პოლიტიკა
მსოფლიო
საზოგადოება

29

მარტი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

კვირა, მთვარის მეორე დღე დაიწყება 07:11-ზე, მთვარე ვერძშია კარგი დღეა ნებისმიერი საქმის დასაწყებად; ფინანსური საკითხების მოსაგვარებლად; ვაჭრობისთვის. არ იკამათოთ, გადადეთ სასამართლო საქმეები. კარგ დღეა შემოქმედებითი და სამეცნიერო საქმეებისთვის. სწავლისთვის და გამოცდების ჩასაბარებლად. უფროსთან შეხვედრა სიკეთეს არ მოგიტანთ. კარგი დღეა საქმიანობის, სამსახურის შესაცვლელად. თამამად გაემგზავრეთ სამოგზაუროდ, მივლინებაში. სხვა დღისთვის გადადეთ ნიშნობა და ქორწინება. შეამცირეთ ალკოჰოლისა და სასმლის დოზა. მოერიდეთ ყოველგვარ ოპერაციასა და პროცედურას: თვალებზე, პირის ღრუში, ყურებზე; აგრეთვე დიდხანს კითხვასა და ტელევიზორის ყურებას.
სამართალი
Faceამბები
მეცნიერება
სამხედრო
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
კონფლიქტები
სპორტი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
24 ნოემბერს #1 ქართული ციფრული მარკეტინგული ღონისძიება - Ad Summit Tbilisi 2024 ბრუნდება
24 ნოემბერს #1 ქართული ციფრული მარკეტინგული ღონისძიება - Ad Summit Tbilisi 2024 ბრუნდება

სა­მი­ტი უკვე მე­ო­რედ, ამ­ჯე­რად Sheraton Grand Tbilisi Metechi Palace-ში ჩა­ტარ­დე­ბა და არამ­ხო­ლოდ მთა­ვარ სცე­ნა­ზე უმას­პინ­ძლებს ინ­დუსტრი­ის წამ­ყვა­ნი ექ­სპერ­ტე­ბის გა­მოს­ვლას, არა­მედ ვორ­ქშო­პე­ბის სივ­რცე­ში შე­მოგ­ვთა­ვა­ზებს მას­ტერკლა­სებს და სა­ქარ­თვე­ლოს ის­ტო­რი­ა­ში პირ­ველ ციფ­რუ­ლი მარ­კე­ტინ­გის კონ­კურსს ჩა­ა­ტა­რებს.

სა­მი­ტი ძი­რი­თა­დად ფო­კუ­სი­რე­ბუ­ლი იქ­ნე­ბა ციფ­რულ მარ­კე­ტინგსა და მას­თან და­კავ­ში­რე­ბულ ციფ­რულ მი­მარ­თუ­ლე­ბებ­ზე, ამი­ტო­მაც მთე­ლი დღის გან­მავ­ლო­ბა­ში 450-ზე მეტ ვი­ზი­ტორს ექ­ნე­ბა შე­საძ­ლებ­ლო­ბა და­ეს­წროს 16-მდე წამ­ყვა­ნი სპი­კე­რის გა­მოს­ვლას, რომ­ლე­ბიც ისა­უბ­რე­ბენ:

  • სა­ძი­ე­ბო სის­ტე­მის მარ­კე­ტინგსა და ოპ­ტი­მი­ზა­ცი­ა­ზე
  • ელექტრო­ნულ კო­მერ­ცი­ა­ზე
  • ხე­ლოვ­ნურ ინ­ტე­ლექ­ტის გა­მო­ყე­ნე­ბა­ზე ციფ­რულ მარ­კე­ტინ­გში
  • ბრენდ დი­ზა­ინ­ზე
  • კონ­ტენტ მარ­კე­ტინგსა და ინფლუ­ენ­სერ მარ­კე­ტინგზე.

ღო­ნის­ძი­ე­ბა სა­ქარ­თვე­ლო­ში უკვე მე­ო­რედ ტარ­დე­ბა და ქმნის ქარ­თვე­ლი მარ­კე­ტე­რე­ბი­სა და ციფ­რუ­ლი სფე­რო­ე­ბით და­ინ­ტე­რე­სე­ბუ­ლი ადა­მი­ა­ნე­ბის და­მა­კავ­ში­რე­ბელ პირ­ველ ქარ­თულ პლატ­ფორ­მას.

Main Stage-ზე წარ­სდგე­ბი­ან: Ad Summit-ის დამ­ფუძ­ნებ­ლე­ბი და ორ­გა­ნი­ზა­ტო­რე­ბი: ელე­ნე ბი­ბი­ლე­იშ­ვი­ლი, ალექ­სან­დრე ჩო­მა­ხი­ძე, გიგი კურ­ტა­ნი­ძე. ასე­ვე სპი­კერ­თა სი­ა­ში არი­ან: ალექ­სი ჩი­ქო­ვა­ნი, ლუკა ხა­ლა­ძე, რე­ვაზ ნატ­როშ­ვი­ლი, გი­ორ­გი კა­ლან­დია, ლე­ვან ლა­ბარ­ტყა­ვა, ნოდო ლა­ცა­ბი­ძე, ირი­ნა დუმ­ბა­ძე, კატო რა­მიშ­ვი­ლი, თა­თია კო­ბე­რი­ძე, თორ­ნი­კე ჯან­გუ­ლაშ­ვი­ლი, იო­ა­ნე რაზ­მა­ძე, ხოლო ერთ სპი­კერს ორ­გა­ნი­ზა­ტო­რე­ბი სი­ურპრი­ზად გვი­ტო­ვე­ბენ.

Side Stage-ზე, ე.წ ვორ­ქშო­პე­ბის სივ­რცე­ში წარ­მოდ­გე­ნი­ლი იქ­ნე­ბა Admixer Advertising Georgia-ს ვორ­ქშო­პი პროგ­რა­მა­ტი­კულ ედ­ვერ­თა­ი­ზინგზე, Hapttic-ის Demo Showcase, ციფ­რუ­ლი ინ­დუსტრი­ის აკა­და­მი­ის სპე­ცი­ა­ლუ­რი ვორ­ქშო­პე­ბი და ღო­ნის­ძი­ე­ბის მთა­ვა­რი მოვ­ლე­ნა: #1 ქარ­თუ­ლი ციფ­რუ­ლი მარ­კე­ტინ­გუ­ლი კონ­კურ­სი.

პირ­ვე­ლად სა­ქარ­თვე­ლოს ის­ტო­რი­ა­ში, Ad Summit-ი უმას­პინ­ძლებს კონ­კურსს, რომ­ლის ფარ­გლებ­შიც წი­ნას­წარ რე­გის­ტრი­რე­ბუ­ლი გუნ­დე­ბი მი­ი­ღე­ბენ და­ვა­ლე­ბას და ღო­ნის­ძი­ე­ბის დღეს ჟი­უ­რის წი­ნა­შე Side Stage-ზე წარ­სდგე­ბი­ან.

მო­ნა­წი­ლე­ო­ბა უფა­სოა, გა­მარ­ჯვე­ბულ გუნდს კი ღო­ნის­ძი­ე­ბის ბო­ლოს გა­და­ე­ცე­მა Ad Summit Tbilisi 2024-ის ჯილ­დო და სა­ჩუქ­რე­ბი პარტნი­ო­რი კომ­პა­ნი­ე­ბის­გან. ამ ეტაპ­ზე დიდი მო­თხოვ­ნი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე კონ­კურ­სზე რე­გის­ტრა­ცია უკვე დას­რუ­ლე­ბუ­ლია, გუნ­დე­ბი კი გა­მოს­ვლე­ბის­თვის ემ­ზა­დე­ბი­ან.

კონ­ფე­რენ­ცი­ის ღი­რე­ბუ­ლი პარტნი­ო­რე­ბი არი­ან: m², ProService, Hapttic, Web Features, Lealtor, MERAKI, UGCViral, Auto Import Georgia, Wii Design Studio, University Alterbridge, Noxtton, Academy of Digital Industries, Terminal, Kettari Foundation, CASE, tia.ge, YOLO, marketer.ge, IPN.GE, BPN.GE, AMBEBI.GE, Palitranews.ge, Bar Academy

ღო­ნის­ძი­ე­ბა­ზე დას­წრე­ბა შე­უძ­ლია ნე­ბის­მი­ერ მსურ­ველს, ვი­საც ციფ­რუ­ლი მარ­კე­ტინ­გი და მას­თან და­კავ­ში­რე­ბუ­ლი ციფ­რუ­ლი სფე­რო­ე­ბი აინ­ტე­რე­სებს. და­მა­ტე­ბი­თი დე­ტა­ლე­ბის ნახ­ვა და ბი­ლე­თე­ბის შე­ძე­ნა შე­საძ­ლე­ბე­ლია ბმულ­ზე: https://adsummit.ge. ამ ეტაპ­ზე პირ­ვე­ლი კა­ლა­თა სრუ­ლად ამო­წუ­რუ­ლია.

Ad Summit-ის მთა­ვა­რი კონ­ცეფ­ცი­აა შექ­მნას სივ­რცე, რო­მე­ლიც შთა­გო­ნე­ბის და პრო­ფე­სი­უ­ლი მიგ­ნე­ბე­ბის გა­ზი­ა­რე­ბის მე­დი­უ­მი იქ­ნე­ბა, ამი­ტო­მაც რო­გორც დამ­ფუძ­ნებ­ლე­ბი აცხა­დე­ბენ, ხში­რად მო­ე­წყო­ბა ღო­ნის­ძი­ე­ბე­ბი, ფეს­ტი­ვა­ლე­ბი, ტრე­ნინ­გე­ბი კონ­კურ­სე­ბი, ვორ­ქშო­პე­ბი და მას­ტერკლა­სე­ბი. Ad Summit-ის გრძელ­ვა­დი­ა­ნი მი­ზა­ნია არამ­ხო­ლოდ ქარ­თუ­ლი, არა­მედ სა­ერ­თა­შო­რი­სო ლო­კა­ცი­ე­ბის ათ­ვი­სე­ბა და უცხო­ურ ბა­ზარ­ზე გას­ვლა.

R

რუბრიკის სხვა სიახლეები
ავტორი:

24 ნოემბერს #1 ქართული ციფრული მარკეტინგული ღონისძიება - Ad Summit Tbilisi 2024 ბრუნდება

24 ნოემბერს #1 ქართული ციფრული მარკეტინგული ღონისძიება - Ad Summit Tbilisi 2024 ბრუნდება

სამიტი უკვე მეორედ, ამჯერად Sheraton Grand Tbilisi Metechi Palace-ში ჩატარდება და არამხოლოდ მთავარ სცენაზე უმასპინძლებს ინდუსტრიის წამყვანი ექსპერტების გამოსვლას, არამედ ვორქშოპების სივრცეში შემოგვთავაზებს მასტერკლასებს და საქართველოს ისტორიაში პირველ ციფრული მარკეტინგის კონკურსს ჩაატარებს.

სამიტი ძირითადად ფოკუსირებული იქნება ციფრულ მარკეტინგსა და მასთან დაკავშირებულ ციფრულ მიმართულებებზე, ამიტომაც მთელი დღის განმავლობაში 450-ზე მეტ ვიზიტორს ექნება შესაძლებლობა დაესწროს 16-მდე წამყვანი სპიკერის გამოსვლას, რომლებიც ისაუბრებენ:

  • საძიებო სისტემის მარკეტინგსა და ოპტიმიზაციაზე
  • ელექტრონულ კომერციაზე
  • ხელოვნურ ინტელექტის გამოყენებაზე ციფრულ მარკეტინგში
  • ბრენდ დიზაინზე
  • კონტენტ მარკეტინგსა და ინფლუენსერ მარკეტინგზე.

ღონისძიება საქართველოში უკვე მეორედ ტარდება და ქმნის ქართველი მარკეტერებისა და ციფრული სფეროებით დაინტერესებული ადამიანების დამაკავშირებელ პირველ ქართულ პლატფორმას.

Main Stage-ზე წარსდგებიან: Ad Summit-ის დამფუძნებლები და ორგანიზატორები: ელენე ბიბილეიშვილი, ალექსანდრე ჩომახიძე, გიგი კურტანიძე. ასევე სპიკერთა სიაში არიან: ალექსი ჩიქოვანი, ლუკა ხალაძე, რევაზ ნატროშვილი, გიორგი კალანდია, ლევან ლაბარტყავა, ნოდო ლაცაბიძე, ირინა დუმბაძე, კატო რამიშვილი, თათია კობერიძე, თორნიკე ჯანგულაშვილი, იოანე რაზმაძე, ხოლო ერთ სპიკერს ორგანიზატორები სიურპრიზად გვიტოვებენ.

Side Stage-ზე, ე.წ ვორქშოპების სივრცეში წარმოდგენილი იქნება Admixer Advertising Georgia-ს ვორქშოპი პროგრამატიკულ ედვერთაიზინგზე, Hapttic-ის Demo Showcase, ციფრული ინდუსტრიის აკადამიის სპეციალური ვორქშოპები და ღონისძიების მთავარი მოვლენა: #1 ქართული ციფრული მარკეტინგული კონკურსი.

პირველად საქართველოს ისტორიაში, Ad Summit-ი უმასპინძლებს კონკურსს, რომლის ფარგლებშიც წინასწარ რეგისტრირებული გუნდები მიიღებენ დავალებას და ღონისძიების დღეს ჟიურის წინაშე Side Stage-ზე წარსდგებიან.

მონაწილეობა უფასოა, გამარჯვებულ გუნდს კი ღონისძიების ბოლოს გადაეცემა Ad Summit Tbilisi 2024-ის ჯილდო და საჩუქრები პარტნიორი კომპანიებისგან. ამ ეტაპზე დიდი მოთხოვნიდან გამომდინარე კონკურსზე რეგისტრაცია უკვე დასრულებულია, გუნდები კი გამოსვლებისთვის ემზადებიან.

კონფერენციის ღირებული პარტნიორები არიან: m², ProService, Hapttic, Web Features, Lealtor, MERAKI, UGCViral, Auto Import Georgia, Wii Design Studio, University Alterbridge, Noxtton, Academy of Digital Industries, Terminal, Kettari Foundation, CASE, tia.ge, YOLO, marketer.ge, IPN.GE, BPN.GE, AMBEBI.GE, Palitranews.ge, Bar Academy

ღონისძიებაზე დასწრება შეუძლია ნებისმიერ მსურველს, ვისაც ციფრული მარკეტინგი და მასთან დაკავშირებული ციფრული სფეროები აინტერესებს. დამატებითი დეტალების ნახვა და ბილეთების შეძენა შესაძლებელია ბმულზე: https://adsummit.ge. ამ ეტაპზე პირველი კალათა სრულად ამოწურულია.

Ad Summit-ის მთავარი კონცეფციაა შექმნას სივრცე, რომელიც შთაგონების და პროფესიული მიგნებების გაზიარების მედიუმი იქნება, ამიტომაც როგორც დამფუძნებლები აცხადებენ, ხშირად მოეწყობა ღონისძიებები, ფესტივალები, ტრენინგები კონკურსები, ვორქშოპები და მასტერკლასები. Ad Summit-ის გრძელვადიანი მიზანია არამხოლოდ ქართული, არამედ საერთაშორისო ლოკაციების ათვისება და უცხოურ ბაზარზე გასვლა.

R