მსოფლიო
პოლიტიკა
კონფლიქტები

6

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

კვირა, მთვარის მეცხრე დღე დაიწყება 12:10-ზე, მთვარე ლომში იქნება 08:37-დან რთული და დაძაბული დღეა. არ მოატყუოთ გარშემო მყოფები და არც თავად მოტყუვდეთ. არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ვაჭრობას, ურთიერთობის გარჩევას. ცუდი დღეა საქმეების გარჩევისთვის. შესაძლოა, სამუდამოდ დაკარგოთ ადამიანი. არასასურველია სამსახურის, საქმიანობის შეცვლა. კარგი დღეა მოგზაურობის, შორეული მგზავრობის დასაწყებად. აქტიურად დაისვენეთ, ივარჯიშეთ. შეასრულეთ საოჯახო საქმეები, გადაადგილეთ ავეჯი, კარგია მუშაობა მიწასთან. ქორწინება და ნიშნობა სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგი დღეა ორგანიზმის გასაწმენდად, წიდებისგან გათავისუფლება. ალკოჰოლსა და სასმელს დღეს საერთოდ ნუ მიიღებთ. აგრეთვე მოერიდეთ კუჭის გადატვირთვას. კარგად გამოიძინეთ, მიიღეთ მზის აბაზანები და დიდხანს ისეირნეთ.
Faceამბები
მოზაიკა
სამხედრო
მეცნიერება
სპორტი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ავტომობილის მოვლის ხელოვნება - "თეგეტა მოტორსის" კრეატიული კამპანია
ავტომობილის მოვლის ხელოვნება - "თეგეტა მოტორსის" კრეატიული კამპანია

„თე­გე­ტა­ში“ კარ­გად ეს­მით, რომ მომ­ხმა­რე­ბელ­თან გრძელ­ვა­დი­ა­ნი თა­ნამ­შრომ­ლო­ბი­სათ­ვის არა მხო­ლოდ მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის მომ­სა­ხუ­რე­ბის შე­თა­ვა­ზე­ბა, არა­მედ ემო­ცი­უ­რი კავ­ში­რის დამ­ყა­რე­ბაა აუ­ცი­ლე­ბე­ლი. სწო­რედ ამ იდე­ით კომ­პა­ნი­ამ ერთი შე­ხედ­ვით ორი გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი სამ­ყა­რო - ავ­ტო­ინ­დუსტრია და ხე­ლოვ­ნე­ბა - ერ­თმა­ნეთს და­უ­კავ­ში­რა. ფუნ­ქცი­უ­რო­ბი­სა და ეს­თე­ტი­კის სინ­თე­ზით ახა­ლი კამ­პა­ნია შექ­მნა და ავ­ტო­მო­ბი­ლის მოვ­ლა არა დამ­ღლელ რუ­ტი­ნად, არა­მედ ხე­ლოვ­ნე­ბად წარ­მო­ა­ჩი­ნა.

პრო­ექ­ტი მოძ­რა­ვი პოს­ტე­რე­ბის­გან შედ­გე­ბა, რო­მელ­თაც ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რად და­მა­ხა­სი­ა­თე­ბე­ლი მუ­სი­კა და ხმის დი­ზა­ი­ნი აქვს. თი­თო­ე­უ­ლი მათ­გა­ნი მხატ­ვრუ­ლად ასა­ხავს კონ­კრე­ტუ­ლი პრო­დუქ­ტის ფუნ­ქცი­ას.

თე­ო­ნა კო­ხო­ძე, „თე­გე­ტას“ კრე­ა­ტი­უ­ლი დი­რექ­ტო­რი: „თე­გე­ტა მო­ტორსში“ წლე­ბია, სი­ახ­ლე­ე­ბი და გა­მოწ­ვე­ვე­ბი გვა­მოძ­რა­ვებს. ავ­ტო­მო­ბი­ლის სე­ზო­ნუ­რად მომ­ზა­დე­ბა იმ კულ­ტუ­რუ­ლი პრო­ცე­სის ნა­წი­ლია, რო­მელ­შიც ჩვენს გა­მოც­დილ მე­ქა­ნი­კო­სებს მა­ღა­ლი პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლიზ­მი­თა და სრულ­ყო­ფი­ლე­ბი­სად­მი ერ­თგუ­ლე­ბით დიდი წვლი­ლი შე­აქვთ. ამ­ჯე­რად მომ­ხმა­რებ­ლამ­დე სათ­ქმე­ლის მი­სა­ტა­ნად გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი ფორ­მა ავარ­ჩი­ეთ. აქ­ტუ­ა­ლუ­რი სა­ავ­ტო­მო­ბი­ლო პრო­დუქ­ტე­ბის წარ­მო­სად­გე­ნად ახ­ლე­ბურ გა­მომ­სახ­ვე­ლო­ბით გზას მივ­მარ­თეთ. კონ­ცეფ­ცი­ი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, უნდა შეგ­ვექ­მნა ისე­თი ვი­ზუ­ა­ლუ­რი ფორ­მა, რო­მე­ლიც ხაზს გა­უს­ვამ­და სა­ავ­ტო­მო­ბი­ლო ინ­დუსტრი­ი­სა და ხე­ლოვ­ნე­ბის სინ­თეზს. და­მე­თან­ხმე­ბით, ალ­ბათ, „თე­გე­ტა ქარ­სის“ გა­მორ­ჩე­უ­ლი ვარ­სკვლა­ვი პორ­შეა, გა­მომ­დი­ნა­რე თუნ­დაც მისი შთამ­ბეჭ­და­ვი დი­ზა­ი­ნი­სა თუ ბრენ­დის შექ­მნის კონ­ცეფ­ცი­ი­დან. სწო­რედ ამი­ტომ გა­დავ­წყვი­ტეთ, პოს­ტე­რებ­ში Porsche Carrera 4S გა­მოგ­ვე­ყე­ნე­ბი­ნა“.

პრო­ექ­ტზე თა­ვის საქ­მე­ზე შეყ­ვა­რე­ბუ­ლი, პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლე­ბის­გან შემ­დგა­რი გუნ­დი მუ­შა­ობ­და - შე­დე­გიც შე­სა­ბა­მი­სი დად­გა, სიყ­ვა­რუ­ლი და მზრუნ­ვე­ლო­ბა თი­თო­ე­ულ პოს­ტერ­ში იგ­რძნო­ბა. ასე­თი კი სულ ექ­ვსია იმ სა­ავ­ტო­მო­ბი­ლო პრო­დუქ­ტე­ბის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბით, რო­მელ­თა გა­მარ­თუ­ლო­ბის შემ­თხვე­ვა­შიც სე­ზო­ნის რიტმს ფეხს მარ­ტი­ვად აუ­წყობთ. მოძ­რა­ვი პოს­ტე­რე­ბის სე­რი­ა­ზე არ­ტის­ტებ­მა გი­ორ­გი ტყე­ბუ­ჩა­ვამ და დიმა კონ­ჯა­რი­ამ იმუ­შა­ვეს.

გი­ორ­გი ტყე­ბუ­ჩა­ვა, არ­ტის­ტი: „გა­დავ­წყვი­ტეთ, გაგ­ვე­კე­თე­ბი­ნა მოძ­რა­ვი პოს­ტე­რე­ბის სე­რია, სა­დაც მოძ­რა­ო­ბა­ში ვაჩ­ვე­ნებ­დით არა მარ­ტო სე­ზო­ნის , არა­მედ მან­ქა­ნის ნა­წი­ლე­ბის ცვლი­ლე­ბებს. ეს ყვე­ლა­ფე­რი წარ­მო­ვად­გი­ნეთ რო­გორც გა­ნახ­ლე­ბი­სა და მზად­ყოფ­ნის პრო­ცე­სის ერ­თობ­ლი­ვი სინ­თე­ზი.

ჩემ­თვის, რო­გორც ვი­ზუ­ა­ლუ­რი ხე­ლოვ­ნე­ბის არ­ტის­ტის­თვის, ეს იყო პირ­ვე­ლი შემ­თხვე­ვა, რო­დე­საც ვი­მუ­შა­ვე არა მხო­ლოდ ზო­გა­დად ავ­ტო­მან­ქა­ნა­ზე, რო­გორც არ­ტო­ბი­ექ­ტზე, არა­მედ დე­ტა­ლუ­რად გა­ვე­ცა­ნი მის ნა­წი­ლებ­სა და მუ­შა­ო­ბის სპე­ცი­ფი­კას. ეს ყვე­ლა­ფე­რი კი იმ მოძ­რავ პოს­ტე­რე­ბად იქცა, რომ­ლე­ბიც აუ­დი­ტო­რი­ას გა­ვუ­ზი­ა­რეთ“.

მეტი თან­მიმ­დევ­რუ­ლო­ბი­სათ­ვის და აქ­ცენ­ტით უშუ­ა­ლოდ სა­ავ­ტო­მო­ბი­ლო პრო­დუქ­ტებ­ზე, ყვე­ლა პოს­ტერ­ში ერთი მო­დე­ლი, Porsche Carrera 4S, გა­მო­ი­ყე­ნეს. მათი გან­მას­ხვა­ვე­ბე­ლი ელე­მენ­ტი კი სა­უნდდი­ზა­ი­ნია, რო­მე­ლიც კონ­კრე­ტუ­ლი პრო­დუქ­ტი­სათ­ვის და­მა­ხა­სი­ა­თე­ბელ „ხმას“ აღ­წერს. ზედ­მე­ტი დე­ტა­ლე­ბის გა­რე­შე და ად­ვი­ლად აღ­საქ­მე­ლი კამ­პა­ნი­ის იდეა სა­მუ­შაო ჯგუ­ფის წევ­რებს სულ რამ­დე­ნი­მე წამ­ში უნდა გად­მო­ე­ცათ და რაც მთა­ვა­რია, გად­მო­ე­ცათ მარ­ტი­ვად და გა­სა­გე­ბად.

ზვი­ად მღებ­რი, POSTRED-ის კომ­პო­ზი­ტო­რი, ხმის დი­ზა­ი­ნე­რი: „საკ­მა­ოდ თა­ვი­სე­ბუ­რი და ფა­ქი­ზი კამ­პა­ნია იყო სა­მუ­შა­ოდ. ეს მთლი­ა­ნო­ბა, რაც ხმამ, მუ­სი­კამ და ვი­ზუ­ალ­მა შექ­მნა, ისე­თი სი­ზუს­ტი­თა და შე­სა­ბა­მი­სო­ბით შე­ერ­წყა ერ­თმა­ნეთს, რომ ერთ პა­ტა­რა არას­წორ ქმე­დე­ბა­საც კი ამ სამ ელე­მენტს შო­რის შე­იძ­ლე­ბო­და, სრუ­ლი „დი­სო­ნან­სი“ გა­მო­ეწ­ვია. ვფიქ­რობ, პრო­ექ­ტის მი­ნი­მა­ლის­ტუ­რი ხა­სი­ა­თი, თა­ვი­სი უჩ­ვე­უ­ლო დე­ტა­ლე­ბი­თა და იდენ­ტო­ბით, ზუს­ტად გად­მო­ვი­ტა­ნეთ აუ­დი­ოს ნა­წილ­ში და შევ­ძე­ლით ისე­თი ატ­მოს­ფე­როს შექ­მნა, რო­გო­რიც თავ­და­პირ­ვე­ლი კონ­ცეფ­ცი­ის ჩა­მო­ყა­ლი­ბე­ბი­სას ჩა­ვი­ფიქ­რეთ.

ჩვე­ნი გა­მოწ­ვე­ვა იყო ავ­ტო­მო­ბი­ლის აბ­სტრა­ჰი­რე­ბა, მისი ობი­ექ­ტის მდგო­მა­რე­ო­ბი­დან გა­მოყ­ვა­ნა და ისე­თი ელე­მენ­ტე­ბის და­მა­ტე­ბა, რომ­ლე­ბიც ზუს­ტად გად­მოს­ცემ­და ჩა­ფიქ­რე­ბულ ემო­ცი­ებს. ობი­ექ­ტე­ბის იდე­ე­ბად გარ­დაქ­მნა, ისე რომ არ იყოს გაზ­ვი­ა­დე­ბუ­ლი და შე­ი­ნარ­ჩუ­ნოს სი­ლა­მა­ზე და სა­ინ­ტე­რე­სო­ო­ბა, პრო­ცე­სის ყვე­ლა­ზე ამა­ღელ­ვე­ბე­ლი ნა­წი­ლია“.

სა­მუ­შაო პრო­ცე­სი ექ­ვსი კვი­რის გან­მავ­ლო­ბა­ში გრძელ­დე­ბო­და. თი­თო­ე­უ­ლი პრო­დუქ­ტი­სათ­ვის ერთი კვი­რა გა­ნი­სა­ზღვრა. აქ­ცენ­ტი იმ სა­ავ­ტო­მო­ბი­ლო ნა­წი­ლებ­ზე გა­კეთ­და, რომ­ლე­ბიც სე­ზო­ნურ მომ­ზა­დე­ბას სა­ჭი­რო­ებს, ასე­ვე რამ­დე­ნი­მე ისეთ აუ­ცი­ლე­ბელ პრო­დუქტზე, რომ­ლებ­საც უსაფრ­თხო და კომ­ფორ­ტუ­ლი გა­და­ად­გი­ლე­ბი­სათ­ვის კრი­ტი­კუ­ლი მნიშ­ვნე­ლო­ბა აქვს. ესე­ნია: სა­ბუ­რა­ვე­ბი, აკუ­მუ­ლა­ტო­რე­ბი, ფილტრე­ბი, სა­მუხ­რუ­ჭე ხუნ­დე­ბი, და მი­ნის მწმენ­დე­ბი. ბოლო მე-6 ვი­დეო კი სამ­ღებ­რო სა­მუ­შა­ო­ებს შე­საძ­ლებ­ლო­ბებს წარ­მოგ­ვიდ­გენს და ავ­ტო­მო­ბი­ლის ფერი მთლი­ა­ნად იც­ვლე­ბა.

„თე­გე­ტა მო­ტორ­სის“ კრე­ა­ტი­უ­ლი ვი­დე­ორ­გო­ლე­ბის პა­რა­რე­ლუ­რად, კამ­პა­ნი­ის ამ­სახ­ვე­ლი ბა­ნე­რე­ბი თბი­ლის­ში სხვა­დას­ხვა ლო­კა­ცი­ა­ზე გან­თავ­სდა. კომ­პა­ნი­ა­ში გა­და­წყვი­ტეს, რომ სა­რეკ­ლა­მო ბა­ნე­რე­ბის­თვის კამ­პა­ნი­ის დას­რუ­ლე­ბის შემ­დეგ ახა­ლი სი­ცო­ცხლე მი­ე­ცათ. ასე გაჩ­ნდა იდეა ბრენდ „ადა­მი­ან­თან“ კო­ლა­ბო­რა­ცი­ის და ჩა­მოხ­სნის შემ­დეგ გა­და­მუ­შა­ვე­ბუ­ლი ბა­ნე­რე­ბის­გან ახა­ლი, ფუნ­ქცი­უ­რი ნივ­თე­ბი შე­იქ­მნა.

ვახ­ტანგ მძი­ნა­რაშ­ვი­ლი, „თე­გე­ტა მო­ტორ­სის“ მარ­კე­ტინ­გის დე­პარ­ტა­მენ­ტის ხელ­მძღვა­ნე­ლი: „თე­გე­ტა მო­ტორ­სი“ უკვე თით­ქმის 30 წე­ლია, ზრუ­ნავს სა­ავ­ტო­მო­ბი­ლო მომ­სა­ხუ­რე­ბის სფე­როს გან­ვი­თა­რე­ბა­ზე და ბაზ­რის ლი­დე­რია რე­გი­ო­ნის მას­შტა­ბით. შე­სა­ბა­მი­სად, ჩვენ­თვის ძა­ლი­ან მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია, მომ­ხმა­რე­ბელს თა­ნა­მედ­რო­ვე, გა­მარ­თუ­ლი მომ­სა­ხუ­რე­ბა შევ­თა­ვა­ზოთ, მაქ­სი­მა­ლუ­რად მო­ვერ­გოთ მათ სურ­ვი­ლებ­სა და მო­თხოვ­ნებს - იქ­ნე­ბა ეს დის­ტან­ცი­უ­რი მომ­სა­ხუ­რე­ბა, ციფ­რუ­ლი სერ­ვი­სე­ბი თუ 300-ზე მეტი წამ­ყვა­ნი ბრენ­დის სა­ავ­ტო­მო­ბი­ლო პრო­დუქ­ტე­ბი, რომ­ლებ­საც თე­გე­ტა სა­ქარ­თვე­ლო­სა და მე­ზო­ბელ სა­ხელ­მწი­ფო­ებ­ში წარ­მო­ად­გენს. ჩვე­ნი კამ­პა­ნი­ით გვინ­დო­და, კი­დევ უფრო მეტი ადა­მი­ა­ნის­თვის მიგ­ვეწვდი­ნა ხმა და გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი, კრე­ა­ტი­უ­ლი გზით კი­დევ ერთხელ შეგ­ვეხ­სე­ნე­ბი­ნა რომ ავ­ტო­მან­ქა­ნის სე­ზო­ნუ­რი მომ­ზა­დე­ბა პირ­და­პირ კავ­შირ­შია უსაფრ­თხო­ე­ბა­სა და კომ­ფორ­ტულ გა­ად­გი­ლე­ბას­თან.

რაც შე­ე­ხე­ბა „თე­გე­ტას“ და ბრენდ „ადა­მი­ა­ნის“ კო­ლა­ბო­რა­ცას, რო­გორც მო­გეხ­სე­ნე­ბათ დღეს ნარ­ჩე­ნე­ბის მარ­თვა უდი­დე­სი გა­მოწ­ვე­ვაა გლო­ბა­ლუ­რად. სწო­რედ ამი­ტომ გა­დავ­წყვი­ტეთ ჩვე­ნი წვლი­ლი შეგ­ვე­ტა­ნა ამ გა­მოწ­ვე­ვის დაძ­ლე­ვა­ში და გა­მო­ყე­ნე­ბუ­ლი ბა­ნე­რე­ბის­თვის ნარ­ჩე­ნე­ბად ქცე­ვის ნაც­ვლად ახა­ლი ფუნ­ქცია მიგ­ვე­ცა. ვფიქ­რობ ძა­ლი­ან სა­ინ­ტე­რე­სო და სა­სარ­გებ­ლო თა­ნამ­შრომ­ლო­ბა შედ­გა“

თე­გე­ტა­ში სჯე­რათ, რომ მსგავ­სი აქ­ტი­ვო­ბე­ბი და კამ­პა­ნი­ე­ბი ავ­ტომფლო­ბე­ლებს ცვლი­ლე­ბის­კენ უბიძ­გებს და ავ­ტო­მო­ბი­ლის მოვ­ლის ხე­ლოვ­ნე­ბად ქცე­ვა მათი ყო­ველ­დღი­უ­რო­ბის ნა­წი­ლი გახ­დე­ბა. კამ­პა­ნი­ის შე­სა­ხებ სრუ­ლი ინ­ფორ­მა­ცია იხი­ლეთ ლინკზე: https://shorturl.at/elJfF

ბრენ­დი: თე­გე­ტა მო­ტორ­სი

მარ­კე­ტინ­გის დე­პარ­ტა­მენ­ტის ხელ­მძღვა­ნე­ლი: ვახ­ტანგ მძი­ნა­რაშ­ვი­ლი

კრე­ა­ტი­უ­ლი დი­რექ­ტო­რი: თე­ო­ნა კო­ხო­ძე

პოს­ტე­რე­ბის დი­ზა­ი­ნი: გი­ორ­გი ტყე­ბუ­ჩა­ვა, დიმა კონ­ჯა­რია

მუ­სი­კა და ხმის დი­ზა­ი­ნი: „Postredaudio“, ზვი­ად მღებ­რიშ­ვი­ლი

არტ დი­რექ­ტო­რი: ლუკა თო­დუა

ქო­ფი­რა­ი­თე­რი: ნიკა კო­ხო­ძე

ციფ­რუ­ლი მარ­კე­ტინ­გის ხელ­მძღვა­ნე­ლი: ნინა კე­რე­ლე­იშ­ვი­ლი

აქ­სე­სუ­ა­რე­ბის დი­ზა­ი­ნი: ბრენ­დი “ADAMIANI”

თე­გე­ტა მო­ტორ­სის შე­სა­ხებ: თე­გე­ტა ჰოლ­დინ­გში შე­მა­ვა­ლი კომ­პა­ნია თე­გე­ტა მო­ტორ­სი 1995 წლი­დან ოპე­რი­რებს ბა­ზარ­ზე მსუ­ბუ­ქი, სატ­ვირ­თო და სპე­ცი­ა­ლუ­რი და­ნიშ­ნუ­ლე­ბის სერ­ვი­სის მი­მარ­თუ­ლე­ბით. ავ­ტო­ინ­დუსტრი­ის ლი­დე­რი კომ­პა­ნია მომ­ხმა­რე­ბელს ავ­ტო­მომ­სა­ხუ­რე­ბის სრულ სპექტრს სთა­ვა­ზობს, რო­გორც მსუ­ბუ­ქი და სატ­ვირ­თო ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბის, ისე ავ­ტო­ბუ­სე­ბი­სა და მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სე­ბის, ასე­ვე სპე­ცი­ა­ლუ­რი და­ნიშ­ნუ­ლე­ბის ტექ­ნი­კის მი­მარ­თუ­ლე­ბით. კომ­პა­ნი­ას მთე­ლი ქვეყ­ნის მას­შტა­ბით 28 ფი­ლი­ა­ლი აქვს, რომ­ლე­ბიც 500 000-მდე სა­ცა­ლო და 35 000-მდე კორ­პო­რა­ცი­ულ მომ­ხმა­რე­ბელს ემ­სა­ხუ­რე­ბა. თე­გე­ტა მო­ტორ­სი 300-მდე მსოფ­ლიო ბრენ­დის წარ­მო­მად­გე­ნე­ლია სა­ქარ­თვე­ლო­ში, მათ შო­რის არის Bridgestone, Michelin, Varta, Shell, Motul, Hengst და სხვა.

NS

ავტორი:

ავტომობილის მოვლის ხელოვნება - "თეგეტა მოტორსის" კრეატიული კამპანია

ავტომობილის მოვლის ხელოვნება - "თეგეტა მოტორსის" კრეატიული კამპანია

„თეგეტაში“ კარგად ესმით, რომ მომხმარებელთან გრძელვადიანი თანამშრომლობისათვის არა მხოლოდ მაღალი ხარისხის მომსახურების შეთავაზება, არამედ ემოციური კავშირის დამყარებაა აუცილებელი. სწორედ ამ იდეით კომპანიამ ერთი შეხედვით ორი განსხვავებული სამყარო - ავტოინდუსტრია და ხელოვნება - ერთმანეთს დაუკავშირა. ფუნქციურობისა და ესთეტიკის სინთეზით ახალი კამპანია შექმნა და ავტომობილის მოვლა არა დამღლელ რუტინად, არამედ ხელოვნებად წარმოაჩინა.

პროექტი მოძრავი პოსტერებისგან შედგება, რომელთაც ინდივიდუალურად დამახასიათებელი მუსიკა და ხმის დიზაინი აქვს. თითოეული მათგანი მხატვრულად ასახავს კონკრეტული პროდუქტის ფუნქციას.

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/video.php?height=314&href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FTegetamotors%2Fvideos%2F948835120219996%2F&show_text=false&width=560&t=0" width="560" height="314" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowfullscreen="true" allow="autoplay; clipboard-write; encrypted-media; picture-in-picture; web-share" allowFullScreen="true"></iframe>

თეონა კოხოძე, „თეგეტას“ კრეატიული დირექტორი: „თეგეტა მოტორსში“ წლებია, სიახლეები და გამოწვევები გვამოძრავებს. ავტომობილის სეზონურად მომზადება იმ კულტურული პროცესის ნაწილია, რომელშიც ჩვენს გამოცდილ მექანიკოსებს მაღალი პროფესიონალიზმითა და სრულყოფილებისადმი ერთგულებით დიდი წვლილი შეაქვთ. ამჯერად მომხმარებლამდე სათქმელის მისატანად განსხვავებული ფორმა ავარჩიეთ. აქტუალური საავტომობილო პროდუქტების წარმოსადგენად ახლებურ გამომსახველობით გზას მივმართეთ. კონცეფციიდან გამომდინარე, უნდა შეგვექმნა ისეთი ვიზუალური ფორმა, რომელიც ხაზს გაუსვამდა საავტომობილო ინდუსტრიისა და ხელოვნების სინთეზს. დამეთანხმებით, ალბათ, „თეგეტა ქარსის“ გამორჩეული ვარსკვლავი პორშეა, გამომდინარე თუნდაც მისი შთამბეჭდავი დიზაინისა თუ ბრენდის შექმნის კონცეფციიდან. სწორედ ამიტომ გადავწყვიტეთ, პოსტერებში Porsche Carrera 4S გამოგვეყენებინა“.

პროექტზე თავის საქმეზე შეყვარებული, პროფესიონალებისგან შემდგარი გუნდი მუშაობდა - შედეგიც შესაბამისი დადგა, სიყვარული და მზრუნველობა თითოეულ პოსტერში იგრძნობა. ასეთი კი სულ ექვსია იმ საავტომობილო პროდუქტების გათვალისწინებით, რომელთა გამართულობის შემთხვევაშიც სეზონის რიტმს ფეხს მარტივად აუწყობთ. მოძრავი პოსტერების სერიაზე არტისტებმა გიორგი ტყებუჩავამ და დიმა კონჯარიამ იმუშავეს.

გიორგი ტყებუჩავა, არტისტი: „გადავწყვიტეთ, გაგვეკეთებინა მოძრავი პოსტერების სერია, სადაც მოძრაობაში ვაჩვენებდით არა მარტო სეზონის , არამედ მანქანის ნაწილების ცვლილებებს. ეს ყველაფერი წარმოვადგინეთ როგორც განახლებისა და მზადყოფნის პროცესის ერთობლივი სინთეზი.

ჩემთვის, როგორც ვიზუალური ხელოვნების არტისტისთვის, ეს იყო პირველი შემთხვევა, როდესაც ვიმუშავე არა მხოლოდ ზოგადად ავტომანქანაზე, როგორც არტობიექტზე, არამედ დეტალურად გავეცანი მის ნაწილებსა და მუშაობის სპეციფიკას. ეს ყველაფერი კი იმ მოძრავ პოსტერებად იქცა, რომლებიც აუდიტორიას გავუზიარეთ“.

მეტი თანმიმდევრულობისათვის და აქცენტით უშუალოდ საავტომობილო პროდუქტებზე, ყველა პოსტერში ერთი მოდელი, Porsche Carrera 4S, გამოიყენეს. მათი განმასხვავებელი ელემენტი კი საუნდდიზაინია, რომელიც კონკრეტული პროდუქტისათვის დამახასიათებელ „ხმას“ აღწერს. ზედმეტი დეტალების გარეშე და ადვილად აღსაქმელი კამპანიის იდეა სამუშაო ჯგუფის წევრებს სულ რამდენიმე წამში უნდა გადმოეცათ და რაც მთავარია, გადმოეცათ მარტივად და გასაგებად.

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/video.php?height=476&href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FTegetamotors%2Fvideos%2F462379823015568%2F&show_text=false&width=380&t=0" width="380" height="476" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowfullscreen="true" allow="autoplay; clipboard-write; encrypted-media; picture-in-picture; web-share" allowFullScreen="true"></iframe>

ზვიად მღებრი, POSTRED-ის კომპოზიტორი, ხმის დიზაინერი: „საკმაოდ თავისებური და ფაქიზი კამპანია იყო სამუშაოდ. ეს მთლიანობა, რაც ხმამ, მუსიკამ და ვიზუალმა შექმნა, ისეთი სიზუსტითა და შესაბამისობით შეერწყა ერთმანეთს, რომ ერთ პატარა არასწორ ქმედებასაც კი ამ სამ ელემენტს შორის შეიძლებოდა, სრული „დისონანსი“ გამოეწვია. ვფიქრობ, პროექტის მინიმალისტური ხასიათი, თავისი უჩვეულო დეტალებითა და იდენტობით, ზუსტად გადმოვიტანეთ აუდიოს ნაწილში და შევძელით ისეთი ატმოსფეროს შექმნა, როგორიც თავდაპირველი კონცეფციის ჩამოყალიბებისას ჩავიფიქრეთ.

ჩვენი გამოწვევა იყო ავტომობილის აბსტრაჰირება, მისი ობიექტის მდგომარეობიდან გამოყვანა და ისეთი ელემენტების დამატება, რომლებიც ზუსტად გადმოსცემდა ჩაფიქრებულ ემოციებს. ობიექტების იდეებად გარდაქმნა, ისე რომ არ იყოს გაზვიადებული და შეინარჩუნოს სილამაზე და საინტერესოობა, პროცესის ყველაზე ამაღელვებელი ნაწილია“.

სამუშაო პროცესი ექვსი კვირის განმავლობაში გრძელდებოდა. თითოეული პროდუქტისათვის ერთი კვირა განისაზღვრა. აქცენტი იმ საავტომობილო ნაწილებზე გაკეთდა, რომლებიც სეზონურ მომზადებას საჭიროებს, ასევე რამდენიმე ისეთ აუცილებელ პროდუქტზე, რომლებსაც უსაფრთხო და კომფორტული გადაადგილებისათვის კრიტიკული მნიშვნელობა აქვს. ესენია: საბურავები, აკუმულატორები, ფილტრები, სამუხრუჭე ხუნდები, და მინის მწმენდები. ბოლო მე-6 ვიდეო კი სამღებრო სამუშაოებს შესაძლებლობებს წარმოგვიდგენს და ავტომობილის ფერი მთლიანად იცვლება.

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/video.php?height=476&href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FTegetamotors%2Fvideos%2F1161877998594625%2F&show_text=false&width=380&t=0" width="380" height="476" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowfullscreen="true" allow="autoplay; clipboard-write; encrypted-media; picture-in-picture; web-share" allowFullScreen="true"></iframe>

„თეგეტა მოტორსის“ კრეატიული ვიდეორგოლების პარარელურად, კამპანიის ამსახველი ბანერები თბილისში სხვადასხვა ლოკაციაზე განთავსდა. კომპანიაში გადაწყვიტეს, რომ სარეკლამო ბანერებისთვის კამპანიის დასრულების შემდეგ ახალი სიცოცხლე მიეცათ. ასე გაჩნდა იდეა ბრენდ „ადამიანთან“ კოლაბორაციის და ჩამოხსნის შემდეგ გადამუშავებული ბანერებისგან ახალი, ფუნქციური ნივთები შეიქმნა.

ვახტანგ მძინარაშვილი, „თეგეტა მოტორსის“ მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი: „თეგეტა მოტორსი“ უკვე თითქმის 30 წელია, ზრუნავს საავტომობილო მომსახურების სფეროს განვითარებაზე და ბაზრის ლიდერია რეგიონის მასშტაბით. შესაბამისად, ჩვენთვის ძალიან მნიშვნელოვანია, მომხმარებელს თანამედროვე, გამართული მომსახურება შევთავაზოთ, მაქსიმალურად მოვერგოთ მათ სურვილებსა და მოთხოვნებს - იქნება ეს დისტანციური მომსახურება, ციფრული სერვისები თუ 300-ზე მეტი წამყვანი ბრენდის საავტომობილო პროდუქტები, რომლებსაც თეგეტა საქართველოსა და მეზობელ სახელმწიფოებში წარმოადგენს. ჩვენი კამპანიით გვინდოდა, კიდევ უფრო მეტი ადამიანისთვის მიგვეწვდინა ხმა და განსხვავებული, კრეატიული გზით კიდევ ერთხელ შეგვეხსენებინა რომ ავტომანქანის სეზონური მომზადება პირდაპირ კავშირშია უსაფრთხოებასა და კომფორტულ გაადგილებასთან.

რაც შეეხება „თეგეტას“ და ბრენდ „ადამიანის“ კოლაბორაცას, როგორც მოგეხსენებათ დღეს ნარჩენების მართვა უდიდესი გამოწვევაა გლობალურად. სწორედ ამიტომ გადავწყვიტეთ ჩვენი წვლილი შეგვეტანა ამ გამოწვევის დაძლევაში და გამოყენებული ბანერებისთვის ნარჩენებად ქცევის ნაცვლად ახალი ფუნქცია მიგვეცა. ვფიქრობ ძალიან საინტერესო და სასარგებლო თანამშრომლობა შედგა“

თეგეტაში სჯერათ, რომ მსგავსი აქტივობები და კამპანიები ავტომფლობელებს ცვლილებისკენ უბიძგებს და ავტომობილის მოვლის ხელოვნებად ქცევა მათი ყოველდღიურობის ნაწილი გახდება. კამპანიის შესახებ სრული ინფორმაცია იხილეთ ლინკზე: https://shorturl.at/elJfF

ბრენდი: თეგეტა მოტორსი

მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი: ვახტანგ მძინარაშვილი

კრეატიული დირექტორი: თეონა კოხოძე

პოსტერების დიზაინი: გიორგი ტყებუჩავა, დიმა კონჯარია

მუსიკა და ხმის დიზაინი: „Postredaudio“, ზვიად მღებრიშვილი

არტ დირექტორი: ლუკა თოდუა

ქოფირაითერი: ნიკა კოხოძე

ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელი: ნინა კერელეიშვილი

აქსესუარების დიზაინი: ბრენდი “ADAMIANI”

თეგეტა მოტორსის შესახებ: თეგეტა ჰოლდინგში შემავალი კომპანია თეგეტა მოტორსი 1995 წლიდან ოპერირებს ბაზარზე მსუბუქი, სატვირთო და სპეციალური დანიშნულების სერვისის მიმართულებით. ავტოინდუსტრიის ლიდერი კომპანია მომხმარებელს ავტომომსახურების სრულ სპექტრს სთავაზობს, როგორც მსუბუქი და სატვირთო ავტომობილების, ისე ავტობუსებისა და მიკროავტობუსების, ასევე სპეციალური დანიშნულების ტექნიკის მიმართულებით. კომპანიას მთელი ქვეყნის მასშტაბით 28 ფილიალი აქვს, რომლებიც 500 000-მდე საცალო და 35 000-მდე კორპორაციულ მომხმარებელს ემსახურება. თეგეტა მოტორსი 300-მდე მსოფლიო ბრენდის წარმომადგენელია საქართველოში, მათ შორის არის Bridgestone, Michelin, Varta, Shell, Motul, Hengst და სხვა.

NS