საზოგადოება
პოლიტიკა
სამართალი

5

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ორშაბათი, მთვარის მეცხრე დღე დაიწყება 12:42-ზე, მთვარე ქალწულს ესტუმრება 23:42-ზე რთული და დაძაბული დღეა. არ მოატყუოთ გარშემო მყოფები და არც თავად მოტყუვდეთ. არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ვაჭრობას, ურთიერთობის გარჩევას. ცუდი დღეა საქმეების გარჩევისთვის. შესაძლოა, სამუდამოდ დაკარგოთ ადამიანი. არასასურველია სამსახურის, საქმიანობის შეცვლა. კარგი დღეა შორეული მგზავრობის დასაწყებად. აქტიურად დაისვენეთ, ივარჯიშეთ. შეასრულეთ საოჯახო საქმეები, გადააადგილეთ ავეჯი, კარგია მუშაობა მიწასთან. ქორწინება და ნიშნობა სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგი დღეა ორგანიზმის გასაწმენდად, წიდებისგან გათავისუფლება. ალკოჰოლსა და სასმელს დღეს საერთოდ ნუ მიიღებთ. აგრეთვე მოერიდეთ კუჭის გადატვირთვას.
მსოფლიო
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
სამხედრო
მეცნიერება
Faceამბები
სპორტი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ახალი "ბაკურიანი" ხილის გემოთი! - ნატურალური მინერალური წყალი, ბაკურიანის მთებიდან, ნაკლები შაქრით!
ახალი "ბაკურიანი" ხილის გემოთი! - ნატურალური მინერალური წყალი, ბაკურიანის მთებიდან, ნაკლები შაქრით!

კომ­პა­ნია IDS ბორ­ჯო­მი სა­ქარ­თვე­ლო, ნა­ტუ­რა­ლუ­რი მი­ნე­რა­ლუ­რი წყა­ლი „ბა­კუ­რი­ა­ნის“ პორ­ტფელს აფარ­თო­ებს და გე­მო­ი­ა­ნი წყლე­ბის კა­ტე­გო­რი­ა­ში შე­დის.

„ბა­კუ­რი­ა­ნი“ ხი­ლის გე­მო­თი - არის ნა­ტუ­რა­ლუ­რი მი­ნე­რა­ლუ­რი წყა­ლი, ბა­კუ­რი­ა­ნის მთე­ბი­დან, ნა­ტუ­რა­ლუ­რი ხი­ლის წვე­ნით და ნაკ­ლე­ბი შაქ­რით. „ბა­კუ­რი­ა­ნი“ სამი გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი ხი­ლის გე­მო­თი - ცო­ცხა­ლი ლი­მო­ნი, მწვა­ნე ვაშ­ლი და წვნი­ა­ნი ატა­მი, 0.5 ლიტ­რი­ან პეტ შე­ფუთ­ვა­შია წარ­მოდ­გე­ნი­ლი. როცა გიყ­ვარს და ზრუ­ნავ! - ბრენ­დის მთა­ვა­რი სა­კო­მუ­ნი­კა­ციო გზავ­ნი­ლია. პრო­დუქ­ტი არ შე­ი­ცავს ხე­ლოვ­ნურ სა­ღე­ბა­ვებ­სა და არო­მა­ტი­ზა­ტო­რებს და სხვა ტკბილ სას­მე­ლებ­თან შე­და­რე­ბით, აქვს ნაკ­ლე­ბი შა­ქა­რი და კა­ლო­რია.

გე­მო­ი­ა­ნი წყლე­ბის კა­ტე­გო­რია, და­სავ­ლე­თის ბაზ­რე­ბის­გან გან­სხვა­ვე­ბით, სა­ქარ­თვე­ლო­ში გან­ვი­თა­რე­ბის ეტაპ­ზეა. ჯან­სა­ღი ცხოვ­რე­ბის წე­სის პო­პუ­ლა­რო­ბი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, მსგავს პრო­დუქ­ტებ­ზე მო­თხოვ­ნა იზ­რდე­ბა. სწო­რედ ამი­ტომ, „ბა­კუ­რი­ა­ნი,“ რო­გორც მზრუნ­ვე­ლი ბრენ­დი, ახალ ტრენ­დს ამ­კვიდ­რებს და მომ­ხმა­რე­ბელს სი­ახ­ლეს სთა­ვა­ზობს.

ირი­ნა კე­ი­დია, IDS ბორ­ჯო­მი თბი­ლი­სის მარ­კე­ტინ­გის ხელ­მძღვა­ნე­ლი: „დღეს ბა­ზა­რი გა­ჯე­რე­ბუ­ლია ტკბი­ლი სას­მე­ლე­ბით, მომ­ხმა­რე­ბე­ლი კი ჯან­სა­ღი ალ­ტერ­ნა­ტი­ვის ძი­ე­ბა­შია. სწო­რედ ამი­ტომ შე­იქ­მნა ბა­კუ­რი­ა­ნის წყა­ლი ხი­ლის გე­მო­თი, ნაკ­ლე­ბი შაქ­რით და კა­ლო­რი­ით. პრო­დუქტზე მუ­შა­ო­ბი­სას, გე­მოვ­ნურ თვი­სე­ბებ­თან ერ­თად, არა­ნაკ­ლებ მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი იყო ნა­ტუ­რა­ლუ­რი ინ­გრე­დი­ენ­ტე­ბის შერ­ჩე­ვა. შე­დე­გად მი­ვი­ღეთ „ბა­კუ­რი­ა­ნის“ უნი­კა­ლუ­რი წყლის და ნამ­დვი­ლი ხი­ლის წვე­ნის მიქ­სი, რაც ერ­თდრო­უ­ლად ძა­ლი­ან გემ­რი­ელს და სა­სი­ა­მოვ­ნო და­სა­ლევს ხდის მას. შე­ფუთ­ვა­ზე, კომ­პა­ნი­ის დი­ზა­ი­ნერ­მა, ანი ჭო­ღოშ­ვილ­მა იმუ­შა­ვა. ჩვე­ნი მი­ზა­ნი იყო, რომ მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის პრო­დუქ­ტის ში­ნა­არ­სი ზუს­ტად მიგ­ვე­წო­დე­ბი­ნა. სამი გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი ხი­ლის გრა­ფი­კუ­ლი გა­მო­სა­ხუ­ლე­ბით მი­ვი­ღეთ თა­ნა­მედ­რო­ვე, ფე­რა­დი, მხი­ა­რუ­ლი მუხ­ტის ეტი­კე­ტი, რო­მე­ლიც ზუს­ტად ასა­ხავს „ბა­კუ­რი­ა­ნის“ წყლით და ნა­ტუ­რა­ლუ­რი ხი­ლის წვე­ნით შექ­მნილ გე­მოს.“

ბრენ­დის სა­კო­მუ­ნი­კა­ციო კამ­პა­ნი­ა­ზე, სა­რეკ­ლა­მო სა­ა­გენ­ტო „მეტ­რო ფრო­დაქ­შენ­მა“ იმუ­შა­ვა. ახა­ლი სა­რეკ­ლა­მო რგო­ლი სა­ტე­ლე­ვი­ზიო სივ­რცე­ში სულ მალე გავა.

ანა ჭო­ხო­ნე­ლი­ძე, „ბა­კუ­რი­ა­ნის“ უფ­რო­სი ბრენდ მე­ნე­ჯე­რი: „„ბა­კუ­რი­ა­ნი“ ხი­ლის გე­მო­თი, სრუ­ლი­ად ახა­ლი კა­ტე­გო­რი­ის პრო­დუქ­ტია. ახალ კო­მუ­ნი­კა­ცი­ა­ში ხაზი გა­ვუს­ვით ბრენ­დის ემო­ცი­ურ მხა­რეს და წყლის მოხ­მა­რე­ბის გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი სი­ტუ­ა­ცი­ე­ბი და მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის ახა­ლი თა­ო­ბა ვაჩ­ვე­ნეთ. ვი­დე­ორ­გოლ­ზე, იდე­ი­დან მის გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბამ­დე „მეტ­რო ფრო­დაქ­შენ­მა“ იმუ­შა­ვა. მას­ში ავ­სა­ხეთ, თუ რო­გორ გარ­და­იქ­მნე­ბა ხილი „ბა­კუ­რი­ა­ნის“ ბოთ­ლად და ახა­ლი, უგემ­რი­ე­ლე­სი პრო­დუქ­ტი იქ­მნე­ბა, რო­მე­ლიც ვფიქ­რობ მომ­ხმა­რებ­ლის სიყ­ვა­რულს ძა­ლი­ან მალე და­იმ­სა­ხუ­რებს“.

„ბა­კუ­რი­ა­ნი“ ხი­ლის გე­მო­თი, ბორ­ჯო­მის ჩა­მომ­სხმელ N2 ქარ­ხა­ნა­ში იწარ­მო­ე­ბა. მისი შე­ძე­ნა სა­ქარ­თვე­ლოს მას­შტა­ბით უკვე შე­საძ­ლე­ბე­ლია.

R

მკითხველის კომენტარები / 2 /
თარიღის მიხედვით
მოწონების მიხედვით
...
0

ესე, იცე იქნება ეს მთებიდან, როგორც წყონიას ჩამოსხმულკი წყალი, სახელად რომ მთის ქვია და ჩამოსხმის ადგილი ეტიკეტზეც წერია, რომ ტაბახმელაა :) ისე, არაკეთილსინდისიერ რეკლამად არ ითვლება ასეთი დასახელება??? 

ჰაჰა
0

ბაკურიანის მთებიდან კი არა სოფ დაბაში ფოროვანი ანდეზიტებიდან გამომავალი წყაროა, რომლის თავძე სოფ. სადგერია, სადაც მესაქონლეობა კარგადაა განვითარებული.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
რა ახალი დეტალებია ხდება ცნობილი კლინიკა „ვივამედში“ პატიმრის გარდაცვალებასთან დაკავშირებით
ავტორი:

ახალი "ბაკურიანი" ხილის გემოთი! - ნატურალური მინერალური წყალი, ბაკურიანის მთებიდან, ნაკლები შაქრით!

ახალი "ბაკურიანი" ხილის გემოთი! - ნატურალური მინერალური წყალი, ბაკურიანის მთებიდან, ნაკლები შაქრით!

კომპანია IDS ბორჯომი საქართველო, ნატურალური მინერალური წყალი „ბაკურიანის“ პორტფელს აფართოებს და გემოიანი წყლების კატეგორიაში შედის.

„ბაკურიანი“ ხილის გემოთი - არის ნატურალური მინერალური წყალი, ბაკურიანის მთებიდან, ნატურალური ხილის წვენით და ნაკლები შაქრით. „ბაკურიანი“ სამი განსხვავებული ხილის გემოთი - ცოცხალი ლიმონი, მწვანე ვაშლი და წვნიანი ატამი, 0.5 ლიტრიან პეტ შეფუთვაშია წარმოდგენილი. როცა გიყვარს და ზრუნავ! - ბრენდის მთავარი საკომუნიკაციო გზავნილია. პროდუქტი არ შეიცავს ხელოვნურ საღებავებსა და არომატიზატორებს და სხვა ტკბილ სასმელებთან შედარებით, აქვს ნაკლები შაქარი და კალორია.

გემოიანი წყლების კატეგორია, დასავლეთის ბაზრებისგან განსხვავებით, საქართველოში განვითარების ეტაპზეა. ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარობიდან გამომდინარე, მსგავს პროდუქტებზე მოთხოვნა იზრდება. სწორედ ამიტომ, „ბაკურიანი,“ როგორც მზრუნველი ბრენდი, ახალ ტრენდს ამკვიდრებს და მომხმარებელს სიახლეს სთავაზობს.

ირინა კეიდია, IDS ბორჯომი თბილისის მარკეტინგის ხელმძღვანელი: „დღეს ბაზარი გაჯერებულია ტკბილი სასმელებით, მომხმარებელი კი ჯანსაღი ალტერნატივის ძიებაშია. სწორედ ამიტომ შეიქმნა ბაკურიანის წყალი ხილის გემოთი, ნაკლები შაქრით და კალორიით. პროდუქტზე მუშაობისას, გემოვნურ თვისებებთან ერთად, არანაკლებ მნიშვნელოვანი იყო ნატურალური ინგრედიენტების შერჩევა. შედეგად მივიღეთ „ბაკურიანის“ უნიკალური წყლის და ნამდვილი ხილის წვენის მიქსი, რაც ერთდროულად ძალიან გემრიელს და სასიამოვნო დასალევს ხდის მას. შეფუთვაზე, კომპანიის დიზაინერმა, ანი ჭოღოშვილმა იმუშავა. ჩვენი მიზანი იყო, რომ მომხმარებლისთვის პროდუქტის შინაარსი ზუსტად მიგვეწოდებინა. სამი განსხვავებული ხილის გრაფიკული გამოსახულებით მივიღეთ თანამედროვე, ფერადი, მხიარული მუხტის ეტიკეტი, რომელიც ზუსტად ასახავს „ბაკურიანის“ წყლით და ნატურალური ხილის წვენით შექმნილ გემოს.“

ბრენდის საკომუნიკაციო კამპანიაზე, სარეკლამო სააგენტო „მეტრო ფროდაქშენმა“ იმუშავა. ახალი სარეკლამო რგოლი სატელევიზიო სივრცეში სულ მალე გავა.

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/video.php?height=314&href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fbakuriani.water%2Fvideos%2F765064538881919%2F&show_text=false&width=560&t=0" width="560" height="314" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowfullscreen="true" allow="autoplay; clipboard-write; encrypted-media; picture-in-picture; web-share" allowFullScreen="true"></iframe>

ანა ჭოხონელიძე, „ბაკურიანის“ უფროსი ბრენდ მენეჯერი: „„ბაკურიანი“ ხილის გემოთი, სრულიად ახალი კატეგორიის პროდუქტია. ახალ კომუნიკაციაში ხაზი გავუსვით ბრენდის ემოციურ მხარეს და წყლის მოხმარების განსხვავებული სიტუაციები და მომხმარებლების ახალი თაობა ვაჩვენეთ. ვიდეორგოლზე, იდეიდან მის განხორციელებამდე „მეტრო ფროდაქშენმა“ იმუშავა. მასში ავსახეთ, თუ როგორ გარდაიქმნება ხილი „ბაკურიანის“ ბოთლად და ახალი, უგემრიელესი პროდუქტი იქმნება, რომელიც ვფიქრობ მომხმარებლის სიყვარულს ძალიან მალე დაიმსახურებს“.

„ბაკურიანი“ ხილის გემოთი, ბორჯომის ჩამომსხმელ N2 ქარხანაში იწარმოება. მისი შეძენა საქართველოს მასშტაბით უკვე შესაძლებელია.

R