ღვინის კომპანია "შუმი" ქართულ საზოგადოებას, Covid-19-ის წინააღმდეგ მსოფლიო სოციალური კამპანიის #დარჩისახლში ფარგლებში, ფლეშმობს #მემიყვარსღვინო სთავაზობს.
ფლეშმობის მიზანი ერთმანეთზე ზრუნვა, ღვინის პოპულარიზაცია, ამ მიმართულებით ცნობიერების ამაღლება და ღვინოზე საკუთარი ემოციების გაზიარებაა.
ფლეშმობმა, დღეის მონაცემებით, ქვეყნის მასშტაბით ასიათასობით ღვინის მოყვარული გააერთიანა და შუმის ოფიციალურ გვერდზე 148 გამარჯვებული გამოავლინა. გამარჯვებულები „შუმმა“ საკუთარი პროდუქციით დააჯილდოვა და საჩუქრების გადაცემა, თავად კომპანიამ, უფასო მიტანის სერვისით უზრუნველყო.
საგანგებო მდგომარეობის მოქმედების მთელი პერიოდის განმავლობაში ღვინის კომპანია “შუმი” მუდმივად შესთავაზებს მომხმარებელს სხვადასხვა სახის აქტობობებსა და ღონისძიებებს, კონკურსში გამარჯვებულებს კი მრავალი სურპრიზით დააჯილდოვებს.
ვაზსა და ღვინოს საქართველოში განსაკუთრებული ადგილი უკავია, „შუმი“ ამ ტრადიციების გამგრძელებელია, მისი ღვინო კი დადებითი ემოციების გამოხატვის, ერთმანეთზე ზრუნვისა და გაერთიანების საუკეთესო საშუალებაა.
#დარჩითსახლში
#მემიყვარსღვინო
#დარჩითშუმთან