პოლიტიკა
მსოფლიო
სამართალი

6

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

სამშაბათი, მთვარის მეათე დღე დაიწყება 14:10-ზე, მთვარე ქალწულშია თამამად წამოიწყეთ ახალი საქმეები. კარგი დღეა უძრავი ქონების შესაძენად, ფინანსური საკითხების მოსაგვარებლად, ვაჭრობისთვის. ცუდი დღეა კამათისა და სასამართლო საქმეებისთვის. სწავლა და გამოცდების ჩაბარება გაგიადვილდებათ. მოაგვარეთ საოჯახო კონფლიქტები. კარგია ნათესავებთან შეხვედრა და საუბარი. დღეს მომხდარი უსიამოვნებები მალევე დასრულდება. კარგი დღეა უფროსთან შესახვედრად და ახალი პროექტების განსახილველად. საქმიანობის, სამსახურის შესაცვლელად. მოერიდეთ მგზავრობასა და საცხოვრებელი მისამართის შეცვლას. მოერიდეთ ფიზიკურ დატვირთვას. გაგიადვილდებათ საოჯახო საქმეების, რემონტისა და მშენებლობის შესრულება. კარგი დღეა ქორწინებისა და ნიშნობისათვის, ინტიმური ურთიერთობისთვის. მოერიდეთ ოპერაციების ჩატარებას მუცლის ღრუს ორგანოებზე. მარტივ ოპერაციასაც კი შეიძლება გართულება მოჰყვეს.
სამხედრო
კულტურა/შოუბიზნესი
Faceამბები
მოზაიკა
მეცნიერება
სპორტი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
"ტოიოტა ცენტრი თბილისი" - სერვისის სპეციალურ კამპანიაში ჩართვა VIN-კოდის გადამოწმებითაც არის შესაძლებელი, სერვისი კი მთლიანად უფასოა
"ტოიოტა ცენტრი თბილისი" - სერვისის სპეციალურ კამპანიაში ჩართვა VIN-კოდის გადამოწმებითაც არის შესაძლებელი, სერვისი კი მთლიანად უფასოა

"ტო­ი­ო­ტა მო­ტორ კორ­პო­რა­ცია“, რომ­ლის ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბი მთელ მსოფ­ლი­ო­ში და ჩვენს რე­გი­ონ­შიც დიდი პო­პუ­ლა­რო­ბით სარ­გებ­ლობს, გარ­კვე­უ­ლი პე­რი­ო­დუ­ლო­ბით, სერ­ვი­სის სპე­ცი­ა­ლურ კამ­პა­ნი­ებს (რი­ქოლს) ატა­რებს.

მი­უ­ხე­და­ვად იმი­სა, რომ „ტო­ი­ო­ტას მარ­კის მო­დე­ლე­ბი გამ­ძლე­ო­ბით, სა­ი­მე­დო­ო­ბი­თა და მომ­ხმა­რებ­ლის მხრი­დან მა­ღა­ლი მო­თხოვ­ნით გა­მო­ირ­ჩე­ვა, კომ­პა­ნია თვლის, რომ ეს საკ­მა­რი­სი არ არის და ერ­თგულ მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე ზრუნ­ვას ავ­ტო­მო­ბი­ლის წარ­მო­ე­ბის შემ­დე­გაც აგ­რძე­ლებს.

ავ­ტო­გი­გან­ტის მხრი­დან ეს „კა­ი­ზე­ნია“ - მისი ფი­ლო­სო­ფი­ის ქვა­კუ­თხე­დი, რაც მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე ზრუნ­ვას, მომ­სა­ხუ­რე­ბის გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბას და სრულ­ყო­ფის­კენ მუდ­მივ სწრაფ­ვას გუ­ლის­ხმობს. რი­ქოლ-კამ­პა­ნი­ის გა­მო­ცხა­დე­ბა, უმე­ტეს შემ­თხვე­ვა­ში, არ არის გან­პი­რო­ბე­ბუ­ლი პრობ­ლე­მის არ­სე­ბო­ბით.

ის მიზ­ნად ისა­ხავს ბა­ზარ­ზე არ­სე­ბუ­ლი ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბის პე­რი­ო­დულ მო­ნი­ტო­რინგს, შე­საძ­ლო გა­უ­მარ­თა­ო­ბის თა­ვი­დან აცი­ლე­ბას, ასე­ვე, ზო­გი­ერ­თი ავ­ტო­ნა­წი­ლის გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბუ­ლი ვერ­სი­ით ჩა­ნაც­ვლე­ბას და სხვ. რო­გორც წესი, სერ­ვი­სის სპე­ცი­ა­ლურ კამ­პა­ნი­ებს „ტო­ი­ო­ტა მო­ტორ კორ­პო­რა­ცია“ ყვე­ლა ქვე­ყა­ნა­ში, მათ შო­რის სა­ქარ­თვე­ლო­ში, ოფი­ცი­ა­ლუ­რი დი­ლე­რე­ბის მეშ­ვე­ო­ბით ატა­რებს.

სა­ქარ­თვე­ლო­ში „ტო­ი­ო­ტას“ პირ­ვე­ლი ოფი­ცი­ა­ლუ­რი დი­ლე­რის „ტო­ი­ო­ტა ცენ­ტრ თბი­ლი­სის“ სერ­ვი­სის სამ­სა­ხუ­რის ხელ­მძღვა­ნე­ლი ალე­კო ვარ­დი­აშ­ვი­ლი გან­მარ­ტავს, რომ არ არის გა­მო­რი­ცხუ­ლი, სერ­ვი­სის სპე­ცი­ა­ლურ კამ­პა­ნი­ებ­ში, რო­გორც სა­ქარ­თვე­ლო­ში ოფი­ცი­ა­ლუ­რი დი­ლე­რის­გან შე­ძე­ნი­ლი, ასე­ვე, მე­ო­რად ბა­ზარ­ზე ან უცხო­ეთ­ში ნა­ყი­დი ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბი მოხ­ვდეს. მისი თქმით, რი­ქოლ-კამ­პა­ნი­ებ­ში ჩარ­თვის სურ­ვი­ლით, „ტო­ი­ო­ტა ცენ­ტრ თბი­ლისს“ სულ უფრო მეტი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი მი­მარ­თავს, რაც და­დე­ბი­თი მოვ­ლე­ნაა და მომ­ხმა­რებ­ლის მზარდ და­ინ­ტე­რე­სე­ბა­ზე მი­უ­თი­თებს.

"პირ­ველ რიგ­ში, ტო­ი­ო­ტას ავ­ტო­მო­ბი­ლის მფლო­ბე­ლებ­მა უნდა გა­ით­ვა­ლის­წი­ნონ, რომ რი­ქოლ-კამ­პა­ნი­ის ფარ­გლებ­ში ნე­ბის­მი­ე­რი ტექ­ნი­კუ­რი მომ­სა­ხუ­რე­ბა, მათ შო­რის ავ­ტო­ნა­წი­ლის შეც­ვლა, რამ­დე­ნად ძვი­რა­დღი­რე­ბუ­ლი არ უნდა იყოს ის, აბ­სო­ლუ­ტუ­რად უფა­სოა.

მომ­ხმა­რე­ბე­ლი, რო­მე­ლიც „ტო­ი­ო­ტა ცენ­ტრ თბი­ლისს“ მი­მარ­თავს, მი­ი­ღებს გა­რან­ტი­რე­ბუ­ლად მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის ტექ­ნი­კურ მომ­სა­ხუ­რე­ბას, და­ვახ­ვედ­რებთ ორი­გი­ნალ, ია­პო­ნუ­რი წარ­მო­ე­ბის ავ­ტო­ნა­წი­ლებს, რა­შიც მას არაფ­რის გა­დახ­და არ მო­უ­წევს. ეს არის „ტო­ი­ო­ტა მო­ტორ კორ­პო­რა­ცი­ის“ მიერ დად­გე­ნი­ლი წესი, რო­მელ­საც ოფი­ცი­ა­ლუ­რი დი­ლე­რი ზედ­მი­წევ­ნით იცავს“, - ამ­ბობს ალე­კო ვარ­დი­აშ­ვი­ლი.

"ტო­ი­ო­ტა ცენ­ტრ თბი­ლი­სის“ სერ­ვი­სის სამ­სა­ხუ­რის ხელ­მძღვა­ნე­ლი აღ­ნიშ­ნავს, რომ ტო­ი­ო­ტას მძღო­ლებს მარ­ტი­ვად შე­უძ­ლი­ათ გა­არ­კვი­ონ, სა­ჭი­რო­ებს თუ არა ავ­ტო­მო­ბი­ლი სერ­ვი­სის სპე­ცი­ა­ლურ კამ­პა­ნი­ას.

"ტო­ი­ო­ტა ცენ­ტრი თბი­ლი­სი“ უშუ­ა­ლოდ უკავ­შირ­დე­ბა იმ მომ­ხმა­რე­ბელს, რო­მელ­მაც ავ­ტო­მო­ბი­ლი, ოფი­ცი­ა­ლუ­რად, ჩვენს ცენ­ტრში შე­ი­ძი­ნა და აძ­ლევს მას ინ­ფორ­მა­ცი­ას სერ­ვი­სის სპე­ცი­ა­ლურ კამ­პა­ნი­ა­ში ჩარ­თვის სა­ჭი­რო­ე­ბის შე­სა­ხებ. თუმ­ცა ტო­ი­ო­ტას მფლო­ბე­ლებს, VIN-კო­დის გა­მო­ყე­ნე­ბით, თა­ვა­დაც მარ­ტი­ვად შე­უძ­ლი­ათ მო­ი­პო­ვონ ინ­ფორ­მა­ცია იმის თა­ო­ბა­ზე, ექ­ვემ­დე­ბა­რე­ბა თუ არა ავ­ტო­მო­ბი­ლი რი­ქოლ-კამ­პა­ნი­ას. ამ მიზ­ნით მომ­ხმა­რე­ბე­ლი უნდა გა­და­ვი­დეს ბმულ­ზე: https://www.toyota.ge/vincheck და თა­ვი­სი ავ­ტო­მო­ბი­ლის სა­ი­დენ­ტი­ფი­კა­ციო VIN-კოდი შე­იყ­ვა­ნოს სპე­ცი­ა­ლურ ველ­ში.

და­დე­ბი­თი პა­სუ­ხის შემ­თხვე­ვა­ში მძღო­ლებ­მა უნდა მი­მარ­თონ ოფი­ცი­ა­ლურ დი­ლერს. იმის თა­ო­ბა­ზე, თუ რა კონ­კრე­ტუ­ლი სა­მუ­შა­ო­ე­ბია ჩა­სა­ტა­რე­ბე­ლი რი­ქოლ-კამ­პა­ნი­ის ფარ­გლებ­ში, ავ­ტო­მან­ქა­ნის მფლო­ბელს შე­უძ­ლია და­უ­კავ­შირ­დეს „ტო­ი­ო­ტა ცენ­ტრ თბი­ლისს“ და მი­ი­ღოს ამომ­წუ­რა­ვი ინ­ფორ­მა­ცია“, - გან­მარ­ტავს ალე­კო ვარ­დი­აშ­ვი­ლი.

რო­გორც „ტო­ი­ო­ტა ცენ­ტრ თბი­ლი­სის“ სერ­ვი­სის სამ­სა­ხუ­რის ხელ­მძღვა­ნე­ლი აცხა­დებს, მომ­ხმა­რე­ბე­ლი და­ზო­გავს დროს, თუ სერ­ვი­სის სპე­ცი­ა­ლურ კამ­პა­ნი­ა­ში ჩარ­თვის მიზ­ნით, წი­ნას­წარ და­უ­კავ­შირ­დე­ბა „ტო­ი­ო­ტა ცენ­ტრ თბი­ლისს“ შემ­დეგ სა­კონ­ტაქ­ტო ნომ­რებ­ზე: 032 2511; 032 2 522 022 ან (+995) 577 279 903, წი­ნას­წარ ჩა­ე­წე­რე­ბა სერ­ვი­სის მი­ღე­ბა­ზე და შემ­დეგ, ეწ­ვე­ვა მი­სა­მარ­თზე: და­ვით აღ­მა­შე­ნებ­ლის ხე­ი­ვა­ნი, მე-20 კმ.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
რა ახალი დეტალებია ხდება ცნობილი კლინიკა „ვივამედში“ პატიმრის გარდაცვალებასთან დაკავშირებით
ავტორი:

"ტოიოტა ცენტრი თბილისი" - სერვისის სპეციალურ კამპანიაში ჩართვა VIN-კოდის გადამოწმებითაც არის შესაძლებელი, სერვისი კი მთლიანად უფასოა

"ტოიოტა ცენტრი თბილისი" - სერვისის სპეციალურ კამპანიაში ჩართვა VIN-კოდის გადამოწმებითაც არის შესაძლებელი, სერვისი კი მთლიანად უფასოა

"ტოიოტა მოტორ კორპორაცია“, რომლის ავტომობილები მთელ მსოფლიოში და ჩვენს რეგიონშიც დიდი პოპულარობით სარგებლობს, გარკვეული პერიოდულობით, სერვისის სპეციალურ კამპანიებს (რიქოლს) ატარებს.

მიუხედავად იმისა, რომ „ტოიოტას მარკის მოდელები გამძლეობით, საიმედოობითა და მომხმარებლის მხრიდან მაღალი მოთხოვნით გამოირჩევა, კომპანია თვლის, რომ ეს საკმარისი არ არის და ერთგულ მომხმარებელზე ზრუნვას ავტომობილის წარმოების შემდეგაც აგრძელებს.

ავტოგიგანტის მხრიდან ეს „კაიზენია“ - მისი ფილოსოფიის ქვაკუთხედი, რაც მომხმარებელზე ზრუნვას, მომსახურების გაუმჯობესებას და სრულყოფისკენ მუდმივ სწრაფვას გულისხმობს. რიქოლ-კამპანიის გამოცხადება, უმეტეს შემთხვევაში, არ არის განპირობებული პრობლემის არსებობით.

ის მიზნად ისახავს ბაზარზე არსებული ავტომობილების პერიოდულ მონიტორინგს, შესაძლო გაუმართაობის თავიდან აცილებას, ასევე, ზოგიერთი ავტონაწილის გაუმჯობესებული ვერსიით ჩანაცვლებას და სხვ. როგორც წესი, სერვისის სპეციალურ კამპანიებს „ტოიოტა მოტორ კორპორაცია“ ყველა ქვეყანაში, მათ შორის საქართველოში, ოფიციალური დილერების მეშვეობით ატარებს.

საქართველოში „ტოიოტას“ პირველი ოფიციალური დილერის „ტოიოტა ცენტრ თბილისის“ სერვისის სამსახურის ხელმძღვანელი ალეკო ვარდიაშვილი განმარტავს, რომ არ არის გამორიცხული, სერვისის სპეციალურ კამპანიებში, როგორც საქართველოში ოფიციალური დილერისგან შეძენილი, ასევე, მეორად ბაზარზე ან უცხოეთში ნაყიდი ავტომობილები მოხვდეს. მისი თქმით, რიქოლ-კამპანიებში ჩართვის სურვილით, „ტოიოტა ცენტრ თბილისს“ სულ უფრო მეტი მომხმარებელი მიმართავს, რაც დადებითი მოვლენაა და მომხმარებლის მზარდ დაინტერესებაზე მიუთითებს.

"პირველ რიგში, ტოიოტას ავტომობილის მფლობელებმა უნდა გაითვალისწინონ, რომ რიქოლ-კამპანიის ფარგლებში ნებისმიერი ტექნიკური მომსახურება, მათ შორის ავტონაწილის შეცვლა, რამდენად ძვირადღირებული არ უნდა იყოს ის, აბსოლუტურად უფასოა.

მომხმარებელი, რომელიც „ტოიოტა ცენტრ თბილისს“ მიმართავს, მიიღებს გარანტირებულად მაღალი ხარისხის ტექნიკურ მომსახურებას, დავახვედრებთ ორიგინალ, იაპონური წარმოების ავტონაწილებს, რაშიც მას არაფრის გადახდა არ მოუწევს. ეს არის „ტოიოტა მოტორ კორპორაციის“ მიერ დადგენილი წესი, რომელსაც ოფიციალური დილერი ზედმიწევნით იცავს“, - ამბობს ალეკო ვარდიაშვილი.

"ტოიოტა ცენტრ თბილისის“ სერვისის სამსახურის ხელმძღვანელი აღნიშნავს, რომ ტოიოტას მძღოლებს მარტივად შეუძლიათ გაარკვიონ, საჭიროებს თუ არა ავტომობილი სერვისის სპეციალურ კამპანიას.

"ტოიოტა ცენტრი თბილისი“ უშუალოდ უკავშირდება იმ მომხმარებელს, რომელმაც ავტომობილი, ოფიციალურად, ჩვენს ცენტრში შეიძინა და აძლევს მას ინფორმაციას სერვისის სპეციალურ კამპანიაში ჩართვის საჭიროების შესახებ. თუმცა ტოიოტას მფლობელებს, VIN-კოდის გამოყენებით, თავადაც მარტივად შეუძლიათ მოიპოვონ ინფორმაცია იმის თაობაზე, ექვემდებარება თუ არა ავტომობილი რიქოლ-კამპანიას. ამ მიზნით მომხმარებელი უნდა გადავიდეს ბმულზე: https://www.toyota.ge/vincheck და თავისი ავტომობილის საიდენტიფიკაციო VIN-კოდი შეიყვანოს სპეციალურ ველში.

დადებითი პასუხის შემთხვევაში მძღოლებმა უნდა მიმართონ ოფიციალურ დილერს. იმის თაობაზე, თუ რა კონკრეტული სამუშაოებია ჩასატარებელი რიქოლ-კამპანიის ფარგლებში, ავტომანქანის მფლობელს შეუძლია დაუკავშირდეს „ტოიოტა ცენტრ თბილისს“ და მიიღოს ამომწურავი ინფორმაცია“, - განმარტავს ალეკო ვარდიაშვილი.

როგორც „ტოიოტა ცენტრ თბილისის“ სერვისის სამსახურის ხელმძღვანელი აცხადებს, მომხმარებელი დაზოგავს დროს, თუ სერვისის სპეციალურ კამპანიაში ჩართვის მიზნით, წინასწარ დაუკავშირდება „ტოიოტა ცენტრ თბილისს“ შემდეგ საკონტაქტო ნომრებზე: 032 2511; 032 2 522 022 ან (+995) 577 279 903, წინასწარ ჩაეწერება სერვისის მიღებაზე და შემდეგ, ეწვევა მისამართზე: დავით აღმაშენებლის ხეივანი, მე-20 კმ.

ახალი ეტაპი "ემბავუდის" განვითარებაში

ყველაზე ნატურალური, ხარისხიანი და უსაფრთხო საყოფაცხოვრებო პროდუქცია - სისუფთავე, რომელსაც იმსახურებ!

ძაღლი, რომელმაც პატრონს ცხოველთა მონიტორინგის სამსახურში უჩივლა - გაიცანით პატარა ბიგლუ