როგორ მოიქცევით, თუ ტაქსით მგზავრობისას მძღოლი გთავაზობთ, რომ თქვენთვის საყვარელი ნაკრების თამაშს სტადიონზე უყუროთ? ერთი შეხედვით, ამ შემოთავაზებაში უჩვეულო არაფერია, თუ არ ჩავთვლით იმას, რომ სტადიონი 4 000 კილომეტრის დაშორებით მდებარეობს და თამაშამდე სულ რაღაც 12 საათია დარჩენილი. თუმცა, ეს უჩვეულო შეთავაზება ნატახტრის ახალ ვიდეოში ერთადერთი სიურპრიზი არ არის.
სიურპრიზების სიმრავლით გამორჩეული ვიდეოს ამოსავალი წერტილი, "ნატახტარის" მიერ რაგბის ნამდვილი ქომაგების აღმოჩენა და მათი დაჯილდოვება გახლავთ. "გულშემატკივარი სპორტის ნებისმიერი სახეობის მნიშვნელოვანი ნაწილია. შესაბამისად, სპორტსმენებთან ერთად, ზოგჯერ მათაც სჭირდებათ გარკვეული მხარდაჭერა იმისათვის, რომ საყვარელ გუნდს ბოლომდე უქომაგონ. ნატახტარმა გადაწყვიტა ხელი შეუწყოს გულშემატკივრებს ქომაგობაში, რისი ერთ-ერთი მაგალითიც სწორედ ეს ამბავია" - "ნატახტარის" უფროსი ბრენდ მენეჯერი – ანა ქარჩავა
Credits
Client - Natakhtari Brewery
Agency - Leavingstone
Creative Director - Levan Lepsveridze
Account Director - Natia Gogia
Copywriter - Beka Adamashvili
Art Director - Sophia Antidze
Account Manager/Executive Producer - Mariam Menteshashvili
Graphic Designer: Irakli Takaishvili
Production - Copter
Art Department - Slow Pulse
Music/Sound Design - Post Red Audio
Editor - Gigi Jikia
Graphics - Pasha Maisuradze
Color Correction - Niko Tarielashvili
VO Artist - Nika Gordeziani
Special Thanks - Taxify, Meli Bagdavadze
(R)