მსოფლიო
პოლიტიკა
საზოგადოება

17

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ხუთშაბათი, მთვარის მეცხრამეტე დღე დაიწყება 01:29-ზე, მთვარე მშვილდოსანშია საშიში, ე.წ. სატანური დღეა, ფრთხილად იყავით. არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ყოველგვარ ვაჭრობას, ფინანსური ოპერაციების ჩატარებას. ცუდი დღეა საქმის, საქმიანობის შესაცვლელად. მოგზაურობა და შორ მანძილზე მგზავრობა დაუშვებელია. უფრო მეტიც, უმჯობესია, ეს დღე შინ გაატაროთ. პასიურად დაისვენეთ. არავითარ შემთხვევაში არ დაქორწინდეთ ამ დღეს, გადადეთ ნიშნობაც. განქორწინებაც კი სხვა დღეს დანიშნეთ. არ გადაუსხათ სხვას სისხლი და პირიქით. ჯანმრთელობის გაუმჯობესების მიზნით კარგ შედეგს მოგიტანთ: სირბილი, ველოსიპედი, სწრაფი სიარული. არ გადატვირთოთ კუჭი. მოერიდეთ ცხიმიან საკვებს.
წიგნები
სამხედრო
მოზაიკა
სპორტი
კონფლიქტები
Faceამბები
მეცნიერება
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ნადირ აზმამედოვი - ბაქო-თბილისი-ყარსის რკინიგზის მშენებლობის დასრულება 2013 წლისთვის იგეგმება
ნადირ აზმამედოვი - ბაქო-თბილისი-ყარსის რკინიგზის მშენებლობის დასრულება 2013 წლისთვის იგეგმება

ბაქო-თბი­ლი­სი-ყარ­სის რკი­ნიგ­ზის მშე­ნებ­ლო­ბის დას­რუ­ლე­ბა 2013 წლის­თვის არის და­გეგ­მი­ლი, - ამის შე­სა­ხებ "кавказский узел"-ი " აზერ­ბა­ი­ჯა­ნის რკი­ნიგ­ზის" პრეს­სამ­სა­ხუ­რის უფ­რო­სის, ნა­დირ აზ­მა­მე­დოვ­ზე დაყ­რდნო­ბით წერს.

მისი თქმით, ბაქო-თბი­ლი­სი-ყარ­სის რკი­ნიგ­ზის მშე­ნებ­ლო­ბა სა­ქარ­თვე­ლოს მი­მარ­თუ­ლე­ბით შე­ჩე­რე­ბუ­ლია, რისი მი­ზე­ზიც სა­ქარ­თვე­ლო­ში არ­სე­ბუ­ლი უა­მინ­დო­ბაა. აქე­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, ძი­რი­თა­დი სა­მუ­შა­ო­ე­ბი გა­ზა­ფხუ­ლის დად­გო­მას­თან ერ­თად, მარტ-აპ­რი­ლის თვე­ებ­ში გაგ­რძელ­დე­ბა.

აზ­მა­მე­დოვ­მა გან­მარ­ტა, რომ აღ­ნიშ­ნუ­ლი სარ­კი­ნიგ­ზო ხა­ზის მშე­ნებ­ლო­ბით "აზერ­ბა­ი­ჯა­ნის რკი­ნიგ­ზაა" და­კა­ვე­ბუ­ლი, ხოლო სა­მუ­შა­ო­ე­ბის დიდი ნა­წი­ლი აზერ­ბა­ი­ჯა­ნის მთავ­რო­ბის ხარ­ჯე­ბით ხორ­ცი­ელ­დე­ბა.

მან­ვე აღ­ნიშ­ნა, რომ ამ ეტაპ­ზე სა­მუ­შა­ო­ე­ბი მი­დის ორ პუნ­ქტზე: პირ­ველ პუნ­ქტზე ხდე­ბა 159 კი­ლო­მეტ­რი გზის გა­ნახ­ლე­ბა, მე­ო­რე­ზე - 29 კი­ლო­მეტ­რი გზის და 4,2 კმ-იანი გვი­რა­ბის მშე­ნებ­ლო­ბა.

რო­გორც აზ­მა­მე­დო­ვი აცხა­დებს, პრო­ექ­ტის რე­ა­ლი­ზა­ცია თან­და­თან და­სას­რულს უახ­ლოვ­დე­ბა და მის გან­სა­ხორ­ცი­ე­ლებ­ლად უკვე გა­მო­ყო­ფი­ლია 430 მი­ლი­ო­ნი დო­ლა­რი.

აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია, რომ სა­ქარ­თვე­ლოს ეკო­ნო­მი­კი­სა და მდგრა­დი გან­ვი­თა­რე­ბის მი­ნის­ტრი გი­ორ­გი კვი­რი­კაშ­ვი­ლი მა­რაბ­და-კარ­წა­ხის რკი­ნიგ­ზის ორ­მხრი­ვი სა­კო­ორ­დი­ნა­ციო საბ­ჭოს თავ­მჯდო­მა­რეს, აზერ­ბა­ი­ჯა­ნის ტრან­სპორ­ტის სა­მი­ნის­ტროს სა­აქ­ციო სა­ზო­გა­დო­ე­ბა "აზერ როუდ სერ­ვის"-ის ხელ­მძღვა­ნელს ჯა­ვიდ გურ­ბა­ნოვს 29 იან­ვარს შეხ­ვდა.

სა­ქარ­თვე­ლოს ეკო­ნო­მი­კის სა­მი­ნის­ტროს ინ­ფორ­მა­ცი­ით, სა­უ­ბა­რი წა­რი­მარ­თა ბაქო-თბი­ლი­სი-ყარ­სის რკი­ნიგ­ზის "მა­რაბ­და-კარ­წა­ხის" გა­და­სას­ვლე­ლის მშე­ნებ­ლო­ბას­თან და­კავ­ში­რე­ბულ სა­კი­თხებ­ზე. შეხ­ვედ­რა­ზე შე­თან­ხმდა სა­მოქ­მე­დო გეგ­მა და აღ­ნიშ­ნუ­ლი სარ­კი­ნიგ­ზო გა­და­სას­ვლე­ლის მშე­ნებ­ლო­ბის დაჩ­ქა­რე­ბის სა­კი­თხი.

ბაქო-თბი­ლი­სი-ყარ­სის რკი­ნიგ­ზის მშე­ნებ­ლო­ბა 2008 წლის ნო­ემ­ბერ­ში და­ი­წყო.

"ინ­ტერპრეს­ნი­უ­სი"

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
სადგურის მოედანი და დადიანის გამზირი ერთმანეთს ხიდით დაუკავშირდება

ნადირ აზმამედოვი - ბაქო-თბილისი-ყარსის რკინიგზის მშენებლობის დასრულება 2013 წლისთვის იგეგმება

ნადირ აზმამედოვი - ბაქო-თბილისი-ყარსის რკინიგზის მშენებლობის დასრულება 2013 წლისთვის იგეგმება

ბაქო-თბილისი-ყარსის რკინიგზის მშენებლობის დასრულება 2013 წლისთვის არის დაგეგმილი, - ამის შესახებ "кавказский узел"-ი " აზერბაიჯანის რკინიგზის" პრესსამსახურის უფროსის, ნადირ აზმამედოვზე დაყრდნობით წერს.

მისი თქმით, ბაქო-თბილისი-ყარსის რკინიგზის მშენებლობა საქართველოს მიმართულებით შეჩერებულია, რისი მიზეზიც საქართველოში არსებული უამინდობაა. აქედან გამომდინარე, ძირითადი სამუშაოები გაზაფხულის დადგომასთან ერთად, მარტ-აპრილის თვეებში გაგრძელდება.

აზმამედოვმა განმარტა, რომ აღნიშნული სარკინიგზო ხაზის მშენებლობით "აზერბაიჯანის რკინიგზაა" დაკავებული, ხოლო სამუშაოების დიდი ნაწილი აზერბაიჯანის მთავრობის ხარჯებით ხორციელდება.

მანვე აღნიშნა, რომ ამ ეტაპზე სამუშაოები მიდის ორ პუნქტზე: პირველ პუნქტზე ხდება 159 კილომეტრი გზის განახლება, მეორეზე - 29 კილომეტრი გზის და 4,2 კმ-იანი გვირაბის მშენებლობა.

როგორც აზმამედოვი აცხადებს, პროექტის რეალიზაცია თანდათან დასასრულს უახლოვდება და მის განსახორციელებლად უკვე გამოყოფილია 430 მილიონი დოლარი.

აღსანიშნავია, რომ საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრი გიორგი კვირიკაშვილი მარაბდა-კარწახის რკინიგზის ორმხრივი საკოორდინაციო საბჭოს თავმჯდომარეს, აზერბაიჯანის ტრანსპორტის სამინისტროს სააქციო საზოგადოება "აზერ როუდ სერვის"-ის ხელმძღვანელს ჯავიდ გურბანოვს 29 იანვარს შეხვდა.

საქართველოს ეკონომიკის სამინისტროს ინფორმაციით, საუბარი წარიმართა ბაქო-თბილისი-ყარსის რკინიგზის "მარაბდა-კარწახის" გადასასვლელის მშენებლობასთან დაკავშირებულ საკითხებზე. შეხვედრაზე შეთანხმდა სამოქმედო გეგმა და აღნიშნული სარკინიგზო გადასასვლელის მშენებლობის დაჩქარების საკითხი.

ბაქო-თბილისი-ყარსის რკინიგზის მშენებლობა 2008 წლის ნოემბერში დაიწყო.

"ინტერპრესნიუსი"

დაარეგულირებს თუ არა მერია ტაქსით მგზავრობის გაზრდილ საფასურს - ირაკლი ხმალაძის კომენტარი

თქვენი თანხმობის გარეშე სარეკლამო SMS-ებს აღარ მიიღებთ - რამდენი იქნება დარღვევაზე ჯარიმა

როგორ გავხადოთ პრეზენტაცია უფრო ეფექტიანი - 10 რჩევა, რომელიც უნდა გაითვალისწინოთ