ახალი მოდელი უფრო მსუბუქი, ეკონომიური, ამავდროულად შედარებით იაფი და გაცილებით ელეგანტურია. ახალი Mazda 3 საქართველოში ოქროს საჭის გამარჯვებული გახდა
მცირელიტრაჟიანებისა და კომპაქტური ავტომობილების კლასში ხმები ასე გადანაწილდა:
მცირელიტრაჟიანები და კომპაქტები
1. Mazda 3 30.5 %Auto Bild
2. VW Golf 29.0 %
3. Toyota Auris 16.7 %
4. Peugeot 308 14.0 %
5. Nissan Note 4.1 %
6. Seat Leon 2.4 %
7. Mitsubishi Space Car 1.3 %
8. Lada Granta 1.2 %
9. Dacia Sandero 0.8 %
მაშ ასე: როგორი ავტომობილია "მაზდა 3"?
კითხვაზე, რომელ კლასს მიეკუთვნება ახალი ხუთკარიანი მოდელი, ”მაზდაში” გვპასუხობენ, რომ ეს მოდელი მთელი ევროპისთვის უმნიშვნელოვანეს, ე.წ. ”C სეგმენტზეა” გათვლილი. ვისაც ეს ტერმინი არაფერს ეუბნება, სიამოვნებით ავუხსნით, რომ გოლფ-კლასი იგულისხმება - ”ფოლკსვაგენ გოლფის” ლიგა. კიდევ უფრო გასაგებად რომ ვთქვათ, ახალ იაპონელს კომპაქტურ კლასში გაბატონება უნდა. ჰეჩბექ Mazda 3-ით იაპონელები გათვლას პირველ რიგში სწორედ ევროპულ ბაზარზე აკეთებენ, ევროპაში კი ამ კლასის ბესტსელერი სწორედ ”გოლფია”.