პოლიტიკა
მსოფლიო
სამართალი

21

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ორშაბათი, მთვარის ოცდამესამე დღე დაიწყება 04:35-ზე, მთვარე მერწყულში იქნება 03:21-დან კარგი დღეა ძველი საქმეების დასასრულებლად. ახლებს ნუ წამოიწყებთ. ნუ განახორციელებთ სერიოზულ ფინანსურ ოპერაციებს. სწავლისთვის ნეიტრალური დღეა. უმჯობესია ეს დღე განმარტოებით, ბუნებაში გაატაროთ. მაქსიმალურად შეამცირეთ კონტაქტები, გულითადი საუბრები. მოერიდეთ ხელმძღვანელობასთან კონფლიქტს. სამსახურის, საქმიანობის შეცვლას. გათავისუფლდით უსარგებლო ნივთებისგან. გაფრთხილდით, მოსალოდნელია ტრავმები და მოტეხილობები. არ დაძაბოთ და გადაღალოთ თვალები.
სპორტი
საზოგადოება
სამხედრო
მეცნიერება
მოზაიკა
კულტურა/შოუბიზნესი
წიგნები
Faceამბები
თვის კითხვადი სტატიები
"კარფურში" მძაღე კარაქი მომყიდეს"
"კარფურში" მძაღე კარაქი მომყიდეს"

ამ­ბე­ბი.გეს რე­დაქ­ცი­ამ მკი­თხვე­ლის­გან წე­რი­ლი მი­ი­ღო, სა­დაც ის ჰი­პერ­მარ­კეტ "კარ­ფურ­ში" სპე­ცი­ა­ლუ­რი აქ­ცი­ის ფარ­გლებ­ში ფას­დაკ­ლე­ბით ნა­ყიდ კა­რაქ­ზე წერს.

"მა­ღა­ზია "კარ­ფურ­ში" აქ­ცი­ის ფარ­გლებ­ში, ფას­დაკ­ლე­ბით შე­ვი­ძი­ნე კა­რა­ქი "capro", რო­მე­ლიც გა­ფუ­ჭე­ბუ­ლი აღ­მოჩ­ნდა. პრო­დუქტზე წარ­მო­ე­ბის ვადა მი­თი­თე­ბუ­ლი იყო 2012 წლის ნო­ემ­ბე­რი, ხოლო შე­ნახ­ვის ვა­დად მი­ნუს 11-დან მი­ნუს-18 გრა­დუ­სამ­დე 6 თვე. მარ­თა­ლია პრო­დიქ­ტი ვა­და­გა­სუ­ლი არ იყო, მაგ­რამ პრო­დუქტს ქა­ღალს თუ მოხ­სნი­დით ჯერ მძაფ­რი სუნი გე­ცე­მო­დათ, ხოლო და­გე­მოვ­ნე­ბის შემ­თხვე­ვა­ში მძა­ღე გემო დაგ­რჩე­ბო­დათ.

მარ­თა­ლია, პრო­დუქ­ტი და­ვაბ­რუ­ნე და თან­ხა უკან მი­ვი­ღე, მაგ­რამ უმ­ჯო­ბე­სი იქ­ნე­ბო­და მეტი ყუ­რა­დღე­ბა და­ეთ­მოს ხა­რის­ხი­ა­ნი პრო­დუქ­ტით მომ­ხმა­რე­ბელ­თა მო­მა­რა­გე­ბას. ამას­თან კა­ტე­გო­რი­უ­ლად მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია, ფას­დაკ­ლე­ბი­თი აქ­ცი­ე­ბი "პირ­და­პირ ექ­ვი­ვა­ლენ­ტუ­რი" იყოს ადა­მი­ა­ნის ჯან­მრთე­ლო­ბის".

ამ­ბე­ბი.გე და­ინ­ტე­რეს­და აღ­ნიშ­ნუ­ლი სა­კი­თხით და "კარ­ფურს" გა­მოგ­ზავ­ნი­ლი წე­რი­ლის ას­ლით ეწ­ვია.

რო­გორც "კარ­ფუ­რის" მიმ­ღებ­ში გან­გვი­ცხა­დეს, მათ აღ­ნიშ­ნულ თე­მას­თან და­კავ­ში­რე­ბით კო­მენ­ტა­რის გა­კე­თე­ბის უფ­ლე­ბა არ აქვთ. ჟურ­ნა­ლის­ტებ­თან ნე­ბის­მი­ერ სა­კი­თხებ­ზე კო­მენ­ტარს გე­ნე­რა­ლუ­რი მე­ნე­ჯე­რი ჟან ლუის კლე­რი აკე­თებს, თუმ­ცა ის ად­გილ­ზე არ იმ­ყო­ფე­ბო­და და რო­გორც "კარ­ფუ­რის" წარ­მო­მად­გენ­ლებ­მა გა­ნა­ცხა­დეს, ის წე­რი­ლის სა­პა­სუ­ხო კო­მენ­ტა­რის­თვის რე­დაქ­ცი­ას აუ­ცი­ლებ­ლად და­უ­კავ­შირ­დე­ბა.

რაც შე­ე­ხე­ბა ფას­დაკ­ლე­ბის აქ­ცი­ა­ში გა­სა­ყიდ კა­რაქს, "კარ­ფურ­ში" ადას­ტუ­რე­ბენ, რომ უხა­რის­ხო პრო­დუქ­ტის გამო მათ პრე­ტენ­ზი­ე­ბით მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი აკი­თხა­ვენ და მათ "კარ­ფუ­რი" გა­დახ­დილ თან­ხას უბ­რუ­ნებს.

"კარ­ფუ­რის" წარ­მო­მად­გენ­ლის გან­ცხა­დე­ბით, სა­ვაჭ­რო ქსელ­ში კლი­ენ­ტთა მომ­სა­ხუ­რე­ბის სერ­ვის-ცენ­ტრი და სპე­ცი­ა­ლუ­რი პრობ­ლე­მა­ტუ­რი კლი­ენ­ტე­ბის მომ­სა­ხუ­რე­ბის სამ­სა­ხუ­რი ფუნ­ქცი­ო­ნი­რებს, სა­დაც ნე­ბის­მი­ერ მომ­ხა­რე­ბელს შე­უძ­ლია მი­მარ­თოს წარ­მოქ­მნი­ლი პრობ­ლე­მე­ბის მო­სა­გავ­რებ­ლად.

რო­გორც "კარ­ფურ­ში" აცხა­დე­ბენ, დახ­ლებ­თან კონ­სულ­ტან­ტე­ბი არ დგა­ნან, მომ­ხმა­რე­ბელს შე­უძ­ლია გა­სა­ყიდ პრო­დუქტს შე­ე­ხოს, შე­ა­მოწ­მოს და ამის შემ­დეგ გა­და­წყვი­ტოს მისი შე­ძე­ნა, რაც "კარ­ფუ­რის" წარ­მო­ამ­დგე­ნელ­თა ინ­ფორ­მა­ცი­ით, ერ­თგვარ სერ­ვისს წარ­მო­ად­გენს.

ამ­ბე­ბი.გე ჟან ლუის კლე­რის პა­სუხს ელო­დე­ბა.

გი­ორ­გი ბე­რი­ძე

"კარფურში" მძაღე კარაქი მომყიდეს"

"კარფურში" მძაღე კარაქი მომყიდეს"

ამბები.გეს რედაქციამ მკითხველისგან წერილი მიიღო, სადაც ის ჰიპერმარკეტ "კარფურში" სპეციალური აქციის ფარგლებში ფასდაკლებით ნაყიდ კარაქზე წერს.

"მაღაზია "კარფურში" აქციის ფარგლებში, ფასდაკლებით შევიძინე კარაქი "capro", რომელიც გაფუჭებული აღმოჩნდა. პროდუქტზე წარმოების ვადა მითითებული იყო 2012 წლის ნოემბერი, ხოლო შენახვის ვადად მინუს 11-დან მინუს-18 გრადუსამდე 6 თვე. მართალია პროდიქტი ვადაგასული არ იყო, მაგრამ პროდუქტს ქაღალს თუ მოხსნიდით ჯერ მძაფრი სუნი გეცემოდათ, ხოლო დაგემოვნების შემთხვევაში მძაღე გემო დაგრჩებოდათ.

მართალია, პროდუქტი დავაბრუნე და თანხა უკან მივიღე, მაგრამ უმჯობესი იქნებოდა მეტი ყურადღება დაეთმოს ხარისხიანი პროდუქტით მომხმარებელთა მომარაგებას. ამასთან კატეგორიულად მნიშვნელოვანია, ფასდაკლებითი აქციები "პირდაპირ ექვივალენტური" იყოს ადამიანის ჯანმრთელობის".

ამბები.გე დაინტერესდა აღნიშნული საკითხით და "კარფურს" გამოგზავნილი წერილის ასლით ეწვია.

როგორც "კარფურის" მიმღებში განგვიცხადეს, მათ აღნიშნულ თემასთან დაკავშირებით კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ. ჟურნალისტებთან ნებისმიერ საკითხებზე კომენტარს გენერალური მენეჯერი ჟან ლუის კლერი აკეთებს, თუმცა ის ადგილზე არ იმყოფებოდა და როგორც "კარფურის" წარმომადგენლებმა განაცხადეს, ის წერილის საპასუხო კომენტარისთვის რედაქციას აუცილებლად დაუკავშირდება.

რაც შეეხება ფასდაკლების აქციაში გასაყიდ კარაქს, "კარფურში" ადასტურებენ, რომ უხარისხო პროდუქტის გამო მათ პრეტენზიებით მომხმარებლები აკითხავენ და მათ "კარფური" გადახდილ თანხას უბრუნებს.

"კარფურის" წარმომადგენლის განცხადებით, სავაჭრო ქსელში კლიენტთა მომსახურების სერვის-ცენტრი და სპეციალური პრობლემატური კლიენტების მომსახურების სამსახური ფუნქციონირებს, სადაც ნებისმიერ მომხარებელს შეუძლია მიმართოს წარმოქმნილი პრობლემების მოსაგავრებლად.

როგორც "კარფურში" აცხადებენ, დახლებთან კონსულტანტები არ დგანან, მომხმარებელს შეუძლია გასაყიდ პროდუქტს შეეხოს, შეამოწმოს და ამის შემდეგ გადაწყვიტოს მისი შეძენა, რაც "კარფურის" წარმოამდგენელთა ინფორმაციით, ერთგვარ სერვისს წარმოადგენს.

ამბები.გე ჟან ლუის კლერის პასუხს ელოდება.

გიორგი ბერიძე

ბაია პატარაიას თათია სამსახარაძე და უფლებადამცველები დაუპირისპირდნენ - „სამი წელია პირში წყალი მაქვს დაგუბებული...“

ქართველი ჟურნალისტის და ამერიკელი დიპლომატის ქორწილი ვაშინგტონში - "ძალიან ბედნიერები ვართ, რომ ვიპოვეთ ერთმანეთი"

უზენაესი სასამართლოს მოსამართლეობის ყოფილი კანდიდატი თამთა თოდაძეზე - "რა ბრიჯიტ ბარდო ესა მყავს, რა აბია ასეთი ნეტავ"