საზოგადოება

5

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

სამშაბათი, მთვარის მეათე დღე დაიწყება 14:10-ზე, მთვარე ქალწულშია თამამად წამოიწყეთ ახალი საქმეები. კარგი დღეა უძრავი ქონების შესაძენად, ფინანსური საკითხების მოსაგვარებლად, ვაჭრობისთვის. ცუდი დღეა კამათისა და სასამართლო საქმეებისთვის. სწავლა და გამოცდების ჩაბარება გაგიადვილდებათ. მოაგვარეთ საოჯახო კონფლიქტები. კარგია ნათესავებთან შეხვედრა და საუბარი. დღეს მომხდარი უსიამოვნებები მალევე დასრულდება. კარგი დღეა უფროსთან შესახვედრად და ახალი პროექტების განსახილველად. საქმიანობის, სამსახურის შესაცვლელად. მოერიდეთ მგზავრობასა და საცხოვრებელი მისამართის შეცვლას. მოერიდეთ ფიზიკურ დატვირთვას. გაგიადვილდებათ საოჯახო საქმეების, რემონტისა და მშენებლობის შესრულება. კარგი დღეა ქორწინებისა და ნიშნობისათვის, ინტიმური ურთიერთობისთვის. მოერიდეთ ოპერაციების ჩატარებას მუცლის ღრუს ორგანოებზე. მარტივ ოპერაციასაც კი შეიძლება გართულება მოჰყვეს.
მსოფლიო
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
სამხედრო
მეცნიერება
Faceამბები
სპორტი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ბრენდები, რომლებიც უნდა იცოდე, თუ რემონტს იწყებ
ბრენდები, რომლებიც უნდა იცოდე, თუ რემონტს იწყებ

რო­დე­საც სახ­ლს ვყი­დუ­ლობთ ან რე­მონტს ვა­კე­თებთ, გვინ­და, ის არა მარ­ტო ლა­მა­ზი და კომ­ფორ­ტუ­ლი იყოს, არა­მედ იმა­ზეც ვფიქ­რობთ, რომ სა­რე­მონ­ტო მა­სა­ლე­ბი ხა­რის­ხი­ა­ნი, გამ­ძლე და სან­დო შე­ვარ­ჩი­ოთ. არ­სე­ბობს ბრენ­დე­ბი, რომ­ლე­ბიც ძა­ლი­ან დიდი ხა­ნია ინარ­ჩუ­ნე­ბენ სან­დო­ო­ბას ევ­რო­პულ ბა­ზარ­ზე და ყვე­ლა, ვინც ხა­რისხზე, ეკო­ლო­გი­უ­რო­ბა­სა და სან­დო­ო­ბა­ზე აკე­თებს გათ­ვლას, მათ შე­სა­ხებ უნდა იცო­დეს.

გვე­სა­უბ­რე­ბა გა­ლე­რეა "დე­მა­სის" მარ­კე­ტინ­გის მე­ნე­ჯე­რი მი­ხე­ილ რაზ­მა­ძე:

მო­გეხ­სე­ნე­ბათ, ბრენ­დის სა­ხე­ლი მისი პრო­დუქ­ცი­ის სან­დო­ო­ბა­ზე მე­ტყვე­ლებს, რო­გორც ტან­საც­მელ­ში, სპორ­ტულ აქ­სე­სუ­ა­რებ­ში და მან­ქა­ნებ­ში, ასე­ვეა სა­რე­მონ­ტო მო­სა­პირ­კე­თე­ბელ მა­სა­ლებ­შიც. ბევ­რის­თვის უკვე ცნო­ბი­ლია ეს ბრენ­დე­ბი, მაგ­რამ მათ­თვის, ვინც არ იცის, ჩა­მო­გით­ვლით ბრენ­დე­ბის მცი­რე ნა­წილს, რომ­ლე­ბიც მსოფ­ლიო ბა­ზარ­ზე ლი­დე­რე­ბი არი­ან და მათი პრო­დუქ­ცი­ის ნახ­ვი­სას არა­სან­დო­ო­ბა­ზე უკვე ლა­პა­რა­კიც კი ზედ­მე­ტია. უკვე რე­მონ­ტის სე­ზო­ნი დად­გა.

Duraqvit (დუ­რა­ვიტ) - დუ­რა­ვი­ტი კე­რა­მი­კუ­ლი სან­ტექ­ნი­კის, აბა­ზა­ნე­ბის და აბა­ზა­ნის ავე­ჯის მწარ­მო­ე­ბე­ლი კომ­პა­ნი­აა. ფე­ნიქ­სი, ურ­კი­უ­ლა, ფი­ლიპ შტარ­კი და სხვა. დღეს ისერთ-ერთი ლი­დე­რია მსოფ­ლიო ბა­ზარ­ზე.

Hansgrohe (ჰანსგროე) – გერ­მა­ნუ­ლი ბრენ­დი. კომ­პა­ნია 1901 წელს ქა­ლაქ შილ­ტახ­ში და­არ­სდა. აწარ­მო­ებს შემ­რევ ონ­კა­ნებს, საშ­ხა­პე ყურ­მი­ლებს, საშ­ხა­პე მო­წყო­ბი­ლო­ბებს და აბა­ზა­ნის აქ­სე­სუ­ა­რებს. ყვე­ლა­ზე ნი­შან­დობ­ლი­ვი გახ­ლავთ ის, რომ კომ­პა­ნი­ის კა­პი­ტა­ლის ძი­რი­თა­დი ნა­წი­ლი ოჯა­ხის მფლო­ბე­ლო­ბა­შია, რაც გა­ნა­პი­რო­ბებს იმას, რომ კომ­პა­ნია გან­სა­კუთ­რე­ბულ ყუ­რა­დღე­ბას უთ­მობს საგ­ვა­რე­უ­ლო იმიჯს. ეს კი თა­ვის­თა­ვად აი­სა­ხე­ბა პრო­დუქ­ცი­ის ხა­რისხში. კომ­პა­ნია Hansgrohe SE - ლი­დე­რი კომ­პა­ნი­აა, რო­მე­ლიც მსოფ­ლი­ოს აო­ცებს თა­ვი­სი ინო­ვა­ცი­უ­რი ტექ­ნო­ლო­გი­ე­ბით.

Roca (როკა) – ეს­პა­ნუ­რი ბრენ­დია, რო­მე­ლიც და­არ­სდა 1917 წელს ქა­ლაქ გა­ვა­ში (ეს­პა­ნე­თი). ხა­რის­ხი­ა­ნი კე­რა­მი­კუ­ლი სან­ტექ­ნი­კის და აბა­ზა­ნის ავე­ჯის წარ­მო­ე­ბის დამ­სა­ხუ­რე­ბით ის მსოფ­ლი­ო­ში ერთ-ერთი ლი­დე­რია ამ დარ­გში. როკა თა­ნამ­შრომ­ლობს მსოფ­ლი­ოს წამ­ყვან დი­ზა­ი­ნე­რებ­თან. აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია ცნო­ბი­ლი დი­ზა­ი­ნე­რის ჯორ­ჯო არ­მა­ნის სახ­ლთან თა­ნამ­შრომ­ლო­ბით შექ­მნი­ლი კე­რა­მი­კუ­ლი სან­ტექ­ნი­კა, აბა­ზა­ნის ავე­ჯი და აბა­ზა­ნის აქ­სე­სუ­ა­რე­ბი. ეს არის არ­მა­ნი­სე­უ­ლი კონ­ცეფ­ცია კომ­ფორ­ტუ­ლი და დახ­ვე­წი­ლი სა­ა­ბა­ზა­ნო ოთა­ხი­სა, რო­მე­ლიც გაბ­რენ­დე­ბუ­ლი როკა-არ­მა­ნის სა­ხე­ლით.

Quickstep (ქუ­იქსტე­პი) – 1990 წელს Quickstep-ის და კომ­პა­ნია უნი­ლი­ნის (Unilin) თა­ნამ­შრომ­ლო­ბის შე­დე­გად ბელ­გი­ურ ბა­ზარ­ზე გა­მოჩ­ნდა პირ­ვე­ლი ად­გი­ლობ­რი­ვი წარ­მო­ე­ბის ლა­მი­ნი­რე­ბუ­ლი ია­ტა­კი. მის მიერ შექ­მნი­ლია ჩამ­კე­ტი სის­ტე­მა Uniclic, რო­მე­ლიც და­პა­ტენ­ტე­ბუ­ლია მთელ მსოფ­ლი­ო­ში. ეს სის­ტე­მა უზ­რუნ­ველ­ყოფს ლა­მი­ნა­ტის სწრაფ და­გე­ბას წე­ბოს გა­რე­შე და უზ­რუნ­ველ­ყოფს გა­დაბ­მე­ბის სტა­ბი­ლუ­რო­ბას, ხოლო Quickstep-ის ინო­ვა­ცი­უ­რი წყა­ლამ­რეკ­ლი და­ფარ­ვა hydroseal, რომ­ლი­თაც და­მუ­შა­ვე­ბუ­ლია ლა­მი­ნა­ტის ჩამ­კე­ტე­ბი, ლა­მი­ნა­ტის ნეს­ტი­ან გა­რე­მო­ში და­გე­ბის სა­შუ­ა­ლე­ბას გვაძ­ლევს. შე­საძ­ლე­ბე­ლია მისი და­გე­ბა აბა­ზა­ნა­შიც.

აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია, რომ Quickstep-ის ლა­მი­ნა­ტის ღა­რე­ბიც ლა­მი­ნი­რე­ბუ­ლია და სრულ­ყო­ფი­ლად იცავს ფი­ლას წყლის­გან. ასე­თი ღა­რის კი­დევ ერთი უპი­რა­ტე­სო­ბა იმა­შია, რომ მას­ში ჭუ­ჭყი არ გროვ­დე­ბა. მისი ან­ტის­ტა­ტი­კუ­რი ზე­და­პი­რის ღრმა რე­ლი­ე­ფი მაქ­სი­მა­ლუ­რად რე­ა­ლის­ტუ­რად გად­მოგ­ვცემს ხის სტრუქ­ტუ­რას.

Boen(ბოენ) - ნორ­ვე­გი­უ­ლი ბრენ­დი. აწარ­მო­ებს სამ­შრი­ან პარ­კეტს. მის მიერ შექ­მნი­ლი ტექ­ნო­ლო­გი­ის Boen Express – ჩამ­კე­ტის დამ­სა­ხუ­რე­ბით, მისი და­გე­ბის შემ­დეგ ის ინარ­ჩუ­ნებს გა­დაბ­მე­ბის სტა­ბი­ლუ­რო­ბას. ხოლო ბო­ე­ნის წყლის ბა­ზა­ზე დამ­ზა­დე­ბუ­ლი ელას­ტი­უ­რი ლაქი (რო­მე­ლიც 7 ფე­ნად არის წას­მუ­ლი) ხაზს უს­ვამს ლა­ქის და­ფარ­ვის ეკო­ლო­გი­უ­რო­ბას და იცავს პარ­კე­ტის ზე­და­პირს და­ზი­ა­ნე­ბის­გან. ბო­ე­ნი ასე­ვე გვთა­ვა­ზობს 2 ფენა მცე­ნა­რე­უ­ლი ეკო­ლო­გი­უ­რად სუფ­თა ზე­თით და­მუ­შა­ვე­ბულ მო­დე­ლებს, რაც გა­ნა­პი­რო­ბებს ხის სტრუქ­ტუ­რი­სა და ფე­რე­ბის კარ­გად გად­მო­ცე­მას და ბუ­ნე­ბას­თან კი­დევ უფრო გვა­ახ­ლო­ვებს.

Gruppo Ceramiche Ricchetti (გრუ­პო კე­რა­მი­ჩე რი­კე­ტი) – კომ­პა­ნია რი­კე­ტი უკვე 60 წე­ლი­წად­ზე მე­ტია მოღ­ვა­წე­ობს სა­ერ­თა­შო­რი­სო ბა­ზარ­ზე. მან მა­ლე­ვე მო­ი­პო­ვა აღი­ა­რე­ბა არა მხო­ლოდ იტა­ლი­ა­ში, არა­მედ მსოფ­ლი­ოს მრა­ვალ ქვე­ყა­ნა­ში და დღეს­დღე­ო­ბით გახ­ლავთ ერთ-ერთი ყვე­ლა­ზე ცნო­ბა­დი ბრენ­დი არ­ქი­ტექ­ტო­რებ­სა და დი­ზა­ი­ნე­რებს შო­რის. 2011 წლი­დან კომ­პა­ნია რი­კე­ტი იწყებს თა­ნამ­შრომ­ლო­ბას ისეთ ცნო­ბილ დი­ზა­ი­ნერ­თან, რო­გო­რიც არის Roberto Cavalli. ხოლო 2016 წლი­დან ისეთ ცნო­ბილ არ­ქი­ტექ­ტორ­თან, რო­გო­რიც არის Massimo Iosa Ghini. რი­კე­ტის ჯგუ­ფი მუდ­მი­ვად გა­ნაგ­რძობს სი­ახ­ლე­ე­ბის­კენ სწრაფ­ვას, არ წყვეტს ტექ­ნო­ლო­გი­ურ გან­ვი­თა­რე­ბას და მო­მა­ვალ­შიც შე­მოგ­ვთა­ვა­ზებს სა­ინ­ტე­რე­სო სი­ახ­ლე­ებს.

Gardenia orchidea (გარ­დე­ნია ორ­ქი­დეა)– 1961 წელს და­არ­სდა გარ­დე­ნია ორ­ქი­დეა-ს ჯგუ­ფი, იგი გა­მო­ირ­ჩე­ვა ნამ­დვი­ლი იტა­ლი­უ­რი სტი­ლი­თა და ხა­სი­ა­თით. მან მა­ლე­ვე მო­ი­პო­ვა პო­პუ­ლა­რო­ბა მსოფ­ლი­ოს 100 ქვე­ყა­ნა­ში, სა­დაც დღემ­დე წარ­მა­ტე­ბით ოპე­რი­რებს. კომ­პა­ნი­ის 280 თა­ნამ­შრო­მე­ლი ყო­ველ­დღი­უ­რად ზრუ­ნავს კომ­პა­ნი­ის გან­ვი­თა­რე­ბი­სათ­ვის და ხელ­ნა­კე­თი დე­კო­რა­ცი­ე­ბის შექ­მნი­სათ­ვის, რო­მე­ლიც ამ ჯგუ­ფის ერთ-ერთი ტრა­დი­ცი­უ­ლი მიმ­დი­ნა­რე­ო­ბა გახ­ლავთ. კომ­პა­ნია აღ­ჭურ­ვი­ლია ულტრა­თა­ნა­მედ­რო­ვე ტექ­ნო­ლო­გი­ე­ბით და აწარ­მო­ებს ერთ-ერთ ყვე­ლა­ზე ხა­რის­ხი­ან და უსაფრ­თხო პრო­დუქ­ცი­ას.

ყვე­ლა აქ ჩა­მოთ­ვლი­ლი ბრენ­დის პრო­დუქ­ცია, ისე­ვე რო­გორც სხვა ბრენ­დე­ბი­სა, შე­გიძ­ლი­ათ ჩვენს გა­ნახ­ლე­ბულ შო­უ­რუ­მებ­ში ნა­ხოთ, სა­დაც ყვე­ლა­ფე­რი წარ­მოდ­გე­ნი­ლია იმი­ტი­რე­ბუ­ლი სა­ა­ბა­ზა­ნო ოთა­ხე­ბის სა­ხით, რაც გაძ­ლევთ იმის შე­საძ­ლებ­ლო­ბას, პრო­დუქ­ცია უკვე სივ­რცე­ში, ასე ვთქვათ გა­მო­ყე­ნე­ბა­ში და­ი­ნა­ხოთ და არა წარ­მო­იდ­გი­ნოთ, რაც ძა­ლი­ან გა­გი­ად­ვი­ლებთ სწო­რად შერ­ჩე­ვას და თქვენს გე­მოვ­ნე­ბა­ზე პრო­დუქ­ცი­ის მორ­გე­ბას. მინ­და ხაზი გა­ვუს­ვა, რომ ჩვენ­თან მხო­ლოდ ევ­რო­პუ­ლი პრო­დუქ­ცი­აა.

სა­ვაჭ­რო ცენ­ტრი „გა­ლე­რეა დე­მა­სი" ყვე­ლას გე­ლით თა­ვის შო­უ­რუ­მებ­ში. ვფიქ­რობ, ჩვენ გა­ვა­მარ­თლებთ ჩვენს სლო­განს: გა­ლე­რეა დე­მა­სი - დახ­ვე­წი­ლი გე­მოვ­ნე­ბის­თვის.

R

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
რა ახალი დეტალებია ხდება ცნობილი კლინიკა „ვივამედში“ პატიმრის გარდაცვალებასთან დაკავშირებით
ავტორი:

ბრენდები, რომლებიც უნდა იცოდე, თუ რემონტს იწყებ

ბრენდები, რომლებიც უნდა იცოდე, თუ რემონტს იწყებ

როდესაც სახლს ვყიდულობთ ან რემონტს ვაკეთებთ, გვინდა, ის არა მარტო ლამაზი და კომფორტული იყოს, არამედ იმაზეც ვფიქრობთ, რომ სარემონტო მასალები ხარისხიანი, გამძლე და სანდო შევარჩიოთ. არსებობს ბრენდები, რომლებიც ძალიან დიდი ხანია ინარჩუნებენ სანდოობას ევროპულ ბაზარზე და ყველა, ვინც ხარისხზე, ეკოლოგიურობასა და სანდოობაზე აკეთებს გათვლას, მათ შესახებ უნდა იცოდეს.

გვესაუბრება გალერეა "დემასის" მარკეტინგის მენეჯერი მიხეილ რაზმაძე:

მოგეხსენებათ, ბრენდის სახელი მისი პროდუქციის სანდოობაზე მეტყველებს, როგორც ტანსაცმელში, სპორტულ აქსესუარებში და მანქანებში, ასევეა სარემონტო მოსაპირკეთებელ მასალებშიც. ბევრისთვის უკვე ცნობილია ეს ბრენდები, მაგრამ მათთვის, ვინც არ იცის, ჩამოგითვლით ბრენდების მცირე ნაწილს, რომლებიც მსოფლიო ბაზარზე ლიდერები არიან და მათი პროდუქციის ნახვისას არასანდოობაზე უკვე ლაპარაკიც კი ზედმეტია. უკვე რემონტის სეზონი დადგა.

Duraqvit (დურავიტ) - დურავიტი კერამიკული სანტექნიკის, აბაზანების და აბაზანის ავეჯის მწარმოებელი კომპანიაა. ფენიქსი, ურკიულა, ფილიპ შტარკი და სხვა. დღეს ისერთ-ერთი ლიდერია მსოფლიო ბაზარზე.

Hansgrohe (ჰანსგროე) – გერმანული ბრენდი. კომპანია 1901 წელს ქალაქ შილტახში დაარსდა. აწარმოებს შემრევ ონკანებს, საშხაპე ყურმილებს, საშხაპე მოწყობილობებს და აბაზანის აქსესუარებს. ყველაზე ნიშანდობლივი გახლავთ ის, რომ კომპანიის კაპიტალის ძირითადი ნაწილი ოჯახის მფლობელობაშია, რაც განაპირობებს იმას, რომ კომპანია განსაკუთრებულ ყურადღებას უთმობს საგვარეულო იმიჯს. ეს კი თავისთავად აისახება პროდუქციის ხარისხში. კომპანია Hansgrohe SE - ლიდერი კომპანიაა, რომელიც მსოფლიოს აოცებს თავისი ინოვაციური ტექნოლოგიებით.

Roca (როკა) – ესპანური ბრენდია, რომელიც დაარსდა 1917 წელს ქალაქ გავაში (ესპანეთი). ხარისხიანი კერამიკული სანტექნიკის და აბაზანის ავეჯის წარმოების დამსახურებით ის მსოფლიოში ერთ-ერთი ლიდერია ამ დარგში. როკა თანამშრომლობს მსოფლიოს წამყვან დიზაინერებთან. აღსანიშნავია ცნობილი დიზაინერის ჯორჯო არმანის სახლთან თანამშრომლობით შექმნილი კერამიკული სანტექნიკა, აბაზანის ავეჯი და აბაზანის აქსესუარები. ეს არის არმანისეული კონცეფცია კომფორტული და დახვეწილი სააბაზანო ოთახისა, რომელიც გაბრენდებული როკა-არმანის სახელით.

Quickstep (ქუიქსტეპი) – 1990 წელს Quickstep-ის და კომპანია უნილინის (Unilin) თანამშრომლობის შედეგად ბელგიურ ბაზარზე გამოჩნდა პირველი ადგილობრივი წარმოების ლამინირებული იატაკი. მის მიერ შექმნილია ჩამკეტი სისტემა Uniclic, რომელიც დაპატენტებულია მთელ მსოფლიოში. ეს სისტემა უზრუნველყოფს ლამინატის სწრაფ დაგებას წებოს გარეშე და უზრუნველყოფს გადაბმების სტაბილურობას, ხოლო Quickstep-ის ინოვაციური წყალამრეკლი დაფარვა hydroseal, რომლითაც დამუშავებულია ლამინატის ჩამკეტები, ლამინატის ნესტიან გარემოში დაგების საშუალებას გვაძლევს. შესაძლებელია მისი დაგება აბაზანაშიც.

აღსანიშნავია, რომ Quickstep-ის ლამინატის ღარებიც ლამინირებულია და სრულყოფილად იცავს ფილას წყლისგან. ასეთი ღარის კიდევ ერთი უპირატესობა იმაშია, რომ მასში ჭუჭყი არ გროვდება. მისი ანტისტატიკური ზედაპირის ღრმა რელიეფი მაქსიმალურად რეალისტურად გადმოგვცემს ხის სტრუქტურას.

Boen(ბოენ) - ნორვეგიული ბრენდი. აწარმოებს სამშრიან პარკეტს. მის მიერ შექმნილი ტექნოლოგიის Boen Express – ჩამკეტის დამსახურებით, მისი დაგების შემდეგ ის ინარჩუნებს გადაბმების სტაბილურობას. ხოლო ბოენის წყლის ბაზაზე დამზადებული ელასტიური ლაქი (რომელიც 7 ფენად არის წასმული) ხაზს უსვამს ლაქის დაფარვის ეკოლოგიურობას და იცავს პარკეტის ზედაპირს დაზიანებისგან. ბოენი ასევე გვთავაზობს 2 ფენა მცენარეული ეკოლოგიურად სუფთა ზეთით დამუშავებულ მოდელებს, რაც განაპირობებს ხის სტრუქტურისა და ფერების კარგად გადმოცემას და ბუნებასთან კიდევ უფრო გვაახლოვებს.

Gruppo Ceramiche Ricchetti (გრუპო კერამიჩე რიკეტი) – კომპანია რიკეტი უკვე 60 წელიწადზე მეტია მოღვაწეობს საერთაშორისო ბაზარზე. მან მალევე მოიპოვა აღიარება არა მხოლოდ იტალიაში, არამედ მსოფლიოს მრავალ ქვეყანაში და დღესდღეობით გახლავთ ერთ-ერთი ყველაზე ცნობადი ბრენდი არქიტექტორებსა და დიზაინერებს შორის. 2011 წლიდან კომპანია რიკეტი იწყებს თანამშრომლობას ისეთ ცნობილ დიზაინერთან, როგორიც არის Roberto Cavalli. ხოლო 2016 წლიდან ისეთ ცნობილ არქიტექტორთან, როგორიც არის Massimo Iosa Ghini. რიკეტის ჯგუფი მუდმივად განაგრძობს სიახლეებისკენ სწრაფვას, არ წყვეტს ტექნოლოგიურ განვითარებას და მომავალშიც შემოგვთავაზებს საინტერესო სიახლეებს.

Gardenia orchidea (გარდენია ორქიდეა)– 1961 წელს დაარსდა გარდენია ორქიდეა-ს ჯგუფი, იგი გამოირჩევა ნამდვილი იტალიური სტილითა და ხასიათით. მან მალევე მოიპოვა პოპულარობა მსოფლიოს 100 ქვეყანაში, სადაც დღემდე წარმატებით ოპერირებს. კომპანიის 280 თანამშრომელი ყოველდღიურად ზრუნავს კომპანიის განვითარებისათვის და ხელნაკეთი დეკორაციების შექმნისათვის, რომელიც ამ ჯგუფის ერთ-ერთი ტრადიციული მიმდინარეობა გახლავთ. კომპანია აღჭურვილია ულტრათანამედროვე ტექნოლოგიებით და აწარმოებს ერთ-ერთ ყველაზე ხარისხიან და უსაფრთხო პროდუქციას.

ყველა აქ ჩამოთვლილი ბრენდის პროდუქცია, ისევე როგორც სხვა ბრენდებისა, შეგიძლიათ ჩვენს განახლებულ შოურუმებში ნახოთ, სადაც ყველაფერი წარმოდგენილია იმიტირებული სააბაზანო ოთახების სახით, რაც გაძლევთ იმის შესაძლებლობას, პროდუქცია უკვე სივრცეში, ასე ვთქვათ გამოყენებაში დაინახოთ და არა წარმოიდგინოთ, რაც ძალიან გაგიადვილებთ სწორად შერჩევას და თქვენს გემოვნებაზე პროდუქციის მორგებას. მინდა ხაზი გავუსვა, რომ ჩვენთან მხოლოდ ევროპული პროდუქციაა.

სავაჭრო ცენტრი „გალერეა დემასი" ყველას გელით თავის შოურუმებში. ვფიქრობ, ჩვენ გავამართლებთ ჩვენს სლოგანს: გალერეა დემასი - დახვეწილი გემოვნებისთვის.

R

სადაზღვევო კომპანია პრაიმში მასშტაბური აქცია დაიწყო! - დააზღვიე ავტომობილი და დაიბრუნე გადახდილი თანხის ნახევარი!

როგორ შევარჩიოთ გათბობის სისტემა სწორად? - სპეციალისტის რჩევები

სასარგებლო რჩევები ავტომფლობელთათვის