Faceამბები
მსოფლიო

22

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

სამშაბათი, მთვარის ოცდამეოთხე დღე დაიწყება 04:49-ზე, მთვარე მერწყულშია დღეს კარგია ახალი, მნიშვნელოვანი საქმეების დაწყება. ფინანსური საკითხების მოგვარება, ვაჭრობა. მოერიდეთ კამათს, საქმეების გარჩევას. არ გირჩევთ მგზავრობას, საცხოვრებელი მისამართის შეცვლას. სარგებელს მოგიტანთ კოლექტიური სამუშაო, მაგრამ კოლეგების მიმართ ირონიის, ცინიზმის გამოვლენას არ გირჩევთ. მოერიდეთ ალკოჰოლსა და სიგარეტს. გადადეთ ოპერაციები სახსრებზე, ბრმა ნაწლავზე, პროცედურები ფეხებზე, ნერვულ სისტემაზე. კარგი დღეა დასვენებისთვის, შიმშილისთვის. მოერიდეთ ალკოჰოლურ სასმელს.
სამხედრო
სამართალი
საზოგადოება
მეცნიერება
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
თვის კითხვადი სტატიები
„კარფური“ უკვე „ვოლტზეა!“
„კარფური“ უკვე „ვოლტზეა!“

კომ­პა­ნია „კარ­ფუ­რი“ თბი­ლის­სა და რე­გი­ო­ნებ­ში ახა­ლი ფი­ლი­ა­ლე­ბის გახ­სნის შემ­დეგ, გა­ფარ­თო­ე­ბას ციფ­რუ­ლი მი­მარ­თუ­ლე­ბით აგ­რძე­ლებს და ონ­ლა­ინ გა­ყიდ­ვე­ბის კი­დევ ერთი მსხვი­ლი ქსე­ლის წევ­რი ხდე­ბა.

ამ სი­ახ­ლეს კომ­პა­ნია რო­გორც დე­და­ქა­ლა­ქის, ასე­ვე ბა­თუ­მის მო­სახ­ლე­ო­ბას სთა­ვა­ზობს, რომ­ლებ­საც უკვე საყ­ვა­რე­ლი ბრენ­დის სა­სურ­ვე­ლი პრო­დუქ­ცი­ის მი­ღე­ბა სახ­ლი­დან გა­უს­ვლე­ლად შე­ეძ­ლე­ბათ.

„ვოლ­ტის“ სა­შუ­ა­ლე­ბით, კარ­ფუ­რის მომ­ხმა­რე­ბელს შე­უძ­ლია მი­ი­ღოს1000-ზე მეტი და­სა­ხე­ლე­ბის პრო­დუქ­ტი, სურ­სა­თი, ხილ-ბოსტნე­უ­ლი და ჰი­გი­ე­ნუ­რი სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბი.

აღ­ნიშ­ნუ­ლი პრო­დუქ­ტე­ბი ერთ სივ­რცე­შია თავ­მოყ­რი­ლი და მომ­ხმა­რე­ბელს სახ­ლი­დან გა­უს­ვლე­ლად, მარ­ტი­ვად, სწრა­ფად და კომ­ფორ­ტუ­ლად შე­უძ­ლია შე­არ­ჩი­ოს და შე­ი­ძი­ნოს სა­სურ­ვე­ლი ნივ­თე­ბი 24 სა­ა­თის გან­მავ­ლო­ბა­ში.

Mastercard-ით გა­დახ­დის შემ­თხვე­ვა­ში კი, ერთი თვის გან­მავ­ლო­ბა­ში, მომ­ხმა­რე­ბე­ლი უფა­სო მი­ტა­ნის სერ­ვი­სით ისარ­გებ­ლებს. აქ­ცია 6 ნო­ემ­ბერს იწყე­ბა და მთე­ლი თვის მან­ძილ­ზე გაგ­რძელ­დე­ბა.

„კარ­ფურ­მა“ გა­და­წყვი­ტა, შო­პინ­გის ეს უნი­კა­ლუ­რი და უსაფრ­თხო გა­მოც­დი­ლე­ბა, რო­მელ­მაც გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი სა­ჭი­რო­ე­ბა პან­დე­მი­ის პე­რი­ოდ­ში შე­ი­ძი­ნა, კი­დევ უფრო მეტ მომ­ხმა­რე­ბელს შეს­თა­ვა­ზოს, რაც იმას ნიშ­ნავს, რომ უამ­რა­ვი ადა­მი­ა­ნი და­ზო­გავს თა­ვის დრო­სა და ენერ­გი­ას.

შე­საკ­ვე­თად და­ა­ჭი­რეთ აქ

Wolt ფი­ნე­თის დე­და­ქა­ლაქ ჰელ­სინ­კი­ში, 2014 წელს და­ფუძ­ნე­ბუ­ლი ტექ­ნო­ლო­გი­უ­რი კომ­პა­ნი­აა, რო­მე­ლიც საკ­ვე­ბის აღ­მო­ჩე­ნი­სა და მი­ტა­ნის სერ­ვისს ამარ­ტი­ვებს. დღეს, Wolt მსოფ­ლი­ოს 23 ქვე­ყა­ნა­ში, 100-ზე მეტ ქა­ლაქ­ში ხუთ მი­ლი­ონ­ზე მეტ მომ­ხმა­რე­ბელს ემ­სა­ხუ­რე­ბა. Wolt 20 000-ზე მეტ რეს­ტო­რან­სა და 45 000-ზე მეტ პარტნი­ორ კუ­რი­ერ­თან თამ­შრომ­ლობს.

Wolt სა­ქარ­თვე­ლო­ში 2018 წლის მა­ი­სი­დან ოპე­რი­რებს. დღეს, Wolt-ის აპ­ლი­კა­ცი­ით კერ­ძე­ბის და სხვა­დას­ხვა პრო­დუქ­ტის შეკ­ვე­თა თბი­ლი­სის, ბა­თუ­მის და ქუ­თა­ი­სის 650- ზე მეტი ობი­ექ­ტი­და­ნაა შე­საძ­ლე­ბე­ლი და მისი სერ­ვი­სით, ყო­ველ­დღი­უ­რად ათა­სო­ბით მომ­ხმა­რე­ბე­ლი სარ­გებ­ლობს.

Mastercard ((NYSE: MA), www.mastercard.com, გა­დახ­დე­ბის გლო­ბა­ლუ­რი ინ­დუსტრი­ის ტექ­ნო­ლო­გი­უ­რი კომ­პა­ნი­აა, რო­მე­ლიც ერ­თმა­ნეთ­თან აკავ­ში­რებს მომ­ხმა­რებ­ლებს, ფი­ნან­სურ ინ­სტი­ტუ­ტებს, სა­ვაჭ­რო ქსე­ლებს, მთავ­რო­ბა­სა და ბიზ­ნესს 210 -ზე მეტ ქვე­ყა­ნა­ში. მას­ტერ­ქარ­დის პრო­დუქ­ტე­ბი და სის­ტე­მე­ბი აად­ვი­ლებს, უსაფრ­თხო­სა და ეფექ­ტურს ხდის ყო­ველ­დღი­ურ სა­ვაჭ­რო საქ­მი­ა­ნო­ბას, რო­გო­რი­ცაა შო­პინ­გი, მოგ­ზა­უ­რო­ბა, ბიზ­ნე­სი­სა და ფი­ნან­სე­ბის მარ­თვა. შე­მოგ­ვი­ერ­თდით Twitter@MasterCardNews-ზე, ჩა­ერ­თეთ სა­კი­თხე­ბის გან­ხილ­ვა­ში ბლოგ­ზე „ტრან­ზაქ­ცი­ის მიღ­მა“ (Beyond the Transaction Blog) და გა­მო­ი­წე­რეთ უახ­ლე­სი ამ­ბე­ბი „Engagement Bureau“-დან

რაც შე­ე­ხე­ბა „კარ­ფურს“, მსოფ­ლი­ო­ში ერთ-ერთ უმ­სხვი­ლეს ჰი­პერ­მარ­კე­ტე­ბი­სა და სუ­პერ­მარ­კე­ტე­ბის ქსელს სა­ქარ­თვე­ლო­ში Majid Al Futtaim-ი წარ­მო­ად­გენს. Majid Al Futtaim-ი ფრან­გუ­ლი ბრენ­დის რე­გი­ო­ნა­ლუ­რი ფრან­ში­ზის ექ­სკლუ­ზი­უ­რი მფლო­ბე­ლია, რო­მე­ლიც ახლო აღ­მო­სავ­ლე­თის, აფ­რი­კი­სა და აზი­ის 37 ქვე­ყა­ნა­ში კარ­ფურს წარ­მო­ად­გენს. Majid Al Futtaim-ი კარ­ფუ­რის 270-ზე მეტ მა­ღა­ზი­ას ფლობს, დღე­ში 750,000-ზე მეტ მომ­ხმა­რე­ბელს ემ­სა­ხუ­რე­ბა და 37,000-ზე მეტი ადა­მი­ა­ნი ჰყავს და­საქ­მე­ბუ­ლი.

ბრენ­დის მი­ზა­ნია მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის პრო­დუქ­ცი­ის ფარ­თო არ­ჩე­ვა­ნი მომ­ხმა­რე­ბელს ყვე­ლა­ზე ხელ­მი­საწ­ვდომ ფა­სად მი­ა­წო­დოს და შექ­მნას და­უ­ვი­წყა­რი მო­მენ­ტე­ბი, ყვე­ლა­სათ­ვის ყო­ველ­დღე.

2012 წელს ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე შე­მოს­ვლა კარ­ფუ­რის­თვის სტრა­ტე­გი­უ­ლი ნა­ბი­ჯი იყო. კომ­პა­ნი­ამ სა­ქარ­თვე­ლო­ში გან­ვი­თა­რე­ბის პერ­სპექ­ტი­ვა და­ი­ნა­ხა და დღე­ი­სათ­ვის 31 მა­ღა­ზი­ი­თა და 2000-ზე მეტი თა­ნამ­შრომ­ლით არის წარ­მოდ­გე­ნი­ლი.

R

სიმართლე.
0

კარფური, რომ იქნება "ამპერზე", მერე ნახეთ კარფურის "ბოსების" გრიალი.

ავტორი:

„კარფური“ უკვე „ვოლტზეა!“

„კარფური“ უკვე „ვოლტზეა!“

კომპანია „კარფური“ თბილისსა და რეგიონებში ახალი ფილიალების გახსნის შემდეგ, გაფართოებას ციფრული მიმართულებით აგრძელებს და ონლაინ გაყიდვების კიდევ ერთი მსხვილი ქსელის წევრი ხდება.

ამ სიახლეს კომპანია როგორც დედაქალაქის, ასევე ბათუმის მოსახლეობას სთავაზობს, რომლებსაც უკვე საყვარელი ბრენდის სასურველი პროდუქციის მიღება სახლიდან გაუსვლელად შეეძლებათ.

„ვოლტის“ საშუალებით, კარფურის მომხმარებელს შეუძლია მიიღოს1000-ზე მეტი დასახელების პროდუქტი, სურსათი, ხილ-ბოსტნეული და ჰიგიენური საშუალებები.

აღნიშნული პროდუქტები ერთ სივრცეშია თავმოყრილი და მომხმარებელს სახლიდან გაუსვლელად, მარტივად, სწრაფად და კომფორტულად შეუძლია შეარჩიოს და შეიძინოს სასურველი ნივთები 24 საათის განმავლობაში.

Mastercard-ით გადახდის შემთხვევაში კი, ერთი თვის განმავლობაში, მომხმარებელი უფასო მიტანის სერვისით ისარგებლებს. აქცია 6 ნოემბერს იწყება და მთელი თვის მანძილზე გაგრძელდება.

„კარფურმა“ გადაწყვიტა, შოპინგის ეს უნიკალური და უსაფრთხო გამოცდილება, რომელმაც განსაკუთრებული საჭიროება პანდემიის პერიოდში შეიძინა, კიდევ უფრო მეტ მომხმარებელს შესთავაზოს, რაც იმას ნიშნავს, რომ უამრავი ადამიანი დაზოგავს თავის დროსა და ენერგიას.

შესაკვეთად დააჭირეთ აქ

Wolt ფინეთის დედაქალაქ ჰელსინკიში, 2014 წელს დაფუძნებული ტექნოლოგიური კომპანიაა, რომელიც საკვების აღმოჩენისა და მიტანის სერვისს ამარტივებს. დღეს, Wolt მსოფლიოს 23 ქვეყანაში, 100-ზე მეტ ქალაქში ხუთ მილიონზე მეტ მომხმარებელს ემსახურება. Wolt 20 000-ზე მეტ რესტორანსა და 45 000-ზე მეტ პარტნიორ კურიერთან თამშრომლობს.

Wolt საქართველოში 2018 წლის მაისიდან ოპერირებს. დღეს, Wolt-ის აპლიკაციით კერძების და სხვადასხვა პროდუქტის შეკვეთა თბილისის, ბათუმის და ქუთაისის 650- ზე მეტი ობიექტიდანაა შესაძლებელი და მისი სერვისით, ყოველდღიურად ათასობით მომხმარებელი სარგებლობს.

Mastercard ((NYSE: MA), www.mastercard.com, გადახდების გლობალური ინდუსტრიის ტექნოლოგიური კომპანიაა, რომელიც ერთმანეთთან აკავშირებს მომხმარებლებს, ფინანსურ ინსტიტუტებს, სავაჭრო ქსელებს, მთავრობასა და ბიზნესს 210 -ზე მეტ ქვეყანაში. მასტერქარდის პროდუქტები და სისტემები აადვილებს, უსაფრთხოსა და ეფექტურს ხდის ყოველდღიურ სავაჭრო საქმიანობას, როგორიცაა შოპინგი, მოგზაურობა, ბიზნესისა და ფინანსების მართვა. შემოგვიერთდით Twitter@MasterCardNews-ზე, ჩაერთეთ საკითხების განხილვაში ბლოგზე „ტრანზაქციის მიღმა“ (Beyond the Transaction Blog) და გამოიწერეთ უახლესი ამბები „Engagement Bureau“-დან

რაც შეეხება „კარფურს“, მსოფლიოში ერთ-ერთ უმსხვილეს ჰიპერმარკეტებისა და სუპერმარკეტების ქსელს საქართველოში Majid Al Futtaim-ი წარმოადგენს. Majid Al Futtaim-ი ფრანგული ბრენდის რეგიონალური ფრანშიზის ექსკლუზიური მფლობელია, რომელიც ახლო აღმოსავლეთის, აფრიკისა და აზიის 37 ქვეყანაში კარფურს წარმოადგენს. Majid Al Futtaim-ი კარფურის 270-ზე მეტ მაღაზიას ფლობს, დღეში 750,000-ზე მეტ მომხმარებელს ემსახურება და 37,000-ზე მეტი ადამიანი ჰყავს დასაქმებული.

ბრენდის მიზანია მაღალი ხარისხის პროდუქციის ფართო არჩევანი მომხმარებელს ყველაზე ხელმისაწვდომ ფასად მიაწოდოს და შექმნას დაუვიწყარი მომენტები, ყველასათვის ყოველდღე.

2012 წელს ქართულ ბაზარზე შემოსვლა კარფურისთვის სტრატეგიული ნაბიჯი იყო. კომპანიამ საქართველოში განვითარების პერსპექტივა დაინახა და დღეისათვის 31 მაღაზიითა და 2000-ზე მეტი თანამშრომლით არის წარმოდგენილი.

R

REDMED-ი COVID19-ის მართვის ონლაინ პროგრამას იწყებს

"რუსეთის ფედერაცია იქცეოდა ისე, როგორც ვირთხა, რომელიც საკანალიზაციო მილში იმალება“- მალაიზიური ბოინგის ჩამოგდების ახალი დეტალები

სააფთიაქო ქსელებში „მილდრონატის“ შეძენა 40%-იანი ფასდაკლებით არის შესაძლებელი