ავტორი:

რატომ გაეთიშათ ინტერნეტი "მაგთის" აბონენტებს - კომპანიის განმარტება

რატომ გაეთიშათ ინტერნეტი "მაგთის" აბონენტებს  - კომპანიის განმარტება

"მაგთიკომის" აბონენტებს მთელი დღის განმავლობაში ინტერნეტი შეფერხებით მიეწოდებათ. აღნიშნული ეხება მობილურ ინტერნეტსაც. დაახლოებით ორი საათის წინ კი ინტერნეტი სრულიად გაითიშა, რამაც ინტერნეტმომხმარებლების აღშფოთება გამოიწვია, განსაკუთრებით იმის გათვალისწინებით, რომ მოსახლეობის ნაწილი იზოლაციაშია და გარეთ გასვლას ერიდება.

"მაგთის" ფეისბუქის გვერდზე უამრავი აბონენტი ითხოვს პასუხს, რატომ არ მიეწოდებათ ინტერნეტი და როდის აღდგება მომსახურება. მომხმარებლები წერენ, რომ კომპანიის ცხელ ხაზზე არავინ პასუხობთ და შესაბამისად, არ იციან როდის ექნებათ ინტერნეტი:

"ინტერნეტია თუ მტრედის ფოსტა... ბოდიში მაინც მოიხადეთ";

"ინტერნეტი გვაღირსეთ, სახლში ჯდომაც გვეყოფა";

"მობილური ინტერნეტი არ მუშაობს, სახლის ინტერნეტი არ მუშაობს, ცხელი ხაზის ნომერი გათიშული გაქვთ, ზედმეტად რომ არ შეწუხდეთ. მეხი დაგეცათ?";

"ხალხი სახლიდან ვმუშაობთ და პასუხისმგებლობა გვაკისრია სამუშაოზე... ასეთი რამ ორშაბათს დილას რომ დაემართოს ინტერნეტს, უდიდესი პრობლემები იქნება ჩემს სამსახურში, რომელზეც ბევრი ადამიანის ბედია დამოკიდებული..." - წერენ კომენტარებში ინტერნეტმომხმარებლები.

AMBEBI.GE კომპანიის წარმომადგენელს დაუკავშირდა იმის გასარკვევად, რა გახდა შეფერხების მიზეზი და როდის აღუდგებათ აბონენტებს ინტერნეტმომსახურება. "მაგთიკომის" საზოგადოებასთან ურთიერთობის განყოფილების ხემძღვანელის განცხადებით, ინტერნეტის მიწიდებასთან დაკავშირებული პრობლემა სრულად აღმოფხვრილია და ამ დროისთვის ყველა აბონენტს შეუფერხებლად მიეწოდება ინტერნეტი.

როგორც ქეთი ნაცვლიშვილმა AMBEBI.GE-ს განუცხადა, პრობლემა მომწოდებლის "კავკასუს ონლაინის" მუშაობის შეფერხებამ გამოიწვია:

"პრობლემა მთელი ქვეყნის მასშაბით არ იყო და მხოლოდ სახლის ინტერნეტს შეეხო. გამართულად მუშაობდა მობილური ინტერნეტი. შეფერხება გამოიწვია იმან, რომ თავის მხრივ ჩვენს, მაგთიკომის ინტერნეტ მიმწოდებელს, კავკასუს ონლაინს (22 მარტს 17:10 საათზე) შეექმა პრობლემა, რის შედეგადაც "მაგთიკომის" აბონენტებს გლობალურ რესურსებთან წვდომა შეეზღუდა. ამ ეტაპზე პრობლემა აღმოფხვრილია " - განაცხადა "მაგთიკომის" წარმომადგენლმა.

მისივე თქმით, ამ შეფერხების გამომწვევი მიზეზის შესახებ მათ მომწოდებლისგან ინფორმაცია ამ დრომდე არ მიუღიათ. უნდა ელოდონ თუ არა "მაგთიკომის" ინტერნეტის მომხმარებლები შეფერხებას ისევ, ამასთან დაკავშირებით კომპანიაში გადაჭრით ვერაფერს ამბობენ.

"მაგას ჩვენ ვერ განვსაზღვრავთ, სამწუხაროდ. ჩვენი მხარე ინტენსიურად მუშაობს, რათა შეფერხება არ გვქონდეს. თუ დამატებით გვექნება რაიმე ინფორმაცია, გამოვაქვეყნებთ ჩვენს ოფიციალურ ვებ-გვერდზე" - განუცხადა AMBEBI.GE-ს " მაგთიკომის" საზოგადოებასთან ურთიერთობის განყოფილების ხელმძღვანელმა ქეთი ნაცვლიშვილმა.

"შემოყვანისას უკიდურესად მძიმე იყო" - კორონავირუსით ინფიცირებულ მარნეულელ ქალს, შაქრიანი დიაბეტი და ფილტვის ქრონიკული დაავადება აქვს

LIVE "ნიუსრუმიდან" - კორონავირუსი და მასთან დაკავშირებული სიახლეები

კორონავირუსის ახალი შემთხვევა არ დაფიქსირებულა, გამოჯანმრთელებული 5 პაციენტი კი, ინფექციურიდან უკვე გაწერეს