საზოგადოება
პოლიტიკა
კონფლიქტები
კულტურა/შოუბიზნესი
მსოფლიო
სამართალი
Faceამბები
მეცნიერება
სამხედრო
მოზაიკა
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
სად არის დღეს საქართველოში ყველაზე დიდი ბავშვთა სამყარო? - გაიგეთ, რატომ არის ეს კომპანია თანამედროვე მშობლების N1 არჩევანი
სად არის დღეს საქართველოში ყველაზე დიდი ბავშვთა სამყარო? - გაიგეთ, რატომ არის ეს კომპანია თანამედროვე მშობლების N1 არჩევანი

ფიქ­რობთ, ალ­ბათ, რა­ტომ უნდა წა­ი­კი­თხოთ ეს სტა­ტია, რაში გა­მო­გა­დე­ბათ ან რას გა­ი­გებთ? თუ მო­მა­ვა­ლი მშო­ბე­ლი ხართ, აუ­ცი­ლებ­ლად თა­ვა­დაც ბევრ სა­ინ­ტე­რე­სო ფაქტს შე­ი­ტყობთ სა­კუ­თა­რი თა­ვის­თვის და ბევრ კი­თხვა­ზე გა­გე­ცე­მათ პა­სუ­ხი; ხოლო თუ არ გყავთ და არც ელო­დე­ბით პა­ტა­რას, მა­შინ ერთხელ მა­ინც მე­გო­ბარს, ახ­ლო­ბელს, ბი­ძაშ­ვილს, და­ქალს, თა­ნამ­შრო­მელს ან თუნ­დაც მე­ზო­ბელს ურ­ჩევთ სა­უ­კე­თე­სო ად­გილს, სა­დაც მისი პა­ტა­რას­თვის სა­უ­კე­თე­სო პრო­დუქ­ცი­ის შე­ძე­ნას შეძ­ლებს.

ბევ­რი თქვენ­გა­ნი შეხ­ვდე­ბო­და სო­ცი­ა­ლურ ქსელ­ში ფე­რად პოს­ტებს ულა­მა­ზე­სი სა­ბავ­შვო ნივ­თე­ბი­თან „ქერა გო­გოს“, რო­მე­ლიც გულ­მოდ­გი­ნეთ გიხ­სნით ამა თუ იმ სა­ბავ­შვო პრო­დუქ­ტის მოხ­მა­რე­ბის ინ­სტრუქ­ცი­ა­სა და დე­ტა­ლებს, გა­მო­ჩე­ნილ სა­ხეს, რო­მე­ლიც „ვიშ­ლისთში“ შე­ძე­ნი­ლი სა­ბავ­შვო ეტ­ლით პო­ზი­რებს ან სა­გან­მა­ნათ­ლებ­ლო ვი­დე­ოს ავ­ტო­სა­ვარ­ძლე­ბის მოხ­მა­რე­ბის წე­სებ­სა და ნი­უ­ან­სებ­ზე, საქ­ველ­მოქ­მე­დო ჯგუ­ფის პოსტს, ამ კომ­პა­ნი­ის დახ­მა­რე­ბით გა­ბედ­ნი­ე­რე­ბულ გა­ჭირ­ვე­ბულ ადა­მი­ა­ნებ­ზე - დიახ, ეს ყო­ვე­ლი­ვე „ვიშ­ლის­თია“ და ეს ისაა, რის დამ­სა­ხუ­რე­ბი­თაც ათა­სო­ბით მომ­ხმა­რე­ბე­ლი იც­ნობს კომ­პა­ნი­ას.

დღეს „ვიშ­ლისთს“ სო­ცი­ა­ლურ ქსელ­ში 300 000-მდე მიმ­დე­ვა­რი ჰყავს და ამ სფე­რო­ში უპი­რო­ბო ლი­დე­რია. ასე­ვე ლი­დე­რია იმ­პორ­ტი­რე­ბუ­ლი პრო­დუქ­ცი­ის მო­ცუ­ლო­ბი­სა და ფი­ლი­ა­ლე­ბის ფარ­თი­სა და რა­ო­დე­ნო­ბის მი­ხედ­ვით. თუ რო­გორ მი­აღ­წი­ეს ამ წარ­მა­ტე­ბას და რა­ტომ არი­ან დღეს ლი­დე­რე­ბი, ამა­ზე კომ­პა­ნი­ის დამ­ფუძ­ნე­ბე­ლი, იგი­ვე „ლა­ი­ვე­ბის წამ­ყვა­ნი“ სა­ლო­მე ქუ­თა­თე­ლა­ძე მოგ­ვი­თხრობს.

„პირ­ველ რიგ­ში, მინ­და ძა­ლი­ან დიდი მად­ლო­ბა გა­და­ვუ­ხა­დო ჩვენს მომ­ხმა­რებ­ლებს, ვინც ნდო­ბა და ერ­თგუ­ლე­ბა გა­მოგ­ვი­ცხა­და. ჩვენ ყველ­გან და ყო­ველ­თვის ხმა­მაღ­ლა ვამ­ბობთ, რომ ჩვე­ნი წინსვლი­სა და წარ­მა­ტე­ბის სა­წინ­და­რი სწო­რედ ისი­ნი არი­ან.

შემ­დეგ კი აუ­ცი­ლებ­ლად ისეთ ას­პექ­ტებს გა­მოვ­ყოფ, რაც ყვე­ლამ გვინ­და, რომ იცო­დეს, რაც თა­ვად მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის­თვი­საც ძა­ლი­ან მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია და რაც აუ­ცი­ლებ­ლად გა­მო­ად­გე­ბათ არ­ჩე­ვა­ნის გა­კე­თე­ბი­სას,“ - აღ­ნიშ­ნავს სა­ლო­მე ქუ­თა­თე­ლა­ძე.

  • პრო­დუქ­ცი­ის ხა­რის­ხი - „ვიშ­ლისთმა“ წლე­ბის წინ მი­ი­ღო გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბა, რომ სრუ­ლად ამო­ე­ღო რე­ა­ლი­ზე­ბი­დან ყვე­ლა პრო­დუქ­ტი, რო­მელ­საც არ ჰქონ­და EN სერ­ტი­ფი­კა­ტი მი­ნი­ჭე­ბუ­ლი და არ ჰქონ­და გავ­ლი­ლი შე­სა­ბა­მი­სი შე­მოწ­მე­ბა. „ვიშ­ლისთმა“ თა­ვად და­ი­წყო მხო­ლოდ EN სერ­ტი­ფი­ცი­რე­ბუ­ლი ევ­რო­პუ­ლი და სხვა სა­ერ­თა­შო­რი­სო ბრენ­დე­ბის იმ­პორ­ტი. სამ­წუ­ხა­როდ, დღემ­დე ბევ­რი კომ­პა­ნია ასა­ღებს არა სერ­თი­ფი­ცი­რე­ბულ No name პრო­დუქ­ცი­ას ევ­რო­პულ ბრენ­დად, „ვიშ­ლისთში“ კი ამი­სა­გან სრუ­ლად და­ცუ­ლია მომ­ხმა­რე­ბე­ლი და ნე­ბის­მი­ერ პრო­დუქტზე შე­უძ­ლია, გა­მო­ი­თხო­ვოს და მი­ი­ღოს დე­ტა­ლუ­რი შე­მოწ­მე­ბის დო­კუ­მენ­ტა­ცია და სერ­თი­ფი­კა­ტე­ბი

  • ხელ­მი­საწ­ვდო­მი ფა­სე­ბი - უმაღ­ლეს ხა­რისხთან ერ­თად ჩვენ მაქ­სი­მა­ლუ­რად შე­ვი­ნარ­ჩუ­ნეთ მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის ხელ­მი­საწ­ვდო­მი ფასი და ზო­გა­დად, სა­ბაზ­რო ფა­სე­ბის შემ­ცი­რე­ბის ინი­ცი­ა­ტო­რე­ბიც გავ­ხდით. მა­გა­ლი­თად, ჩვე­ნამ­დე თუ ავ­ტო­სა­ვარ­ძე­ლი 250 ლარს ზე­მოთ ღირ­და და ფუ­ფუ­ნე­ბის საგ­ნად ით­ვლე­ბო­და, ჩვენ მომ­ხმა­რე­ბელს შევ­თა­ვა­ზეთ EN სერ­თი­ფი­ცი­რე­ბუ­ლი მო­დე­ლე­ბი 99 ლა­რი­დან და გარ­კვე­უ­ლი პე­რი­ო­დის შემ­დეგ სხვე­ბიც „იძუ­ლე­ბულ­ნი“ გახ­დნენ, და­ე­წი­ათ ფა­სე­ბი. იგი­ვე იყო მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის ეტ­ლებ­სა და სხვა ევ­რო­პულ სა­ბავ­შვო პრო­დუქ­ცი­ა­ზეც.

  • მსოფ­ლიო ბრენ­დე­ბი - ჩვე­ნი ქოლ­გის ქვეშ გა­ერ­თი­ა­ნე­ბუ­ლი არი­ან ისე­თი ცნო­ბა­დი და მსოფ­ლი­ო­ში ლი­დე­რი ბრენ­დე­ბი, რო­გო­რი­ცაა, მა­გა­ლი­თად: GRACO, Anex, Pilsan, Hasbro, Polesie, ასე­ვე ევ­რო­პა­ში მო­წი­ნა­ვე ნო­ვა­ტო­რი ბრენ­დე­ბი: KikkaBoo spain, Cangaroo Bulgaria, Adamex, Polini, Moni Bulgaria, Baby Merc, Byox, Incanto, Mochtoys, Wader და სხვა. ნე­ბის­მი­ერ მსურ­ველს შე­უძ­ლია თი­თო­უ­ლი მათ­გა­ნის რე­ა­ლუ­რად ევ­რო­პულ წარ­მო­მავ­ლო­ბა და რე­ა­ლუ­რად ლი­დე­რულ პო­ზი­ცი­ე­ბი ინეტ­რენ­ტი­სა და სო­ცი­ა­ლუ­რი ქსე­ლის მეშ­ვე­ო­ბით გა­და­ა­მოწ­მოს.
  • პრო­დუქ­ცი­ის ყვე­ლა­ზე დიდი და ყვე­ლა­ზე მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი არ­ჩე­ვა­ნი - ჩვენ მომ­ხმა­რებ­ლებს ვთა­ვა­ზობთ 2500 კვად­რა­ტულ მეტრზე გა­და­ჭი­მულ სივ­რცე­ში გან­თავ­სე­ბულ 10 000-ზე მეტი და­სა­ხე­ლე­ბის პრო­დუქტს, 100-ზე მეტ კა­ტე­გო­რი­ა­ში. რაც ძა­ლი­ან მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია, მომ­ხმა­რებ­ლებს 2020 წელს შევ­თა­ვა­ზეთ ძა­ლი­ან კარ­გი სი­ახ­ლე - სა­თა­მა­შო­ე­ბის გრან­დი­ო­ზუ­ლი არ­ჩე­ვა­ნი, რო­მე­ლიც ერ­თის მხრივ EN სერ­თი­ფი­ცი­რე­ბუ­ლი და მსოფ­ლი­ო­ში ცნო­ბი­ლი ბრენ­დე­ბის მო­დე­ლე­ბია, ხოლო მე­ო­რეს მხრივ, სა­შუ­ა­ლო და და­ბალ სა­ფა­სო კა­ტე­გო­რი­ა­ზეც არის გათ­ვლი­ლი. ასე­ვე, მთე­ლი სა­ქარ­თვე­ლოს მას­შტა­ბით გვაქვს ფი­ლი­ა­ლე­ბი და ყვე­ლა­ზე სწრა­ფი სა­კუ­რი­ე­რო სერ­ვი­სი.

  • სა­გა­რან­ტიო სერ­ვი­სი - ვიშ­ლის­თი იყო პირ­ვე­ლი, ვინც მომ­ხმა­რე­ბელს სა­ბავ­შვო პრო­დუქ­ცი­ა­ზე შეს­თა­ვა­ზა სა­გა­რან­ტიო სერ­ვი­სი. მა­გა­ლი­თად, ერთი წლის მან­ძილ­ზე, თუ მომ­ხმა­რე­ბელს და­უ­ზი­ან­და რა­ი­მე მე­ქა­ნიზ­მი, „ვიშ­ლის­თი“ მას უსას­ყიდ­ლოდ გა­მო­უც­ვლის და­ზი­ა­ნე­ბულ ნა­წილს.
  • მომ­სა­ხუ­რე­ბის მა­ღა­ლი დონე - ჩვე­ნი ონ­ლა­ინ და ფი­ლი­ა­ლე­ბის კონ­სულ­ტან­ტე­ბი გა­დი­ან მი­ნი­მუმ 1 თვი­ან ტრე­ნინ­გებს, სა­ნამ და­ი­წყე­ბენ მომ­ხმა­რე­ბელ­თა მომ­სა­ხუ­რე­ბას, რათა დე­ტა­ლუ­რად შე­ის­წავ­ლონ პრო­დუქ­ცია და სწო­რი რე­კო­მენ­და­ცია გა­უ­წი­ონ მომ­ხმა­რე­ბელს. ხში­რად ვა­ტა­რებთ „იდუ­მა­ლი მყიდ­ვე­ლის“ კვლე­ვებ­საც, სერ­ვი­სის მუდ­მი­ვი მო­ნი­ტო­რინ­გის მიზ­ნით. შტატ­ში ცალ­კე გვყავს ტრე­ნე­რი და ასე­ვე ცალ­კე კად­რია „მომ­სა­ხუ­რე­ბის ხა­რის­ხის მე­ნე­ჯე­რი“, იგი­ვეcustomer care manager.თუ ჩვე­ნამ­დე მო­აღ­წია ინ­ფორ­მა­ცი­ამ მომ­ხმა­რებ­ლის­გან უკ­მა­ყო­ფი­ლე­ბის ფაქ­ტის შე­სა­ხებ, მას იმ დო­ნე­ზე ვემ­სა­ხუ­რე­ბით, რომ სა­მუ­და­მოდ ჩვე­ნი ერ­თგუ­ლი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი ხდე­ბა.

R

მკითხველის კომენტარები / 2 /
თარიღის მიხედვით
მოწონების მიხედვით
გიგა
9
რაც ამ რეკლამაში გადაიხადე თანამშრომლებისთვის დაგერიგებინათ, იქნებ კი დაეწერათ კარგი კომენტარები. ეხლა ფიქრობენ მიცვალებულზე ან კარგი უნდა თქვა ან გაჩუმდეო და კი არიან გაჩუმებულები.
zura
8

ამდენ წერას,ერთხელ შეგეხედა?იქნებ სიმშვიდე მოგეპოვებია.

 

რუბრიკის სხვა სიახლეები
ავტორი:

სად არის დღეს საქართველოში ყველაზე დიდი ბავშვთა სამყარო? - გაიგეთ, რატომ არის ეს კომპანია თანამედროვე მშობლების N1 არჩევანი

სად არის დღეს საქართველოში ყველაზე დიდი ბავშვთა სამყარო? - გაიგეთ, რატომ არის ეს კომპანია თანამედროვე მშობლების N1 არჩევანი

ფიქრობთ, ალბათ, რატომ უნდა წაიკითხოთ ეს სტატია, რაში გამოგადებათ ან რას გაიგებთ? თუ მომავალი მშობელი ხართ, აუცილებლად თავადაც ბევრ საინტერესო ფაქტს შეიტყობთ საკუთარი თავისთვის და ბევრ კითხვაზე გაგეცემათ პასუხი; ხოლო თუ არ გყავთ და არც ელოდებით პატარას, მაშინ ერთხელ მაინც მეგობარს, ახლობელს, ბიძაშვილს, დაქალს, თანამშრომელს ან თუნდაც მეზობელს ურჩევთ საუკეთესო ადგილს, სადაც მისი პატარასთვის საუკეთესო პროდუქციის შეძენას შეძლებს.

ბევრი თქვენგანი შეხვდებოდა სოციალურ ქსელში ფერად პოსტებს ულამაზესი საბავშვო ნივთებითან „ქერა გოგოს“, რომელიც გულმოდგინეთ გიხსნით ამა თუ იმ საბავშვო პროდუქტის მოხმარების ინსტრუქციასა და დეტალებს, გამოჩენილ სახეს, რომელიც „ვიშლისთში“ შეძენილი საბავშვო ეტლით პოზირებს ან საგანმანათლებლო ვიდეოს ავტოსავარძლების მოხმარების წესებსა და ნიუანსებზე, საქველმოქმედო ჯგუფის პოსტს, ამ კომპანიის დახმარებით გაბედნიერებულ გაჭირვებულ ადამიანებზე - დიახ, ეს ყოველივე „ვიშლისთია“ და ეს ისაა, რის დამსახურებითაც ათასობით მომხმარებელი იცნობს კომპანიას.

დღეს „ვიშლისთს“ სოციალურ ქსელში 300 000-მდე მიმდევარი ჰყავს და ამ სფეროში უპირობო ლიდერია. ასევე ლიდერია იმპორტირებული პროდუქციის მოცულობისა და ფილიალების ფართისა და რაოდენობის მიხედვით. თუ როგორ მიაღწიეს ამ წარმატებას და რატომ არიან დღეს ლიდერები, ამაზე კომპანიის დამფუძნებელი, იგივე „ლაივების წამყვანი“ სალომე ქუთათელაძე მოგვითხრობს.

„პირველ რიგში, მინდა ძალიან დიდი მადლობა გადავუხადო ჩვენს მომხმარებლებს, ვინც ნდობა და ერთგულება გამოგვიცხადა. ჩვენ ყველგან და ყოველთვის ხმამაღლა ვამბობთ, რომ ჩვენი წინსვლისა და წარმატების საწინდარი სწორედ ისინი არიან.

შემდეგ კი აუცილებლად ისეთ ასპექტებს გამოვყოფ, რაც ყველამ გვინდა, რომ იცოდეს, რაც თავად მომხმარებლებისთვისაც ძალიან მნიშვნელოვანია და რაც აუცილებლად გამოადგებათ არჩევანის გაკეთებისას,“ - აღნიშნავს სალომე ქუთათელაძე.

  • პროდუქციის ხარისხი - „ვიშლისთმა“ წლების წინ მიიღო გადაწყვეტილება, რომ სრულად ამოეღო რეალიზებიდან ყველა პროდუქტი, რომელსაც არ ჰქონდა EN სერტიფიკატი მინიჭებული და არ ჰქონდა გავლილი შესაბამისი შემოწმება. „ვიშლისთმა“ თავად დაიწყო მხოლოდ EN სერტიფიცირებული ევროპული და სხვა საერთაშორისო ბრენდების იმპორტი. სამწუხაროდ, დღემდე ბევრი კომპანია ასაღებს არა სერთიფიცირებულ No name პროდუქციას ევროპულ ბრენდად, „ვიშლისთში“ კი ამისაგან სრულად დაცულია მომხმარებელი და ნებისმიერ პროდუქტზე შეუძლია, გამოითხოვოს და მიიღოს დეტალური შემოწმების დოკუმენტაცია და სერთიფიკატები

  • ხელმისაწვდომი ფასები - უმაღლეს ხარისხთან ერთად ჩვენ მაქსიმალურად შევინარჩუნეთ მომხმარებლისთვის ხელმისაწვდომი ფასი და ზოგადად, საბაზრო ფასების შემცირების ინიციატორებიც გავხდით. მაგალითად, ჩვენამდე თუ ავტოსავარძელი 250 ლარს ზემოთ ღირდა და ფუფუნების საგნად ითვლებოდა, ჩვენ მომხმარებელს შევთავაზეთ EN სერთიფიცირებული მოდელები 99 ლარიდან და გარკვეული პერიოდის შემდეგ სხვებიც „იძულებულნი“ გახდნენ, დაეწიათ ფასები. იგივე იყო მაღალი ხარისხის ეტლებსა და სხვა ევროპულ საბავშვო პროდუქციაზეც.

  • მსოფლიო ბრენდები - ჩვენი ქოლგის ქვეშ გაერთიანებული არიან ისეთი ცნობადი და მსოფლიოში ლიდერი ბრენდები, როგორიცაა, მაგალითად: GRACO, Anex, Pilsan, Hasbro, Polesie, ასევე ევროპაში მოწინავე ნოვატორი ბრენდები: KikkaBoo spain, Cangaroo Bulgaria, Adamex, Polini, Moni Bulgaria, Baby Merc, Byox, Incanto, Mochtoys, Wader და სხვა. ნებისმიერ მსურველს შეუძლია თითოული მათგანის რეალურად ევროპულ წარმომავლობა და რეალურად ლიდერულ პოზიციები ინეტრენტისა და სოციალური ქსელის მეშვეობით გადაამოწმოს.
  • პროდუქციის ყველაზე დიდი და ყველაზე მრავალფეროვანი არჩევანი - ჩვენ მომხმარებლებს ვთავაზობთ 2500 კვადრატულ მეტრზე გადაჭიმულ სივრცეში განთავსებულ 10 000-ზე მეტი დასახელების პროდუქტს, 100-ზე მეტ კატეგორიაში. რაც ძალიან მნიშვნელოვანია, მომხმარებლებს 2020 წელს შევთავაზეთ ძალიან კარგი სიახლე - სათამაშოების გრანდიოზული არჩევანი, რომელიც ერთის მხრივ EN სერთიფიცირებული და მსოფლიოში ცნობილი ბრენდების მოდელებია, ხოლო მეორეს მხრივ, საშუალო და დაბალ საფასო კატეგორიაზეც არის გათვლილი. ასევე, მთელი საქართველოს მასშტაბით გვაქვს ფილიალები და ყველაზე სწრაფი საკურიერო სერვისი.

  • საგარანტიო სერვისი - ვიშლისთი იყო პირველი, ვინც მომხმარებელს საბავშვო პროდუქციაზე შესთავაზა საგარანტიო სერვისი. მაგალითად, ერთი წლის მანძილზე, თუ მომხმარებელს დაუზიანდა რაიმე მექანიზმი, „ვიშლისთი“ მას უსასყიდლოდ გამოუცვლის დაზიანებულ ნაწილს.
  • მომსახურების მაღალი დონე - ჩვენი ონლაინ და ფილიალების კონსულტანტები გადიან მინიმუმ 1 თვიან ტრენინგებს, სანამ დაიწყებენ მომხმარებელთა მომსახურებას, რათა დეტალურად შეისწავლონ პროდუქცია და სწორი რეკომენდაცია გაუწიონ მომხმარებელს. ხშირად ვატარებთ „იდუმალი მყიდველის“ კვლევებსაც, სერვისის მუდმივი მონიტორინგის მიზნით. შტატში ცალკე გვყავს ტრენერი და ასევე ცალკე კადრია „მომსახურების ხარისხის მენეჯერი“, იგივეcustomer care manager.თუ ჩვენამდე მოაღწია ინფორმაციამ მომხმარებლისგან უკმაყოფილების ფაქტის შესახებ, მას იმ დონეზე ვემსახურებით, რომ სამუდამოდ ჩვენი ერთგული მომხმარებელი ხდება.

R