პოლიტიკა
მსოფლიო
სამხედრო

6

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

სამშაბათი, მთვარის მეათე დღე დაიწყება 14:10-ზე, მთვარე ქალწულშია თამამად წამოიწყეთ ახალი საქმეები. კარგი დღეა უძრავი ქონების შესაძენად, ფინანსური საკითხების მოსაგვარებლად, ვაჭრობისთვის. ცუდი დღეა კამათისა და სასამართლო საქმეებისთვის. სწავლა და გამოცდების ჩაბარება გაგიადვილდებათ. მოაგვარეთ საოჯახო კონფლიქტები. კარგია ნათესავებთან შეხვედრა და საუბარი. დღეს მომხდარი უსიამოვნებები მალევე დასრულდება. კარგი დღეა უფროსთან შესახვედრად და ახალი პროექტების განსახილველად. საქმიანობის, სამსახურის შესაცვლელად. მოერიდეთ მგზავრობასა და საცხოვრებელი მისამართის შეცვლას. მოერიდეთ ფიზიკურ დატვირთვას. გაგიადვილდებათ საოჯახო საქმეების, რემონტისა და მშენებლობის შესრულება. კარგი დღეა ქორწინებისა და ნიშნობისათვის, ინტიმური ურთიერთობისთვის. მოერიდეთ ოპერაციების ჩატარებას მუცლის ღრუს ორგანოებზე. მარტივ ოპერაციასაც კი შეიძლება გართულება მოჰყვეს.
საზოგადოება
კულტურა/შოუბიზნესი
Faceამბები
მოზაიკა
მეცნიერება
სპორტი
წიგნები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ბორდიურის ფასი - მასალის, დანიშნულების, ფერისა და ზომის მიხედვით
ბორდიურის ფასი - მასალის, დანიშნულების, ფერისა და ზომის მიხედვით

ბორ­დი­უ­რი - რო­გორც თა­ნა­მედ­რო­ვე ურ­ბა­ნუ­ლი ინფრას­ტრუქ­ტუ­რის გა­ნუ­ყო­ფე­ლი ნა­წი­ლი, გათ­ვლი­ლია ერ­თდრო­უ­ლად ფუნ­ქცი­უ­რი და ეს­თე­ტი­კუ­რი მიზ­ნე­ბის­თვის. პირ­ველ შემ­თხვე­ვა­ში ძი­რი­თა­დად მო­ი­აზ­რე­ბენ საგ­ზაო და ტრო­ტუ­ა­რის ბორ­დი­უ­რებს, რომ­ლებ­საც ფე­ხით ან მან­ქა­ნით გა­და­ად­გი­ლე­ბი­სას, ქუ­ჩებ­ში სა­ცალ­ფე­ხო ბი­ლი­კის გას­წვრივ, ასე­ვე მა­გის­ტრა­ლებ­სა და ინ­დუსტრი­ულ ზო­ნებ­ში, ყო­ველ ნა­ბიჯ­ზე ვხვდე­ბით. მათი მი­ზა­ნი ერ­თია - სა­მან­ქა­ნო მოძ­რა­ო­ბის სწო­რი, ორ­გა­ნი­ზე­ბუ­ლი მარ­თვა და ფე­ხით მო­სი­ა­რუ­ლე­თა უსაფრ­თხო­ე­ბა­ზე ზრუნ­ვა. სწო­რედ ამის გამო ივ­ლე­ბა მკვეთ­რი სა­ზღვრე­ბი ტრო­ტუ­ა­რებ­სა და ცენ­ტრა­ლურ გზებს შო­რის, რათა მაქ­სი­მა­ლუ­რად შემ­ცირ­დეს ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბის სა­ფეხ­მავ­ლო სივ­რცე­ში შეჭ­რის რის­კე­ბი და აქე­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, შეძ­ლე­ბის­დაგ­ვა­რად თა­ვი­დან ავი­რი­დოთ ამ მი­ზე­ზით გა­მოწ­ვე­უ­ლი ავ­ტო­საგ­ზაო შემ­თხვე­ვე­ბი.

რაც შე­ე­ხე­ბა ვი­ზუ­ა­ლურ მხა­რე­სა და ეს­თე­ტი­კას - ამ კრი­ტე­რი­უმს, ზე­მოთ ნახ­სე­ნებ ორ სა­ხე­ო­ბა­ზე მე­ტად, მთე­ლი თა­ვი­სი არ­სით აკ­მა­ყო­ფი­ლებს დე­კო­რა­ტი­უ­ლი ბორ­დი­უ­რი, რო­მელ­საც ხში­რად პარ­კის ბორ­დი­უ­რა­დაც მო­იხ­სე­ნე­ბენ, რად­გან მას ძი­რი­თა­დად სწო­რედ პარ­კებ­ში, სა­ცხოვ­რე­ბე­ლი სახ­ლე­ბის გარე სივ­რცე­ებ­ში, სა­ვაჭ­რო ცენ­ტრებ­სა და სა­თა­მა­შო მო­ედ­ნებ­ზე ვხვდე­ბით.

სამი სხვა­დას­ხვა ბორ­დი­უ­რი - სამი სხვა­დას­ხვა უპი­რა­ტე­სო­ბა

სამ­შე­ნებ­ლო სფე­რო­ში სპე­ცი­ა­ლის­ტე­ბი ზედ­მე­ტი ფიქ­რის გა­რე­შე, დარ­წმუ­ნე­ბით გე­ტყვი­ან, რომ სა­მი­ვე სა­ხე­ო­ბის შემ­თხვე­ვა­ში, მათი ძი­რი­თა­დი მა­მოძ­რა­ვე­ბე­ლი ფუნ­ქცია ერთი და იგი­ვეა - სა­მი­ვე მიჯ­ნავს ერთ კონ­კრე­ტულ ტე­რი­ტო­რი­ას მე­ო­რის­გან, თუმ­ცა, არ­სე­ბობს მცი­რე გან­სხვა­ვე­ბე­ბი, რომ­ლე­ბიც, რო­გორც წესი, ხში­რად თი­თო­ე­უ­ლის უპი­რა­ტე­სო­ბად ითარ­გმნე­ბა.

მა­გა­ლი­თად, ხში­რად მო­ის­მენთ, რომ დე­კო­რა­ტი­უ­ლი ბორ­დი­უ­რი გა­რე­მოს სრულ­ყო­ფილ, დას­რუ­ლე­ბულ და სტრუქ­ტუ­რი­ზე­ბულ იერს ანი­ჭებს და გა­მო­ი­ყე­ნე­ბა ისეთ ად­გი­ლებ­ში, სა­დაც გა­რე­მოს გა­ფორ­მე­ბა უმ­ნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნე­სი ას­პექ­ტია. რო­გორც ზე­მოთ უკვე აღ­ვნიშ­ნეთ, ეს შე­იძ­ლე­ბა იყოს გამ­წვა­ნე­ბუ­ლი ტე­რი­ტო­რი­ე­ბი ან სა­სე­ირ­ნო ად­გი­ლე­ბი, სა­დაც ე.წ. ბა­რი­ე­რე­ბის გა­კე­თე­ბა სა­სურ­ვე­ლია. ასეთ დროს დე­კო­რა­ტი­უ­ლი ბორ­დი­უ­რი იდე­ა­ლუ­რი და პრაქ­ტი­კუ­ლი გა­მო­სა­ვა­ლია ისე­თი ტე­რი­ტო­რი­ე­ბის შე­მო­სა­ღო­ბად, რო­გო­რი­ცაა: ორი­გი­ნა­ლუ­რი ყვა­ვი­ლე­ბის ბა­ღე­ბი, შად­რევ­ნე­ბი და სხვა ანა­ლო­გი­უ­რი არ­ქი­ტექ­ტუ­რუ­ლი ობიქ­ტე­ბი.

ამის სა­პი­რის­პი­როდ, საგ­ზაო ბორ­დი­ურს გზე­ბი­სა და სამ­რეწ­ვე­ლო უბ­ნე­ბის მო­სა­პირ­კე­თებ­ლად იყე­ნე­ბენ, რად­გან ის ნე­ბის­მი­ე­რი სატ­რან­სპორ­ტო სა­შუ­ა­ლე­ბის, მათ შო­რის მძი­მე ტექ­ნი­კის საკ­მა­ოდ დატ­ვირ­თულ მოძ­რა­ო­ბა­საც კი უძ­ლებს, რა­საც მნიშ­ვნე­ლოვ­ნად გა­ნა­პი­რო­ბებს, და­ნარ­ჩენ სა­ხე­ო­ბებ­თან შე­და­რე­ბით მისი გა­ცი­ლე­ბით დიდი სის­ქე - 15 სან­ტი­მეტ­რი.

რაც შე­ე­ხე­ბა ტრო­ტუ­ა­რის ბორ­დი­ურს - გარ­და იმი­სა, რომ ისიც ლან­დშაფ­ტის ვი­ზუ­ა­ლურ მხა­რე­ზე ზრუ­ნავს, აგ­რეთ­ვე თა­ვი­დან ბო­ლომ­დე პა­სუ­ხის­მგე­ბე­ლია ფე­ხით მო­სი­ა­რუ­ლე­თა უსაფრ­თხო­ე­ბა­ზეც. ასე­ვე სა­უ­კე­თე­სოდ ითავ­სებს დრე­ნა­ჟის ფუნ­ქცი­ას, რათა წვი­მის წყლის დი­ნე­ბას სწო­რი მი­მარ­თუ­ლე­ბა მი­ე­ცეს.

რა­ტომ შე­იძ­ლე­ბა იყოს სხვა­დას­ხვა სა­ხე­ო­ბის ბორ­დი­უ­რის ფასი გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი

როცა სა­უ­ბა­რია საგ­ზაო, ტრო­ტუ­ა­რი­სა და დე­კო­რა­ტი­ულ ბორ­დი­უ­რებ­ზე - პირ­ველ რიგ­ში აღ­სა­ნიშ­ნია ის ფაქ­ტი, რომ სა­მი­ვე არის ბე­ტო­ნის ბორ­დი­უ­რი, რაც უკვე თა­ვის თავ­ში პირ­და­პირ მო­ი­აზ­რებს იმ სამ ძი­რი­თად მა­ხა­სი­ა­თე­ბელს, რა­საც მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბის მი­ღე­ბის პრო­ცეს­ში ეყ­რდნო­ბი­ან - ესე­ნია: ეკო­ნო­მი­უ­რო­ბა, გამ­ძლე­ო­ბა და სტა­ბი­ლუ­რო­ბა.

აქე­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, ამ შემ­თხვე­ვა­ში ფასი და­მო­კი­დე­ბუ­ლია არა იმ­დე­ნად მა­სა­ლის შიგ­თავსზე, რამ­დე­ნა­დაც დამ­ზა­დე­ბის ტექ­ნო­ლო­გი­ა­სა და ამ მა­სა­ლის რა­ო­დე­ნო­ბა­ზე - იმა­ზე თუ რა სი­მაღ­ლის, სი­გა­ნი­სა და სიგ­რძის ბორ­დი­უ­რის დამ­ზა­დე­ბაა სა­ჭი­რო ამა თუ იმ არ­ქი­ტექ­ტუ­რუ­ლი პრო­ექ­ტის­თვის.

რა ზო­მის ბორ­დი­უ­რებს და­გიმ­ზა­დე­ბენ "ლე­გი­ში"?

ბე­ტო­ნის ნა­კე­თო­ბე­ბის წამ­ყვა­ნი მწარ­მო­ე­ბე­ლი კომ­პა­ნია "ლეგი" სა­კუ­თარ მომ­ხმა­რებ­ლებს ძი­რი­თა­დად ორი სხვა­დას­ხვა ზო­მის ბორ­დი­ურს სთა­ვა­ზობს. რო­გორც წესი, სწო­რედ ამ ზო­მე­ბის მი­ხედ­ვით გა­ნი­სა­ზღვრე­ბა მათი გა­მო­ყე­ნე­ბის სფე­რო­ე­ბიც.

მა­გა­ლი­თად, პირ­ვე­ლი - ეს არის ბორ­დი­უ­რი, რომ­ლის ზო­მა­ცაა 1000x150x300-ზე და მას ძი­რი­თა­დად საგ­ზაო მი­მარ­თუ­ლე­ბით გა­მო­ი­ყე­ნე­ბენ, ხოლო ამის სა­პი­რის­პი­როდ მე­ო­რე - დე­კო­რა­ტი­უ­ლი ბორ­დი­უ­რია, შე­და­რე­ბით მცი­რე ზო­მის (500x80x200-ზე), რომ­ლის დამ­ზა­დე­ბაც ნაკ­ლე­ბი მა­სა­ლის სა­ჭი­რო­ე­ბის გამო, ხარ­ჯებს მნიშ­ვნე­ლოვ­ნად ამ­ცი­რებს.

გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი ფე­რის ბორ­დი­ურს გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი ღი­რე­ბუ­ლე­ბა აქვს?

დიახ, ბორ­დი­უ­რის ფასი მნიშ­ვნე­ლოვ­ნა­დაა და­მო­კი­დე­ბუ­ლი მის ფერ­ზე, რაც პი­რო­ბი­თად ორ ნა­წი­ლა­დაც შე­იძ­ლე­ბა და­ი­ყოს: სტან­დარ­ტუ­ლი, სა­წყი­სი ფერი - რუხი (შე­და­რე­ბით ბი­უ­ჯე­ტუ­რი გა­მო­სა­ვა­ლი) და პიგმენ­ტის შე­რე­ვის შე­დე­გად მი­ღე­ბუ­ლი სტან­დარ­ტუ­ლის­გან გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი ფე­რე­ბი, რო­გო­რი­ცაა: წი­თე­ლი, ყა­ვის­ფე­რი და შავი - ამ შემ­თხვე­ვა­ში გა­და­სახ­დე­ლი თან­ხა, ცხა­დია, მეტ­ნაკ­ლე­ბად იმა­ტებს, რად­გან სა­სურ­ვე­ლი ფე­რის მი­ღე­ბის პრო­ცე­სი უფრო მეტ ჩა­რე­ვას მო­ი­თხოვს.

"ლე­გის" კონ­კუ­რენ­ტუ­ლი უპი­რა­ტე­სო­ბა

იქ, სა­დაც ხა­რის­ხი და ფასი ერ­თმა­ნეთ­თან სრულ თან­ხვედ­რა­შია და სა­დაც წარ­მო­ე­ბის სრულ პრო­ცესს კვა­ლი­ფი­ცი­უ­რი და მრა­ვალ­წლი­ა­ნი გა­მოც­დი­ლე­ბის მქო­ნე პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლე­ბი აკონ­ტრო­ლე­ბენ - ზედ­მე­ტი კი­თხვის ნიშ­ნე­ბი ფაქ­ტობ­რი­ვად არ არ­სე­ბობს. კონ­კუ­რენ­ტებ­თან შე­და­რე­ბით "ლე­გის’’ მთა­ვა­რი უპი­რა­ტე­სო­ბა უახ­ლე­სი გერ­მა­ნუ­ლი ტექ­ნო­ლო­გი­ე­ბი­თა და მან­ქა­ნა-და­ნად­გა­რე­ბით აღ­ჭურ­ვი­ლი სა­წარ­მოა, რო­მე­ლიც სა­ქარ­თვე­ლო­ში ამ­ჟა­მად უკვე ორია. აქ მხო­ლოდ ეკო­ლო­გი­უ­რად უსაფრ­თხო და ევ­რო­პუ­ლი სტან­დარ­ტის მქო­ნე ბე­ტო­ნის ნა­კე­თო­ბე­ბი მზად­დე­ბა.

სა­გუ­ლის­ხმოა ისიც, რომ კომ­პა­ნია ბორ­დი­უ­რე­ბის (სა­ბორ­ტე ქვე­ბის) გარ­და, ასე­ვე აწარ­მო­ებს ვიბ­რო­დაწ­ნე­ხილ ფი­ლებ­სა და სამ­შე­ნებ­ლო ბლო­კებს. აქვე, თა­მა­მად შე­იძ­ლე­ბა ით­ქვას ისიც, რომ აბ­სო­ლუ­ტუ­რად ყვე­ლა პრო­დუქ­ტი, რო­მელ­საც სა­წარ­მო­ში შეხ­ვდე­ბით, შე­მოწ­მე­ბუ­ლია ლე­გის სერ­ტი­ფი­ცი­რე­ბუ­ლი ლა­ბო­რა­ტო­რი­ის მიერ.

"ლე­გი­ში" ხა­რის­ხის კონ­ტრო­ლი - უმ­თავ­რე­სი და ყვე­ლა­ზე მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი ამო­ცა­ნაა, რო­მელ­საც პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლი სპე­ცი­ა­ლის­ტე­ბით და­კომ­პლექ­ტე­ბუ­ლი გუნ­დი უკვე თით­ქმის 15 წე­ლი­წა­დია წარ­მა­ტე­ბით უმკლავ­დე­ბა.

R

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
იუსტიციის სამინისტრო გარდაცვლილ პატიმარ იოსებ გორგაძესთან დაკავშირებით ვიდეომასალებს ასაჯაროებს
ავტორი:

ბორდიურის ფასი - მასალის, დანიშნულების, ფერისა და ზომის მიხედვით

ბორდიურის ფასი - მასალის, დანიშნულების, ფერისა და ზომის მიხედვით

ბორდიური - როგორც თანამედროვე ურბანული ინფრასტრუქტურის განუყოფელი ნაწილი, გათვლილია ერთდროულად ფუნქციური და ესთეტიკური მიზნებისთვის. პირველ შემთხვევაში ძირითადად მოიაზრებენ საგზაო და ტროტუარის ბორდიურებს, რომლებსაც ფეხით ან მანქანით გადაადგილებისას, ქუჩებში საცალფეხო ბილიკის გასწვრივ, ასევე მაგისტრალებსა და ინდუსტრიულ ზონებში, ყოველ ნაბიჯზე ვხვდებით. მათი მიზანი ერთია - სამანქანო მოძრაობის სწორი, ორგანიზებული მართვა და ფეხით მოსიარულეთა უსაფრთხოებაზე ზრუნვა. სწორედ ამის გამო ივლება მკვეთრი საზღვრები ტროტუარებსა და ცენტრალურ გზებს შორის, რათა მაქსიმალურად შემცირდეს ავტომობილების საფეხმავლო სივრცეში შეჭრის რისკები და აქედან გამომდინარე, შეძლებისდაგვარად თავიდან ავირიდოთ ამ მიზეზით გამოწვეული ავტოსაგზაო შემთხვევები.

რაც შეეხება ვიზუალურ მხარესა და ესთეტიკას - ამ კრიტერიუმს, ზემოთ ნახსენებ ორ სახეობაზე მეტად, მთელი თავისი არსით აკმაყოფილებს დეკორატიული ბორდიური, რომელსაც ხშირად პარკის ბორდიურადაც მოიხსენებენ, რადგან მას ძირითადად სწორედ პარკებში, საცხოვრებელი სახლების გარე სივრცეებში, სავაჭრო ცენტრებსა და სათამაშო მოედნებზე ვხვდებით.

სამი სხვადასხვა ბორდიური - სამი სხვადასხვა უპირატესობა

სამშენებლო სფეროში სპეციალისტები ზედმეტი ფიქრის გარეშე, დარწმუნებით გეტყვიან, რომ სამივე სახეობის შემთხვევაში, მათი ძირითადი მამოძრავებელი ფუნქცია ერთი და იგივეა - სამივე მიჯნავს ერთ კონკრეტულ ტერიტორიას მეორისგან, თუმცა, არსებობს მცირე განსხვავებები, რომლებიც, როგორც წესი, ხშირად თითოეულის უპირატესობად ითარგმნება.

მაგალითად, ხშირად მოისმენთ, რომ დეკორატიული ბორდიური გარემოს სრულყოფილ, დასრულებულ და სტრუქტურიზებულ იერს ანიჭებს და გამოიყენება ისეთ ადგილებში, სადაც გარემოს გაფორმება უმნიშვნელოვანესი ასპექტია. როგორც ზემოთ უკვე აღვნიშნეთ, ეს შეიძლება იყოს გამწვანებული ტერიტორიები ან სასეირნო ადგილები, სადაც ე.წ. ბარიერების გაკეთება სასურველია. ასეთ დროს დეკორატიული ბორდიური იდეალური და პრაქტიკული გამოსავალია ისეთი ტერიტორიების შემოსაღობად, როგორიცაა: ორიგინალური ყვავილების ბაღები, შადრევნები და სხვა ანალოგიური არქიტექტურული ობიქტები.

ამის საპირისპიროდ, საგზაო ბორდიურს გზებისა და სამრეწველო უბნების მოსაპირკეთებლად იყენებენ, რადგან ის ნებისმიერი სატრანსპორტო საშუალების, მათ შორის მძიმე ტექნიკის საკმაოდ დატვირთულ მოძრაობასაც კი უძლებს, რასაც მნიშვნელოვნად განაპირობებს, დანარჩენ სახეობებთან შედარებით მისი გაცილებით დიდი სისქე - 15 სანტიმეტრი.

რაც შეეხება ტროტუარის ბორდიურს - გარდა იმისა, რომ ისიც ლანდშაფტის ვიზუალურ მხარეზე ზრუნავს, აგრეთვე თავიდან ბოლომდე პასუხისმგებელია ფეხით მოსიარულეთა უსაფრთხოებაზეც. ასევე საუკეთესოდ ითავსებს დრენაჟის ფუნქციას, რათა წვიმის წყლის დინებას სწორი მიმართულება მიეცეს.

რატომ შეიძლება იყოს სხვადასხვა სახეობის ბორდიურის ფასი განსხვავებული

როცა საუბარია საგზაო, ტროტუარისა და დეკორატიულ ბორდიურებზე - პირველ რიგში აღსანიშნია ის ფაქტი, რომ სამივე არის ბეტონის ბორდიური, რაც უკვე თავის თავში პირდაპირ მოიაზრებს იმ სამ ძირითად მახასიათებელს, რასაც მომხმარებლები გადაწყვეტილების მიღების პროცესში ეყრდნობიან - ესენია: ეკონომიურობა, გამძლეობა და სტაბილურობა.

აქედან გამომდინარე, ამ შემთხვევაში ფასი დამოკიდებულია არა იმდენად მასალის შიგთავსზე, რამდენადაც დამზადების ტექნოლოგიასა და ამ მასალის რაოდენობაზე - იმაზე თუ რა სიმაღლის, სიგანისა და სიგრძის ბორდიურის დამზადებაა საჭირო ამა თუ იმ არქიტექტურული პროექტისთვის.

რა ზომის ბორდიურებს დაგიმზადებენ "ლეგიში"?

ბეტონის ნაკეთობების წამყვანი მწარმოებელი კომპანია "ლეგი" საკუთარ მომხმარებლებს ძირითადად ორი სხვადასხვა ზომის ბორდიურს სთავაზობს. როგორც წესი, სწორედ ამ ზომების მიხედვით განისაზღვრება მათი გამოყენების სფეროებიც.

მაგალითად, პირველი - ეს არის ბორდიური, რომლის ზომაცაა 1000x150x300-ზე და მას ძირითადად საგზაო მიმართულებით გამოიყენებენ, ხოლო ამის საპირისპიროდ მეორე - დეკორატიული ბორდიურია, შედარებით მცირე ზომის (500x80x200-ზე), რომლის დამზადებაც ნაკლები მასალის საჭიროების გამო, ხარჯებს მნიშვნელოვნად ამცირებს.

განსხვავებული ფერის ბორდიურს განსხვავებული ღირებულება აქვს?

დიახ, ბორდიურის ფასი მნიშვნელოვნადაა დამოკიდებული მის ფერზე, რაც პირობითად ორ ნაწილადაც შეიძლება დაიყოს: სტანდარტული, საწყისი ფერი - რუხი (შედარებით ბიუჯეტური გამოსავალი) და პიგმენტის შერევის შედეგად მიღებული სტანდარტულისგან განსხვავებული ფერები, როგორიცაა: წითელი, ყავისფერი და შავი - ამ შემთხვევაში გადასახდელი თანხა, ცხადია, მეტნაკლებად იმატებს, რადგან სასურველი ფერის მიღების პროცესი უფრო მეტ ჩარევას მოითხოვს.

"ლეგის" კონკურენტული უპირატესობა

იქ, სადაც ხარისხი და ფასი ერთმანეთთან სრულ თანხვედრაშია და სადაც წარმოების სრულ პროცესს კვალიფიციური და მრავალწლიანი გამოცდილების მქონე პროფესიონალები აკონტროლებენ - ზედმეტი კითხვის ნიშნები ფაქტობრივად არ არსებობს. კონკურენტებთან შედარებით ,,ლეგის’’ მთავარი უპირატესობა უახლესი გერმანული ტექნოლოგიებითა და მანქანა-დანადგარებით აღჭურვილი საწარმოა, რომელიც საქართველოში ამჟამად უკვე ორია. აქ მხოლოდ ეკოლოგიურად უსაფრთხო და ევროპული სტანდარტის მქონე ბეტონის ნაკეთობები მზადდება.

საგულისხმოა ისიც, რომ კომპანია ბორდიურების (საბორტე ქვების) გარდა, ასევე აწარმოებს ვიბროდაწნეხილ ფილებსა და სამშენებლო ბლოკებს. აქვე, თამამად შეიძლება ითქვას ისიც, რომ აბსოლუტურად ყველა პროდუქტი, რომელსაც საწარმოში შეხვდებით, შემოწმებულია ლეგის სერტიფიცირებული ლაბორატორიის მიერ.

"ლეგიში" ხარისხის კონტროლი - უმთავრესი და ყველაზე მნიშვნელოვანი ამოცანაა, რომელსაც პროფესიონალი სპეციალისტებით დაკომპლექტებული გუნდი უკვე თითქმის 15 წელიწადია წარმატებით უმკლავდება.

R