ოთხშაბათი, მთვარის მეოცე დღე დაიწყება 01:03-ზე, მთვარე მორიელშია
დღეს დაწყებული ნებისმიერი საქმე წარმატებას მოგიტანთ. კარგი დღეა მიზანდასახული და მიზანსწრაფული ადამიანებისთვის, ორატორთა და ლიდერთათვის. გარშემო მყოფებთან საქმეების გარჩევას არ გირჩევთ. კარგი დღეა სამსახურის, საქმიანობის შესაცვლელად. უმჯობესია, შინ დარჩეთ, სულიერ განათლებს მიხედოთ, წმინდა ტექსტები იკითხოთ. მოერიდეთ ფიზიკურ გადაღლას. ქორწინება და ნიშნობა სხვა დღისთვის გადადეთ. მოერიდეთ ალკოჰოლისა და სიგარეტის მიღებას. არ გადატვირთოთ კუჭი. ნუ მიირთმევთ ხორციან კერძებს. მატულობს ვენერიული დაავადებების რისკი. მოსალოდნელია ტრავმები, ქირურგიული ჩარევის ალბათობა.
1. რიგით მოქალაქეების საუბარს, რომელსაც პოლიტიკური გარემოების შეფასების მიცემა არ შეუძლია უკვე წარსულს ჯაბარდა. სახელომწიფოსა და ერს უნდა ელაპარაკოს ადამიანი პოლიტიკის სრულ გაგებაში;
2. ამ ვითარებაში აუცილებლად უნდა გაირკვეს დღეისათვის ერს სახელმწიფოებრივი სახიერება რა მდგომარეობაშია, რადგან 21-ე საუკუნემდე მოსულ ერს და სახელმწიფოს გააჩნია ინტიტუტები, რომელიც პასუხისმგებელია ერის ქცევაზე. შესაბამისად, აქვს თუ არა მას პლატფორმის ჩამოყალიბების უნარი;
3. ერი და სახელმწიფო შესულია პოლიტიკურ კრიზისში, სადაც არ ჩანს ერისა და სახელმწიფოს ინსტიტუტები, პრეზიდენტის ინსტიტუტი და კონფესია ავტოკეფალიის სტატუსში;
4. უნდა გაირქვეს შექმნილ გარემოებაში რა უნარი და გაგება გააჩნია საქართველოს ეკლესიას უფალ-მონობის ინსტიტუტს, სადაც მისი ცხვრები დაპირისპირებაშია შესული, რომლის ყველა შედეგი ქმნის ადამიანის, ერისა და სახელმწიფოს მოწყვლადობას;
5. ერსა და სახელმწიფოს გააჩნია, თუ არა ერისა და სახელმწიფოს იტორიული მონაპოვარის, ავტოკეფალიის გაგება.
მე თქვენი ისე არ მესმის, როგორც თქვენ სახელმწიფოსი და ერისა, რადგან ეს დამახასიათებელია ბომონდური აზროვნებისა, როდესაც გეუბნებით ადამიანის სხეულის გაგება და მსოფლმხედველობა, მკურნალობა იდენტურია მეთქი იქ მკურნალობაც მისი იდენტურია, მაგრამ უმთავრესია რომ კულტურისა და მისი შექმნის მზაობაც იდენტურია, ხოლო კულტურა ეს მისი ცხოვრების წესია>>>>>სხეულის გაგება>>>>>>>> მსოლმხედველობა>>>>>წესი>>>>>საქმის კეთება>>>>>>კულტურა ესაა გამომდინარეობა, როცა უფალ-მონობის ინსტიტუტში უფალის ხარისხში ადამიანს სხეულის გაგება არ გააჩნია და დადის სხეულის დავადებებში იქ ქრისტე მთავრდება ერსა და გაგებაში. თუ არა უფალი, მეუფე ესაუბრება ერთსა და მეორეს სხეულის გაგებაში, უფალის სიტყვასა და საქმეში იქ ყველაფერი მთავრდება, რომელი მათგანი გაბედავს მასზე სროლას, ან შეხებას, რომელი მათგანი გაბედავს საქმეში რატომ იხედებიო. ვერავინ, თუ არა ვნახოთ, რომელი მათგანი არ არის ამის გაგებაში. იქ მათი ქონება და გონება ჩერდება. თვენ ვერა ხართ აზრზე, ნუთუ სხვა გაგება აქვს საქართველოს ჟურნალისტიკას ერსა და მართლის მადიდებლობაზე, თუ ყველას პროცენტის ეკონომიკა გგონიათ ყველაფერი. სხვა შემთხვევაში ერთი ადამიანის სიცოცხლედ არ ღირს მათი შემოქმედება და საქმიანობა. საქართველო დგას სირცხვილისა და სახის გამოცდის წინაშე>>>>>>!
1. რიგით მოქალაქეების საუბარს, რომელსაც პოლიტიკური გარემოების შეფასების მიცემა არ შეუძლია უკვე წარსულს ჩაბარდა. სახელომწიფოსა და ერს უნდა ელაპარაკოს ადამიანი პოლიტიკის სრულ გაგებაში;
2. ამ ვითარებაში აუცილებლად უნდა გაირკვეს დღეისათვის ერის სახელმწიფოებრივი სახიერება რა მდგომარეობაშია, რადგან 21-ე საუკუნემდე მოსულ ერს და სახელმწიფოს გააჩნია ინტიტუტები, რომელიც პასუხისმგებელია ერის ქცევაზე. შესაბამისად, აქვს თუ არა მას პლატფორმის ჩამოყალიბების უნარი;
3. ერი და სახელმწიფო შესულია პოლიტიკურ კრიზისში, სადაც არ ჩანს ერისა და სახელმწიფოს ინსტიტუტები, პრეზიდენტის ინსტიტუტი და კონფესია ავტოკეფალიის სტატუსში;
4. უნდა გაირკვეს შექმნილ გარემოებაში რა უნარი და გაგება გააჩნია საქართველოს ეკლესიას უფალ-მონობის ინსტიტუტს, სადაც მისი ცხვრები დაპირისპირებაშია შესული, რომლის ყველა შედეგი ქმნის ადამიანის, ერისა და სახელმწიფოს მოწყვლადობას;
5. ერსა და სახელმწიფოს გააჩნია, თუ არა ერისა და სახელმწიფოს იტორიული მონაპოვარის, ავტოკეფალიის გაგება.
"დავემორჩილები პრემიერის გადაწყვეტილებას" - იქნება თუ არა ეკატერინე ტიკარაძე ახალ მინისტრთა კაბინეტში
AMBEBI.GE
"პარტიას, რომლის დეპუტატებიც მანდატებზე უარს იტყვიან, დაფინანსება შეუწყდება ან ერთი წლით შეუჩერდება" - ხმაურიანი კანონპროექტი და ოპოზიციის მწვავე რეაქცია
1. რიგით მოქალაქეების საუბარს, რომელსაც პოლიტიკური გარემოების შეფასების მიცემა არ შეუძლია უკვე წარსულს ჯაბარდა. სახელომწიფოსა და ერს უნდა ელაპარაკოს ადამიანი პოლიტიკის სრულ გაგებაში;
2. ამ ვითარებაში აუცილებლად უნდა გაირკვეს დღეისათვის ერს სახელმწიფოებრივი სახიერება რა მდგომარეობაშია, რადგან 21-ე საუკუნემდე მოსულ ერს და სახელმწიფოს გააჩნია ინტიტუტები, რომელიც პასუხისმგებელია ერის ქცევაზე. შესაბამისად, აქვს თუ არა მას პლატფორმის ჩამოყალიბების უნარი;
3. ერი და სახელმწიფო შესულია პოლიტიკურ კრიზისში, სადაც არ ჩანს ერისა და სახელმწიფოს ინსტიტუტები, პრეზიდენტის ინსტიტუტი და კონფესია ავტოკეფალიის სტატუსში;
4. უნდა გაირქვეს შექმნილ გარემოებაში რა უნარი და გაგება გააჩნია საქართველოს ეკლესიას უფალ-მონობის ინსტიტუტს, სადაც მისი ცხვრები დაპირისპირებაშია შესული, რომლის ყველა შედეგი ქმნის ადამიანის, ერისა და სახელმწიფოს მოწყვლადობას;
5. ერსა და სახელმწიფოს გააჩნია, თუ არა ერისა და სახელმწიფოს იტორიული მონაპოვარის, ავტოკეფალიის გაგება.
მე თქვენი ისე არ მესმის, როგორც თქვენ სახელმწიფოსი და ერისა, რადგან ეს დამახასიათებელია ბომონდური აზროვნებისა, როდესაც გეუბნებით ადამიანის სხეულის გაგება და მსოფლმხედველობა, მკურნალობა იდენტურია მეთქი იქ მკურნალობაც მისი იდენტურია, მაგრამ უმთავრესია რომ კულტურისა და მისი შექმნის მზაობაც იდენტურია, ხოლო კულტურა ეს მისი ცხოვრების წესია>>>>>სხეულის გაგება>>>>>>>> მსოლმხედველობა>>>>>წესი>>>>>საქმის კეთება>>>>>>კულტურა ესაა გამომდინარეობა, როცა უფალ-მონობის ინსტიტუტში უფალის ხარისხში ადამიანს სხეულის გაგება არ გააჩნია და დადის სხეულის დავადებებში იქ ქრისტე მთავრდება ერსა და გაგებაში. თუ არა უფალი, მეუფე ესაუბრება ერთსა და მეორეს სხეულის გაგებაში, უფალის სიტყვასა და საქმეში იქ ყველაფერი მთავრდება, რომელი მათგანი გაბედავს მასზე სროლას, ან შეხებას, რომელი მათგანი გაბედავს საქმეში რატომ იხედებიო. ვერავინ, თუ არა ვნახოთ, რომელი მათგანი არ არის ამის გაგებაში. იქ მათი ქონება და გონება ჩერდება. თვენ ვერა ხართ აზრზე, ნუთუ სხვა გაგება აქვს საქართველოს ჟურნალისტიკას ერსა და მართლის მადიდებლობაზე, თუ ყველას პროცენტის ეკონომიკა გგონიათ ყველაფერი. სხვა შემთხვევაში ერთი ადამიანის სიცოცხლედ არ ღირს მათი შემოქმედება და საქმიანობა. საქართველო დგას სირცხვილისა და სახის გამოცდის წინაშე>>>>>>!
1. რიგით მოქალაქეების საუბარს, რომელსაც პოლიტიკური გარემოების შეფასების მიცემა არ შეუძლია უკვე წარსულს ჩაბარდა. სახელომწიფოსა და ერს უნდა ელაპარაკოს ადამიანი პოლიტიკის სრულ გაგებაში;
2. ამ ვითარებაში აუცილებლად უნდა გაირკვეს დღეისათვის ერის სახელმწიფოებრივი სახიერება რა მდგომარეობაშია, რადგან 21-ე საუკუნემდე მოსულ ერს და სახელმწიფოს გააჩნია ინტიტუტები, რომელიც პასუხისმგებელია ერის ქცევაზე. შესაბამისად, აქვს თუ არა მას პლატფორმის ჩამოყალიბების უნარი;
3. ერი და სახელმწიფო შესულია პოლიტიკურ კრიზისში, სადაც არ ჩანს ერისა და სახელმწიფოს ინსტიტუტები, პრეზიდენტის ინსტიტუტი და კონფესია ავტოკეფალიის სტატუსში;
4. უნდა გაირკვეს შექმნილ გარემოებაში რა უნარი და გაგება გააჩნია საქართველოს ეკლესიას უფალ-მონობის ინსტიტუტს, სადაც მისი ცხვრები დაპირისპირებაშია შესული, რომლის ყველა შედეგი ქმნის ადამიანის, ერისა და სახელმწიფოს მოწყვლადობას;
5. ერსა და სახელმწიფოს გააჩნია, თუ არა ერისა და სახელმწიფოს იტორიული მონაპოვარის, ავტოკეფალიის გაგება.