კონფლიქტები
პოლიტიკა
მსოფლიო

6

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

კვირა, მთვარის მეცხრე დღე დაიწყება 12:10-ზე, მთვარე ლომში იქნება 08:37-დან რთული და დაძაბული დღეა. არ მოატყუოთ გარშემო მყოფები და არც თავად მოტყუვდეთ. არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ვაჭრობას, ურთიერთობის გარჩევას. ცუდი დღეა საქმეების გარჩევისთვის. შესაძლოა, სამუდამოდ დაკარგოთ ადამიანი. არასასურველია სამსახურის, საქმიანობის შეცვლა. კარგი დღეა მოგზაურობის, შორეული მგზავრობის დასაწყებად. აქტიურად დაისვენეთ, ივარჯიშეთ. შეასრულეთ საოჯახო საქმეები, გადაადგილეთ ავეჯი, კარგია მუშაობა მიწასთან. ქორწინება და ნიშნობა სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგი დღეა ორგანიზმის გასაწმენდად, წიდებისგან გათავისუფლება. ალკოჰოლსა და სასმელს დღეს საერთოდ ნუ მიიღებთ. აგრეთვე მოერიდეთ კუჭის გადატვირთვას. კარგად გამოიძინეთ, მიიღეთ მზის აბაზანები და დიდხანს ისეირნეთ.
საზოგადოება
მოზაიკა
სამხედრო
მეცნიერება
სპორტი
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
"პიკი" დასაწყისია... - ახალი ენერგეტიკული სასმელი "ეფეს საქართველოსგან"
"პიკი" დასაწყისია... - ახალი ენერგეტიკული სასმელი "ეფეს საქართველოსგან"

„ეფეს სა­ქარ­თვე­ლო“ ლუ­დი­სა და ლი­მო­ნა­თის შემ­დეგ, ენერ­გე­ტი­კუ­ლი სას­მე­ლე­ბის კა­ტე­გო­რი­ა­ში შე­დის და მომ­ხმა­რე­ბელს ახალ პრო­დუქტს „პიკს“ სთა­ვა­ზობს. ენერ­გე­ტი­კუ­ლი სას­მე­ლე­ბის კა­ტე­გო­რია მსოფ­ლი­ო­ში ყო­ველ­წლი­უ­რად იზ­რდე­ბა, მათ შო­რის, მზარ­დია სა­ქარ­თვე­ლოს ბა­ზა­რიც. შე­სა­ბა­მი­სად, რო­გორც ბაზ­რის ლი­დერ­მა კომ­პა­ნი­ამ, „ეფეს სა­ქარ­თვე­ლომ“ გა­და­წყვი­ტა ენერ­გე­ტი­კუ­ლი სას­მე­ლე­ბის კა­ტე­გო­რი­ა­ში შეს­ვლა და მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის­თვის უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის ენერ­გე­ტი­კუ­ლი სას­მე­ლის შე­თა­ვა­ზე­ბა.

„პიკი“ დამ­ზა­დე­ბუ­ლია უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის ინ­გრე­დი­ენ­ტე­ბით. მისი უნი­კა­ლუ­რი ფორ­მუ­ლა კო­ფე­ინ­სა და ტა­უ­რინ­თან ერ­თად შე­ი­ცავს მრა­ვალ ვი­ტა­მინს (B2, B5, B6 B12). „ეფეს სა­ქარ­თვე­ლოს“ მი­ზა­ნია „პიკი“ გახ­დეს ბაზ­რის ლი­დე­რი ბრენ­დი სა­ქარ­თვე­ლო­ში და და­იმ­კვიდ­როს ად­გი­ლი პრე­მი­უმ სეგ­მენ­ტში ახლო მო­მა­ვალ­ში.

„იმის­თვის, რომ მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის­თვის შეგ­ვე­თა­ვა­ზე­ბი­ნა გა­მორ­ჩე­უ­ლი ენერ­გე­ტი­კუ­ლი სას­მე­ლი, ჩვენ 1 წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში მას­შტა­ბუ­რი მარ­კე­ტინ­გუ­ლი კვლე­ვე­ბი ჩა­ვა­ტა­რეთ. სა­ერ­თო ჯამ­ში კვლე­ვებ­ში 2000-მდე მიზ­ნობ­რი­ვი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი მო­ნა­წი­ლე­ობ­და.

პრო­დუქ­ტის გან­ვი­თა­რე­ბის­თვის დე­ტა­ლუ­რად შე­ვის­წავ­ლეთ მომ­ხმა­რე­ბელ­თა სურ­ვი­ლე­ბი გე­მოს, ინ­გრე­დი­ენ­ტე­ბი­სა და ფუნ­ქცი­ო­ნა­ლუ­რო­ბის შე­სა­ხებ და „პი­კის“ სა­ბო­ლოო ფორ­მუ­ლა რე­ა­ლურ გა­მოხ­მა­უ­რე­ბებ­ზე დაყ­რდნო­ბით შევ­ქმე­ნით. შე­დე­გად, „პიკი“ აკ­მა­ყო­ფი­ლებს ჩვე­ნი მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი აუ­დი­ტო­რი­ის სა­ჭი­რო­ე­ბებს. სა­ბო­ლოო ჯამ­ში, მი­ვი­ღეთ იდე­ა­ლუ­რად და­ბა­ლან­სე­ბუ­ლი გემო.

პრო­დუქ­ტის გან­ვი­თა­რე­ბის კვლე­ვე­ბის გარ­და, ჩვენ ბრენ­დის სა­ხელ­ზე და შე­ფუთ­ვის დი­ზა­ინ­ზეც გა­მო­ვიკ­ვლი­ეთ მომ­ხმა­რე­ბელ­თა სურ­ვი­ლე­ბი. შე­სა­ბა­მი­სად, გა­მარ­ჯვე­ბუ­ლი სა­ხე­ლი და დი­ზა­ი­ნი ავირ­ჩი­ეთ ახა­ლი პრო­დუქ­ტის­თვის.

ბრენ­დის სა­ხე­ლი „პიკი“ საკ­მა­ოდ სა­ინ­ტე­რე­სო აღ­მოჩ­ნდა კონ­ცეფ­ცი­ის კუ­თხით. ზო­გა­დად სი­ტყვა „პიკი“ ყვე­ლას­თვის ასო­ცირ­დე­ბა კულ­მი­ნა­ცი­ას­თან, რო­მე­ლიც მი­იღ­წე­ვა გარ­კვე­უ­ლი პრო­ცე­სის გავ­ლის შემ­დეგ, გარ­კვე­ულ უმაღ­ლეს წერ­ტილ­ზე მის­ვლით. თუმ­ცა იმი­სათ­ვის რომ ამ კულ­მი­ნა­ცი­ამ­დე მი­ვი­დეთ, პირ­ველ რიგ­ში, უნდა გა­დავ­დგათ ნა­ბი­ჯე­ბი, რის­თვი­საც გვჭირ­დე­ბა ერ­თგვა­რი მუხ­ტი. ამი­ტომ ბრენ­დი „პიკი“ ერ­თგვა­რი სტარ­ტე­რია ყვე­ლა საქ­მის წინ. სწო­რედ აქე­დან გა­მომ­დი­ნა­რე­ობს ბრენ­დის და კამ­პა­ნი­ის სლო­გა­ნი: „პიკი და­სა­წყი­სია,“- აღ­ნიშ­ნავს „ეფეს სა­ქარ­თვე­ლოს“ მარ­კე­ტინ­გის მე­ნე­ჯე­რი გუ­რან­და ნემ­სა­ძე.

R

ავტორი:

"პიკი" დასაწყისია... - ახალი ენერგეტიკული სასმელი "ეფეს საქართველოსგან"

"პიკი" დასაწყისია... - ახალი ენერგეტიკული სასმელი "ეფეს საქართველოსგან"

„ეფეს საქართველო“ ლუდისა და ლიმონათის შემდეგ, ენერგეტიკული სასმელების კატეგორიაში შედის და მომხმარებელს ახალ პროდუქტს „პიკს“ სთავაზობს. ენერგეტიკული სასმელების კატეგორია მსოფლიოში ყოველწლიურად იზრდება, მათ შორის, მზარდია საქართველოს ბაზარიც. შესაბამისად, როგორც ბაზრის ლიდერმა კომპანიამ, „ეფეს საქართველომ“ გადაწყვიტა ენერგეტიკული სასმელების კატეგორიაში შესვლა და მომხმარებლებისთვის უმაღლესი ხარისხის ენერგეტიკული სასმელის შეთავაზება.

„პიკი“ დამზადებულია უმაღლესი ხარისხის ინგრედიენტებით. მისი უნიკალური ფორმულა კოფეინსა და ტაურინთან ერთად შეიცავს მრავალ ვიტამინს (B2, B5, B6 B12). „ეფეს საქართველოს“ მიზანია „პიკი“ გახდეს ბაზრის ლიდერი ბრენდი საქართველოში და დაიმკვიდროს ადგილი პრემიუმ სეგმენტში ახლო მომავალში.

„იმისთვის, რომ მომხმარებლებისთვის შეგვეთავაზებინა გამორჩეული ენერგეტიკული სასმელი, ჩვენ 1 წლის განმავლობაში მასშტაბური მარკეტინგული კვლევები ჩავატარეთ. საერთო ჯამში კვლევებში 2000-მდე მიზნობრივი მომხმარებელი მონაწილეობდა.

პროდუქტის განვითარებისთვის დეტალურად შევისწავლეთ მომხმარებელთა სურვილები გემოს, ინგრედიენტებისა და ფუნქციონალურობის შესახებ და „პიკის“ საბოლოო ფორმულა რეალურ გამოხმაურებებზე დაყრდნობით შევქმენით. შედეგად, „პიკი“ აკმაყოფილებს ჩვენი მრავალფეროვანი აუდიტორიის საჭიროებებს. საბოლოო ჯამში, მივიღეთ იდეალურად დაბალანსებული გემო.

პროდუქტის განვითარების კვლევების გარდა, ჩვენ ბრენდის სახელზე და შეფუთვის დიზაინზეც გამოვიკვლიეთ მომხმარებელთა სურვილები. შესაბამისად, გამარჯვებული სახელი და დიზაინი ავირჩიეთ ახალი პროდუქტისთვის.

ბრენდის სახელი „პიკი“ საკმაოდ საინტერესო აღმოჩნდა კონცეფციის კუთხით. ზოგადად სიტყვა „პიკი“ ყველასთვის ასოცირდება კულმინაციასთან, რომელიც მიიღწევა გარკვეული პროცესის გავლის შემდეგ, გარკვეულ უმაღლეს წერტილზე მისვლით. თუმცა იმისათვის რომ ამ კულმინაციამდე მივიდეთ, პირველ რიგში, უნდა გადავდგათ ნაბიჯები, რისთვისაც გვჭირდება ერთგვარი მუხტი. ამიტომ ბრენდი „პიკი“ ერთგვარი სტარტერია ყველა საქმის წინ. სწორედ აქედან გამომდინარეობს ბრენდის და კამპანიის სლოგანი: „პიკი დასაწყისია,“- აღნიშნავს „ეფეს საქართველოს“ მარკეტინგის მენეჯერი გურანდა ნემსაძე.

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/video.php?height=476&href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2F61557059578483%2Fvideos%2F280789898386293%2F&show_text=false&width=476&t=0" width="476" height="476" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowfullscreen="true" allow="autoplay; clipboard-write; encrypted-media; picture-in-picture; web-share" allowFullScreen="true"></iframe>

R