მსოფლიო
სამართალი
პოლიტიკა

4

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

კვირა, მთვარის მერვე დღე დაიწყება 11:21-ზე, მთვარე ლომშია ახალი საქმეების დასაწყებად ნეიტრალური დღეა. დიდ დროსა და ენერგიას ითხოვს ადრე დაწყებული საქმეები. მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილებების მიღება სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგი დღეა უძრავ ქონებასთან დაკავშირებული საქმეების მოსაგვარებლად. კარგია მივლინების, მოგზაურობის დასაწყებად. ხშირად იმოძრავეთ, გადააადგილეთ ავეჯი, განაახლეთ ინტერიერი. სხვა დღისთვის გადადეთ ქორწინება და ნიშნობა. მოერიდეთ კუჭის გადატვირთვას, მოწევას, სმას. უმჯობესდება ფსიქოემოციური ფონი. ადამიანი უფრო ხალისიანი ხდება. კარგად გამოიძინეთ, მიიღეთ მზის აბაზანები და დიდხანს ისეირნეთ.
საზოგადოება
სამხედრო
მეცნიერება
მოზაიკა
Faceამბები
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
არქის საახალწლო რგოლი „ოპერაცია - შურისძიება“
არქის საახალწლო რგოლი „ოპერაცია - შურისძიება“

სახ­ლი­დან მო­მუ­შა­ვე მშობ­ლე­ბი, ჭკვი­ა­ნი ბავ­შვე­ბი, რომ­ლებ­საც მშობ­ლე­ბი სამ­სა­ხუ­რის გამო ყუ­რა­დღე­ბას ვერ აქ­ცე­ვენ და კარ­თან მომ­დგა­რი ახა­ლი წელი - 2020 წელს, თით­ქმის ყვე­ლა ოჯა­ხის­თვის ნაც­ნო­ბი ეს სი­ტუ­ა­ცია, არ­ქიმ სა­ზო­გა­დო­ე­ბას სა­რეკ­ლა­მო ვი­დე­ორ­გო­ლის სა­ხით წა­რუდ­გი­ნა. რო­გორც ყვე­ლა ამ­ბა­ვი კე­თი­ლად სრულ­დე­ბა, სა­ბო­ლო­ოდ, მთა­ვარ­მა პერ­სო­ნაჟ­მა ბავ­შვებ­მა ახა­ლი წლის მოს­ვლაც და­აჩ­ქა­რეს და მშობ­ლე­ბის ყუ­რა­დღე­ბაც მათ­ზე გად­მო­ი­ტა­ნეს. ერ­თად ყოფ­ნას ხომ გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი დღე­ე­ბი არ სჭირ­დე­ბა? ვი­დე­ორ­გოლ­ზე სა­ა­გენ­ტო JWT Metro–მ იმუ­შა­ვა. თუ რო­გორ და­ი­გეგ­მა სა­რეკ­ლა­მო რგო­ლის კონ­ცეფ­ცია და რა არის მისი მი­ზა­ნი, ამა­ზე არ­ქის მარ­კე­ტინ­გის ხელ­მძღვა­ნე­ლი ელე­ნე ბა­რა­თაშ­ვი­ლი და მეტ­როს კრე­ა­ტი­უ­ლი დი­რექ­ტო­რი ეკა ყი­ფი­ა­ნი ისა­უბ­რე­ბენ.

რო­გორც ელე­ნე ბა­რა­თაშ­ვი­ლი ამ­ბობს, სა­რეკ­ლა­მო რგო­ლის მი­ზა­ნი მა­ყუ­რებ­ლის­თვის იმ იდე­ის მი­წო­დე­ბა იყო, რომ 2020 წლის რთულ პი­რო­ბებ­ში, ოჯახ­თა­ნერ­თად ყოფ­ნა არ დაგ­ვა­ვი­წყდეს, ამას კი გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი დღე­ე­ბი არ სჭირ­დე­ბა.

„წლე­ვან­დელ­მა წელ­მა, ყვე­ლას დაგ­ვა­ნა­ხა, თუ რო­გო­რი მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია სახ­ლი და რო­გო­რი მრა­ვალ­ფუნ­ქცი­უ­რი შე­იძ­ლე­ბა იყოს ის. 2020 წელს სახ­ლი იყო ჩვენ­თვის რო­გორც მო­სას­ვე­ნე­ბე­ლი სივ­რცე, ასე­ვე სა­მუ­შაო ად­გი­ლი. მისი უმ­ნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნე­სი ფუნ­ქცია კი უც­ვლე­ლი დარ­ჩა - სახ­ლი, ეს ჩვე­ნი ოჯა­ხის წევ­რე­ბის თავ­შეყ­რი­სა და მათ­თან ურ­თი­ერ­თო­ბის შე­უც­ვლე­ლი ად­გი­ლია. ჩვე­ნი ვი­დე­ორ­გო­ლიც ზუს­ტად ამას ეხე­ბა. რო­დე­საც ოჯა­ხი ერ­თად არის, ერთ ჭერ­ქვეშ, ყო­ველ­თვის მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია მაქ­სი­მა­ლუ­რად დიდი და­ხა­რის­ხი­ა­ნი დრო გა­ვა­ტა­როთ ერ­თად“, - ამ­ბობს ელე­ნე.

ელე­ნეს აზ­რით, რეკ­ლა­მა მა­ყუ­რე­ბელს თა­ვი­სი პო­ზი­ტი­უ­რი ში­ნა­არ­სით და­ა­მახ­სოვ­რებს თავს. უმე­ტე­სო­ბა მათ­გა­ნი კი სა­რეკ­ლა­მო რგოლ­ში სა­კუ­თარ თავ­საც ამო­იც­ნობს.

ეკა ყი­ფი­ა­ნის აზ­რი­თაც, რეკ­ლა­მის ში­ნა­არს ძა­ლი­ან ბევ­რი ოჯა­ხი გა­ი­თა­ვი­სებს, გან­სა­კუთ­რე­ბით კი - ბავ­შვე­ბი.

„ვფიქ­რობ, ამ რეკ­ლა­მა­ში მშობ­ლებ­მა ბავ­შვე­ბის თვა­ლით და­ი­ნა­ხეს ის სი­ტუ­ა­ცია, თუ რა რა­კურ­სით გვხე­და­ვენ პა­ტა­რე­ბი ჩვენ. რეკ­ლა­მას პო­ზი­ტი­უ­რი გა­მოხ­მა­უ­რე­ბა ჰქონ­და, რაც 2020 წლის პი­რო­ბებ­ში ძა­ლი­ან მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია. თან, პლუს, ახა­ლი წლის კამ­პა­ნია მსუ­ბუ­ქი, მხი­ა­რუ­ლი და საყ­ვა­რე­ლი უნდა იყოს. ჩვე­ნი სა­რეკ­ლა­მო რგო­ლიც სწო­რედ ამ ემო­ცი­ე­ბის მა­ტა­რე­ბე­ლია“, - ამ­ბობს ეკა.

ეკას­თვის ინ­სპი­რა­ცია ბავ­შვე­ბი და მათი ხედ­ვა იყო, თუ რო­გორ ხე­და­ვენ ისი­ნი სახ­ლი­დან მო­მუ­შა­ვე მშობ­ლებს.

„მთე­ლი წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში სახ­ლმა, ალ­ბათ, ყვე­ლაფ­რის ფუნ­ქცია შე­ი­თავ­სა. და­ირ­ღვა ის სა­ზღვა­რი, რო­მე­ლიც მა­ნამ­დე სამ­სა­ხურ­სა და სახ­ლს ჰყოფ­და. ბავ­შვე­ბი გვი­ყუ­რებ­დნენ, თან რო­გორ ვართ სახ­ლში და თან არ ვართ. ადა­მი­ა­ნე­ბი ხში­რად გან­სა­კუთ­რე­ბულ თა­რი­ღებს ვე­ძებთ იმის­თვის, რომ ოჯა­ხის წევ­რებ­თან ერ­თად შე­ვიკ­რი­ბოთ. სახ­ლი კი ის ად­გი­ლია, რო­მელ­საც გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი დღე არ სჭირ­დე­ბა. რეკ­ლა­მის პერ­სო­ნაჟ­მა ბავ­შვებ­მა სწო­რედ ეს აღ­მო­ა­ჩი­ნეს და ბო­ლოს - ახა­ლი წლის მოს­ვლაც და­აჩ­ქა­რეს და მშობ­ლე­ბის ყუ­რა­დღე­ბაც მი­იქ­ცი­ეს“, - ამ­ბობს ეკა.

ეკას­თვის, სა­რეკ­ლა­მო რგო­ლის გა­და­ღე­ბი­სას, ყვე­ლა­ზე მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი ეტა­პი ბავ­შვებ­თან ურ­თი­ერ­თო­ბა იყო.

„გა­და­ღე­ბე­ბი 2 დღის გან­მავ­ლო­ბა­ში მიმ­დი­ნა­რე­ობ­და. სა­სი­ა­მოვ­ნო პრო­ცე­სი იყო ბავ­შვებ­თან ურ­თი­ერ­თო­ბა, რომ­ლე­ბიც თა­ვი­ანთ საქ­მეს პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლუ­რად უდ­გე­ბოდ­ნენ, ში­გა­და­შიგ კი თვი­თო­ნაც ერ­თო­ბოდ­ნენ და ჩვენც პო­ზი­ტი­ვით გვავ­სებ­დნენ.“

თუ თბი­ლი ემო­ცი­ე­ბი და სა­ა­ხალ­წლო მუხ­ტი გჭირ­დე­ბათ, არ­ქი­სა და მეტ­როს ერ­თობ­ლი­ვი სა­რეკ­ლა­მო რგო­ლი აუ­ცი­ლებ­ლად უნდა ნა­ხოთ.

R

ავტორი:

არქის საახალწლო რგოლი „ოპერაცია - შურისძიება“

არქის საახალწლო რგოლი „ოპერაცია - შურისძიება“

სახლიდან მომუშავე მშობლები, ჭკვიანი ბავშვები, რომლებსაც მშობლები სამსახურის გამო ყურადღებას ვერ აქცევენ და კართან მომდგარი ახალი წელი - 2020 წელს, თითქმის ყველა ოჯახისთვის ნაცნობი ეს სიტუაცია, არქიმ საზოგადოებას სარეკლამო ვიდეორგოლის სახით წარუდგინა. როგორც ყველა ამბავი კეთილად სრულდება, საბოლოოდ, მთავარმა პერსონაჟმა ბავშვებმა ახალი წლის მოსვლაც დააჩქარეს და მშობლების ყურადღებაც მათზე გადმოიტანეს. ერთად ყოფნას ხომ განსაკუთრებული დღეები არ სჭირდება? ვიდეორგოლზე სააგენტო JWT Metro–მ იმუშავა. თუ როგორ დაიგეგმა სარეკლამო რგოლის კონცეფცია და რა არის მისი მიზანი, ამაზე არქის მარკეტინგის ხელმძღვანელი ელენე ბარათაშვილი და მეტროს კრეატიული დირექტორი ეკა ყიფიანი ისაუბრებენ.

როგორც ელენე ბარათაშვილი ამბობს, სარეკლამო რგოლის მიზანი მაყურებლისთვის იმ იდეის მიწოდება იყო, რომ 2020 წლის რთულ პირობებში, ოჯახთანერთად ყოფნა არ დაგვავიწყდეს, ამას კი განსაკუთრებული დღეები არ სჭირდება.

„წლევანდელმა წელმა, ყველას დაგვანახა, თუ როგორი მნიშვნელოვანია სახლი და როგორი მრავალფუნქციური შეიძლება იყოს ის. 2020 წელს სახლი იყო ჩვენთვის როგორც მოსასვენებელი სივრცე, ასევე სამუშაო ადგილი. მისი უმნიშვნელოვანესი ფუნქცია კი უცვლელი დარჩა - სახლი, ეს ჩვენი ოჯახის წევრების თავშეყრისა და მათთან ურთიერთობის შეუცვლელი ადგილია. ჩვენი ვიდეორგოლიც ზუსტად ამას ეხება. როდესაც ოჯახი ერთად არის, ერთ ჭერქვეშ, ყოველთვის მნიშვნელოვანია მაქსიმალურად დიდი დახარისხიანი დრო გავატაროთ ერთად“, - ამბობს ელენე.

ელენეს აზრით, რეკლამა მაყურებელს თავისი პოზიტიური შინაარსით დაამახსოვრებს თავს. უმეტესობა მათგანი კი სარეკლამო რგოლში საკუთარ თავსაც ამოიცნობს.

ეკა ყიფიანის აზრითაც, რეკლამის შინაარს ძალიან ბევრი ოჯახი გაითავისებს, განსაკუთრებით კი - ბავშვები.

„ვფიქრობ, ამ რეკლამაში მშობლებმა ბავშვების თვალით დაინახეს ის სიტუაცია, თუ რა რაკურსით გვხედავენ პატარები ჩვენ. რეკლამას პოზიტიური გამოხმაურება ჰქონდა, რაც 2020 წლის პირობებში ძალიან მნიშვნელოვანია. თან, პლუს, ახალი წლის კამპანია მსუბუქი, მხიარული და საყვარელი უნდა იყოს. ჩვენი სარეკლამო რგოლიც სწორედ ამ ემოციების მატარებელია“, - ამბობს ეკა.

ეკასთვის ინსპირაცია ბავშვები და მათი ხედვა იყო, თუ როგორ ხედავენ ისინი სახლიდან მომუშავე მშობლებს.

„მთელი წლის განმავლობაში სახლმა, ალბათ, ყველაფრის ფუნქცია შეითავსა. დაირღვა ის საზღვარი, რომელიც მანამდე სამსახურსა და სახლს ჰყოფდა. ბავშვები გვიყურებდნენ, თან როგორ ვართ სახლში და თან არ ვართ. ადამიანები ხშირად განსაკუთრებულ თარიღებს ვეძებთ იმისთვის, რომ ოჯახის წევრებთან ერთად შევიკრიბოთ. სახლი კი ის ადგილია, რომელსაც განსაკუთრებული დღე არ სჭირდება. რეკლამის პერსონაჟმა ბავშვებმა სწორედ ეს აღმოაჩინეს და ბოლოს - ახალი წლის მოსვლაც დააჩქარეს და მშობლების ყურადღებაც მიიქციეს“, - ამბობს ეკა.

ეკასთვის, სარეკლამო რგოლის გადაღებისას, ყველაზე მნიშვნელოვანი ეტაპი ბავშვებთან ურთიერთობა იყო.

„გადაღებები 2 დღის განმავლობაში მიმდინარეობდა. სასიამოვნო პროცესი იყო ბავშვებთან ურთიერთობა, რომლებიც თავიანთ საქმეს პროფესიონალურად უდგებოდნენ, შიგადაშიგ კი თვითონაც ერთობოდნენ და ჩვენც პოზიტივით გვავსებდნენ.“

თუ თბილი ემოციები და საახალწლო მუხტი გჭირდებათ, არქისა და მეტროს ერთობლივი სარეკლამო რგოლი აუცილებლად უნდა ნახოთ.

R

ავტომობილები თვეში 542 ლარიდან და 12 000-ლარამდე ფასდაკლება - „კია მოტორს ჯორჯიას“ საახალწლო აქცია

კარანტინული საჩუქრები: როგორ გავუკეთოთ საჩუქარი უსაფრთხოდ, "ლოქდაუნის" პერიოდში საყვარელ ადამიანებს?

3 ტრადიციული და არატრადიციული საშუალება, როგორ უნდა მოვიზიდოთ ბიზნესისთვის მეტი მომხმარებელი