საზოგადოება
პოლიტიკა
სამართალი

5

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ორშაბათი, მთვარის მეცხრე დღე დაიწყება 12:42-ზე, მთვარე ქალწულს ესტუმრება 23:42-ზე რთული და დაძაბული დღეა. არ მოატყუოთ გარშემო მყოფები და არც თავად მოტყუვდეთ. არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ვაჭრობას, ურთიერთობის გარჩევას. ცუდი დღეა საქმეების გარჩევისთვის. შესაძლოა, სამუდამოდ დაკარგოთ ადამიანი. არასასურველია სამსახურის, საქმიანობის შეცვლა. კარგი დღეა შორეული მგზავრობის დასაწყებად. აქტიურად დაისვენეთ, ივარჯიშეთ. შეასრულეთ საოჯახო საქმეები, გადააადგილეთ ავეჯი, კარგია მუშაობა მიწასთან. ქორწინება და ნიშნობა სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგი დღეა ორგანიზმის გასაწმენდად, წიდებისგან გათავისუფლება. ალკოჰოლსა და სასმელს დღეს საერთოდ ნუ მიიღებთ. აგრეთვე მოერიდეთ კუჭის გადატვირთვას.
მსოფლიო
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
სამხედრო
მეცნიერება
Faceამბები
სპორტი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
რა ცვლილებებს გეგმავს Facebook-ი 2015 წლიდან
რა ცვლილებებს გეგმავს Facebook-ი 2015 წლიდან

2015 წლის 1 იან­ვრი­დან სო­ცი­ა­ლუ­რი ქსე­ლი "ფე­ის­ბუ­ქი" სა­კუ­თარ მომ­ხმა­რებ­ლებს რამ­დე­ნი­მე ცვლი­ლე­ბას შეს­თა­ვა­ზებს.

პირ­ველ რიგ­ში, ცვლი­ლე­ბე­ბი შე­ე­ხე­ბა ნი­უს­ფიდ­ში რეკ­ლა­მის რა­ო­დე­ნო­ბას, რო­მე­ლიც მო­მა­ვა­ლი წლი­დან შემ­ცირ­დე­ბა. კომ­პა­ნი­ის ოფი­ცი­ა­ლურ ბლოგ­ზე გან­თავ­სე­ბუ­ლი ინ­ფორ­მა­ცი­ის მი­ხედ­ვით, "ფე­ის­ბუ­ქი" ცვლი­ლე­ბებს შე­ი­ტანს ნი­უს­ფი­დის ალ­გო­რითმში, რაც სა­რეკ­ლა­მო ში­ნა­არ­სის შემ­ცვე­ლი გან­ცხა­დე­ბე­ბის შემ­ცი­რე­ბას გა­მო­იწ­ვევს. სა­რეკ­ლა­მო ხა­სი­ა­თის გან­ცხა­დე­ბე­ბი შე­ი­ზღუ­დე­ბა იმ მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის­თვი­საც, რო­მელ­თაც მო­წო­ნე­ბუ­ლი ჰქონ­დათ კონ­კრე­ტუ­ლი ბრენ­დის ან ცნო­ბი­ლი ადა­მი­ა­ნის გვერ­დი. "ფე­ის­ბუ­ქის" ხელ­მძღვა­ნე­ლო­ბის გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბით, მომ­ხმა­რე­ბელ­თა ეს კა­ტე­გო­რი­აც ნაკ­ლებ სა­რეკ­ლა­მო ინ­ფორ­მა­ცი­ას მი­ი­ღებს.

"ცვლი­ლე­ბე­ბის­კენ გვი­ბიძ­გა ჩვენს მიერ ჩა­ტა­რე­ბულ­მა კვლე­ვამ, რომ­ლის თა­ნახ­მად, გა­მო­კი­თხულ რეს­პონ­დენ­ტთა უმ­რავ­ლე­სო­ბამ სურ­ვი­ლი გა­მოთ­ქვა, რომ ნი­უს­ფიდ­ში სა­კუ­თა­რი მე­გობ­რე­ბი­სა და ახ­ლობ­ლე­ბის­გან უფრო მეტი ამ­ბის მი­ღე­ბას ამ­ჯო­ბი­ნებ­დნენ, ვიდ­რე სა­რეკ­ლა­მო ინ­ფორ­მა­ცი­ის", - აცხა­დე­ბენ "ფე­ის­ბუქ­ში".

კომ­პა­ნი­ა­ში ასე­ვე აღ­ნიშ­ნა­ვენ, რომ მარ­თა­ლია ნი­უს­ფიდ­ში მსგავ­სი გვერ­დე­ბი­დან ინ­ფორ­მა­ცი­ე­ბის რა­ო­დე­ნო­ბა შემ­ცირ­დე­ბა, თუმ­ცა ეს იმას არ ნიშ­ნავს, რომ გა­იზ­რდე­ბა ფა­სი­ა­ნი რეკ­ლა­მის რა­ო­დე­ნო­ბა მომ­ხმა­რე­ბელ­თა ნი­უს­ფიდ­ში. "გვინ­და, რომ ჩვენს მომ­ხმა­რე­ბელს და­დე­ბი­თი შთა­ბეჭ­დი­ლე­ბე­ბი დარ­ჩეთ "ფე­ის­ბუ­ქის" მოხ­მა­რე­ბის­გან", - აღშ­ნა­ვენ კომ­პა­ნი­ის წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი.

სო­ცი­ა­ლუ­რი ქსე­ლის ხელ­მძღვა­ნელ­თა გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბა სა­ვა­რა­უ­დოდ, შე­ამ­ცი­რებს "ფე­ის­ბუ­ქის" რეკ­ლა­მით მი­ღე­ბულ შე­მო­სავ­ლებს. მხო­ლოდ მიმ­დი­ნა­რე წლის მე­სა­მე კვარ­ტალ­ში "ფე­ის­ბუ­ქის" სა­რეკ­ლა­მო შე­მო­სა­ვალ­მა 2,96 მი­ლი­არ­დი დო­ლა­რი შე­ად­გი­ნა, რაც სო­ცი­ა­ლუ­რი ქსე­ლის სა­ერ­თო შე­მო­სავ­ლის 92,5 პრო­ცენ­ტია.

იხი­ლეთ სტა­ტია სრუ­ლად

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
რა ახალი დეტალებია ხდება ცნობილი კლინიკა „ვივამედში“ პატიმრის გარდაცვალებასთან დაკავშირებით

რა ცვლილებებს გეგმავს Facebook-ი 2015 წლიდან

რა ცვლილებებს გეგმავს Facebook-ი 2015 წლიდან

2015 წლის 1 იანვრიდან სოციალური ქსელი "ფეისბუქი" საკუთარ მომხმარებლებს რამდენიმე ცვლილებას შესთავაზებს.

პირველ რიგში, ცვლილებები შეეხება ნიუსფიდში რეკლამის რაოდენობას, რომელიც მომავალი წლიდან შემცირდება. კომპანიის ოფიციალურ ბლოგზე განთავსებული ინფორმაციის მიხედვით, "ფეისბუქი" ცვლილებებს შეიტანს ნიუსფიდის ალგორითმში, რაც სარეკლამო შინაარსის შემცველი განცხადებების შემცირებას გამოიწვევს. სარეკლამო ხასიათის განცხადებები შეიზღუდება იმ მომხმარებლებისთვისაც, რომელთაც მოწონებული ჰქონდათ კონკრეტული ბრენდის ან ცნობილი ადამიანის გვერდი. "ფეისბუქის" ხელმძღვანელობის გადაწყვეტილებით, მომხმარებელთა ეს კატეგორიაც ნაკლებ სარეკლამო ინფორმაციას მიიღებს.

"ცვლილებებისკენ გვიბიძგა ჩვენს მიერ ჩატარებულმა კვლევამ, რომლის თანახმად, გამოკითხულ რესპონდენტთა უმრავლესობამ სურვილი გამოთქვა, რომ ნიუსფიდში საკუთარი მეგობრებისა და ახლობლებისგან უფრო მეტი ამბის მიღებას ამჯობინებდნენ, ვიდრე სარეკლამო ინფორმაციის", - აცხადებენ "ფეისბუქში".

კომპანიაში ასევე აღნიშნავენ, რომ მართალია ნიუსფიდში მსგავსი გვერდებიდან ინფორმაციების რაოდენობა შემცირდება, თუმცა ეს იმას არ ნიშნავს, რომ გაიზრდება ფასიანი რეკლამის რაოდენობა მომხმარებელთა ნიუსფიდში. "გვინდა, რომ ჩვენს მომხმარებელს დადებითი შთაბეჭდილებები დარჩეთ "ფეისბუქის" მოხმარებისგან", - აღშნავენ კომპანიის წარმომადგენლები.

სოციალური ქსელის ხელმძღვანელთა გადაწყვეტილება სავარაუდოდ, შეამცირებს "ფეისბუქის" რეკლამით მიღებულ შემოსავლებს. მხოლოდ მიმდინარე წლის მესამე კვარტალში "ფეისბუქის" სარეკლამო შემოსავალმა 2,96 მილიარდი დოლარი შეადგინა, რაც სოციალური ქსელის საერთო შემოსავლის 92,5 პროცენტია.

იხილეთ სტატია სრულად

9 წლის გოგონებს ერთი საათით "ათხოვებენ" - ჟურნალისტებმა ერაყში შემზარავი მასალა გადაიღეს

მოსკოვში ხანძარს 4 ბავშვი ემსხვერპლა - "უყურადღებოდ იყვნენ დარჩენილი, რადგან დედა ან მეზობელთან იყო გასული, ან ნასვამს ეძინა"

პრინცს, რომელსაც ქალი გაუპატიურებას აბრალებს, ავსტრალიაში არავინ დახვდა