ჯპს-ში Black Friday დაიწყო

ჯპს-ში Black Friday დაიწყო

ჯპს-ში წლის მთავარი შოპინგ დღესასწაული, Black Friday დაიწყო. ყოველ დღე, ყველაზე გამორჩეული შეთავაზებები, გრანდიოზული ფასდაკლებები და აქციები სპეციალურად ჩვენი ლოიალური მომხმარებლებისთვის. შავი პარასკევის კვირეული მართლაც გამორჩეული და მოლოდინებით სავსეა ყველასთვის. შესაბამისად ამ პერიოდისთვის განსაკუთრებით მოვემზადეთ. ჯპს-ში მოსულ მომხმარებლებს -50 % ფასდაკლება დახვდებათ პრემიუმ კლასის ბრენდებზე, როგორიცაა "ნუქსი", "ლიერაკი", "ფიტო", "ეუცერინი" და უამრავი სხვა რჩეული პროდუქტი. ფასდაკლება და საჩუქრები ბავშვთა კვებისა და მოვლის წამყვან ბრენდებზე. მომხმარებლები შეძლებენ განსაკუთრებული ფასებით ისარგებლონ ვიტამინებსა და მინერალებზე, პირის ღრუს მოვლის წამყვან ბრენდებზე, სათვალეებსა და ოპტიკურ ჩარჩოებზე. გარდა ამისა ჯპს-ში შოპინგი ორმაგად სასარგებლოა, რადგან ფასდაკლებასთან ერთად, თქვენ ყოველ 100, ან 150 ლარიან შენაძენზე დასაჩუქრდებით. ხოლო ნებისმიერ 200 ლარიან შენაძენზე, საშუალება გექნებათ დაატრიალოთ ბორბალი, შეამოწმოთ თქვენი იღბალი და მოიგოთ ჯპს-ის ექსკლუზიური ბრენდების სასაჩუქრე ბოქსი. აღნიშნული აქტივობით სარგებლობას შეძლებთ შემდეგ ფილიალებში: "თბილისი მოლი"; ჭავჭავაძის 37 მ ("აქსის თაუერსი"); 26 მაისის მოედანი (მორკინალი) და გლდანი "სითი მოლი".

მხოლოდ ჩვენთან, ნებისმიერ შენაძენზე თქვენ შეძლებთ ჯპს-ის მოთხოვნადი სერვისებით სარგებლობას, როგორიცაა ვიზაჟისტისა და დერმატოლოგის უფასო კონსულტაციები; თქვენ შეძლებთ სპეციალისტების რჩევებითა და სადიაგნოსტიკო აპარატის მეშვეობით შეარჩიოთ პერსონალურად თქვენზე მორგებული პროდუქტები. დეტალები შეგიძლიათ იხილოთ: https://gpcoffers.ge/ka/blog/21

გარდა ზემოთაღნიშნული აქციებისა, ჩვენ გპირდებით, რომ ყოველ დღე, ერთ ახალ კატეგორიაზე წლის გამორჩეულ შეთავაზებას შემოგთავაზებთ, ამისთვის თვალი ადევნეთ ჯპს-ის ფეისბუქის ოფიციალურ გვერდს, სადაც აღნიშნული სიახლეები გამოქვეყნდება და რაც მთავარია ჩაერთეთ გათამაშებებში სხვადასხვა ჯგუფებსა და ჯპს-ის სოც. არხებში.

ხარისხი, მომხმარებელზე ზრუნვა და პასუხისმგებლობა სწორედ ის მთავარი ღირებულებებია, რაზეც ჯპს-ის ბრენდი უკვე წლებია დგას. უკვე 28 წელია, ჯპს არის აფთიაქი და მეტი. დაარსების დღიდან ბრენდი მუდმივად ცდილობს სააფთიაქო ჩარჩოებიდან გამოსვლას და მომხმარებლისთვის სრულიად ახალი, ინოვაციური პროდუქტების ან სერვისების შეთავაზებას.

R