სპორტი
მსოფლიო

10

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ხუთშაბათი, მთვარის მეცამეტე დღე დაიწყება 18:38-ზე, მთვარე ქალწულშია ნუ წამოიწყებთ ახალ საქმეებს. უმჯობესია, დრო დაშვებული შეცდომების გამოსასწორებლად გამოიყენოთ. მოაგვარეთ ფინანსური საკითხები. უძრავ ქონებასთან დაკავშირებული პრობლემები განხილვა სხვა დღისთვის გადაიტანეთ. კარგი დღეა სწავლისთვის, ცოდნის მისაღებად. კარგია საქმეების შესრულება თანამოაზრებთან ერთად, კოლექტივში. მოერიდეთ საოჯახო საქმეების საჯაროდ განხილვას, ურთიერთობის გარჩევას. მოერიდეთ მგზავრობას, მოგზაურობის დაწყებას; საქმის, საქმიანობის შეცვლას. ნუ იშიმშილებთ, მაგრამ ნურც კუჭს გადატვირთავთ. მოერიდეთ რთულად გადასამუშავებელი საკვების მიღებას.
საზოგადოება
სამართალი
მეცნიერება
სამხედრო
Faceამბები
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
მოზაიკა
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
"სითი მოლი“ - ს ლოიალობის ინოვაციური ციფრული პლატფორმა - “THE CITY MALL”
"სითი მოლი“ - ს ლოიალობის ინოვაციური ციფრული პლატფორმა - “THE CITY MALL”

2021 წლის 27 ოქ­ტომ­ბერს, სითი მო­ლის 10 წლის იუ­ბი­ლეს­თან და­კავ­ში­რე­ბუ­ლი ღო­ნის­ძი­ე­ბის ფარ­გლებ­ში, სა­ქარ­თვე­ლო­ში, სა­ვაჭ­რო ცენ­ტრე­ბის ის­ტო­რი­ა­ში პირ­ვე­ლად, სითი მო­ლის მომ­ხმა­რებ­ლებს სა­შუ­ა­ლე­ბა მი­ე­ცათ ჩარ­თუ­ლიყ­ვნენ სა­ვაჭ­რო ცენ­ტრის ლო­ი­ა­ლო­ბი­სა და დაგ­რო­ვე­ბის პროგ­რა­მა­ში და პროგ­რა­მის სა­წყის ეტაპ­ზე, მათ მიერ სითი მოლ­ში გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბუ­ლი შე­ნა­ძე­ნის შე­სა­ბა­მი­სად, ექ­სკლუ­ზი­უ­რად, და­ეგ­რო­ვე­ბი­ნათ - „სითი ქუ­ლე­ბი“. დღე­ი­დან, სითი მო­ლის მომ­ხმა­რე­ბელს უკვე შე­უძ­ლია „GOOGLE–Play Store” და „IOS–APP Store”-იდან ჩა­მოტვირ­თოს სითი მო­ლის აპ­ლი­კა­ცია (“THE CITY MALL”) იმი­სათ­ვის, რომ და­აგ­რო­ვოს და გა­ხარ­ჯოს “სითი ქუ­ლე­ბი”, ისარ­გებ­ლოს მის­თვის შექ­მნი­ლი ინო­ვა­ცი­უ­რი ციფ­რუ­ლი ლო­ი­ა­ლო­ბის პროგ­რა­მით, მი­ი­ღოს მას­ზე მორ­გე­ბუ­ლი შე­თა­ვა­ზე­ბე­ბი და ისარ­გებ­ლოს უპი­რა­ტე­სო­ბე­ბით!

სითი მო­ლის ლო­ი­ა­ლო­ბის პროგ­რა­მა, წარ­მოდ­გე­ნი­ლი მო­ბი­ლუ­რი აპ­ლი­კა­ცი­ის სა­ხით, სა­ქარ­თვე­ლოს სა­ვაჭ­რო ცენ­ტრე­ბის ინ­დუსტრი­ა­ში შექ­მნი­ლი პირ­ვე­ლი ციფ­რუ­ლი პლატ­ფორ­მაა, რო­მე­ლიც ქმნის ახალ, თა­ნა­მედ­რო­ვე და ინო­ვა­ცი­ურ სტან­დარტს, ცვლის მომ­ხმა­რებ­ლის ქცე­ვას და სრუ­ლად მორ­გე­ბუ­ლია მის კომ­ფორ­ტსა და ინ­ტე­რე­სებ­ზე.

სითი მო­ლის ლო­ი­ა­ლო­ბის პროგ­რა­მის ფარ­გლებ­ში, შე­იქ­მნა „სითი ქუ­ლის“ დაგ­რო­ვე­ბი­სა და გა­ხარ­ჯვის უნი­კა­ლუ­რი ბა­რა­თი „City Card”-ი. აღ­ნიშ­ნუ­ლი ბა­რა­თი ექ­სკლუ­ზი­უ­რად სითი მო­ლის­თვის არის შექ­მნი­ლი, რო­გორც ემი­ტი­რე­ბუ­ლი პლას­ტი­კუ­რი VISA ბა­რა­თის, ასე­ვე, ვირ­ტუ­ა­ლუ­რი ბა­რა­თის სა­ხით, რო­მე­ლიც ინ­ტეგ­რი­რე­ბუ­ლია ლო­ი­ა­ლო­ბის აპ­ლი­კა­ცი­ა­ში. „City Card”–ი სა­ერ­თა­შო­რი­სო სტან­დარ­ტე­ბის შე­სა­ბა­მი­სი, VISA სა­დე­ბე­ტო ბა­რა­თია, რო­მე­ლიც ამ ეტა­პი­სათ­ვის აპ­ლი­კა­ცი­ა­ში არ­სე­ბულ ვირ­ტუ­ა­ლურ ბა­რათ­თან ერ­თად გა­მო­ი­ყე­ნე­ბა, რო­გორც „სითი ქუ­ლე­ბის“ დაგ­რო­ვე­ბი­სა და გა­დაც­ვლის ერთ–ერთი სა­შუ­ა­ლე­ბა. უახ­ლო­ეს მო­მა­ვალ­ში „City Card”-ი შე­ი­ძენს სა­გა­დახ­დო ფუნ­ქცი­ას, რაც იმას ნიშ­ნავს, რომ “City Card”-ზე შე­საძ­ლე­ბე­ლი იქ­ნე­ბა თან­ხის გან­თავ­სე­ბა და ბა­რა­თით სა­გა­დახ­დო ოპე­რა­ცი­ე­ბის გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბა, სითი მოლ­ში, სა­ქარ­თვე­ლოს ტე­რი­ტო­რი­ა­ზე და მის ფარ­გლებს გა­რებს.

„სითი ქუ­ლე­ბის“ დაგ­რო­ვე­ბა შე­საძ­ლე­ბე­ლია სითი მოლი სა­ბურ­თა­ლო­სა და სითი მოლი გლ­და­ნის სივ­რცე­ში მდე­ბა­რე ნე­ბის­მი­ერ სა­ვაჭ­რო ობი­ექ­ტში შე­ნა­ძე­ნის გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბი­სას. ამი­სათ­ვის, მომ­ხმა­რე­ბელ­მა უნდა გად­მო­წე­როს ლო­ი­ა­ლო­ბის აპ­ლი­კა­ცია – “THE CITY MALL”, გა­ი­ა­როს ორ­სა­ფე­ხუ­რი­ა­ნი რე­გის­ტრა­ცია და სითი მოლ­ში შე­ნა­ძე­ნის გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბი­სას თან იქო­ნი­ოს დაგ­რო­ვე­ბის ბა­რა­თი „City Card” ციფ­რუ­ლი ან პლას­ტი­კუ­რი სა­ხით.

სითი მო­ლის ლო­ი­ა­ლო­ბის პროგ­რა­მის ფარ­გლებ­ში მომ­ხმა­რე­ბელს ეძ­ლე­ვა სა­შუ­ა­ლე­ბა ისარ­გებ­ლოს მუდ­მი­ვად გა­ნახ­ლე­ბა­დი, დი­ნა­მი­უ­რი შე­თა­ვა­ზე­ბე­ბით და მი­ი­ღოს უპი­რა­ტე­სო­ბე­ბი. აპ­ლი­კა­ცია, კონ­კრე­ტუ­ლი მომ­ხმა­რებ­ლის ქცე­ვა­სა და ინ­ტე­რე­სებ­ზე დაყ­რდნო­ბით, ავ­ტო­მა­ტუ­რად ქმნის ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლურ, მას­ზე მორ­გე­ბულ ექ­სკლუ­ზი­ურ შე­თა­ვა­ზე­ბებს. სითი მო­ლის აპ­ლი­კა­ცი­ა­ში არ­სე­ბუ­ლი პი­რა­დი სივ­რცე, მომ­ხმა­რე­ბელს სა­შუ­ა­ლე­ბას აძ­ლევს, მი­ი­ღოს ინ­ფორ­მა­ცია სითი ქუ­ლე­ბის დაგ­რო­ვე­ბის წე­სი­სა და მი­ნი­ჭე­ბუ­ლი სტა­ტუ­სის შე­სა­ხებ, სურ­ვი­ლი­სა­მებრ მარ­თოს სითი ქუ­ლე­ბი და თვა­ლი ადევ­ნოს მას­ზე მორ­გე­ბულ ექ­სკლუ­ზი­ურ შე­თა­ვა­ზე­ბებს. სითი მოლ­ში გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბუ­ლი სა­გა­დახ­დო ოპე­რა­ცი­ე­ბის შე­სა­ბა­მი­სად, დაგ­რო­ვე­ბუ­ლი სითი ქუ­ლე­ბის რა­ო­დე­ნო­ბის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბით, მომ­ხმა­რე­ბელს ენი­ჭე­ბა შემ­დე­გი სტა­ტუ­სე­ბი: SILVER; GOLD; PLATINUM;

  • მომ­ხმა­რე­ბე­ლი ხდე­ბა „სილ­ვერ“ სტა­ტუ­სის მფლო­ბე­ლი 50 000 სითი ქუ­ლის დაგ­რო­ვე­ბი­სას;
  • მომ­ხმა­რე­ბე­ლი ხდე­ბა „გოლდ“ სტა­ტუ­სის მფლო­ბე­ლი 100 000 სითი ქუ­ლის დაგ­რო­ვე­ბი­სას;
  • მომ­ხმა­რე­ბე­ლი ხდე­ბა „პლა­ტი­ნუმ“ სტა­ტუ­სის მფლო­ბე­ლი 200 000 სითი ქუ­ლის დაგ­რო­ვე­ბი­სას;

სითი ქუ­ლე­ბის დაგ­რო­ვე­ბა / გა­ხარ­ჯვა შე­საძ­ლე­ბე­ლია მხო­ლოდ სითი მო­ლის სა­ვაჭ­რო ცენ­ტრებ­ში, შემ­დეგ­ნა­ი­რად:

  • ყო­ვე­ლი 1 ლა­რის და­ხარ­ჯვი­სას (ნაღ­დი ან უნაღ­დო ან­გა­რიშს­წო­რე­ბის შემ­თხვე­ვა­ში) მომ­ხმა­რე­ბე­ლი იღებს 1.25 სითი ქუ­ლას;
  • ციფ­რუ­ლი ლო­ი­ა­ლო­ბის პროგ­რა­მის ჩაშ­ვე­ბას­თან და­კავ­ში­რე­ბუ­ლი კამ­პა­ნი­ის ფარ­გლებ­ში, VISA სა­დე­ბე­ტო ბა­რა­თით „City Card”-ით გა­დახ­დის შემ­თხვე­ვა­ში, ყო­ვე­ლი 1 ლა­რის და­ხარ­ჯვი­სას მომ­ხმა­რე­ბე­ლი იღებს 2 სითი ქუ­ლას;
  • მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის სტა­ტუ­სის მი­ნი­ჭე­ბა და უკვე არ­სე­ბუ­ლი სტა­ტუ­სის გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბა ხორ­ცი­ელ­დე­ბა ავ­ტო­მა­ტურ რე­ჟიმ­ში, შე­სა­ბა­მი­სი ოდე­ნო­ბის ქუ­ლე­ბის დაგ­რო­ვე­ბით;
  • ქუ­ლე­ბის გა­ხარ­ჯვა/გა­ნაღ­დე­ბა გავ­ლე­ნას არ ახ­დენს მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის უკვე მი­ნი­ჭე­ბულ სტა­ტუს­ზე;
  • იმ შემ­თხვე­ვა­ში, თუ ბოლო დაგ­რო­ვე­ბი­თი ტრან­ზაქ­ცი­ი­დან 6 თვის გან­მავ­ლო­ბა­ში არ გან­ხორ­ცი­ელ­დე­ბა ჯა­მუ­რად, მი­ნი­მუმ, 1250 სითი ქუ­ლის დაგ­რო­ვე­ბა, მომ­ხმა­რე­ბელს შე­უ­ჩერ­დე­ბა არ­სე­ბუ­ლი ლო­ი­ა­ლო­ბის სტა­ტუ­სი;
  • სტა­ტუ­სის შე­ჩე­რე­ბა არ ნიშ­ნავს მის და­კარ­გვას და ის ექ­ვემ­დე­ბა­რე­ბა ავ­ტო­მა­ტურ აღ­დგე­ნას, იმ შემ­თხვე­ვა­ში, თუ, მომ­ხმა­რე­ბე­ლი 1 თვის მან­ძილ­ზე, შე­ას­რუ­ლებს მი­ნი­მუმ 125 „სითი ქუ­ლის“ შე­სა­ბა­მის 5 ტრან­ზაქ­ცი­ას;
  • „სითი ქუ­ლე­ბის“ გა­ხარ­ჯვით შე­ძე­ნი­ლი პრო­დუქ­ცია ექ­ვემ­დე­ბა­რე­ბა მხო­ლოდ გა­დაც­ვლას, სითი მოლ­ში გან­თავ­სე­ბუ­ლი კონ­კრე­ტუ­ლი სა­ვაჭ­რო ობი­ექ­ტის წე­სის შე­სა­ბა­მი­სად;
  • ლო­ი­ა­ლუ­რი მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის გან­კუთ­ვნი­ლი ძი­რი­თა­დი და და­მა­ტე­ბი­თი ბე­ნე­ფი­ტე­ბი მუდ­მი­ვად ცვა­ლე­ბა­დია და გა­ნი­სა­ზღვრე­ბა მი­ნი­ჭე­ბუ­ლი სტა­ტუ­სის შე­სა­ბა­მი­სად.

მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის მი­ნი­ჭე­ბუ­ლი სტა­ტუ­სე­ბის შე­სა­ბა­მი­სი შე­თა­ვა­ზე­ბე­ბი ექ­ვემ­დე­ბა­რე­ბა მუდ­მივ გა­ნახ­ლე­ბას და გა­ნი­სა­ზღვრე­ბა შემ­დეგ­ნა­ი­რად:

  • სითი მო­ლის ავ­ტო­სად­გო­მით უფა­სოდ ან გან­სა­ზღვრულ სა­ა­თებ­ში შე­ღა­ვა­თით სარ­გებ­ლო­ბა;
  • სხვა­დას­ხვა ბრენ­დის ექ­სკლუ­ზი­უ­რი ფას­დაკ­ლე­ბე­ბი და შე­თა­ვა­ზე­ბე­ბი;
  • ფას­დაკ­ლე­ბა ავ­ტო­სამ­რე­ცხაო მომ­სა­ხუ­რე­ბა­ზე;
  • ფას­დაკ­ლე­ბა სითი მოლი სა­ბურ­თა­ლოს სივ­რცე­ში გან­თავ­სე­ბულ ბავ­შვთა გა­სარ­თობ ცენ­ტრში „მე­ჯიქ სითი“;
  • პერ­სო­ნა­ლუ­რი სა­ჩუქ­რე­ბი;
  • და­ხუ­რულ ღო­ნის­ძი­ე­ბებ­ზე, ახა­ლი ბრენ­დე­ბი­სა და ახა­ლი კო­ლექ­ცი­ე­ბის პრე­ზენ­ტა­ცი­ებ­ზე და­სას­წრე­ბი მო­საწ­ვე­ვი;
  • სპე­ცი­ა­ლუ­რი შე­თა­ვა­ზე­ბე­ბი სითი მო­ლის პარტნი­ო­რი ორ­გა­ნი­ზა­ცი­ე­ბის­გან და სხვა.

სითი მო­ლის ლო­ი­ა­ლო­ბის აპ­ლი­კა­ცია მომ­ხმა­რე­ბელს სა­შუ­ა­ლე­ბას აძ­ლევს, სითი მო­ლის აპ­ლი­კა­ცი­ა­ში, დაგ­რო­ვი­ლი სითი ქუ­ლე­ბი­სა და ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რი შე­თა­ვა­ზე­ბე­ბის გარ­და, იხი­ლოს სითი მოლი სა­ბურ­თა­ლო­სა და სითი მოლი გლ­და­ნის სივ­რცე­ში არ­სე­ბუ­ლი სი­ახ­ლე­ე­ბის შე­სა­ხებ ინ­ფორ­მა­ცია, სა­ვაჭ­რო ობი­ექ­ტე­ბის ჩა­მო­ნათ­ვა­ლი, ინ­ფორ­მა­ცია მიმ­დი­ნა­რე აქ­ცი­ე­ბი­სა და ფას­დაკ­ლე­ბე­ბის შე­სა­ხებ და სხვა. ნე­ბის­მი­ე­რი კი­თხვის ან და­მა­ტე­ბი­თი ინ­ფორ­მა­ცი­ის სა­ჭი­რო­ე­ბის შემ­თხვე­ვა­ში მომ­ხმა­რე­ბელს აქვს სა­შუ­ა­ლე­ბა, ისარ­გებ­ლოს, რო­გორც ონ­ლა­ინ დახ­მა­რე­ბით, ასე­ვე, სითი მო­ლის სა­ვაჭ­რო ცენ­ტრებ­ში სპე­ცი­ა­ლუ­რად მათ­თვის მო­წყო­ბი­ლი სა­ინ­ფორ­მა­ციო ცენ­ტრის მომ­სა­ხუ­რე­ბით.

ქ.თბი­ლის­ში მდე­ბა­რე სითი მო­ლის სა­ვაჭ­რო ცენ­ტრე­ბი შპს „აი ჯი დე­ვე­ლოფ­მენტ ჯორ­ჯია“ -ს ეკუთ­ვნის, რო­მე­ლიც ბა­ზარ­ზე 2010 წლი­დან ოპე­რი­რებს. კომ­პა­ნია ფლობს და წარ­მა­ტე­ბით მარ­თავს მულ­ტი­ფუნ­ქცი­ურ სა­ვაჭ­რო ცენ­ტრებს: „სითი მოლი სა­ბურ­თა­ლო“ და „სითი მოლი გლ­და­ნი“, ასე­ვე, პრე­მი­უმ კლა­სის ბიზ­ნეს ცენ­ტრს – „სითი თა­უ­ე­რი“.

ქა­ლა­ქის ცენ­ტრში, ვაჟა–ფშა­ვე­ლას #70–ში გან­თავ­სე­ბუ­ლი სა­ვაჭ­რო ცენ­ტრი, „სითი მოლი სა­ბურ­თა­ლო“ ქვეყ­ნის ყვე­ლა­ზე დიდი, წამ­ყვა­ნი მულ­ტი­ფუნ­ქცი­უ­რი სა­ვაჭ­რო ცენ­ტრია, რო­მელ­საც ყვე­ლა­ზე ხში­რად სტუმ­რობს მომ­ხმა­რე­ბე­ლი. 120 000 მ2-ზე გაშ­ლილ სა­ვაჭ­რო ცენ­ტრში გან­თავ­სე­ბუ­ლია 300–ზე მეტი ბრენ­დუ­ლი მა­ღა­ზია, სპორ­ტუ­ლი, გა­სარ­თო­ბი თუ მო­სას­ვე­ნე­ბე­ლი სივ­რცე­ე­ბი, ყვე­ლა­ზე დიდი კვე­ბის ზონა. ად­გილმდე­ბა­რე­ო­ბა და სხვა­დას­ხვა მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი სერ­ვი­სის ხელ­მი­საწ­ვდო­მო­ბა, სა­ვაჭ­რო ცენ­ტრს გან­სა­კუთ­რე­ბულ მნიშ­ვნე­ლო­ბას სძენს. სითი მოლი სა­ბურ­თა­ლოს სივ­რცე­ში მდე­ბა­რე­ობს სა­ქარ­თვე­ლო­ში ერ­თა­დერ­თი „პრე­მი­უმ სივ­რცე“, რო­მე­ლიც აერ­თი­ა­ნებს რამ­დე­ნი­მე ათე­უ­ლი პრე­მი­ა­ლუ­რი ბრენ­დის ღია თუ და­ხუ­რუ­ლი ტი­პის მა­ღა­ზი­ას, რომ­ლე­ბიც ე.წ. პრე­მი­უმ ჰაბს ქმნი­ან.

„სითი მოლი გლ­და­ნი“–ს მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი, გა­მორ­ჩე­უ­ლი ლო­კა­ცია და ბრენ­დე­ბის მიქ­სი სა­ვაჭ­რო ცენ­ტრს მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის გან­სა­კუთ­რე­ბულს ხდის. 60 000 მ2–ზე გან­თავ­სე­ბულ სა­ვაჭ­რო ცენ­ტში 100–ზე მეტი ბრენ­დუ­ლი მა­ღა­ზია მდე­ბა­რე­ობს, გა­სარ­თო­ბი სივ­რცე, კვე­ბის ობი­ექ­ტე­ბი, ღია თუ და­ხუ­რუ­ლი ავ­ტო­სად­გო­მი, მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის სა­სურ­ვე­ლი პრო­დუქ­ცი­ი­სა თუ მომ­სა­ხუ­რე­ბის მარ­ტი­ვად და კომ­ფორ­ტუ­ლად ხელ­მი­საწ­ვდო­მო­ბას უზ­რუნ­ველ­ყოფს. „სითი მოლი გლ­და­ნი“ 2016 წლი­დან ოპე­რი­რებს და ახ­ლომ­დე­ბა­რე ყვე­ლა­ზე ფარ­თო ურ­ბა­ნუ­ლი ზო­ნი­სათ­ვის თავ­შეყ­რი­სა და შო­პინ­გის რჩე­უ­ლი სივ­რცეა.

ქ.თბი­ლის­ში მდე­ბა­რე სითი მო­ლის სა­ვაჭ­რო ცენ­ტრე­ბი, გა­მორ­ჩე­უ­ლია მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლი ინო­ვა­ცი­უ­რი მიდ­გო­მე­ბით, ლო­ი­ა­ლო­ბის ციფ­რულ პლატ­ფორ­მას­თან ერ­თად, მომ­ხმა­რე­ბელს უკვე შე­უძ­ლია ეწ­ვი­ოს სითი მო­ლის გა­ნახ­ლე­ბულ ვებ გვერდს www.thecitymall.ge. ჩვე­ნი ერ­თგუ­ლი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი მალე შეძ­ლებს შე­ი­ძი­ნოს სითი მო­ლის გა­ნახ­ლე­ბუ­ლი სა­სა­ჩუქ­რე ბა­რა­თე­ბი, რო­გორც სა­ვაჭ­რო ცენ­ტრში, ასე­ვე ონ­ლა­ინ.

და­ე­ლო­დეთ სი­ახ­ლე­ებს სითი მო­ლის­გან!

R

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ქარიშხალი ამერიკის შეერთებულ შტატებში - უცხოური მედიების ცნობით, სტიქიურ მოვლენას, სულ მცირე, 24 ადამიანის სიცოცხლე ემსხვერპლა
ავტორი:

"სითი მოლი“ - ს ლოიალობის ინოვაციური ციფრული პლატფორმა - “THE CITY MALL”

"სითი მოლი“ - ს ლოიალობის ინოვაციური ციფრული პლატფორმა - “THE CITY MALL”

2021 წლის 27 ოქტომბერს, სითი მოლის 10 წლის იუბილესთან დაკავშირებული ღონისძიების ფარგლებში, საქართველოში, სავაჭრო ცენტრების ისტორიაში პირველად, სითი მოლის მომხმარებლებს საშუალება მიეცათ ჩართულიყვნენ სავაჭრო ცენტრის ლოიალობისა და დაგროვების პროგრამაში და პროგრამის საწყის ეტაპზე, მათ მიერ სითი მოლში განხორციელებული შენაძენის შესაბამისად, ექსკლუზიურად, დაეგროვებინათ - „სითი ქულები“. დღეიდან, სითი მოლის მომხმარებელს უკვე შეუძლია „GOOGLE–Play Store” და „IOS–APP Store”-იდან ჩამოტვირთოს სითი მოლის აპლიკაცია (“THE CITY MALL”) იმისათვის, რომ დააგროვოს და გახარჯოს “სითი ქულები”, ისარგებლოს მისთვის შექმნილი ინოვაციური ციფრული ლოიალობის პროგრამით, მიიღოს მასზე მორგებული შეთავაზებები და ისარგებლოს უპირატესობებით!

სითი მოლის ლოიალობის პროგრამა, წარმოდგენილი მობილური აპლიკაციის სახით, საქართველოს სავაჭრო ცენტრების ინდუსტრიაში შექმნილი პირველი ციფრული პლატფორმაა, რომელიც ქმნის ახალ, თანამედროვე და ინოვაციურ სტანდარტს, ცვლის მომხმარებლის ქცევას და სრულად მორგებულია მის კომფორტსა და ინტერესებზე.

სითი მოლის ლოიალობის პროგრამის ფარგლებში, შეიქმნა „სითი ქულის“ დაგროვებისა და გახარჯვის უნიკალური ბარათი „City Card”-ი. აღნიშნული ბარათი ექსკლუზიურად სითი მოლისთვის არის შექმნილი, როგორც ემიტირებული პლასტიკური VISA ბარათის, ასევე, ვირტუალური ბარათის სახით, რომელიც ინტეგრირებულია ლოიალობის აპლიკაციაში. „City Card”–ი საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი, VISA სადებეტო ბარათია, რომელიც ამ ეტაპისათვის აპლიკაციაში არსებულ ვირტუალურ ბარათთან ერთად გამოიყენება, როგორც „სითი ქულების“ დაგროვებისა და გადაცვლის ერთ–ერთი საშუალება. უახლოეს მომავალში „City Card”-ი შეიძენს საგადახდო ფუნქციას, რაც იმას ნიშნავს, რომ “City Card”-ზე შესაძლებელი იქნება თანხის განთავსება და ბარათით საგადახდო ოპერაციების განხორციელება, სითი მოლში, საქართველოს ტერიტორიაზე და მის ფარგლებს გარებს.

„სითი ქულების“ დაგროვება შესაძლებელია სითი მოლი საბურთალოსა და სითი მოლი გლდანის სივრცეში მდებარე ნებისმიერ სავაჭრო ობიექტში შენაძენის განხორციელებისას. ამისათვის, მომხმარებელმა უნდა გადმოწეროს ლოიალობის აპლიკაცია – “THE CITY MALL”, გაიაროს ორსაფეხურიანი რეგისტრაცია და სითი მოლში შენაძენის განხორციელებისას თან იქონიოს დაგროვების ბარათი „City Card” ციფრული ან პლასტიკური სახით.

სითი მოლის ლოიალობის პროგრამის ფარგლებში მომხმარებელს ეძლევა საშუალება ისარგებლოს მუდმივად განახლებადი, დინამიური შეთავაზებებით და მიიღოს უპირატესობები. აპლიკაცია, კონკრეტული მომხმარებლის ქცევასა და ინტერესებზე დაყრდნობით, ავტომატურად ქმნის ინდივიდუალურ, მასზე მორგებულ ექსკლუზიურ შეთავაზებებს. სითი მოლის აპლიკაციაში არსებული პირადი სივრცე, მომხმარებელს საშუალებას აძლევს, მიიღოს ინფორმაცია სითი ქულების დაგროვების წესისა და მინიჭებული სტატუსის შესახებ, სურვილისამებრ მართოს სითი ქულები და თვალი ადევნოს მასზე მორგებულ ექსკლუზიურ შეთავაზებებს. სითი მოლში განხორციელებული საგადახდო ოპერაციების შესაბამისად, დაგროვებული სითი ქულების რაოდენობის გათვალისწინებით, მომხმარებელს ენიჭება შემდეგი სტატუსები: SILVER; GOLD; PLATINUM;

  • მომხმარებელი ხდება „სილვერ“ სტატუსის მფლობელი 50 000 სითი ქულის დაგროვებისას;
  • მომხმარებელი ხდება „გოლდ“ სტატუსის მფლობელი 100 000 სითი ქულის დაგროვებისას;
  • მომხმარებელი ხდება „პლატინუმ“ სტატუსის მფლობელი 200 000 სითი ქულის დაგროვებისას;

სითი ქულების დაგროვება / გახარჯვა შესაძლებელია მხოლოდ სითი მოლის სავაჭრო ცენტრებში, შემდეგნაირად:

  • ყოველი 1 ლარის დახარჯვისას (ნაღდი ან უნაღდო ანგარიშსწორების შემთხვევაში) მომხმარებელი იღებს 1.25 სითი ქულას;
  • ციფრული ლოიალობის პროგრამის ჩაშვებასთან დაკავშირებული კამპანიის ფარგლებში, VISA სადებეტო ბარათით „City Card”-ით გადახდის შემთხვევაში, ყოველი 1 ლარის დახარჯვისას მომხმარებელი იღებს 2 სითი ქულას;
  • მომხმარებლისთვის სტატუსის მინიჭება და უკვე არსებული სტატუსის გაუმჯობესება ხორციელდება ავტომატურ რეჟიმში, შესაბამისი ოდენობის ქულების დაგროვებით;
  • ქულების გახარჯვა/განაღდება გავლენას არ ახდენს მომხმარებლისთვის უკვე მინიჭებულ სტატუსზე;
  • იმ შემთხვევაში, თუ ბოლო დაგროვებითი ტრანზაქციიდან 6 თვის განმავლობაში არ განხორციელდება ჯამურად, მინიმუმ, 1250 სითი ქულის დაგროვება, მომხმარებელს შეუჩერდება არსებული ლოიალობის სტატუსი;
  • სტატუსის შეჩერება არ ნიშნავს მის დაკარგვას და ის ექვემდებარება ავტომატურ აღდგენას, იმ შემთხვევაში, თუ, მომხმარებელი 1 თვის მანძილზე, შეასრულებს მინიმუმ 125 „სითი ქულის“ შესაბამის 5 ტრანზაქციას;
  • „სითი ქულების“ გახარჯვით შეძენილი პროდუქცია ექვემდებარება მხოლოდ გადაცვლას, სითი მოლში განთავსებული კონკრეტული სავაჭრო ობიექტის წესის შესაბამისად;
  • ლოიალური მომხმარებლისთვის განკუთვნილი ძირითადი და დამატებითი ბენეფიტები მუდმივად ცვალებადია და განისაზღვრება მინიჭებული სტატუსის შესაბამისად.

მომხმარებლისთვის მინიჭებული სტატუსების შესაბამისი შეთავაზებები ექვემდებარება მუდმივ განახლებას და განისაზღვრება შემდეგნაირად:

  • სითი მოლის ავტოსადგომით უფასოდ ან განსაზღვრულ საათებში შეღავათით სარგებლობა;
  • სხვადასხვა ბრენდის ექსკლუზიური ფასდაკლებები და შეთავაზებები;
  • ფასდაკლება ავტოსამრეცხაო მომსახურებაზე;
  • ფასდაკლება სითი მოლი საბურთალოს სივრცეში განთავსებულ ბავშვთა გასართობ ცენტრში „მეჯიქ სითი“;
  • პერსონალური საჩუქრები;
  • დახურულ ღონისძიებებზე, ახალი ბრენდებისა და ახალი კოლექციების პრეზენტაციებზე დასასწრები მოსაწვევი;
  • სპეციალური შეთავაზებები სითი მოლის პარტნიორი ორგანიზაციებისგან და სხვა.

სითი მოლის ლოიალობის აპლიკაცია მომხმარებელს საშუალებას აძლევს, სითი მოლის აპლიკაციაში, დაგროვილი სითი ქულებისა და ინდივიდუალური შეთავაზებების გარდა, იხილოს სითი მოლი საბურთალოსა და სითი მოლი გლდანის სივრცეში არსებული სიახლეების შესახებ ინფორმაცია, სავაჭრო ობიექტების ჩამონათვალი, ინფორმაცია მიმდინარე აქციებისა და ფასდაკლებების შესახებ და სხვა. ნებისმიერი კითხვის ან დამატებითი ინფორმაციის საჭიროების შემთხვევაში მომხმარებელს აქვს საშუალება, ისარგებლოს, როგორც ონლაინ დახმარებით, ასევე, სითი მოლის სავაჭრო ცენტრებში სპეციალურად მათთვის მოწყობილი საინფორმაციო ცენტრის მომსახურებით.

ქ.თბილისში მდებარე სითი მოლის სავაჭრო ცენტრები შპს „აი ჯი დეველოფმენტ ჯორჯია“ -ს ეკუთვნის, რომელიც ბაზარზე 2010 წლიდან ოპერირებს. კომპანია ფლობს და წარმატებით მართავს მულტიფუნქციურ სავაჭრო ცენტრებს: „სითი მოლი საბურთალო“ და „სითი მოლი გლდანი“, ასევე, პრემიუმ კლასის ბიზნეს ცენტრს – „სითი თაუერი“.

ქალაქის ცენტრში, ვაჟა–ფშაველას #70–ში განთავსებული სავაჭრო ცენტრი, „სითი მოლი საბურთალო“ ქვეყნის ყველაზე დიდი, წამყვანი მულტიფუნქციური სავაჭრო ცენტრია, რომელსაც ყველაზე ხშირად სტუმრობს მომხმარებელი. 120 000 მ2-ზე გაშლილ სავაჭრო ცენტრში განთავსებულია 300–ზე მეტი ბრენდული მაღაზია, სპორტული, გასართობი თუ მოსასვენებელი სივრცეები, ყველაზე დიდი კვების ზონა. ადგილმდებარეობა და სხვადასხვა მნიშვნელოვანი სერვისის ხელმისაწვდომობა, სავაჭრო ცენტრს განსაკუთრებულ მნიშვნელობას სძენს. სითი მოლი საბურთალოს სივრცეში მდებარეობს საქართველოში ერთადერთი „პრემიუმ სივრცე“, რომელიც აერთიანებს რამდენიმე ათეული პრემიალური ბრენდის ღია თუ დახურული ტიპის მაღაზიას, რომლებიც ე.წ. პრემიუმ ჰაბს ქმნიან.

„სითი მოლი გლდანი“–ს მნიშვნელოვანი, გამორჩეული ლოკაცია და ბრენდების მიქსი სავაჭრო ცენტრს მომხმარებლისთვის განსაკუთრებულს ხდის. 60 000 მ2–ზე განთავსებულ სავაჭრო ცენტში 100–ზე მეტი ბრენდული მაღაზია მდებარეობს, გასართობი სივრცე, კვების ობიექტები, ღია თუ დახურული ავტოსადგომი, მომხმარებლისთვის სასურველი პროდუქციისა თუ მომსახურების მარტივად და კომფორტულად ხელმისაწვდომობას უზრუნველყოფს. „სითი მოლი გლდანი“ 2016 წლიდან ოპერირებს და ახლომდებარე ყველაზე ფართო ურბანული ზონისათვის თავშეყრისა და შოპინგის რჩეული სივრცეა.

ქ.თბილისში მდებარე სითი მოლის სავაჭრო ცენტრები, გამორჩეულია მომხმარებელზე ორიენტირებული ინოვაციური მიდგომებით, ლოიალობის ციფრულ პლატფორმასთან ერთად, მომხმარებელს უკვე შეუძლია ეწვიოს სითი მოლის განახლებულ ვებ გვერდს www.thecitymall.ge. ჩვენი ერთგული მომხმარებელი მალე შეძლებს შეიძინოს სითი მოლის განახლებული სასაჩუქრე ბარათები, როგორც სავაჭრო ცენტრში, ასევე ონლაინ.

დაელოდეთ სიახლეებს სითი მოლისგან!

R