემს.

„მო­ხა­რუ­ლე­ბი ვართ, წარ­ვუდ­გი­ნოთ Wolt Ads-ი ჩვენს პარტნი­ო­რებს. ბოლო თვე­ე­ბის გან­მავ­ლო­ბა­ში დაკ­ვირ­ვე­ბის შე­დე­გად გა­მო­იკ­ვე­თა, რომ ჩვენს პარტნი­ო­რებს გა­ყიდ­ვე­ბი მნიშ­ვნე­ლოვ­ნად გა­ე­ზარ­დათ, სა­რეკ­ლა­მო ხარ­ჯე­ბი კი შე­უმ­ცირ­დათ. იმის მი­უ­ხე­და­ვად, რომ ჯერ კი­დევ ამ პრო­ექ­ტის სა­წყის ეტაპ­ზე ვიმ­ყო­ფე­ბით, პირ­ვე­ლა­დი შე­დე­გე­ბი და ჩვე­ნი პარტნი­ო­რე­ბის პო­ზი­ტი­უ­რი გა­მოხ­მა­უ­რე­ბა გვარ­წმუ­ნებს, რომ სწო­რი მი­მარ­თუ­ლე­ბით მივ­დი­ვართ“, - აცხა­დებს Wolt Ads-ის გლო­ბა­ლუ­რი ხელ­მძღვა­ნე­ლი კა­ტა­ლი­ნა სა­ლა­ზა­რი.

Wolt Ads-ის მი­ზა­ნია სა­ერ­თა­შო­რი­შო და ლო­კა­ლურ ბრენ­დებს და­ეხ­მა­როს ელექტრო­ნულ კო­მერ­ცი­ა­ში ჰქონ­დეთ სწო­რი პო­ზი­ცი­ო­ნი­რე­ბა და კონ­კრე­ტულ ინ­სა­ი­თებ­ზე დაყ­რდნო­ბით და­ეხ­მა­როს გა­ყიდ­ვე­ბის ზრდა­ში.

Wolt Ads-ის სერ­ვი­სე­ბი მო­ი­ცავს რამ­დე­ნი­მე მი­მარ­თუ­ლე­ბას, რო­გო­რიც არის, გა­ყიდ­ვე­ბის ზრდა, ახა­ლი პრო­დუქ­ტის პრე­ზენ­ტა­ცია, ნახ­ვე­ბის და­გე­ნე­რი­რე­ბა და ასე შემ­დეგ.

ბრენ­დის მიზ­ნის მი­ხედ­ვით ჩვენ ვგეგ­მავთ კამ­პა­ნი­ებს, რომ­ლე­ბიც არის გა­ზომ­ვა­დი და რომ­ლის უკა­ნაც დგას კონ­კრე­ტუ­ლი ლო­გი­კა. დღეს თი­თო­ე­უ­ლი ბრენ­დის მი­ზა­ნია რომ რაც შე­იძ­ლე­ბა გა­ა­ფარ­თო­ვოს გა­ყიდ­ვე­ბის არე­ა­ლი და გა­ა­მარ­ტი­ვოს მომ­ხმა­რებ­ლის წვდო­მა ბრენ­დის პრო­დუქ­ტებ­ზე,

wolt ads-ის მეშ­ვე­ო­ბით ბრენ­დებს აქვთ სა­შუ­ა­ლე­ბა მომ­ხმა­რე­ბელს შეს­თა­ვა­ზონ თა­ვი­ან­თი პრო­დუქ­ტი ზუს­ტად იმ მო­მენ­ტში რო­დე­საც მომ­ხმა­რე­ბე­ლი შეს­ყიდ­ვის გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბას იღებს.

დღე­ი­სათ­ვის Wolt-ს 27 ბა­ზარ­ზე 500-ზე მეტ ქა­ლაქ­ში 36 მი­ლი­ონ­ზე მეტი რე­გის­ტრი­რე­ბუ­ლი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი ჰყავს.

„Wolt Ads-ი ჩვენს მომ­ხმა­რებ­ლებს სა­შუ­ა­ლე­ბას აძ­ლევს აღ­მო­ა­ჩი­ნონ ახა­ლი ობი­ექ­ტე­ბი და აქ­ტუ­ა­ლუ­რი შე­თა­ვა­ზე­ბე­ბი. ჩვე­ნი სურ­ვი­ლია, რეკ­ლა­მა იყოს ორ­მხრი­ვად მომ­გე­ბი­ა­ნი და ვოლ­ტი - კი­დევ უფრო სა­სარ­გებ­ლო პლატ­ფორ­მა პარტნი­ო­რე­ბი­სათ­ვის“, - აცხა­დებს Wolt Ads-ის გლო­ბა­ლუ­რი ხელ­მძღვა­ნე­ლი.

Wolt-ი სპე­ცი­ა­ლუ­რი სა­რეკ­ლა­მო შე­თა­ვა­ზე­ბა გან­კუთ­ვნი­ლია, რო­გორც ლო­კა­ლუ­რი სა­ვაჭ­რო პარტნი­ო­რე­ბის­თვის (Wolt Ads for Merchants), ისე მსხვი­ლი სა­ერ­თა­შო­რი­სო ბრენ­დე­ბის­თვის (Wolt Ads for Brands).

Wolt Ads for Merchants ფო­კუ­სი­რე­ბუ­ლია Wolt-ის 140 000-ზე მეტი სა­ვაჭ­რო პარტნი­ო­რის მომ­სა­ხუ­რე­ბა­ზე Wolt-ის ბაზ­რებ­ზე, რო­მელ­თა­გან 86% მცი­რე ბრენ­დია. ახა­ლი სა­რეკ­ლა­მო პრო­დუქ­ტი ხელს შე­უ­წყობს მათი ხილ­ვა­დო­ბის გაზ­რდას სხვა­დას­ხვა გზით, მათ შო­რი­საა სპე­ცი­ა­ლუ­რი პო­ზი­ცი­ე­ბი ძებ­ნი­სას, მა­ღა­ზი­ე­ბი­სა თუ რეს­ტორ­ნე­ბის გან­ყო­ფი­ლე­ბებ­სა და Discovery-ს გვერ­დზე. მერ­ჩან­ტებს შე­უძ­ლი­ათ, თა­ვად აკონ­ტრო­ლონ სა­კუ­თა­რი რეკ­ლა­მე­ბი Wolt-ის მერ­ჩან­ტე­ბის­თვის გან­კუთ­ვნი­ლი პლატ­ფორ­მის მეშ­ვე­ო­ბით. მერ­ჩან­ტე­ბი Wolt Ads-ის სა­ფა­სურს გა­და­იხ­დი­ან მხო­ლოდ მა­შინ, რო­დე­საც მომ­ხმა­რე­ბე­ლი რე­ა­ლურ შე­ნა­ძენს გა­ა­კე­თებს და არ ჩა­მო­ეჭ­რე­ბათ სა­ფა­სუ­რი ნახ­ვე­ბის მი­ხედ­ვით.

Wolt Ads for Brands გან­კუთ­ვნი­ლია Wolt-ის პარტნი­ო­რი მსხვი­ლი სა­ერ­თა­შო­რი­სო ბრენ­დე­ბის­თვის და მათ სთა­ვა­ზობს გაზ­რდილ ხილ­ვა­დო­ბას რო­გორც აპ­ლი­კა­ცი­ა­ში, ასე­ვე - ოფ­ლა­ინ­ში. ბრენ­დე­ბის­თვის გან­კუთ­ვნი­ლი სა­რეკ­ლა­მო შე­თა­ვა­ზე­ბა მო­ი­ცავს ბა­ნე­რებს, პრო­დუქ­ცი­ის ჩა­მო­ნათ­ვალ­ში და­ფი­ნან­სე­ბულ გან­თავ­სე­ბას, სპე­ცი­ა­ლურ შე­ფუთ­ვას, ბრენ­დი­რე­ბულ ჩან­თებს და სხვა.

„ჩვენ გვსურს, სა­უ­კე­თე­სო სერ­ვი­სით ხელი შე­ვუ­წყოთ ყვე­ლა სა­ხის ბიზ­ნე­სის გან­ვი­თა­რე­ბას, მცი­რე ზო­მის ად­გი­ლობ­რი­ვი პარტნი­ო­რე­ბი­დან - მსხვილ სა­ერ­თა­შო­რი­სო ბრენ­დე­ბამ­დე. ეს ამ­ბი­ცი­უ­რი მი­ზა­ნია და ამის­თვის ძა­ლის­ხმე­ვას არ და­ვი­შუ­რებთ“, - აცხა­დებს სა­ლა­ზა­რი.

Wolt Ads სერ­ვი­სი უკვე ხელ­მი­საწ­ვდო­მია იმ ქვეყ­ნე­ბის უმე­ტე­სო­ბა­ში, სა­დაც Wolt-ი ოპე­რი­რებს, მათ შო­რის სა­ქარ­თვე­ლი.

R

ავტორი:

Wolt Ads-ი - Wolt-ის ინოვაციური პროდუქტი პარტნიორი ბიზნესებისთვის გაყიდვების ზრდის ხელშესაწყობად

Wolt Ads-ი - Wolt-ის ინოვაციური პროდუქტი პარტნიორი ბიზნესებისთვის გაყიდვების ზრდის ხელშესაწყობად

Wolt-ი პარტნიორებს ბიზნესის განვითარების ხელშეწყობისთვის ახალ პროდუქტს - Wolt Ads-ს სთავაზობს.

ახალი სარეკლამო სერვისი, რომელიც ვოლტმა 27 ბაზარზე დანერგა, მიზნად ისახავს, სავაჭრო პარტნიორების ხელშეწყობას, გაზარდონ ცნობადობა, რაც მათ გაყიდვების ზრდისა და ბიზნესის გაფართოების საშუალებას მისცემს.

„მოხარულები ვართ, წარვუდგინოთ Wolt Ads-ი ჩვენს პარტნიორებს. ბოლო თვეების განმავლობაში დაკვირვების შედეგად გამოიკვეთა, რომ ჩვენს პარტნიორებს გაყიდვები მნიშვნელოვნად გაეზარდათ, სარეკლამო ხარჯები კი შეუმცირდათ. იმის მიუხედავად, რომ ჯერ კიდევ ამ პროექტის საწყის ეტაპზე ვიმყოფებით, პირველადი შედეგები და ჩვენი პარტნიორების პოზიტიური გამოხმაურება გვარწმუნებს, რომ სწორი მიმართულებით მივდივართ“, - აცხადებს Wolt Ads-ის გლობალური ხელმძღვანელი კატალინა სალაზარი.

Wolt Ads-ის მიზანია საერთაშორიშო და ლოკალურ ბრენდებს დაეხმაროს ელექტრონულ კომერციაში ჰქონდეთ სწორი პოზიციონირება და კონკრეტულ ინსაითებზე დაყრდნობით დაეხმაროს გაყიდვების ზრდაში.

Wolt Ads-ის სერვისები მოიცავს რამდენიმე მიმართულებას, როგორიც არის, გაყიდვების ზრდა, ახალი პროდუქტის პრეზენტაცია, ნახვების დაგენერირება და ასე შემდეგ.

ბრენდის მიზნის მიხედვით ჩვენ ვგეგმავთ კამპანიებს, რომლებიც არის გაზომვადი და რომლის უკანაც დგას კონკრეტული ლოგიკა. დღეს თითოეული ბრენდის მიზანია რომ რაც შეიძლება გააფართოვოს გაყიდვების არეალი და გაამარტივოს მომხმარებლის წვდომა ბრენდის პროდუქტებზე,

wolt ads-ის მეშვეობით ბრენდებს აქვთ საშუალება მომხმარებელს შესთავაზონ თავიანთი პროდუქტი ზუსტად იმ მომენტში როდესაც მომხმარებელი შესყიდვის გადაწყვეტილებას იღებს.

დღეისათვის Wolt-ს 27 ბაზარზე 500-ზე მეტ ქალაქში 36 მილიონზე მეტი რეგისტრირებული მომხმარებელი ჰყავს.

„Wolt Ads-ი ჩვენს მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს აღმოაჩინონ ახალი ობიექტები და აქტუალური შეთავაზებები. ჩვენი სურვილია, რეკლამა იყოს ორმხრივად მომგებიანი და ვოლტი - კიდევ უფრო სასარგებლო პლატფორმა პარტნიორებისათვის“, - აცხადებს Wolt Ads-ის გლობალური ხელმძღვანელი.

Wolt-ი სპეციალური სარეკლამო შეთავაზება განკუთვნილია, როგორც ლოკალური სავაჭრო პარტნიორებისთვის (Wolt Ads for Merchants), ისე მსხვილი საერთაშორისო ბრენდებისთვის (Wolt Ads for Brands).

Wolt Ads for Merchants ფოკუსირებულია Wolt-ის 140 000-ზე მეტი სავაჭრო პარტნიორის მომსახურებაზე Wolt-ის ბაზრებზე, რომელთაგან 86% მცირე ბრენდია. ახალი სარეკლამო პროდუქტი ხელს შეუწყობს მათი ხილვადობის გაზრდას სხვადასხვა გზით, მათ შორისაა სპეციალური პოზიციები ძებნისას, მაღაზიებისა თუ რესტორნების განყოფილებებსა და Discovery-ს გვერდზე. მერჩანტებს შეუძლიათ, თავად აკონტროლონ საკუთარი რეკლამები Wolt-ის მერჩანტებისთვის განკუთვნილი პლატფორმის მეშვეობით. მერჩანტები Wolt Ads-ის საფასურს გადაიხდიან მხოლოდ მაშინ, როდესაც მომხმარებელი რეალურ შენაძენს გააკეთებს და არ ჩამოეჭრებათ საფასური ნახვების მიხედვით.

Wolt Ads for Brands განკუთვნილია Wolt-ის პარტნიორი მსხვილი საერთაშორისო ბრენდებისთვის და მათ სთავაზობს გაზრდილ ხილვადობას როგორც აპლიკაციაში, ასევე - ოფლაინში. ბრენდებისთვის განკუთვნილი სარეკლამო შეთავაზება მოიცავს ბანერებს, პროდუქციის ჩამონათვალში დაფინანსებულ განთავსებას, სპეციალურ შეფუთვას, ბრენდირებულ ჩანთებს და სხვა.

„ჩვენ გვსურს, საუკეთესო სერვისით ხელი შევუწყოთ ყველა სახის ბიზნესის განვითარებას, მცირე ზომის ადგილობრივი პარტნიორებიდან - მსხვილ საერთაშორისო ბრენდებამდე. ეს ამბიციური მიზანია და ამისთვის ძალისხმევას არ დავიშურებთ“, - აცხადებს სალაზარი.

Wolt Ads სერვისი უკვე ხელმისაწვდომია იმ ქვეყნების უმეტესობაში, სადაც Wolt-ი ოპერირებს, მათ შორის საქართველი.

R