საზოგადოება
პოლიტიკა
კონფლიქტები
კულტურა/შოუბიზნესი
მსოფლიო
სამართალი
Faceამბები
მეცნიერება
სამხედრო
მოზაიკა
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
საქართველოში კორონავირუსის 4 146 ახალი შემთხვევა გამოვლინდა - როგორია გასული 24 საათის ეპიდემიოლოგიური ვითარება ქვეყანაში
საქართველოში კორონავირუსის 4 146 ახალი შემთხვევა გამოვლინდა - როგორია გასული 24 საათის ეპიდემიოლოგიური ვითარება ქვეყანაში

ბოლო 24 სა­ათ­ში გა­მოვ­ლინ­და ვირუ­სით ინ­ფი­ცი­რე­ბის 4 146 ახა­ლი და­დას­ტუ­რე­ბუ­ლი შემ­თხვე­ვა,-ამის შე­სა­ხებ უწყე­ბა­თა­შო­რის სა­კო­ორ­დი­ნა­ციო საბ­ჭოს­თან არ­სე­ბუ­ლი ოპე­რა­ცი­უ­ლი შტა­ბის უფ­რო­სის მო­ად­გი­ლემ, ბერ­დია სი­ჭი­ნა­ვამ, მთავ­რო­ბის ად­მი­ნის­ტრა­ცი­ა­ში გა­მარ­თულ ბრი­ფინგზე გა­ნა­ცხა­და.

მან კო­რო­ნა­ვირუს­თან და­კავ­ში­რე­ბით, 11 დე­კემ­ბრის მდგო­მა­რე­ო­ბით არ­სე­ბულ უახ­ლეს სტა­ტის­ტი­კურ მო­ნა­ცე­მებ­სა და მთავ­რო­ბის მიერ გა­ტა­რე­ბუ­ლი ღო­ნის­ძი­ე­ბე­ბის თა­ო­ბა­ზე ისა­უბ­რა.

"ინ­ტენ­სი­უ­რი ტეს­ტი­რე­ბის ფარ­გლებ­ში, ბოლო 24 სა­ათ­ში ქვეყ­ნის მას­შტა­ბით ჩა­ტარ­და 18 894 კვლე­ვა ტეს­ტით, მათ შო­რის 11 089 კვლე­ვა ან­ტი­გე­ნის სწრა­ფი ტეს­ტით და 7 805 PCR ტეს­ტით.

ჩა­ტა­რე­ბუ­ლი ტეს­ტი­რე­ბის შე­დე­გად, ბოლო 24 სა­ათ­ში გა­მოვ­ლინ­და ვირუ­სით ინ­ფი­ცი­რე­ბის 4 146 ახა­ლი და­დას­ტუ­რე­ბუ­ლი შემ­თხვე­ვა, ხოლო ქვე­ყა­ნა­ში კო­ვიდ-19-ის პან­დე­მი­ის გავ­რცე­ლე­ბი­დან დღემ­დე გა­მოვ­ლე­ნი­ლი და­დას­ტუ­რე­ბუ­ლი შემ­თხვე­ვე­ბის სა­ერ­თო რა­ო­დე­ნო­ბა შე­ად­გენს 183 099-ს.

ბოლო 24 სა­ათ­ში ვირუ­სის­გან გა­მო­ჯან­მრთელ­და 2 129 პირი, ხოლო ჯამ­ში გა­მო­ჯან­მრთე­ლე­ბულ­თა რა­ო­დე­ნო­ბა გა­ი­ზარ­და-150 461-მდე.

სამ­წუ­ხა­როდ, ბოლო 24 სა­ათ­ში გვაქვს კო­რო­ნა­ვირუ­სით გარ­დაც­ვა­ლე­ბის 37 ახა­ლი შემ­თხვე­ვა. პან­დე­მი­ის გავ­რცე­ლე­ბი­დან დღემ­დე ვირუსს ჯამ­ში 1 694 პირი ემსხვერ­პლა.

დღეს ქვე­ყა­ნა­ში გა­მოვ­ლე­ნი­ლი ინ­ფი­ცი­რე­ბის 4 146 ახა­ლი შემ­თხვე­ვი­დან, თბი­ლის­ში გა­მოვ­ლე­ნი­ლია 1 708 შემ­თხვე­ვა, აჭა­რა-313, იმე­რე­თი-636, ქვე­მო ქარ­თლი-281, შიდა ქარ­თლი-268, გუ­რია-82, სა­მეგ­რე­ლო-ზემო სვა­ნე­თი-397, კა­ხე­თი-252, მცხე­თა-მთი­ა­ნე­თი-116, სამ­ცხე-ჯა­ვა­ხე­თი-69, რაჭა-ლე­ჩხუ­მი და ქვე­მო სვა­ნე­თი-24.

ამ ეტაპ­ზე ინ­ფი­ცი­რე­ბის მიმ­დი­ნა­რე აქ­ტი­უ­რი შემ­თხვე­ვა არის 30 918, სა­ი­და­ნაც, 6 881 ადა­მი­ა­ნი მკურ­ნა­ლობს სა­ა­ვად­მყო­ფო­ში, მათ შო­რის, თბი­ლი­სის სა­ა­ვად­მყო­ფო­ებ­ში-2 966, აჭა­რა­ში-962, იმე­რეთ­ში-1 358. ამ ეტაპ­ზე მძი­მე პა­ცი­ენ­ტია 1 138 პირი, მათ შო­რის, თბი­ლის­ში-533, აჭა­რა­ში-154, იმე­რეთ­ში-241. მძი­მე პა­ცი­ენ­ტე­ბი­დან ხე­ლოვ­ნუ­რი სუნ­თქვის აპა­რატ­ზე იმ­ყო­ფე­ბა 436 პირი, მათ­გან თბი­ლის­ში-212, აჭა­რა­ში-53, იმე­რეთ­ში -62. 3 400 ადა­მი­ა­ნი მო­თავ­სე­ბუ­ლია კლი­ნი­კურ-სას­ტუმ­რო­ებ­ში, მათ შო­რის 1 155-თბი­ლის­ში, 1 571-აჭა­რა­ში, 360-იმე­რეთ­ში. 20 637 პირი ვირუ­სის მკურ­ნა­ლობს კურსს გა­დის სა­ცხოვ­რე­ბელ ბი­ნა­ზე.

სა­კა­რან­ტი­ნე სივ­რცე­ებ­ში მო­თავ­სე­ბუ­ლია 1 017 ადა­მი­ა­ნი, მათ შო­რის, თბი­ლის­ში-276, აჭა­რა­ში-151, ხოლო იმე­რეთ­ში-28.

სულ 6 ოქ­ტომ­ბრი­დან - 10 დე­კემ­ბრის პე­რი­ოდ­ში, სა­ხელ­მწი­ფო სა­ზღვრი­დან სა­კა­რან­ტი­ნე სივ­რცე­ებ­ში გა­დაყ­ვა­ნი­ლია-20 182 პირი.

ამ ეტა­პის­თვის თვი­თი­ზო­ლა­ცი­ა­ში იმ­ყო­ფე­ბა 51 664 ადა­მი­ა­ნი, მათ შო­რის თბი­ლის­ში-20 134 პირი, აჭა­რა­ში-10 723, იმე­რეთ­ში-5 678”, - გა­ნა­ცხა­და ბერ­დია სი­ჭი­ნა­ვამ.

მკითხველის კომენტარები / 4 /
თარიღის მიხედვით
მოწონების მიხედვით
ილია
0

ფუ ქუჩაში გავლა შეგზიზღდება იმდენი უპირბადეო შეუგნებელი ხალხი მოძრაობს. ბათუმს მიაქციეთ ყურადღება თვალში არ იხედებით? პატრულს ფეხებზე კიდია ხედავს უპირბადეოებს და არ აჯარიმებს. 

beso
1

ილია ხარ ძმაო. ადამიანის ქცევა საზოგადოების ქცევის იდენტურია, მისი სახიერების იდენტურია, მსოფლმხედველობისა და ამ მოსოფლმხედველობაზე შექმნილი წესის იდენტურია, ამ წესზე აგებული იერარქიულობის იდენტურია და მისი დაცვა კი ღირსებაა ადამიანისა და საზოგადოებისა, სადაც მოყვასის გაგება, სიმშვიდე და სიყვარულია მოყვასისა. კავკასიამ დუნიას ეს გარემოება საზოგადოებისა შემოინახა, სადაც ქალი ქალია და კაცი კაცი და მოყვასი მოყვასია და მოსაფრთხილებელი და სათუთად საყურადღებო და თანაგამცდელი, ხოლო შენ ვისაც ხედავ ასე ქუჩაში მას თავად არა აქვს არცერთი ასეთი გაგება. არათუ გაგება არცერთი ამის გაგება არ გააჩნია და არის საზოგადოებაში არის სამეფო კობრას გაგებაში, უბედურია და არის სამყაროსთან მოხეტიალე ელექტრონი, ყოველგვარი წესის არ გაგებაში მყოფი ადამიანი. ადამიანი ადამიანთან შენი ჭირემეთი(სქან ჭირმა პატონი. ზოგი ამასა საუბარში წინადადებასა ან გამოთქმულ მოკლე აზრსა და აზრს შორის ხმარობდა. ამ განცდით საუბრობდა და ურთიერთობდა მოყვასთან, ხოლო ასეთი დამოკიდებულება იყო ნებისმიერი სხვა ქცევის გაგებისა და ათვლის წერტილი, დიახ გაგებისა და ადამიანის სხვა ქცევის გარკვევისა) იწყებდა საუბარს ასეთ არსობაში და ამ ვითარებაში თავად ქონდა განცდა ეს ჭირი სხვასთან არ მიეტანა და იმნაძის პირბადის გარეშეც ხდებოდა ეს. მას არც ადმინისტრაციული სამართალი და სხვა მსგავსი რეგულაცია იცავდა მას ადამიანობისა და მოყვასის გაგების გარდა. საზოგადოება ცხოვრობდა წესსა და სიყვარულში და მისი იერარქიულობა იცავდა მას. მიუხედავად იმისა, რომ საზოგადოება მარქსის ადამიანის გაგებაში ცხოვრობდა საქართველოს ადამიანი, დიდი და პატარა სადაც, რა გარემოში გავიზარდე ამ გაგებით ცხოვრობდა. მარქსის ადამიანს არ მოუკლავს საქართველოში ქრისტეს ადამიანი და ჩემი სხეულის გაგება და მსოფლმხედველობა ამ წესში ჩამოყალიბდა. რა ხდება ილია? რა ხდება მართლის მადიდებელ საქართველოში, სადაც კონფესიურობის გაგება სამართლის ენაზეც ხელშეუხებელია და ამ გაგებით ყველა წესშია, ხოლო დავესესხები დალაი ლამას, რომელიც ამბობს, რომ ის არასოდეს საუბრობს სხვასთან თავის რელიგიაზე (ყოველთვის თქვენს რელიგიებზე ვსაუბრობ), რათა შეგახსენოთ მათი მნიშვნელობა, ფასეულობა და გაგებაო. ანუ ყველა კონფესია უმაღლეს ფასეულობას წარმოადგენს ადამიანისა, სადაც სქან ჭირ მა, არის საყოველთაო წესში, ანუ კრისტალი. როცა ამ კრისტალს გაგება და დაცულობა არ გააჩნია იქ ადამიანი და მისი ქცევა უნდობლობაშია და ათვლის წერტილის გარეშეა დარჩენილი და უწესოა და ერთგვარი სამეფო კობრაა უწესო, უკონფესიო საზოგადოებისა. კოვიდმა მე ეს მაჩვენა, კოვიდმა ეს საქართველო აჩვენა, სადაც იბრძვიან ამ ღირებულებეზე „მაღლა მდგარი“ ღირებულებებით (არჩევნები), ხოლო კოვიდის გვერდით, კოვიდთან ერთად რაზე იბრძვიან გაუგებარია. ეგებ შენ იცოდე ვინ არის ეს ადამიანი და რა უნდა მას, სად მიდის და იქ რა დახვდება, საითკენაც მოძრაობს. ხოლო ადამიანი, როცა ასეთ თანაგრძნობაშია (ლამაიზმში თანაგრძნობის დღეა აღნიშვნაში და ამით დალაი ლამა იმასაც ამბობს, რომ ამ გაგებაში ლამაიზმი და მარქსიზმი თანაკვეთაშიაო, ხოლო მარქსის ადამიანი ეს ქრისტეს ადამიანია, ზეციურის გაგების გარეშე. აზრზე, რომელიც ეხებოდა კომუნისტებთან, მარქსიზმთან გალაქტიონის სულის შეუთავსებლობაზე, თითქოს ბოლშევიკებთან ან კომუნისტებთან გაუსაძლისობაში იცხოვრა, რაც კომენტარშია გამოტანილი არ იქნება გაზიარებული ჩემთან, რათგან გალაქტიონის მესაფლავეც მიწიერის გაგებაშია შექმნილი და ზოგადად მისი აზროვნება მოდერნიზმი და ავანგარდისტულია, ანუ მიწიერ გაგებაშია. ეს ბევრისათვის საკამათო იქნება, მაგრამ ეს ასეა, რადგან დედამიწაზე უფალიც ადამიანია და ჩვენ რომ უკეთესად ვცხოვრებდეთ ადამიანის გაგებაში იმას გვასწავლის. თუ არა ნებისმიერი ქრისტიანისათვის მაინცაა უფლის იპოსტაზები ცნობილი, სადაც თითოეული ეს იპოსტაზი ადამიანის აზროვნების გაგებებია და მისი გაცნობიერება დონ ხუანის პრობლემას არ წარმოადგენს. ჰოდა გალაქტიონიც მიწაზე ითხოვდა მისი სახელი ბევრი რამეებისათვის დაერქმნიათ. ეს სრულებით არ ნიშნავს მისი პოეზიის გენიალურობის კითხვის ნიშანზე დაყენებას. მიწიერობა ეს სახეა ადამიანისა და აზროვნებისა, ლუციფერობაა ნიშანი მარქსიზმისა დედამიწაზე, ზეციურის გარეშე ადამიანისათვის ბედნიერების მიცემა. ანუ ვამბობ, რომ მარქსის ადამიანის ქვეშ ადამიანს არ ქონდა დაკარგული ქრისტიანი ადამიანის სქან ჭირ პატონის გაგება. რა ხდება ახლა, ეს მაინტერესებს ილია და საერთოდ ნებისმიერი კითხვა ადამიანისა გაგების ამბის ამბავის გარკვევაშია. მე საქარტველოში ვერ დავინახე მოყვასის გაგება სხვადასხა საქმიანობის კომპეტენციებში, თუ არა უჩემოთ უნდა თქმულიყო ბევრი რამ, რადგან მე მათი მიღწეული შედეგების მომხმარებელი ვარ) და გაგებაში იქ რას უნდა მოთხოვო „სამეფო კობრის“ წარმომადგენელს. რა ხდება და რატომ, რადგან კოვიდთან საქართველოს, კოვიდთან ადამიანის შეხების პირობებში მე ვერ დავინახე, რომ ადამიანს ამის გააზრება უნდოდეს და ეძებდეს ყველა მარცვალს, თუ ფაქტორს ამ გარემოების მოსხნისა და შემსუბუქებისა. ილია, როგორ ფიქრობ მე ვამბობ ამას, მე გამაჩნია ამის გააზრების უნარი და სხვაგან არ ხდება ეს? ნებისმიერი ქართველი შინაგან იმ კულტურული შრეების მატარებელია, რაც მე და ხედავს იმას რასაც მე. ამას სხეული აძლევს მას, სხეული ელაპარაკება მას, თუ ასეთი შრეების გაგება მისაღებია შეფასებისათვის, ამას მას სხეული სხვადასხვა დროს ეუბნება და როცა ხედავს რომ ეს წესი, ეს გაგება არ არსებობს ზოგადი წესის სახით იქცევა „სამეფო კობრის“ გაგებაში. სად დაიკარგა მახვშობის ინსტიტუტი ყველა გაგებაში და რას წარმოადგენს ეს ჩვენთან?????????????????>>> სად დაიკარგა მახვშობის ინსტიტუტი ყველა გაგებაში და რას წარმოადგენს ეს ჩვენთან ?????????????????>> >>>>>>> დიახ კავკასიამ ეს, რასავ ვამბობ შემოუნახა ადამიანის მოდგმას იდეალური სახით, ღალღას, ინგუშების სახით, სადაც წესი და გაგება დაცულია და ქალი და კაცი ულამაზესია ურთიერთობაში>>>>>>>>ბოლო ხანს ვმუშაობ კავკასიაზე, მის კულტურასა და მისტიკაზე და ჩემთვის მათი ესტრადას (ვიდეოქორწილი) მოსმენა (ვისი ხმაა, რა სხეულის ხმაა, ვინ მღერის და ცეკვას) ერთგვარი დასვენება, სადაც ადამიანი წესშია, ხოლო მათი დამოკიდებულება ერთმანეთთან უფაქიზესი და ქცევის სილამაზეშია, ადამიანის გაგებებს უსასრულო მცირეში დანახული მოძრაობა, თვალი, სახე ან სხვა მაგდაგვარი ქცევა აჩვენებს>>>>>გავკადნიერდები და გეტყვით, რომ არ ვიზიარებ ოსების ინდოევროპულობას, რადგან მისტიკა ყველაზე სარწმუნო საზომია ადამიანის მოდგმასთან მიკუთვნებისა, ვიდრე სამეტყველო ენა ადამიანისა. შედეგად მისტიკა (მისტიკაც საგნობრივია) სხეულის გაგებასა და იდენტიფიკაციას, ეთნოსის გაგებას უკეთ აჩვენებს (ეპოსი, ნართული ეპოსი, პოეზია, მუსიკა, რიტმი და ჰარმონია. სიმდი კავკასიური მუსიკაა, ვარიაციაა ალანების, ღალღას სხეულის ჰარმონიისა. თუ ეს ასე არაა და მოპარულია, მაშინ ეს უნდა იქნას დამტკიცებული, მაგრამ ეს ისეეა როგორც ვამბობ), ვიდრე ენა ეთნოსისა. კავკასოსის მოდგმა ოსების სახით მეტად შევიდა ინდოევროპულ ხალხთან ურთიერთობაში, ვიდრე მეორე კავკასოსის მოდგმა ჩეჩნების სახით ალატის მოდგმასთან, ნოღაელებთან ურთიერთობაში, ენა დაკარგა, მაგრამ არ დაუკარგავს ეპოსი და სხეულის ჰარმონია და დარჩა კავკასოსის მოდგმად. შეიძლება ეს საკამათოა, მაგრამ ამ გაგებით არ იქნება ურიგო წამუშავება, რადგან გამოწვევების გარეშეც ჩვენ არანაკლებ ადამიანურ ურთიერთობაში ვართ მათთან (მე თბილისში ჩამოსვლის მერე შევედი ურთიერთობაში, ხოლო აქაურებს უფრო მეტი მართებს ამაზე ფიქრი, რადგან მათი კავკასიურობის ნიშანის გაგება და კავკასიაში მათი საცხოვრისის გარკვევა და მიჩენა კავკასიური წესით უნდა გადაწყდეს). კავკასიაში კავკასიურში ვეძებოთ გაგება და შეფასება, რადგან ყველა საქართველოს სამეფო,ეგროსის სამეფოს ჩათვლით კავკასიის სამეფოს წარმოადგენდა და ფარნავაზის შემდგომაც ამ სამეფოს ღერძი ქართლოს-ეგროსი-ღალღას ტრიადაშია, ხოლო ღალღაა ალანი და მისი განშტოებაა ოსებიც(ღალღა არ ამბობს, რომ ოვსები მისი განშტოება არ არის, მაგრამ უწესოაო, მარადიული ცხოვრების წესის გაგება დაეკარგაო. აბა ვინაა ჩვენი „სამეფო კობრა“ დღეისათვის და რა ვუყოთ მას. სხვადასხვა კულტურას მივაწეროთ და ამით ვაგრძელოთ ასეთი ყოფნა. ასეთ ყოფნაშია ბიოლოგი, ჟურნალისტი, ).>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>კოვიდმა ბევრი რამ მაჩვენა საქართველოს და ეხლაა ჩემთვის კოვიდი კი არ არის მთავარი, არმედ ეს „სამრფო კობრაა“ შენი ჭირიმეს გარეშე და რატომ ხდება ასე და რა უნდა ვქნათ, რომ ეს ასე არ იყოს. რაც არ უნდა ვისაუბრო ან ვესაუბრო სათქმელზე მას გაგება არ ექნება, რადგან უფრო დიდია სხეულის გაგება და მსოფლხედველობა დეფიციტში, სადაც ვის რა უნდა ან მე რა მინდა გაუგებარია. >>>>>>>სხვა დანარჩენი კოვიდის სტატისტიკაა, რაც ამ გარემოებაში ტყუილში იწერება, რაც ჩემი კომპეტენციააა___ეკონომისტი. დიდება უფალს!

ავტორი:

საქართველოში კორონავირუსის 4 146 ახალი შემთხვევა გამოვლინდა - როგორია გასული 24 საათის ეპიდემიოლოგიური ვითარება ქვეყანაში

საქართველოში კორონავირუსის 4 146 ახალი შემთხვევა გამოვლინდა - როგორია გასული 24 საათის ეპიდემიოლოგიური ვითარება ქვეყანაში

ბოლო 24 საათში გამოვლინდა ვირუსით ინფიცირების 4 146 ახალი დადასტურებული შემთხვევა,-ამის შესახებ უწყებათაშორის საკოორდინაციო საბჭოსთან არსებული ოპერაციული შტაბის უფროსის მოადგილემ, ბერდია სიჭინავამ, მთავრობის ადმინისტრაციაში გამართულ ბრიფინგზე განაცხადა.

მან კორონავირუსთან დაკავშირებით, 11 დეკემბრის მდგომარეობით არსებულ უახლეს სტატისტიკურ მონაცემებსა და მთავრობის მიერ გატარებული ღონისძიებების თაობაზე ისაუბრა.

"ინტენსიური ტესტირების ფარგლებში, ბოლო 24 საათში ქვეყნის მასშტაბით ჩატარდა 18 894 კვლევა ტესტით, მათ შორის 11 089 კვლევა ანტიგენის სწრაფი ტესტით და 7 805 PCR ტესტით.

ჩატარებული ტესტირების შედეგად, ბოლო 24 საათში გამოვლინდა ვირუსით ინფიცირების 4 146 ახალი დადასტურებული შემთხვევა, ხოლო ქვეყანაში კოვიდ-19-ის პანდემიის გავრცელებიდან დღემდე გამოვლენილი დადასტურებული შემთხვევების საერთო რაოდენობა შეადგენს 183 099-ს.

ბოლო 24 საათში ვირუსისგან გამოჯანმრთელდა 2 129 პირი, ხოლო ჯამში გამოჯანმრთელებულთა რაოდენობა გაიზარდა-150 461-მდე.

სამწუხაროდ, ბოლო 24 საათში გვაქვს კორონავირუსით გარდაცვალების 37 ახალი შემთხვევა. პანდემიის გავრცელებიდან დღემდე ვირუსს ჯამში 1 694 პირი ემსხვერპლა.

დღეს ქვეყანაში გამოვლენილი ინფიცირების 4 146 ახალი შემთხვევიდან, თბილისში გამოვლენილია 1 708 შემთხვევა, აჭარა-313, იმერეთი-636, ქვემო ქართლი-281, შიდა ქართლი-268, გურია-82, სამეგრელო-ზემო სვანეთი-397, კახეთი-252, მცხეთა-მთიანეთი-116, სამცხე-ჯავახეთი-69, რაჭა-ლეჩხუმი და ქვემო სვანეთი-24.

ამ ეტაპზე ინფიცირების მიმდინარე აქტიური შემთხვევა არის 30 918, საიდანაც, 6 881 ადამიანი მკურნალობს საავადმყოფოში, მათ შორის, თბილისის საავადმყოფოებში-2 966, აჭარაში-962, იმერეთში-1 358. ამ ეტაპზე მძიმე პაციენტია 1 138 პირი, მათ შორის, თბილისში-533, აჭარაში-154, იმერეთში-241. მძიმე პაციენტებიდან ხელოვნური სუნთქვის აპარატზე იმყოფება 436 პირი, მათგან თბილისში-212, აჭარაში-53, იმერეთში -62. 3 400 ადამიანი მოთავსებულია კლინიკურ-სასტუმროებში, მათ შორის 1 155-თბილისში, 1 571-აჭარაში, 360-იმერეთში. 20 637 პირი ვირუსის მკურნალობს კურსს გადის საცხოვრებელ ბინაზე.

საკარანტინე სივრცეებში მოთავსებულია 1 017 ადამიანი, მათ შორის, თბილისში-276, აჭარაში-151, ხოლო იმერეთში-28.

სულ 6 ოქტომბრიდან - 10 დეკემბრის პერიოდში, სახელმწიფო საზღვრიდან საკარანტინე სივრცეებში გადაყვანილია-20 182 პირი.

ამ ეტაპისთვის თვითიზოლაციაში იმყოფება 51 664 ადამიანი, მათ შორის თბილისში-20 134 პირი, აჭარაში-10 723, იმერეთში-5 678”, - განაცხადა ბერდია სიჭინავამ.

"ტელეფონზე არ მპასუხობს, ალბათ, ლაპარაკი არ შეუძლია. ხომ უნდა შეიგინოს და ეტყობა, ამის თავი არ აქვს" - რას ამბობს ბერტა ხაფავა კახი კავსაძეზე

პენსიონერმა ჯულიეტა ილურიძემ მომენტალურ ლატარია ,,7-11-21’’-ში 50 000 ლარი მოიგო

„საპარტნიორო ფონდმა“, COVID 19-თან ბრძოლის ფარგლებში, ბათუმის რესპუბლიკურ საავადმყოფოს ჟანგბადის ავზი გადასცა