პოლიტიკა
სამართალი

1

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

სამშაბათი, მთვარის მეოთხე დღე დაიწყება 07:33-ზე, მთვარე კუროშია კარგი დღეა ახალი საქმეების დასაწყებად. აგრეთვე დაკარგული ნივთების, ადამიანების მოსაძებნად. გააფართოეთ ბიზნესი, დაარეგულირეთ ურთიერთობა ბიზნესპარტნიორებთან. მოაგვარეთ ფინანსური საკითხები. არასასურველია უძრავი ქონებით ვაჭრობა. მოერიდეთ კამათს, საქმეების გარჩევას. კარგი დღეა სწავლისთვის, სამეცნიერო სამუშაოსთვის, გამოცდის ჩაბარება სხვა დღისთვის გადადეთ. ცუდი დღეა მოგზაურობის დასაწყებად, შორ მანძილზე მგზავრობისთვის. შეძლებისდაგვარად მოუარეთ ყვავილებს, დარგეთ ხეები, გაისეირნეთ ბუნებაში. მოერიდეთ ალკოჰოლს, სიგარეტს, კუჭის გადატვირთვას; ოპერაციების ჩატარებას კისერსა და ყელზე. რაციონიდან გამორიცხეთ პროდუქტები, რომლებიც სახამებელსა და ნახშირწყლებს შეიცავს.
სამხედრო
საზოგადოება
Faceამბები
მოზაიკა
კონფლიქტები
მეცნიერება
კულტურა/შოუბიზნესი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
გიორგი ჩოგოვაძე - საზღვარგარეთ საქართველოს რეკლამირებისთვის წელს, დაახლოებით, 22 მილიონი ლარი იხარჯება
გიორგი ჩოგოვაძე - საზღვარგარეთ საქართველოს რეკლამირებისთვის წელს, დაახლოებით, 22 მილიონი ლარი იხარჯება

სა­ზღვარ­გა­რეთ სა­ქარ­თვე­ლოს რეკ­ლა­მი­რე­ბის­თვის წელს, და­ახ­ლო­ე­ბით, 22 მი­ლი­ო­ნი ლარი იხარ­ჯე­ბა, - ამის შე­სა­ხებ ტუ­რიზ­მის ეროვ­ნუ­ლი ად­მი­ნის­ტრა­ცი­ის ხელ­მძღვა­ნელ­მა გი­ორ­გი ჩო­გო­ვა­ძემ "პა­ლიტ­რა­ნი­უ­სის" გა­და­ცე­მა­ში "ჩემი კი­თხვა" მარ­კე­ტინ­გუ­ლი აქ­ტი­ვო­ბე­ბის შე­სა­ხებ დას­მუ­ლი კი­თხვის სა­პა­სუ­ხოდ გა­ნა­ცხა­და.

რო­გორც ჩო­გო­ვა­ძემ აღ­ნიშ­ნა, ის ბაზ­რე­ბი, რო­მელ­თა შერ­ჩე­ვა ხდე­ბა, რო­გორც მარ­კე­ტინ­გუ­ლად მნიშ­ვნე­ლოვ­ნე­ბის, რამ­დე­ნი­მე კრი­ტე­რი­უმს უნდა აკ­მა­ყო­ფი­ლებ­დეს. "წელს და­ახ­ლო­ე­ბით, 22 მი­ლი­ო­ნი ლარი და­ი­ხარ­ჯა და ახ­ლაც იხარ­ჯე­ბა სა­ზღვარ­გა­რეთ სა­ქარ­თვე­ლოს რეკ­ლა­მი­რე­ბის­თვის. მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია აღი­ნიშ­ნოს ჩვე­ნი მიდ­გო­მე­ბი იმას­თან და­კავ­ში­რე­ბით, რომ ზო­გა­დად, მარ­კე­ტინ­გის ფული არას­დროს არის საკ­მა­რი­სი, რად­გან ძა­ლი­ან ბევ­რია ქვე­ყა­ნა, სა­ი­და­ნაც შეგ­ვიძ­ლია ტუ­რის­ტი მო­ვიზ­დოთ და ძა­ლი­ან მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია სწო­რად შე­ვარ­ჩი­ოთ რო­გორც ქვეყ­ნე­ბი, სა­ი­და­ნაც გვინ­და, რომ ტუ­რის­ტი მო­ვი­ზი­დოთ, ასე­ვე ის მარ­კე­ტინ­გუ­ლი არ­ხე­ბი, თუ რაში ვხარ­ჯავთ ჩვენ სა­ქარ­თვე­ლოს რეკ­ლა­მი­რე­ბის დროს ფულს. ის ბაზ­რე­ბი, რო­მელ­საც ვირ­ჩევთ, რო­გორც მარ­კე­ტინ­გუ­ლად მნიშ­ვნე­ლოვ­ნებს, რამ­დე­ნი­მე კრი­ტე­რი­უმს უნდა აკ­მა­ყო­ფი­ლებ­დეს. ერთ-ერთი გახ­ლავთ პირ­და­პი­რი ავი­ა­მი­მოს­ვლა. ასე­ვე ჩვე­ნი ქვეყ­ნის ცნო­ბა­დო­ბის გარ­კვე­უ­ლი დო­ნის არ­სე­ბო­ბა ამა თუ იმ ბა­ზარ­ზე", - გა­ნა­ცხა­და ჩო­გო­ვა­ძემ.

მი­სი­ვე თქმით, გარ­და ამი­სა, 2015 წელს ტუ­რიზ­მის ეროვ­ნულ­მა ად­მი­ნის­ტრა­ცი­ამ 400-ზე მეტი სა­ერ­თა­შო­რი­სო ჟურ­ნა­ლის­ტი მო­იწ­ვია სა­ქარ­თვე­ლო­ში. ამას­თან, ხდე­ბა ტუ­რის­ტუ­ლი კომ­პა­ნი­ე­ბის წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბის ჩა­მოყ­ვა­ნა სა­ქარ­თვე­ლო­ში.

გარ­და ამი­სა, მი­სი­ვე თქმით, ტუ­რიზ­მის ეროვ­ნუ­ლი ად­მი­ნის­ტრა­ცია აქ­ტი­უ­რად მო­ნა­წი­ლე­ობს სა­ერ­თა­შო­რი­სო ტუ­რის­ტულ გა­მო­ფე­ნებ­ში.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ვლადიმირ პუტინმა სამხედრო სამსახურში საგაზაფხულო გაწვევის შესახებ ბრძანებას ხელი მოაწერა

გიორგი ჩოგოვაძე - საზღვარგარეთ საქართველოს რეკლამირებისთვის წელს, დაახლოებით, 22 მილიონი ლარი იხარჯება

გიორგი ჩოგოვაძე - საზღვარგარეთ საქართველოს რეკლამირებისთვის წელს, დაახლოებით, 22 მილიონი ლარი იხარჯება

საზღვარგარეთ საქართველოს რეკლამირებისთვის წელს, დაახლოებით, 22 მილიონი ლარი იხარჯება, - ამის შესახებ ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა გიორგი ჩოგოვაძემ "პალიტრანიუსის" გადაცემაში "ჩემი კითხვა" მარკეტინგული აქტივობების შესახებ დასმული კითხვის საპასუხოდ განაცხადა.

როგორც ჩოგოვაძემ აღნიშნა, ის ბაზრები, რომელთა შერჩევა ხდება, როგორც მარკეტინგულად მნიშვნელოვნების, რამდენიმე კრიტერიუმს უნდა აკმაყოფილებდეს. "წელს დაახლოებით, 22 მილიონი ლარი დაიხარჯა და ახლაც იხარჯება საზღვარგარეთ საქართველოს რეკლამირებისთვის. მნიშვნელოვანია აღინიშნოს ჩვენი მიდგომები იმასთან დაკავშირებით, რომ ზოგადად, მარკეტინგის ფული არასდროს არის საკმარისი, რადგან ძალიან ბევრია ქვეყანა, საიდანაც შეგვიძლია ტურისტი მოვიზდოთ და ძალიან მნიშვნელოვანია სწორად შევარჩიოთ როგორც ქვეყნები, საიდანაც გვინდა, რომ ტურისტი მოვიზიდოთ, ასევე ის მარკეტინგული არხები, თუ რაში ვხარჯავთ ჩვენ საქართველოს რეკლამირების დროს ფულს. ის ბაზრები, რომელსაც ვირჩევთ, როგორც მარკეტინგულად მნიშვნელოვნებს, რამდენიმე კრიტერიუმს უნდა აკმაყოფილებდეს. ერთ-ერთი გახლავთ პირდაპირი ავიამიმოსვლა. ასევე ჩვენი ქვეყნის ცნობადობის გარკვეული დონის არსებობა ამა თუ იმ ბაზარზე", - განაცხადა ჩოგოვაძემ.

მისივე თქმით, გარდა ამისა, 2015 წელს ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ 400-ზე მეტი საერთაშორისო ჟურნალისტი მოიწვია საქართველოში. ამასთან, ხდება ტურისტული კომპანიების წარმომადგენლების ჩამოყვანა საქართველოში.

გარდა ამისა, მისივე თქმით, ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია აქტიურად მონაწილეობს საერთაშორისო ტურისტულ გამოფენებში.

უზენაესი სასამართლოს მოსამართლეობის ყოფილი კანდიდატი თამთა თოდაძეზე - "რა ბრიჯიტ ბარდო ესა მყავს, რა აბია ასეთი ნეტავ"

ვინ არის შორენა ბეგაშვილის ყოფილი ქმრის მეუღლე, რომელიც უკრაინაში ცნობილი დიზაინერია

8-9 ოქტომბერს ძლიერი წვიმა და ქარია, 10-ში კვლავ გამოიდარებს - უახლოესი დღეების ამინდის პროგნოზი