პოლიტიკა
Faceამბები
საზოგადოება

1

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

სამშაბათი, მთვარის მეოთხე დღე დაიწყება 07:33-ზე, მთვარე კუროშია კარგი დღეა ახალი საქმეების დასაწყებად. აგრეთვე დაკარგული ნივთების, ადამიანების მოსაძებნად. გააფართოეთ ბიზნესი, დაარეგულირეთ ურთიერთობა ბიზნესპარტნიორებთან. მოაგვარეთ ფინანსური საკითხები. არასასურველია უძრავი ქონებით ვაჭრობა. მოერიდეთ კამათს, საქმეების გარჩევას. კარგი დღეა სწავლისთვის, სამეცნიერო სამუშაოსთვის, გამოცდის ჩაბარება სხვა დღისთვის გადადეთ. ცუდი დღეა მოგზაურობის დასაწყებად, შორ მანძილზე მგზავრობისთვის. შეძლებისდაგვარად მოუარეთ ყვავილებს, დარგეთ ხეები, გაისეირნეთ ბუნებაში. მოერიდეთ ალკოჰოლს, სიგარეტს, კუჭის გადატვირთვას; ოპერაციების ჩატარებას კისერსა და ყელზე. რაციონიდან გამორიცხეთ პროდუქტები, რომლებიც სახამებელსა და ნახშირწყლებს შეიცავს.
მსოფლიო
სამართალი
სამხედრო
მოზაიკა
კონფლიქტები
მეცნიერება
კულტურა/შოუბიზნესი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
მოგზაურობის 25 წელი - "თეგეტა მოტორსი“ და "ბრიჯსტოუნი“ თანამშრომლობის საიუბილეო თარიღს აღნიშნავენ
მოგზაურობის 25 წელი - "თეგეტა მოტორსი“ და "ბრიჯსტოუნი“ თანამშრომლობის საიუბილეო თარიღს აღნიშნავენ

ავ­ტო­ინ­დუსტრი­ის ლი­დე­რი კომ­პა­ნია "თე­გე­ტა“ მსოფ­ლი­ო­ში სა­ბუ­რა­ვე­ბის მწარ­მო­ე­ბე­ლი წამ­ყვა­ნი ბრენ­დის "ბრიჯს­ტო­უ­ნის“ ოფი­ცი­ა­ლუ­რი დი­ლე­რი სა­ქარ­თვე­ლო­ში 1998 წელს გახ­და. ეს ის­ტო­რი­უ­ლი ხელ­შეკ­რუ­ლე­ბა "თე­გე­ტამ“ და­არ­სე­ბი­დან ზუს­ტად 3 წელ­ში გა­ა­ფორ­მა.

25 წლის წი­ნათ ია­პო­ნუ­რი ბრენ­დის­თვის კავ­კა­სი­ის რე­გი­ონ­ში პირ­ვე­ლი შეკ­ვე­თა სატ­ვირ­თო და მსუ­ბუ­ქი ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბის­თვის გან­კუთ­ვნი­ლი 500 ცალი სა­ბუ­რა­ვი იყო. სა­უ­კუ­ნის მე­ო­თხე­დის შემ­დეგ კი, 2022 წელს, "თე­გე­ტა მო­ტორ­სის“ მიერ სა­ქარ­თვე­ლო­ში გა­ყი­დუ­ლი "ბრიჯს­ტო­უ­ნის“ სა­ბუ­რა­ვე­ბის მაჩ­ვე­ნე­ბე­ლი 71 000 ცალი გახ­ლდათ, ხოლო მიმ­დი­ნა­რე წელს მხო­ლოდ 6 თვის გან­მავ­ლო­ბა­ში - 40 000 ცალი.

სწო­რედ "ბრიჯს­ტო­უნ­თან“ და­დე­ბუ­ლი ხელ­შეკ­რუ­ლე­ბით და­ი­წყო "თე­გე­ტამ“, რო­მე­ლიც იმ პე­რი­ოდ­ში ავ­ტო­ინ­დუსტრი­ა­ში ჯერ კი­დევ პირ­ველ ნა­ბი­ჯებს დგამ­და, სა­ერ­თა­შო­რი­სო მას­შტა­ბის პრე­მი­უმ ბრენდთან თა­ნამ­შრომ­ლო­ბა. ახლა "თე­გე­ტა“ ავ­ტო­ინ­დუსტრი­ის ლი­დე­რი კომ­პა­ნი­აა რე­გი­ო­ნის მას­შტა­ბით, "ბრიჯს­ტო­უ­ნი“ კი - სა­ბუ­რა­ვე­ბის მი­მარ­თუ­ლე­ბით მსოფ­ლიო გი­გან­ტი ბრენ­დი.

25-წლი­ა­ნი წარ­მა­ტე­ბუ­ლი თა­ნამ­შრომ­ლო­ბის პა­რა­ლე­ლუ­რად, "თე­გე­ტა მო­ტორ­სი“ რე­გი­ონ­ში დღემ­დე ია­პო­ნუ­რი კომ­პა­ნი­ის ყვე­ლა­ზე მსხვილ პარტნი­ო­რად რჩე­ბა.

და­ვით ჩხა­ი­ძე, "თე­გე­ტა პრა­იმ პრო­დაქტსის“ დი­რექ­ტო­რი: "90-იანი წლე­ბის მი­წუ­რულს, მოძ­ვე­ლე­ბუ­ლი ავ­ტო­პარ­კის პი­რო­ბებ­ში, ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე ია­პო­ნუ­რი პრე­მი­უმ ხა­რის­ხის სა­ბუ­რა­ვე­ბის შე­მო­ტა­ნა მა­ღალ რის­კებ­თან იყო და­კავ­ში­რე­ბუ­ლი, თუმ­ცა ორი­ვე კომ­პა­ნი­ის უდი­დე­სი ძა­ლის­ხმე­ვის შე­დე­გად დღეს "ბრიჯს­ტო­უ­ნის“ სა­ბუ­რა­ვე­ბის გა­ყიდ­ვე­ბის წილი ყვე­ლა­ზე დი­დია სხვა ბრენ­დებ­თან მი­მარ­თე­ბით. გან­ვლი­ლი 25 წელი უმ­ნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნე­სი პე­რი­ო­დი იყო ორი­ვე ბრენ­დის გან­ვი­თა­რე­ბი­სა და პო­ზი­ცი­ო­ნი­რე­ბის­თვის, ასე­ვე მათი თა­ნამ­შრომ­ლო­ბი­სა და ერ­თობ­ლი­ვი პრო­ექ­ტე­ბის გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბის თვალ­საზ­რი­სით. პრე­მი­უმ კლა­სის სა­ბუ­რა­ვე­ბის ბრენ­დის სა­ქარ­თვე­ლო­ში შე­მო­ტა­ნა უდი­დე­სი მნიშ­ვნე­ლო­ბის მოვ­ლე­ნად იქცა რო­გორც ად­გი­ლობ­რი­ვი ავ­ტო­ინ­დუსტრი­ის­თვის, ისე მთლი­ა­ნად რე­გი­ო­ნის­თვის“.

კომ­პა­ნია "ბრიჯს­ტო­უ­ნი“ 1931 წელს ია­პო­ნი­ა­ში, ქა­ლაქ კუ­რუ­მე­ში და­არ­სდა. ის სა­ბუ­რა­ვებს აწარ­მო­ებს მსუ­ბუ­ქი და სატ­ვირ­თო ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბის­თვის. დღეს კომ­პა­ნი­ას მსოფ­ლი­ო­ში და­ახ­ლო­ე­ბით 150 ათა­სი ადა­მი­ა­ნი ჰყავს და­საქ­მე­ბუ­ლი. მისი მთა­ვა­რი მა­ხა­სი­ა­თებ­ლე­ბი წარ­მო­ე­ბის ხა­რის­ხი და ინო­ვა­ცი­უ­რო­ბაა.

"ბრიჯს­ტო­უ­ნის“ სა­ბუ­რა­ვე­ბის უპი­რა­ტე­სო­ბებს შო­რი­საა: გამ­ძლე­ო­ბა და მდგრა­დო­ბა; საწ­ვა­ვის ეკო­ნო­მია; ნე­ბის­მი­ერ გა­რე­მო­ში უსაფრ­თხო და კომ­ფორ­ტუ­ლი გა­და­ად­გი­ლე­ბა. უსაფრ­თხო­ე­ბა და უმაღ­ლე­სი სტან­დარ­ტი საქ­მი­ა­ნო­ბა­სა და პრო­დუქ­ტში "ბრიჯს­ტო­უ­ნი­სა“ და "თე­გე­ტას“ თა­ნამ­შრომ­ლო­ბის გან­მსა­ზღვრე­ლი პი­რო­ბაა.

სწო­რედ ამ სტან­დარტს პა­სუ­ხობს ბრენ­დის სხვა­დას­ხვა ტი­პის სა­ბუ­რა­ვი - ზამ­თრის­თვის, ზა­ფხუ­ლის­თვის, სვე­ლი ან თოვ­ლი­ა­ნი გზის­თვის, სპორ­ტუ­ლი აქ­ტი­ვო­ბე­ბის­თვის გან­კუთ­ვნი­ლი სა­ბუ­რა­ვე­ბი უსაფრ­თხო, სა­ი­მე­დო და კომ­ფორ­ტუ­ლი მგზავ­რო­ბის ყვე­ლა პი­რო­ბას ქმნის. გარ­და ამი­სა, "ბრიჯს­ტო­უ­ნის“ ინო­ვა­ცი­უ­რი მიდ­გო­მე­ბით შექ­მნი­ლი სა­ბუ­რა­ვე­ბი მომ­ხმა­რებ­ლებს ხან­გრძლი­ვი პე­რი­ო­დის გან­მავ­ლო­ბა­ში ემ­სა­ხუ­რე­ბა.

და­ვით ჩხა­ი­ძე, "თე­გე­ტა პრა­იმ პრო­დაქტსის“ დი­რექ­ტო­რი: "სწო­რედ ღი­რე­ბუ­ლე­ბე­ბი­სა და მდგრა­დი ხედ­ვის თან­ხვედ­რა იქცა "ბრიჯს­ტო­უ­ნი­სა“ და "თე­გე­ტას“ გა­დაკ­ვე­თის მთა­ვარ წერ­ტი­ლად, რამ­დე­ნა­დაც ორი­ვე კომ­პა­ნი­ის­თვის ეკო­ლო­გი­ა­სა და მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე ზრუნ­ვა მთა­ვა­რი მი­ზა­ნია. სწო­რედ ამ მიდ­გო­მებ­მა გან­სა­ზღვრა "თე­გე­ტა­სა“ და "ბრიჯს­ტო­უ­ნის“ წარ­მა­ტე­ბუ­ლი თა­ნამ­შრომ­ლო­ბა. "ბრიჯს­ტო­უ­ნის“ სა­ბუ­რა­ვე­ბის სა­ქარ­თვე­ლო­ში შე­მო­ტა­ნით "თე­გე­ტა მო­ტორ­სმა“ კი­დევ ერთხელ გა­ა­მახ­ვი­ლა ყუ­რა­დღე­ბა სა­კუ­თარ ღი­რე­ბუ­ლე­ბებ­ზე: ხა­რის­ხი, უსაფრ­თხო­ე­ბა, მდგრა­დი გან­ვი­თა­რე­ბა, კომ­ფორ­ტი. წარ­მა­ტე­ბუ­ლი თა­ნამ­შრომ­ლო­ბის დას­ტუ­რია ისიც, რომ 2005 წელს "თე­გე­ტა მო­ტორ­სის“, რო­გორც "ბრიჯს­ტო­უ­ნის“ დი­ლე­რის, სტა­ტუ­სი მისი ოფი­ცი­ა­ლუ­რი დის­ტრი­ბუ­ტო­რო­ბით შე­იც­ვა­ლა“.

"თე­გე­ტა­სა“ და "ბრიჯს­ტო­უ­ნის“ 25-წლი­ა­ნი წარ­მა­ტე­ბუ­ლი თა­ნამ­შრომ­ლო­ბის ნა­წი­ლია მათი სა­ერ­თო ღო­ნის­ძი­ე­ბა Bridgestone Black Sea Cup, რო­მე­ლიც სა­ქარ­თვე­ლო­ში 2006-იდან 2017 წლის ჩათ­ვლით იმარ­თე­ბო­და. ავ­ტორ­ბო­ლა­ში მო­ნა­წი­ლე­ობ­და ყვე­ლა, ვი­საც მარ­თვის მოწ­მო­ბა ან პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლი მრბო­ლე­ლის ლი­ცენ­ზია ჰქონ­და. მას­შტა­ბუ­რი ღო­ნის­ძი­ე­ბის მთა­ვა­რი მი­ზა­ნი "ბრიჯს­ტო­უ­ნის“, რო­გორც პრე­მი­უმ ბრენ­დის, პო­პუ­ლა­რი­ზა­ცია, ავ­ტოს­პორ­ტის გან­ვი­თა­რე­ბის მხარ­და­ჭე­რა და ახალ­გაზ­რდა თა­ო­ბა­ში მისი პრო­პა­გან­და იყო.

მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი თა­რი­ღის, "თე­გე­ტა­სა“ და "ბრიჯს­ტო­უ­ნის“ 25-წლი­ა­ნი თა­ნამ­შრომ­ლო­ბის აღ­სა­ნიშ­ნად სა­ქარ­თვე­ლო­ში მთე­ლი თვის გან­მავ­ლო­ბა­ში სხვა­დას­ხვა მარ­კე­ტინ­გუ­ლი აქ­ტი­ვო­ბაა და­გეგ­მი­ლი.

--

თე­გე­ტა მო­ტორ­სის შე­სა­ხებ: თე­გე­ტა ჰოლ­დინ­გში შე­მა­ვა­ლი კომ­პა­ნია თე­გე­ტა მო­ტორ­სი 1995 წლი­დან ოპე­რი­რებს ბა­ზარ­ზე მსუ­ბუ­ქი, სატ­ვირ­თო და სპე­ცი­ა­ლუ­რი და­ნიშ­ნუ­ლე­ბის სერ­ვი­სის მი­მარ­თუ­ლე­ბით. ავ­ტო­ინ­დუსტრი­ის ლი­დე­რი კომ­პა­ნია მომ­ხმა­რე­ბელს ავ­ტო­მომ­სა­ხუ­რე­ბის სრულ სპექტრს სთა­ვა­ზობს, რო­გორც მსუ­ბუ­ქი და სატ­ვირ­თო ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბის, ისე ავ­ტო­ბუ­სე­ბი­სა და მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სე­ბის, ასე­ვე სპე­ცი­ა­ლუ­რი და­ნიშ­ნუ­ლე­ბის ტექ­ნი­კის მი­მარ­თუ­ლე­ბით. კომ­პა­ნი­ას მთე­ლი ქვეყ­ნის მას­შტა­ბით 28 ფი­ლი­ა­ლი აქვს, რომ­ლე­ბიც 500 000-მდე სა­ცა­ლო და 35 000-მდე კორ­პო­რა­ცი­ულ მომ­ხმა­რე­ბელს ემ­სა­ხუ­რე­ბა. თე­გე­ტა მო­ტორ­სი 300-მდე მსოფ­ლიო ბრენ­დის წარ­მო­მად­გე­ნე­ლია სა­ქარ­თვე­ლო­ში, მათ შო­რის არის Bridgestone, Michelin, Varta, Shell, Motul, Hengst და სხვა.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ვლადიმირ პუტინმა სამხედრო სამსახურში საგაზაფხულო გაწვევის შესახებ ბრძანებას ხელი მოაწერა
ავტორი:

მოგზაურობის 25 წელი - "თეგეტა მოტორსი“ და "ბრიჯსტოუნი“ თანამშრომლობის საიუბილეო თარიღს აღნიშნავენ

მოგზაურობის 25 წელი - "თეგეტა მოტორსი“ და "ბრიჯსტოუნი“ თანამშრომლობის საიუბილეო თარიღს აღნიშნავენ

ავტოინდუსტრიის ლიდერი კომპანია "თეგეტა“ მსოფლიოში საბურავების მწარმოებელი წამყვანი ბრენდის "ბრიჯსტოუნის“ ოფიციალური დილერი საქართველოში 1998 წელს გახდა. ეს ისტორიული ხელშეკრულება "თეგეტამ“ დაარსებიდან ზუსტად 3 წელში გააფორმა.

25 წლის წინათ იაპონური ბრენდისთვის კავკასიის რეგიონში პირველი შეკვეთა სატვირთო და მსუბუქი ავტომობილებისთვის განკუთვნილი 500 ცალი საბურავი იყო. საუკუნის მეოთხედის შემდეგ კი, 2022 წელს, "თეგეტა მოტორსის“ მიერ საქართველოში გაყიდული "ბრიჯსტოუნის“ საბურავების მაჩვენებელი 71 000 ცალი გახლდათ, ხოლო მიმდინარე წელს მხოლოდ 6 თვის განმავლობაში - 40 000 ცალი.

სწორედ "ბრიჯსტოუნთან“ დადებული ხელშეკრულებით დაიწყო "თეგეტამ“, რომელიც იმ პერიოდში ავტოინდუსტრიაში ჯერ კიდევ პირველ ნაბიჯებს დგამდა, საერთაშორისო მასშტაბის პრემიუმ ბრენდთან თანამშრომლობა. ახლა "თეგეტა“ ავტოინდუსტრიის ლიდერი კომპანიაა რეგიონის მასშტაბით, "ბრიჯსტოუნი“ კი - საბურავების მიმართულებით მსოფლიო გიგანტი ბრენდი.

25-წლიანი წარმატებული თანამშრომლობის პარალელურად, "თეგეტა მოტორსი“ რეგიონში დღემდე იაპონური კომპანიის ყველაზე მსხვილ პარტნიორად რჩება.

დავით ჩხაიძე, "თეგეტა პრაიმ პროდაქტსის“ დირექტორი: "90-იანი წლების მიწურულს, მოძველებული ავტოპარკის პირობებში, ქართულ ბაზარზე იაპონური პრემიუმ ხარისხის საბურავების შემოტანა მაღალ რისკებთან იყო დაკავშირებული, თუმცა ორივე კომპანიის უდიდესი ძალისხმევის შედეგად დღეს "ბრიჯსტოუნის“ საბურავების გაყიდვების წილი ყველაზე დიდია სხვა ბრენდებთან მიმართებით. განვლილი 25 წელი უმნიშვნელოვანესი პერიოდი იყო ორივე ბრენდის განვითარებისა და პოზიციონირებისთვის, ასევე მათი თანამშრომლობისა და ერთობლივი პროექტების განხორციელების თვალსაზრისით. პრემიუმ კლასის საბურავების ბრენდის საქართველოში შემოტანა უდიდესი მნიშვნელობის მოვლენად იქცა როგორც ადგილობრივი ავტოინდუსტრიისთვის, ისე მთლიანად რეგიონისთვის“.

კომპანია "ბრიჯსტოუნი“ 1931 წელს იაპონიაში, ქალაქ კურუმეში დაარსდა. ის საბურავებს აწარმოებს მსუბუქი და სატვირთო ავტომობილებისთვის. დღეს კომპანიას მსოფლიოში დაახლოებით 150 ათასი ადამიანი ჰყავს დასაქმებული. მისი მთავარი მახასიათებლები წარმოების ხარისხი და ინოვაციურობაა.

"ბრიჯსტოუნის“ საბურავების უპირატესობებს შორისაა: გამძლეობა და მდგრადობა; საწვავის ეკონომია; ნებისმიერ გარემოში უსაფრთხო და კომფორტული გადაადგილება. უსაფრთხოება და უმაღლესი სტანდარტი საქმიანობასა და პროდუქტში "ბრიჯსტოუნისა“ და "თეგეტას“ თანამშრომლობის განმსაზღვრელი პირობაა.

სწორედ ამ სტანდარტს პასუხობს ბრენდის სხვადასხვა ტიპის საბურავი - ზამთრისთვის, ზაფხულისთვის, სველი ან თოვლიანი გზისთვის, სპორტული აქტივობებისთვის განკუთვნილი საბურავები უსაფრთხო, საიმედო და კომფორტული მგზავრობის ყველა პირობას ქმნის. გარდა ამისა, "ბრიჯსტოუნის“ ინოვაციური მიდგომებით შექმნილი საბურავები მომხმარებლებს ხანგრძლივი პერიოდის განმავლობაში ემსახურება.

დავით ჩხაიძე, "თეგეტა პრაიმ პროდაქტსის“ დირექტორი: "სწორედ ღირებულებებისა და მდგრადი ხედვის თანხვედრა იქცა "ბრიჯსტოუნისა“ და "თეგეტას“ გადაკვეთის მთავარ წერტილად, რამდენადაც ორივე კომპანიისთვის ეკოლოგიასა და მომხმარებელზე ზრუნვა მთავარი მიზანია. სწორედ ამ მიდგომებმა განსაზღვრა "თეგეტასა“ და "ბრიჯსტოუნის“ წარმატებული თანამშრომლობა. "ბრიჯსტოუნის“ საბურავების საქართველოში შემოტანით "თეგეტა მოტორსმა“ კიდევ ერთხელ გაამახვილა ყურადღება საკუთარ ღირებულებებზე: ხარისხი, უსაფრთხოება, მდგრადი განვითარება, კომფორტი. წარმატებული თანამშრომლობის დასტურია ისიც, რომ 2005 წელს "თეგეტა მოტორსის“, როგორც "ბრიჯსტოუნის“ დილერის, სტატუსი მისი ოფიციალური დისტრიბუტორობით შეიცვალა“.

"თეგეტასა“ და "ბრიჯსტოუნის“ 25-წლიანი წარმატებული თანამშრომლობის ნაწილია მათი საერთო ღონისძიება Bridgestone Black Sea Cup, რომელიც საქართველოში 2006-იდან 2017 წლის ჩათვლით იმართებოდა. ავტორბოლაში მონაწილეობდა ყველა, ვისაც მართვის მოწმობა ან პროფესიონალი მრბოლელის ლიცენზია ჰქონდა. მასშტაბური ღონისძიების მთავარი მიზანი "ბრიჯსტოუნის“, როგორც პრემიუმ ბრენდის, პოპულარიზაცია, ავტოსპორტის განვითარების მხარდაჭერა და ახალგაზრდა თაობაში მისი პროპაგანდა იყო.

მნიშვნელოვანი თარიღის, "თეგეტასა“ და "ბრიჯსტოუნის“ 25-წლიანი თანამშრომლობის აღსანიშნად საქართველოში მთელი თვის განმავლობაში სხვადასხვა მარკეტინგული აქტივობაა დაგეგმილი.

--

თეგეტა მოტორსის შესახებ: თეგეტა ჰოლდინგში შემავალი კომპანია თეგეტა მოტორსი 1995 წლიდან ოპერირებს ბაზარზე მსუბუქი, სატვირთო და სპეციალური დანიშნულების სერვისის მიმართულებით. ავტოინდუსტრიის ლიდერი კომპანია მომხმარებელს ავტომომსახურების სრულ სპექტრს სთავაზობს, როგორც მსუბუქი და სატვირთო ავტომობილების, ისე ავტობუსებისა და მიკროავტობუსების, ასევე სპეციალური დანიშნულების ტექნიკის მიმართულებით. კომპანიას მთელი ქვეყნის მასშტაბით 28 ფილიალი აქვს, რომლებიც 500 000-მდე საცალო და 35 000-მდე კორპორაციულ მომხმარებელს ემსახურება. თეგეტა მოტორსი 300-მდე მსოფლიო ბრენდის წარმომადგენელია საქართველოში, მათ შორის არის Bridgestone, Michelin, Varta, Shell, Motul, Hengst და სხვა.