მსოფლიო
საზოგადოება

4

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

კვირა, მთვარის მერვე დღე დაიწყება 11:21-ზე, მთვარე ლომშია ახალი საქმეების დასაწყებად ნეიტრალური დღეა. დიდ დროსა და ენერგიას ითხოვს ადრე დაწყებული საქმეები. მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილებების მიღება სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგი დღეა უძრავ ქონებასთან დაკავშირებული საქმეების მოსაგვარებლად. კარგია მივლინების, მოგზაურობის დასაწყებად. ხშირად იმოძრავეთ, გადააადგილეთ ავეჯი, განაახლეთ ინტერიერი. სხვა დღისთვის გადადეთ ქორწინება და ნიშნობა. მოერიდეთ კუჭის გადატვირთვას, მოწევას, სმას. უმჯობესდება ფსიქოემოციური ფონი. ადამიანი უფრო ხალისიანი ხდება. კარგად გამოიძინეთ, მიიღეთ მზის აბაზანები და დიდხანს ისეირნეთ.
სამართალი
პოლიტიკა
მოზაიკა
კულტურა/შოუბიზნესი
სამხედრო
მეცნიერება
Faceამბები
სპორტი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
როგორ დავზოგოთ დრო ავტომობილის შეკეთებისას?
როგორ დავზოგოთ დრო ავტომობილის შეკეთებისას?

21-ე სა­უ­კუ­ნე­ში ავ­ტო­მო­ბი­ლის მფლო­ბე­ლებს არც ისე ხში­რად რჩე­ბათ დრო სერ­ვის­ცენ­ტრე­ბის­თვის. თუმ­ცა უსაფრ­თხო მგზავ­რო­ბის­თვის ყვე­ლა­ზე მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი გა­მარ­თუ­ლი ავ­ტო­მან­ქა­ნაა.

"თე­გე­ტა მო­ტორ­სი“ მომ­ხმა­რე­ბელს ავ­ტო­მო­ბი­ლის ფლო­ბას სხვა­დას­ხვა სერ­ვი­სი­თა და შე­თა­ვა­ზე­ბე­ბით უმარ­ტი­ვებს. ერთ-ერთი ასე­თი პერ­სო­ნა­ლუ­რი მე­ნე­ჯე­რია, რო­მე­ლიც თქვე­ნი დრო­ი­სა და ენერ­გი­ის და­ზოგ­ვა­ზე ზრუ­ნავს. სა­შუ­ა­ლოდ, წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში, პერ­სო­ნა­ლურ მე­ნე­ჯერს სა­კუ­თარ ავ­ტო­მო­ბილს 5000-ზე მეტი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი ან­დობს.

რა მომ­სა­ხუ­რე­ბას გუ­ლის­ხმობს და რა სარ­გე­ბე­ლი აქვს ავ­ტომფლო­ბე­ლე­ბის­თვის ამ სერ­ვისს? ამ თე­მებ­ზე "თე­გე­ტა მო­ტორ­სის“ პერ­სო­ნა­ლუ­რი მე­ნე­ჯე­რე­ბის ჯგუ­ფის უფ­რო­სი, ემ­ზარ კბი­ლაშ­ვი­ლი სა­უბ­რობს.

- რა არის "პერ­სო­ნა­ლუ­რი მე­ნე­ჯე­რი“ და რო­გორ მუ­შა­ობს ეს სერ­ვი­სი?

- "თე­გე­ტა მო­ტორ­სის“ "პერ­სო­ნა­ლუ­რი მე­ნე­ჯე­რი“ დის­ტან­ცი­უ­რი სერ­ვი­სია, რომ­ლის მთა­ვა­რი მი­ზა­ნიც ავ­ტო­მო­ბი­ლის მოვ­ლის გა­მარ­ტი­ვე­ბაა.

"პერ­სო­ნა­ლუ­რი მე­ნე­ჯე­რის“ სერ­ვი­სით სარ­გებ­ლო­ბა ძა­ლი­ან კომ­ფორ­ტუ­ლი და მარ­ტი­ვია. სხვა­დას­ხვა სა­ჭი­რო­ე­ბის შემ­თხვე­ვა­ში, მომ­ხმა­რე­ბელს შე­უძ­ლია, სა­სურ­ველ ად­გი­ლას გა­მო­ი­ძა­ხოს პერ­სო­ნა­ლუ­რი მე­ნე­ჯე­რი, ან ფი­ლი­ალ­ში­ვე და­უ­ტო­ვოს მან­ქა­ნა. სერ­ვი­სის დას­რუ­ლე­ბის შემ­დეგ კი ავ­ტო­მო­ბილს იმ ლო­კა­ცი­ა­ზე მი­ვუყ­ვანთ, სა­დაც თა­ვად გვე­ტყვის.

პერ­სო­ნა­ლუ­რი მე­ნე­ჯე­რის ფუნ­ქცი­ებ­ში, ავ­ტო­მო­ბი­ლის სა­ჭი­რო­ე­ბი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, სხვა­დას­ხვა მომ­სა­ხუ­რე­ბა შე­დის, რო­გორც ად­გილ­ზე, ისე "თე­გე­ტა მო­ტორ­სის“ ფი­ლი­ა­ლებ­ში. შე­საძ­ლე­ბე­ლია ად­გილ­ზე მან­ქა­ნის და­ქოქ­ვა ან აკუ­მუ­ლა­ტო­რის შეც­ვლა. ფი­ლი­ა­ლებ­ში კი მომ­ხმა­რე­ბელს ნე­ბის­მი­ე­რი სერ­ვი­სით სარ­გებ­ლო­ბა შე­უძ­ლია.

ხში­რია შემ­თხვე­ვა, როცა, ავ­ტო­მო­ბი­ლის და­ზი­ა­ნე­ბი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, მისი დაძ­ვრა არ არის მი­ზან­შე­წო­ნი­ლი. ასეთ შემ­თხვე­ვა­ში პერ­სო­ნა­ლუ­რი მე­ნე­ჯე­რი მომ­ხმა­რე­ბელს ევა­კუ­ა­ტო­რით გა­და­ად­გი­ლე­ბა­შიც ეხ­მა­რე­ბა.

- რა მო­ლო­დი­ნი უნდა ჰქონ­დეს მომ­ხმა­რე­ბელს, რო­დე­საც "პერ­სო­ნა­ლუ­რი მე­ნე­ჯე­რის“ მომ­სა­ხუ­რე­ბას იყე­ნებს?

პირ­ველ რიგ­ში, კომ­ფორ­ტუ­ლი და სწრა­ფი მომ­სა­ხუ­რე­ბის მი­ღე­ბის მო­ლო­დი­ნი. რა თქმა უნდა, "თე­გე­ტას“ ყვე­ლა სტან­დარ­ტის დაც­ვით. პერ­სო­ნა­ლუ­რი მე­ნე­ჯე­რე­ბი, მა­ღა­ლი პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლიზ­მი­თა და პა­სუ­ხის­მგებ­ლო­ბით, ერთ სივ­რცე­ში ახორ­ცი­ე­ლე­ბენ ავ­ტო­სერ­ვისს, ჩვენს მე­ქა­ნი­კო­სებ­თან ერ­თად.

პერ­სო­ნა­ლუ­რი მე­ნე­ჯე­რის კი­დევ ერთი უპი­რა­ტე­სო­ბა მის კომ­ფორ­ტსა და ოპე­რა­ტი­უ­ლო­ბა­შია. ფაქ­ტობ­რი­ვად, მე­ნე­ჯერ­თან ყვე­ლა სა­კითხს მო­ბი­ლუ­რი ტე­ლე­ფო­ნით აგ­ვა­რებთ, ისე, რომ სახ­ლი­დან გას­ვლაც არ გი­წევთ.

- ვრცელ­დე­ბა თუ არა პერ­სო­ნა­ლუ­რი მე­ნე­ჯე­რის მომ­სა­ხუ­რე­ბა­ზე უსას­რუ­ლო გა­რან­ტია?

- რა თქმა უნდა, ამ სერ­ვი­სის გა­მო­ყე­ნე­ბით შე­კე­თე­ბულ ავ­ტო­მო­ბი­ლებ­ზე "თე­გე­ტა მო­ტორსში“ არ­სე­ბუ­ლი უსას­რუ­ლო გა­რან­ტია ვრცელ­დე­ბა.

აქვე მინ­და აღ­ვნიშ­ნო ისიც, რომ მომ­ხმა­რებ­ლის ავ­ტო­მო­ბი­ლი სრუ­ლი­ად და­ზღვე­უ­ლია, რო­დე­საც ჩვე­ნი თა­ნამ­შრო­მე­ლი გა­და­ად­გილ­დე­ბა. ეს ნიშ­ნავს იმას, რომ, თუ ავ­ტო­მო­ბილს მე­ნე­ჯერს აბა­რებთ, იმ წუ­თი­დან მას­ზე პა­სუ­ხის­მგებ­ლო­ბას "თე­გე­ტა მო­ტორ­სი“ იღებს.

- რო­გორ უნდა ისარ­გებ­ლოს მომ­ხმა­რე­ბელ­მა პერ­სო­ნა­ლუ­რი მე­ნე­ჯე­რის სერ­ვი­სით?

- მომ­ხმა­რე­ბელს შე­უძ­ლია სა­მუ­შაო სა­ა­თე­ბის დროს, ჩვე­ნი ქოლ-ცენ­ტრის დახ­მა­რე­ბით, სერ­ვი­სი მის­თვის სა­სურ­ველ დროს და­ჯავ­შნოს. პერ­სო­ნა­ლუ­რი მე­ნე­ჯე­რე­ბი მაქ­სი­მა­ლუ­რად ცდი­ლო­ბენ, უმოკ­ლეს დრო­ში, სა­ჭი­რო­ე­ბე­ბი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე შე­ა­კე­თონ ავ­ტო­მო­ბი­ლი და უკან მა­ლე­ვე და­აბ­რუ­ნონ.

რაც შე­ე­ხე­ბა ევა­კუ­ა­ტო­რით სარ­გებ­ლო­ბას - გა­მო­ძა­ხე­ბა 24 სა­ა­თის გან­მავ­ლო­ბა­შია შე­საძ­ლე­ბე­ლი.

- გარ­და ავ­ტო­მო­ბი­ლის გა­მარ­თვი­სა, კი­დევ რა და­მა­ტე­ბით სარ­გე­ბელს იღებს მომ­ხმა­რე­ბე­ლი "პერ­სო­ნა­ლუ­რი მე­ნე­ჯე­რის“ სერ­ვი­სის გა­მო­ყე­ნე­ბი­სას?

- "პერ­სო­ნა­ლუ­რი მე­ნე­ჯე­რის“ სერ­ვი­სით სარ­გებ­ლო­ბი­სას მომ­ხმა­რე­ბე­ლი უმოკ­ლეს დრო­ში იღებს სრუ­ლი­ად გა­მარ­თულ ავ­ტო­მო­ბილს. და­მა­ტე­ბით, ის იგებს ყვე­ლა­ზე მნიშ­ვნე­ლო­ვანს - დროს, აგ­რძე­ლებს მშვი­დად მუ­შა­ო­ბას, ან ოჯა­ხის წევ­რებ­თან ყოფ­ნას, ან საყ­ვა­რე­ლი საქ­მი­ა­ნო­ბით არის და­კა­ვე­ბუ­ლი. ამ პე­რი­ოდ­ში კი მის ავ­ტო­მო­ბილ­ზე 26-წლი­ა­ნი გა­მოც­დი­ლე­ბის მქო­ნე კომ­პა­ნი­ის პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლი გუნ­დი ზრუ­ნავს.--

"თე­გე­ტა მო­ტორ­სის" შე­სა­ხებ: ავ­ტო­ინ­დუსტრი­ის ლი­დე­რი კომ­პა­ნია "თე­გე­ტა მო­ტორ­სი" 1995 წლი­დან საქ­მი­ა­ნობს ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე და მომ­ხმა­რე­ბელს ავ­ტო­მომ­სა­ხუ­რე­ბის სრულ სპექტრს სთა­ვა­ზობს. კომ­პა­ნი­ას მთე­ლი ქვეყ­ნის მას­შტა­ბით 29 ფი­ლი­ა­ლი აქვს, რომ­ლე­ბიც 400 000-მდე სა­ცა­ლო და 35 000-მდე კორ­პო­რა­ცი­ულ მომ­ხმა­რე­ბელს ემ­სა­ხუ­რე­ბა. "თე­გე­ტა მო­ტორ­სი" 300-მდე მსოფ­ლიო ბრენ­დის წარ­მო­მად­გე­ნე­ლია სა­ქარ­თვე­ლო­ში, მათ შო­რის არის Bridgestone, Michelin, Varta, Shell, Motul, Hengst და სხვა.

(R)

ავტორი:

როგორ დავზოგოთ დრო ავტომობილის შეკეთებისას?

როგორ დავზოგოთ დრო ავტომობილის შეკეთებისას?

21-ე საუკუნეში ავტომობილის მფლობელებს არც ისე ხშირად რჩებათ დრო სერვისცენტრებისთვის. თუმცა უსაფრთხო მგზავრობისთვის ყველაზე მნიშვნელოვანი გამართული ავტომანქანაა.

"თეგეტა მოტორსი“ მომხმარებელს ავტომობილის ფლობას სხვადასხვა სერვისითა და შეთავაზებებით უმარტივებს. ერთ-ერთი ასეთი პერსონალური მენეჯერია, რომელიც თქვენი დროისა და ენერგიის დაზოგვაზე ზრუნავს. საშუალოდ, წლის განმავლობაში, პერსონალურ მენეჯერს საკუთარ ავტომობილს 5000-ზე მეტი მომხმარებელი ანდობს.

რა მომსახურებას გულისხმობს და რა სარგებელი აქვს ავტომფლობელებისთვის ამ სერვისს? ამ თემებზე "თეგეტა მოტორსის“ პერსონალური მენეჯერების ჯგუფის უფროსი, ემზარ კბილაშვილი საუბრობს.

- რა არის "პერსონალური მენეჯერი“ და როგორ მუშაობს ეს სერვისი?

- "თეგეტა მოტორსის“ "პერსონალური მენეჯერი“ დისტანციური სერვისია, რომლის მთავარი მიზანიც ავტომობილის მოვლის გამარტივებაა.

"პერსონალური მენეჯერის“ სერვისით სარგებლობა ძალიან კომფორტული და მარტივია. სხვადასხვა საჭიროების შემთხვევაში, მომხმარებელს შეუძლია, სასურველ ადგილას გამოიძახოს პერსონალური მენეჯერი, ან ფილიალშივე დაუტოვოს მანქანა. სერვისის დასრულების შემდეგ კი ავტომობილს იმ ლოკაციაზე მივუყვანთ, სადაც თავად გვეტყვის.

პერსონალური მენეჯერის ფუნქციებში, ავტომობილის საჭიროებიდან გამომდინარე, სხვადასხვა მომსახურება შედის, როგორც ადგილზე, ისე "თეგეტა მოტორსის“ ფილიალებში. შესაძლებელია ადგილზე მანქანის დაქოქვა ან აკუმულატორის შეცვლა. ფილიალებში კი მომხმარებელს ნებისმიერი სერვისით სარგებლობა შეუძლია.

ხშირია შემთხვევა, როცა, ავტომობილის დაზიანებიდან გამომდინარე, მისი დაძვრა არ არის მიზანშეწონილი. ასეთ შემთხვევაში პერსონალური მენეჯერი მომხმარებელს ევაკუატორით გადაადგილებაშიც ეხმარება.

- რა მოლოდინი უნდა ჰქონდეს მომხმარებელს, როდესაც "პერსონალური მენეჯერის“ მომსახურებას იყენებს?

პირველ რიგში, კომფორტული და სწრაფი მომსახურების მიღების მოლოდინი. რა თქმა უნდა, "თეგეტას“ ყველა სტანდარტის დაცვით. პერსონალური მენეჯერები, მაღალი პროფესიონალიზმითა და პასუხისმგებლობით, ერთ სივრცეში ახორციელებენ ავტოსერვისს, ჩვენს მექანიკოსებთან ერთად.

პერსონალური მენეჯერის კიდევ ერთი უპირატესობა მის კომფორტსა და ოპერატიულობაშია. ფაქტობრივად, მენეჯერთან ყველა საკითხს მობილური ტელეფონით აგვარებთ, ისე, რომ სახლიდან გასვლაც არ გიწევთ.

- ვრცელდება თუ არა პერსონალური მენეჯერის მომსახურებაზე უსასრულო გარანტია?

- რა თქმა უნდა, ამ სერვისის გამოყენებით შეკეთებულ ავტომობილებზე "თეგეტა მოტორსში“ არსებული უსასრულო გარანტია ვრცელდება.

აქვე მინდა აღვნიშნო ისიც, რომ მომხმარებლის ავტომობილი სრულიად დაზღვეულია, როდესაც ჩვენი თანამშრომელი გადაადგილდება. ეს ნიშნავს იმას, რომ, თუ ავტომობილს მენეჯერს აბარებთ, იმ წუთიდან მასზე პასუხისმგებლობას "თეგეტა მოტორსი“ იღებს.

- როგორ უნდა ისარგებლოს მომხმარებელმა პერსონალური მენეჯერის სერვისით?

- მომხმარებელს შეუძლია სამუშაო საათების დროს, ჩვენი ქოლ-ცენტრის დახმარებით, სერვისი მისთვის სასურველ დროს დაჯავშნოს. პერსონალური მენეჯერები მაქსიმალურად ცდილობენ, უმოკლეს დროში, საჭიროებებიდან გამომდინარე შეაკეთონ ავტომობილი და უკან მალევე დააბრუნონ.

რაც შეეხება ევაკუატორით სარგებლობას - გამოძახება 24 საათის განმავლობაშია შესაძლებელი.

- გარდა ავტომობილის გამართვისა, კიდევ რა დამატებით სარგებელს იღებს მომხმარებელი "პერსონალური მენეჯერის“ სერვისის გამოყენებისას?

- "პერსონალური მენეჯერის“ სერვისით სარგებლობისას მომხმარებელი უმოკლეს დროში იღებს სრულიად გამართულ ავტომობილს. დამატებით, ის იგებს ყველაზე მნიშვნელოვანს - დროს, აგრძელებს მშვიდად მუშაობას, ან ოჯახის წევრებთან ყოფნას, ან საყვარელი საქმიანობით არის დაკავებული. ამ პერიოდში კი მის ავტომობილზე 26-წლიანი გამოცდილების მქონე კომპანიის პროფესიონალი გუნდი ზრუნავს.--

"თეგეტა მოტორსის" შესახებ: ავტოინდუსტრიის ლიდერი კომპანია "თეგეტა მოტორსი" 1995 წლიდან საქმიანობს ქართულ ბაზარზე და მომხმარებელს ავტომომსახურების სრულ სპექტრს სთავაზობს. კომპანიას მთელი ქვეყნის მასშტაბით 29 ფილიალი აქვს, რომლებიც 400 000-მდე საცალო და 35 000-მდე კორპორაციულ მომხმარებელს ემსახურება. "თეგეტა მოტორსი" 300-მდე მსოფლიო ბრენდის წარმომადგენელია საქართველოში, მათ შორის არის Bridgestone, Michelin, Varta, Shell, Motul, Hengst და სხვა.

(R)