საზოგადოება
პოლიტიკა

5

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ორშაბათი, მთვარის მეცხრე დღე დაიწყება 12:42-ზე, მთვარე ქალწულს ესტუმრება 23:42-ზე რთული და დაძაბული დღეა. არ მოატყუოთ გარშემო მყოფები და არც თავად მოტყუვდეთ. არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ვაჭრობას, ურთიერთობის გარჩევას. ცუდი დღეა საქმეების გარჩევისთვის. შესაძლოა, სამუდამოდ დაკარგოთ ადამიანი. არასასურველია სამსახურის, საქმიანობის შეცვლა. კარგი დღეა შორეული მგზავრობის დასაწყებად. აქტიურად დაისვენეთ, ივარჯიშეთ. შეასრულეთ საოჯახო საქმეები, გადააადგილეთ ავეჯი, კარგია მუშაობა მიწასთან. ქორწინება და ნიშნობა სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგი დღეა ორგანიზმის გასაწმენდად, წიდებისგან გათავისუფლება. ალკოჰოლსა და სასმელს დღეს საერთოდ ნუ მიიღებთ. აგრეთვე მოერიდეთ კუჭის გადატვირთვას.
მსოფლიო
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
სამხედრო
მეცნიერება
Faceამბები
სპორტი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
"ზიგზაგი“ - ახალი გამაგრილებელი სასმელი „ნატახტარისგან“
"ზიგზაგი“ - ახალი გამაგრილებელი სასმელი „ნატახტარისგან“

ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე ახა­ლი გა­მაგ­რი­ლე­ბე­ლი სას­მე­ლი გა­მოჩ­ნდა. „ნა­ტახ­ტა­რი ზიგ­ზა­გი“ - ასე ჰქვია ახალ სას­მელს, რო­მე­ლიც კომ­პა­ნია „ეფეს სა­ქარ­თვე­ლომ“ სა­მომ­ხმა­რებ­ლო კვლე­ვე­ბი­თა და პრო­დუქ­ტის სხვა­დას­ხვა გე­მო­ე­ბის ტეს­ტი­რე­ბა­ზე დაყ­რდნო­ბით შექ­მნა. „ზიგ­ზა­გის“ პრო­დუქ­ტის მთა­ვა­რი ნი­შა­ნი „გე­მო­ე­ბის თა­მა­შია“. მისი გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლო­ბა გან­პი­რო­ბე­ბუ­ლია სხვა­დას­ხვა არო­მა­ტე­ბი­სა და იშ­ვი­ა­თი ინ­გრე­დი­ენ­ტე­ბის მიქ­სით. ბა­ზარ­ზე ერ­თდრო­უ­ლად „ზიგ­ზა­გის“ არო­მა­ტე­ბის ორი გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი მიქ­სია წარ­მოდ­გე­ნი­ლი: ფორ­თო­ხა­ლი მან­და­რი­ნით და ჯან­ჯა­ფი­ლი და­რი­ჩი­ნი­თა და ლი­მო­ნით. „ნა­ტახ­ტა­რი ზიგ­ზა­გი“ სა­ქარ­თვე­ლოს მა­ღა­ზი­ებ­ში უკვე ხელ­მი­საწ­ვდო­მია.

ბრენ­დის კონ­ცეფ­ცია ხაზს უს­ვამს პი­როვ­ნე­ბის უნი­კა­ლუ­რო­ბას: “ზიგ­ზა­გი“ არის მათ­თვის, ვინც ცდი­ლობს იყოს გა­მორ­ჩე­უ­ლი სხვე­ბის­გან და შე­იგ­რძნოს ცხოვ­რე­ბა სრუ­ლად, ეძებს თავ­გა­და­სავ­ლებს, არ მიჰ­ყვე­ბა დად­გე­ნილ წე­სებ­სა და სტან­დარ­ტებს, სურს ყვე­ლა­ფე­რი თა­ვი­სით შე­ის­წავ­ლოს და თა­ვი­სე­ბუ­რად გა­ა­კე­თოს. აქე­დან გა­მომ­დი­ნა­რე­ობს კამ­პა­ნი­ის მე­სი­ჯიც: „შენ არა­ვინ გგავს“.

ბრენ­დის სა­ხე­ლიც „ზიგ­ზა­გი“ აქე­დან მო­დის. სას­მე­ლი ასე­თი სა­ხე­ლით გვე­უბ­ნე­ბა, რომ გემო არ მიჰ­ყვე­ბა ერთ ხაზს, ის მო­უ­ლოდ­ნე­ლო­ბე­ბით სავ­სეა, სა­თავ­გა­და­სავ­ლოც კი. კონ­ცეფ­ცი­ი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე „ზიგ­ზა­გი“ არის მე­ამ­ბო­ხე, ნონ­კონ­ფორ­მის­ტი, უყ­ვარს ძი­ე­ბა, არ აში­ნებს დაბ­რკო­ლე­ბე­ბი. მას­თან ურ­თი­ერ­თო­ბა სა­სი­ა­მოვ­ნოა, არ გზღუდ­ვას და უფრო თა­ვი­სუ­ფალს გხდის.

„ჩვე­ნი ბიზ­ნე­სის ყვე­ლა­ზე მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი რგო­ლი ჩვე­ნი მომ­ხმა­რე­ბე­ლია. ჩვენ მუდ­მი­ვად ვიკ­ვლევთ მათ სურ­ვი­ლებ­სა და მო­თხოვ­ნი­ლე­ბებს, ვსწავ­ლობთ ქცე­ვა­სა და და­მო­კი­დე­ბუ­ლე­ბებს. სწო­რედ ასე­თი კვლე­ვე­ბის შე­დე­გად გა­მო­იკ­ვე­თა ახა­ლი გა­მაგ­რი­ლე­ბე­ლი სას­მე­ლის შექ­მნის იდეა. ეტა­პობ­რი­ვი სა­მომ­ხმა­რებ­ლო კვლე­ვე­ბი­თა და პრო­დუქ­ტის სხვა­დას­ხვა გე­მო­ე­ბის ტეს­ტი­რე­ბით შევ­ქმე­ნით სრუ­ლი­ად ახა­ლი ბრენ­დი, რო­მე­ლიც გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლად მიმ­ზიდ­ვე­ლია ახალ­გაზ­რდე­ბის­თვის.“, - გვე­უბ­ნე­ბა „ეფეს სა­ქარ­თვე­ლოს“ უალ­კოჰო­ლო სას­მე­ლე­ბის მარ­კე­ტინ­გის მე­ნე­ჯე­რი გუ­რან­და ნემ­სა­ძე.

კამ­პა­ნი­ის ფარ­გლებ­ში კომ­პა­ნია „ეფეს სა­ქარ­თვე­ლო­სა“ და სა­ა­გენ­ტო FCB Artgroup Tbilisi-თან თა­ნამ­შრომ­ლო­ბით ასე­ვე შე­იქ­მნა ვი­დე­ორ­გო­ლიც.

R

მკითხველის კომენტარები / 3 /
თარიღის მიხედვით
მოწონების მიხედვით
ნატა
1

გამაგრილებელ სასმელს აღწერთ თუ აკადემიკოსის მოღვაწეობას?))))

ალა
0

დზალიან დზვირი ფასები აქვს სპარსჰი ნახევარლიტრიანის ფასი 1, 65 თეთრია.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
რა ახალი დეტალებია ხდება ცნობილი კლინიკა „ვივამედში“ პატიმრის გარდაცვალებასთან დაკავშირებით
ავტორი:

"ზიგზაგი“ - ახალი გამაგრილებელი სასმელი „ნატახტარისგან“

"ზიგზაგი“ - ახალი გამაგრილებელი სასმელი „ნატახტარისგან“

ქართულ ბაზარზე ახალი გამაგრილებელი სასმელი გამოჩნდა. „ნატახტარი ზიგზაგი“ - ასე ჰქვია ახალ სასმელს, რომელიც კომპანია „ეფეს საქართველომ“ სამომხმარებლო კვლევებითა და პროდუქტის სხვადასხვა გემოების ტესტირებაზე დაყრდნობით შექმნა. „ზიგზაგის“ პროდუქტის მთავარი ნიშანი „გემოების თამაშია“. მისი განსაკუთრებულობა განპირობებულია სხვადასხვა არომატებისა და იშვიათი ინგრედიენტების მიქსით. ბაზარზე ერთდროულად „ზიგზაგის“ არომატების ორი განსხვავებული მიქსია წარმოდგენილი: ფორთოხალი მანდარინით და ჯანჯაფილი დარიჩინითა და ლიმონით. „ნატახტარი ზიგზაგი“ საქართველოს მაღაზიებში უკვე ხელმისაწვდომია.

ბრენდის კონცეფცია ხაზს უსვამს პიროვნების უნიკალურობას: “ზიგზაგი“ არის მათთვის, ვინც ცდილობს იყოს გამორჩეული სხვებისგან და შეიგრძნოს ცხოვრება სრულად, ეძებს თავგადასავლებს, არ მიჰყვება დადგენილ წესებსა და სტანდარტებს, სურს ყველაფერი თავისით შეისწავლოს და თავისებურად გააკეთოს. აქედან გამომდინარეობს კამპანიის მესიჯიც: „შენ არავინ გგავს“.

ბრენდის სახელიც „ზიგზაგი“ აქედან მოდის. სასმელი ასეთი სახელით გვეუბნება, რომ გემო არ მიჰყვება ერთ ხაზს, ის მოულოდნელობებით სავსეა, სათავგადასავლოც კი. კონცეფციიდან გამომდინარე „ზიგზაგი“ არის მეამბოხე, ნონკონფორმისტი, უყვარს ძიება, არ აშინებს დაბრკოლებები. მასთან ურთიერთობა სასიამოვნოა, არ გზღუდვას და უფრო თავისუფალს გხდის.

„ჩვენი ბიზნესის ყველაზე მნიშვნელოვანი რგოლი ჩვენი მომხმარებელია. ჩვენ მუდმივად ვიკვლევთ მათ სურვილებსა და მოთხოვნილებებს, ვსწავლობთ ქცევასა და დამოკიდებულებებს. სწორედ ასეთი კვლევების შედეგად გამოიკვეთა ახალი გამაგრილებელი სასმელის შექმნის იდეა. ეტაპობრივი სამომხმარებლო კვლევებითა და პროდუქტის სხვადასხვა გემოების ტესტირებით შევქმენით სრულიად ახალი ბრენდი, რომელიც განსაკუთრებულად მიმზიდველია ახალგაზრდებისთვის.“, - გვეუბნება „ეფეს საქართველოს“ უალკოჰოლო სასმელების მარკეტინგის მენეჯერი გურანდა ნემსაძე.

კამპანიის ფარგლებში კომპანია „ეფეს საქართველოსა“ და სააგენტო FCB Artgroup Tbilisi-თან თანამშრომლობით ასევე შეიქმნა ვიდეორგოლიც.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/x6_4w7Ex5Ls" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

R