მეცნიერება
საზოგადოება
მსოფლიო

7

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ორშაბათი, მთვარის მეათე დღე დაიწყება 13:37-ზე, მთვარე ლომშია თამამად წამოიწყეთ ახალი საქმეები. კარგი დღეა უძრავი ქონების შესაძენად, ფინანსური საკითხების მოსაგვარებლად, ვაჭრობისთვის. ცუდი დღეა კამათისა და სასამართლო საქმეებისთვის. სწავლა და გამოცდების ჩაბარება გაგიადვილდებათ. მოაგვარეთ საოჯახო კონფლიქტები. კარგია ნათესავებთან შეხვედრა და საუბარი. კარგი დღეა უფროსთან შესახვედრად და ახალი პროექტების განსახილველად; საქმიანობის, სამსახურის შესაცვლელად. მოერიდეთ ფიზიკურ დატვირთვას; გულის გადაღლას, ოპერაციებსა გულსა და ზურგზე; შესაძლოა შეგაწუხოთ რადიკულიტმა. უმჯობესდება ფსიქოემოციური ფონი. ადამიანი უფრო ხალისიანი ხდება. კარგი დღეა ქორწინებისა და ნიშნობისათვის.
პოლიტიკა
კონფლიქტები
Faceამბები
სამართალი
მოზაიკა
სამხედრო
სპორტი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
თბილისში KFC-ის ორი ახალი, განსხვავებული კონცეფციის რესტორანი გაიხსნა
თბილისში KFC-ის ორი ახალი, განსხვავებული კონცეფციის რესტორანი გაიხსნა

KFC (Kentucky fried chicken), თით­ქმის სა­უ­კუ­ნეა, მსოფ­ლი­ოს 120 ქვე­ყა­ნა­ში მი­ლი­ო­ნო­ბით ადა­მი­ა­ნის საყ­ვა­რე­ლი რეს­ტო­რა­ნია.

KFC - ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე 2014 წელს შე­მო­ვი­და. ამ პე­რი­ოდ­ში, სა­ქარ­თვე­ლო­ში ბრენ­დის ცნო­ბა­დო­ბა ძა­ლი­ან და­ბა­ლი იყო. რო­გორც, KFC-ის სა­ქარ­თვე­ლოს წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი გან­მარ­ტა­ვენ, კომ­პა­ნი­ამ საკ­მა­ოდ დიდი პრო­ცე­სი გა­ი­ა­რა, სა­ნამ ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე თავს და­იმ­კვიდ­რებ­და, ცნო­ბა­დო­ბას გაზ­რდი­და და უამ­რავ ლო­ი­ა­ლურ მომ­ხმა­რე­ბელს შე­ი­ძენ­და.

დღეს­დღე­ო­ბით, თბი­ლის­ში KFC ექ­ვსი რეს­ტორ­ნით არის წა­მოდ­გე­ნი­ლი.

2020 წლის და­სა­წყის­ში, თბი­ლის­ში, KFC- ის ორი ახა­ლი რეს­ტო­რა­ნი გა­იხ­სნა: გამ­რე­კე­ლის #2-სა და "სითი მოლი სა­ბურ­თა­ლოს" მე-2 სარ­თულ­ზე.

გლო­ბა­ლუ­რად KFC-ის რებ­რენ­დინ­გი 2019 წლი­დან და­ი­წყო, გა­ნახ­ლე­ბა პა­რა­ლე­ლუ­რად მიმ­დი­ნა­რე­ობ­და სა­ქარ­თვე­ლო­შიც. 2020 წლი­დან გახ­სნი­ლი ყვე­ლა რეს­ტო­რა­ნი მომ­ხმა­რე­ბელს სთა­ვა­ზობს ახალ, კომ­ფორ­ტულ, მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე მე­ტად ორი­ენ­ტი­რე­ბულ მომ­სა­ხუ­რე­ბას - ინო­ვა­ცი­უ­რი ტექ­ნო­ლო­გი­ე­ბი­სა და სის­ტე­მე­ბის დახ­მა­რე­ბით.

ერთ-ერთი სის­ტე­მა, რო­მე­ლიც KFC-ის რეს­ტორ­ნებ­ში 2018 წლი­დან და­ი­ნერ­გა არის "ფი­უ­ჟენ კონ­ცეფ­ცია" - ის ამარ­ტი­ვებს პრო­დუქ­ტის შეკ­ვე­თი­სა და გა­ცე­მის პრო­ცესს, ამ­ცი­რებს რი­გებს და ლო­დი­ნის დროს.

"KFC ყო­ველ­დღი­უ­რად ცდი­ლობს გან­ვი­თარ­დეს, გახ­სნას ახა­ლი ფი­ლი­ა­ლე­ბი, დახ­ვე­წოს და გა­ნა­ვი­თა­როს მომ­სა­ხუ­რე­ბა, შე­უქ­მნას მომ­ხმა­რე­ბელს კომ­ფორ­ტუ­ლი გა­რე­მო და მუდ­მი­ვად შეს­თა­ვა­ზოს სი­ახ­ლე­ე­ბი.

ჩვენ­თან და­ნერ­გი­ლი ინო­ვა­ცი­უ­რი სის­ტე­მის დახ­მა­რე­ბით, მომ­სა­ხუ­რე­ბა უფრო მარ­ტი­ვი, კომ­ფორ­ტუ­ლი და სწრა­ფი გახ­და. სერ­ვი­სის მი­სა­ღე­ბად ფი­ლი­ა­ლებ­ში და­მონ­ტაჟ­და კი­ოს­კე­ბი, რაც თა­ვის მხრივ, მომ­ხმა­რე­ბელს უმარ­ტი­ვებს არ­ჩე­ვა­ნის გა­კე­თე­ბას და ზო­გავს მათ­თვის მნიშ­ვნე­ლო­ვან დროს. ბრენ­დის მი­ზა­ნია, გახ­დეს მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის Safe Choice, გა­აც­ნოს მათ პრო­დუქ­ტე­ბი, შე­აყ­ვა­როს ბრენ­დი და და­უ­მე­გობ­რდეს მათ" - აცხა­დებს KFC სა­ქარ­თვე­ლოს მარ­კე­ტინ­გის მე­ნე­ჯე­რი ნინო მი­შე­ლა­ძე.

თით­ქმის 100-წლი­ა­ნი ის­ტო­რი­ის მქო­ნე ლე­გენ­და­რუ­ლი ქსე­ლი უგემ­რი­ე­ლე­სი მე­ნი­უ­თი 20 000-ზე მეტ რეს­ტო­რანს მო­ი­ცავს მსოფ­ლი­ო­ში. KFC-ის მე­ნი­უს მხო­ლოდ ამე­რი­კა­ში 8 მი­ლი­ონ­ზე მეტი ადა­მი­ა­ნი აგე­მოვ­ნებს ყო­ველ­დღი­უ­რად.

"კომ­პა­ნი­ას ძა­ლი­ან დიდი სა­მო­მავ­ლო გეგ­მე­ბი აქვს. ბა­ზარ­ზე მო­თხოვ­ნა იზ­რდე­ბა, შე­სა­ბა­მი­სად მუდ­მი­ვად მიმ­დი­ნა­რე­ობს ბრენ­დის გან­ვი­თა­რე­ბა­ზე ზრუნ­ვა და მო­თხოვ­ნის მი­ხედ­ვით ახა­ლი ფი­ლი­ა­ლე­ბის და­მა­ტე­ბა. ჯერ-ჯე­რო­ბით იგეგ­მე­ბა თბი­ლი­სის უბ­ნე­ბის ათ­ვი­სე­ბა, შემ­დეგ კი KFC-ს რეს­ტორ­ნებს მომ­ხმა­რე­ბე­ლი აუ­ცი­ლებ­ლად იხი­ლავს რე­გი­ო­ნებ­შიც. პე­რი­ო­დუ­ლად მე­ნი­უს და­ე­მა­ტე­ბა ახა­ლი პრი­დუქ­ტე­ბი და მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის გა­კეთ­დე­ბა სა­ინ­ტე­რე­სო შე­თა­ვა­ზე­ბე­ბი.“ - გან­მარ­ტავს ნინო მი­შე­ლა­ძე.

KFC თა­ვი­სი ლე­გენ­და­რუ­ლი ქათ­მის მომ­ზა­დე­ბის სა­ი­დუმ­ლო რე­ცეპ­ტით გახ­და სა­ხელ­გან­თქმუ­ლი. რე­ცეპ­ტი დღემ­დე სა­ი­დუმ­ლოდ ინა­ხე­ბა. მისი სა­ი­დუმ­ლო­ე­ბა 11 სუ­ნელ­შია, რო­მელ­თა ზუს­ტი და­სა­ხე­ლე­ბაც არა­ვინ იცის.

KFC, სტან­დარ­ტუ­ლი სწრა­ფი კვე­ბის ობი­ექ­ტე­ბის ქსე­ლე­ბის­გან გან­სხვა­ვე­ბით, უნი­კა­ლუ­რი მიდ­გო­მით გა­მო­ირ­ჩე­ვა, მისი დე­ვი­ზი ასე­თია: ”ჩვენ არ გემ­სა­ხუ­რე­ბით სწრა­ფი კვე­ბის კერ­ძე­ბით, ჩვენ გემ­სა­ხუ­რე­ბით ჯან­სა­ღი საკ­ვე­ბით, რო­მე­ლიც შეგ­ვიძ­ლია სწრა­ფად მო­ვამ­ზა­დოთ!“

KFC-ის რეს­ტორ­ნებ­ში სამ­ზა­რე­უ­ლოს კარი ყვე­ლას­თვის ღიაა. მომ­ხმა­რე­ბელს შე­საძ­ლებ­ლო­ბა აქვს და­ათ­ვა­ლი­ე­როს, თუ რა ხდე­ბა დახ­ლს მიღ­მა და სამ­ზა­რე­უ­ლო­ში რა პრო­ცესს გა­დის შეკ­ვე­თა, ვიდ­რე ის სტუმ­რე­ბამ­დე მივა.

R

ავ­ტო­რი: თეკ­ლე ჯა­ნე­ლი­ძე

კატო
0

kfc ქსელის მომსახურებით მსოფლიოს რამდენიმე ქვეყანაში ვისარგებლე ძალიან მომეწონა პროდუქტი გემრიელი იყო , მაგრამ საქართველოში ხორცი იყო უმი, გთხოვთ გაითვალისწინოთ.

ავტორი:

თბილისში KFC-ის ორი ახალი, განსხვავებული კონცეფციის რესტორანი გაიხსნა

თბილისში KFC-ის ორი ახალი, განსხვავებული კონცეფციის რესტორანი გაიხსნა

KFC (Kentucky fried chicken), თითქმის საუკუნეა, მსოფლიოს 120 ქვეყანაში მილიონობით ადამიანის საყვარელი რესტორანია.

KFC - ქართულ ბაზარზე 2014 წელს შემოვიდა. ამ პერიოდში, საქართველოში ბრენდის ცნობადობა ძალიან დაბალი იყო. როგორც, KFC-ის საქართველოს წარმომადგენლები განმარტავენ, კომპანიამ საკმაოდ დიდი პროცესი გაიარა, სანამ ქართულ ბაზარზე თავს დაიმკვიდრებდა, ცნობადობას გაზრდიდა და უამრავ ლოიალურ მომხმარებელს შეიძენდა.

დღესდღეობით, თბილისში KFC ექვსი რესტორნით არის წამოდგენილი.

2020 წლის დასაწყისში, თბილისში, KFC- ის ორი ახალი რესტორანი გაიხსნა: გამრეკელის #2-სა და "სითი მოლი საბურთალოს" მე-2 სართულზე.

გლობალურად KFC-ის რებრენდინგი 2019 წლიდან დაიწყო, განახლება პარალელურად მიმდინარეობდა საქართველოშიც. 2020 წლიდან გახსნილი ყველა რესტორანი მომხმარებელს სთავაზობს ახალ, კომფორტულ, მომხმარებელზე მეტად ორიენტირებულ მომსახურებას - ინოვაციური ტექნოლოგიებისა და სისტემების დახმარებით.

ერთ-ერთი სისტემა, რომელიც KFC-ის რესტორნებში 2018 წლიდან დაინერგა არის "ფიუჟენ კონცეფცია" - ის ამარტივებს პროდუქტის შეკვეთისა და გაცემის პროცესს, ამცირებს რიგებს და ლოდინის დროს.

"KFC ყოველდღიურად ცდილობს განვითარდეს, გახსნას ახალი ფილიალები, დახვეწოს და განავითაროს მომსახურება, შეუქმნას მომხმარებელს კომფორტული გარემო და მუდმივად შესთავაზოს სიახლეები.

ჩვენთან დანერგილი ინოვაციური სისტემის დახმარებით, მომსახურება უფრო მარტივი, კომფორტული და სწრაფი გახდა. სერვისის მისაღებად ფილიალებში დამონტაჟდა კიოსკები, რაც თავის მხრივ, მომხმარებელს უმარტივებს არჩევანის გაკეთებას და ზოგავს მათთვის მნიშვნელოვან დროს. ბრენდის მიზანია, გახდეს მომხმარებლისთვის Safe Choice, გააცნოს მათ პროდუქტები, შეაყვაროს ბრენდი და დაუმეგობრდეს მათ" - აცხადებს KFC საქართველოს მარკეტინგის მენეჯერი ნინო მიშელაძე.

თითქმის 100-წლიანი ისტორიის მქონე ლეგენდარული ქსელი უგემრიელესი მენიუთი 20 000-ზე მეტ რესტორანს მოიცავს მსოფლიოში. KFC-ის მენიუს მხოლოდ ამერიკაში 8 მილიონზე მეტი ადამიანი აგემოვნებს ყოველდღიურად.

"კომპანიას ძალიან დიდი სამომავლო გეგმები აქვს. ბაზარზე მოთხოვნა იზრდება, შესაბამისად მუდმივად მიმდინარეობს ბრენდის განვითარებაზე ზრუნვა და მოთხოვნის მიხედვით ახალი ფილიალების დამატება. ჯერ-ჯერობით იგეგმება თბილისის უბნების ათვისება, შემდეგ კი KFC-ს რესტორნებს მომხმარებელი აუცილებლად იხილავს რეგიონებშიც. პერიოდულად მენიუს დაემატება ახალი პრიდუქტები და მომხმარებლისთვის გაკეთდება საინტერესო შეთავაზებები.“ - განმარტავს ნინო მიშელაძე.

KFC თავისი ლეგენდარული ქათმის მომზადების საიდუმლო რეცეპტით გახდა სახელგანთქმული. რეცეპტი დღემდე საიდუმლოდ ინახება. მისი საიდუმლოება 11 სუნელშია, რომელთა ზუსტი დასახელებაც არავინ იცის.

KFC, სტანდარტული სწრაფი კვების ობიექტების ქსელებისგან განსხვავებით, უნიკალური მიდგომით გამოირჩევა, მისი დევიზი ასეთია: ”ჩვენ არ გემსახურებით სწრაფი კვების კერძებით, ჩვენ გემსახურებით ჯანსაღი საკვებით, რომელიც შეგვიძლია სწრაფად მოვამზადოთ!“

KFC-ის რესტორნებში სამზარეულოს კარი ყველასთვის ღიაა. მომხმარებელს შესაძლებლობა აქვს დაათვალიეროს, თუ რა ხდება დახლს მიღმა და სამზარეულოში რა პროცესს გადის შეკვეთა, ვიდრე ის სტუმრებამდე მივა.

R

ავტორი: თეკლე ჯანელიძე

„გრინვოში“ - საქართველოში ავტოსამრეცხაოების ახალი ქსელი გამოჩნდა

ტანსაცმლისა და აქსესუარების ბრიტანული ბრენდი „მატალანი“ საქართველოში პირველ მაღაზიას გახსნის

აქვს თუ არა ექსპლუატაციის ვადა ავეჯს და რამდენ ხანში ერთხელ არის მისი შეცვლა რეკომენდებული?