პოლიტიკა
სამართალი

16

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ოთხშაბათი, მთვარის მეთვრამეტე დღე, მთვარე მშვილდოსანში გადავა 06:36-ზე არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები, სასამართლო პროცესები. არ გირჩევთ ვაჭრობას, უძრავ ქონებასთან დაკავშირებული საკითხების მოგვარებას. კარგი დღეა შემოქმედებითი საქმიანობისთვის. ურთიერთობისას აკონტროლეთ ემოციები. კამათი დაუშვებელია. კარგი დღეა მოგზაურობისთვის, ხანგრძლივი მგზავრობისთვის. დაისვენეთ, მაგრამ ნაკლები იძინეთ. მოერიდეთ ქორწინებასა და ჯვრისწერას. გაამდიდრეთ თქვენი რაციონი თხილითა და მცენარეული ზეთით. სიგარეტის რაოდენობა და ალკოჰოლის დოზა შეამცირეთ. გაუფრთხილდით ღვიძლს. მოერიდეთ ღვიძლისა და ნაღვლის ბუშტის ოპერაციას.
კონფლიქტები
მსოფლიო
Faceამბები
მოზაიკა
სამხედრო
წიგნები
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
მეცნიერება
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
"ევროპროდუქტი“ - პრემიუმ ხარისხის პროდუქციის მთავარი იმპორტიორი საქართველოში
"ევროპროდუქტი“ - პრემიუმ ხარისხის პროდუქციის მთავარი იმპორტიორი საქართველოში

დღეს, გა­ცი­ლე­ბით მეტი ინ­ფორ­მა­ცია გვაქვს იმა­ზე, თუ რო­გო­რი გავ­ლე­ნა აქვს ჩვენს ჯან­მრთე­ლო­ბა­ზე კვე­ბას. ამი­ტომ, სულ უფრო ვცდი­ლობთ, მავ­ნე და­ნა­მა­ტე­ბით გა­ჯე­რე­ბულ პრო­დუქ­ტებ­ზე უარი ვთქვათ და არ­ჩე­ვა­ნი ჯან­საღ საკ­ვებ­ზე შე­ვა­ჩე­როთ. მე­ო­რეს მხრივ, მარ­კე­ტებ­ში ამ­გვა­რი პრო­დუქ­ტე­ბის დიდი არ­ჩე­ვა­ნი არ გვაქვს და მათი სხვა­დას­ხვა ად­გი­ლას მო­ძი­ე­ბა გვი­წევს. ამ რე­ა­ლო­ბის შეც­ვლა მიზ­ნად მა­ღა­ზი­ა­თა ქსელ­მა „ევ­როპ­რო­დუქტმა“ და­ი­სა­ხა და პრე­მი­უმ ხა­რის­ხის ევ­რო­პულ პრო­დუქ­ცი­ას ერთ სივ­რცე­ში მო­უ­ყა­რა თავი. ამას­თან, მან ქარ­თველ მომ­ხმა­რებ­ლებს ორ­გა­ნუ­ლი, ულაქ­ტო­ზო, უგ­ლუ­ტე­ნო, ვე­გა­ნუ­რი და უშაქ­რო პრო­დუქ­ცი­ის ფარ­თო ასორ­ტი­მენ­ტიც შეს­თა­ვა­ზა.

„ევ­როპ­რო­დუქ­ტი“, ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე, 17 წლის წინ გა­მოჩ­ნდა. თა­ვი­დან, მხო­ლოდ სა­დის­ტრი­ბუ­ციო კომ­პა­ნია იყო და ად­გი­ლობ­რივ მა­ღა­ზი­ებს, თუ ქსე­ლებს ევ­რო­პუ­ლი პრო­დუქ­ცი­ით ამა­რა­გებ­და. ეს დღე­საც ასეა, თუმ­ცა ამას­თან ერ­თად, 2014 წელს „ევ­როპ­რო­დუქტმა“ თბი­ლის­ში პირ­ვე­ლი სუ­პერ­მარ­კე­ტი გახ­სნა. დღეს კი, ის სა­ქარ­თვე­ლოს დე­და­ქა­ლაქ­სა და რა­ი­ო­ნებ­ში 30 ფი­ლი­ა­ლი­თაა წარ­მოდ­გე­ნი­ლი. ბრენ­დის მა­ღა­ზი­ებ­ში წამ­ყვა­ნი ევ­რო­პუ­ლი ბრენ­დე­ბის 2000-მდე სა­ხე­ო­ბის პრო­დუქ­ტია ხელ­მი­საწ­ვდო­მი. დრო­თა გან­მავ­ლო­ბა­ში, მსოფ­ლი­ოს წამ­ყვა­ნი მწარ­მო­ებ­ლე­ბის გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი ნდო­ბაც მო­ი­პო­ვა და ბევ­რი მათ­გა­ნის­გან ექ­სკლუ­ზი­უ­რი იმ­პორ­ტის უფ­ლე­ბა მი­ი­ღო.

რა ბრენ­დე­ბი და რა ტი­პის პრო­დუქ­ცი­აა წარ­მოდ­გე­ნი­ლი „ევ­როპ­რო­დუქ­ტში“?!

„ევ­როპ­რო­დუქტს“ სა­ქარ­თვე­ლო­ში ექ­სკლუ­ზი­უ­რად შე­მო­აქვს ისე­თი ბრენ­დე­ბის პრო­დუქ­ცია, რო­გო­რი­ცაა და­ნი­უ­რი „არლა“, „ლურ­პა­კი“, ჰო­ლან­დი­უ­რი „ფრი­კო“ და ფი­ნუ­რი „ვა­ლიო“.

რძის პრო­დუქ­ტე­ბი საფ­რან­გე­თი­დან „ elle de vire” და გერ­მა­ნი­ი­დან „ ბა­ი­ერ­ლენ­დი“.

ასე­ვე ეს­პა­ნუ­რი ხორ­ცპ­რო­დუქ­ტე­ბის ბრენ­დი „ელ­პო­ზო“ და ნორ­ვე­გი­უ­ლი თევ­ზი „ლე­როი“. ეს ორი­ვე ბრენ­დი მსოფ­ლი­ო­ში თა­ვი­ან­თი მა­ღა­ლი ხა­რის­ხი­თაა ცნო­ბი­ლი, „ელ­პო­ზოს“ სრუ­ლი ხაზი უგ­ლუ­ტე­ნოა, ხოლო ნამ­დვი­ლი ნორ­ვე­გი­უ­ლი Leroy-ს თევ­ზი, ოკე­ა­ნი­და­ნაა და არა ტბი­დან, ცივ წყლებ­ში, ვე­ლუ­რა­დაა გაზ­რდი­ლი და ეს ხდის მას გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლად ხა­რის­ხი­ანს და გემ­რი­ელს.

„ევ­როპ­რო­დუქ­ტში“ ისე­თი პრო­დუქ­ტე­ბის შე­ძე­ნა­ცაა შე­საძ­ლე­ბე­ლი, რომ­ლე­ბიც მხო­ლოდ „დუტი ფრი­ში“ იყი­დე­ბა. მა­გა­ლი­თად, აქ Anthon Berg-ის, Ritter Sport-ის, Mozart Reber-ის, Walkers-ის, Cachet-ის და სხვა ცნო­ბი­ლი ბრენ­დე­ბის ტკბი­ლე­უ­ლია ხელ­მი­საწ­ვდო­მი.

ბრენ­დე­ბის სია საკ­მა­ოდ ვრცე­ლია და წლე­ბის გან­მავ­ლო­ბა­ში ევ­როპ­რო­დუქ­ტი ინარ­ჩუ­ნებს თა­ნამ­შრომ­ლო­ბას და ექ­სკლუ­ზი­უ­რო­ბის უფ­ლე­ბას ყვე­ლა მათთ­გან­თან.

„ევ­როპ­რო­დუქ­ტის“ მიერ შე­მო­ტა­ნი­ლი პრო­დუქ­ცი­ის 40%-ზე მეტი მის მა­ღა­ზი­ა­თა ქსელ­ში ექ­სკლუ­ზი­უ­რად იყი­დე­ბა. გარ­და ამი­სა, რად­გა­ნაც თა­ვად არის ამ ბრენ­დე­ბის ექ­სკლუ­ზი­უ­რი იმ­პორ­ტი­ო­რი და დის­ტრი­ბუ­ტო­რი, პრო­დუქ­ტებ­ზე ყვე­ლა­ზე ხელ­მი­საწ­ვდო­მი ფა­სე­ბია.

რა­ტომ ნიშ­ნავს ევ­რო­პუ­ლი ხა­რის­ხი­ანს?!

ევ­რო­პა­ში, პრო­დუქ­ტე­ბი მა­ღა­ლი სტან­დარ­ტე­ბის დაც­ვით იწარ­მო­ე­ბა. ისი­ნი ევ­რო­კავ­ში­რის მი­ე­რაა დად­გე­ნი­ლი. გარ­და ამი­სა, სა­კუ­თა­რი რე­გუ­ლა­ცი­ე­ბი აქვს ცალ­კე­ულ ქვეყ­ნებ­საც. პრო­დუქ­ცი­ის შე­მოწ­მე­ბის ევ­რო­პუ­ლი ჯაჭ­ვი რამ­დე­ნი­მე ციკლს მო­ი­ცავს და დამ­ზა­დე­ბის, ჰი­გი­ე­ნის, შე­ნახ­ვის, შე­ფუთ­ვი­სა და ლო­ჯის­ტი­კის მკაცრ მო­ნი­ტო­რინგს გუ­ლის­ხმობს. შე­სა­ბა­მი­სად, ევ­რო­კავ­ში­რის მიერ გა­ცე­მუ­ლი სერ­ტი­ფი­კა­ტე­ბი, რომ­ლე­ბიც პრო­დუქ­ცი­ის მა­ღალ ხა­რისხს ადას­ტუ­რებს, მხო­ლოდ დად­გე­ნი­ლი ნორ­მე­ბი­სა და წე­სე­ბის სრუ­ლი დაც­ვის შემ­თხვე­ვა­ში გა­ი­ცე­მა.

შე­სა­ბა­მი­სი წე­სე­ბის დაც­ვის ვალ­დე­ბუ­ლე­ბა აქვთ იმ­პორ­ტი­ორ და დის­ტრი­ბუ­ტორ კომ­პა­ნი­ებ­საც. მა­ღა­ლი სტან­დარ­ტე­ბის მქო­ნე ბრენ­დე­ბის მი­ზა­ნია, მათ­მა პრო­დუქ­ცი­ამ მომ­ხმა­რებ­ლამ­დე ნე­ბის­მი­ერ ქვე­ყა­ნა­ში იდე­ა­ლურ მდგო­მა­რე­ო­ბა­ში მი­აღ­წი­ოს. „ევ­როპ­რო­დუქ­ტიც“, რო­გორც ამ­გვა­რი ბრენ­დე­ბის ექ­სკლუ­ზი­უ­რი წარ­მო­მად­გე­ნე­ლი სა­ქარ­თვე­ლო­ში, ვალ­დე­ბუ­ლია, სტან­დარ­ტე­ბის სრუ­ლი დაც­ვით წარ­მარ­თოს პრო­დუქ­ტე­ბის ტრან­სპორ­ტი­რე­ბა თუ მისი და­სა­წყო­ბე­ბა.

„ევ­როპ­რო­დუქ­ტი“ ზრდას უწყვე­ტად გა­ნაგ­რძობს – გეგ­მავს არა მხო­ლოდ ქსე­ლის გა­ფარ­თო­ე­ბას, არა­მედ ქარ­თვე­ლი მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის პრე­მი­უმ ხა­რის­ხი­სა და ჯან­სა­ღი ევ­რო­პუ­ლი პრო­დუქ­ტე­ბის ასორ­ტი­მენ­ტის კი­დევ უფრო გამ­რა­ვალ­ფე­როვ­ნე­ბას. მისი სა­ბო­ლოო მი­ზა­ნი კი, სა­ქარ­თვე­ლო­ში კვე­ბის სტან­დარ­ტის შექ­მნა­ში თა­ვი­სი წვლი­ლის შე­ტა­ნაა.

R

ავტორი:

"ევროპროდუქტი“ - პრემიუმ ხარისხის პროდუქციის მთავარი იმპორტიორი საქართველოში

"ევროპროდუქტი“ - პრემიუმ ხარისხის პროდუქციის მთავარი იმპორტიორი საქართველოში

დღეს, გაცილებით მეტი ინფორმაცია გვაქვს იმაზე, თუ როგორი გავლენა აქვს ჩვენს ჯანმრთელობაზე კვებას. ამიტომ, სულ უფრო ვცდილობთ, მავნე დანამატებით გაჯერებულ პროდუქტებზე უარი ვთქვათ და არჩევანი ჯანსაღ საკვებზე შევაჩეროთ. მეორეს მხრივ, მარკეტებში ამგვარი პროდუქტების დიდი არჩევანი არ გვაქვს და მათი სხვადასხვა ადგილას მოძიება გვიწევს. ამ რეალობის შეცვლა მიზნად მაღაზიათა ქსელმა „ევროპროდუქტმა“ დაისახა და პრემიუმ ხარისხის ევროპულ პროდუქციას ერთ სივრცეში მოუყარა თავი. ამასთან, მან ქართველ მომხმარებლებს ორგანული, ულაქტოზო, უგლუტენო, ვეგანური და უშაქრო პროდუქციის ფართო ასორტიმენტიც შესთავაზა.

„ევროპროდუქტი“, ქართულ ბაზარზე, 17 წლის წინ გამოჩნდა. თავიდან, მხოლოდ სადისტრიბუციო კომპანია იყო და ადგილობრივ მაღაზიებს, თუ ქსელებს ევროპული პროდუქციით ამარაგებდა. ეს დღესაც ასეა, თუმცა ამასთან ერთად, 2014 წელს „ევროპროდუქტმა“ თბილისში პირველი სუპერმარკეტი გახსნა. დღეს კი, ის საქართველოს დედაქალაქსა და რაიონებში 30 ფილიალითაა წარმოდგენილი. ბრენდის მაღაზიებში წამყვანი ევროპული ბრენდების 2000-მდე სახეობის პროდუქტია ხელმისაწვდომი. დროთა განმავლობაში, მსოფლიოს წამყვანი მწარმოებლების განსაკუთრებული ნდობაც მოიპოვა და ბევრი მათგანისგან ექსკლუზიური იმპორტის უფლება მიიღო.

რა ბრენდები და რა ტიპის პროდუქციაა წარმოდგენილი „ევროპროდუქტში“?!

„ევროპროდუქტს“ საქართველოში ექსკლუზიურად შემოაქვს ისეთი ბრენდების პროდუქცია, როგორიცაა დანიური „არლა“, „ლურპაკი“, ჰოლანდიური „ფრიკო“ და ფინური „ვალიო“.

რძის პროდუქტები საფრანგეთიდან „ elle de vire” და გერმანიიდან „ ბაიერლენდი“.

ასევე ესპანური ხორცპროდუქტების ბრენდი „ელპოზო“ და ნორვეგიული თევზი „ლეროი“. ეს ორივე ბრენდი მსოფლიოში თავიანთი მაღალი ხარისხითაა ცნობილი, „ელპოზოს“ სრული ხაზი უგლუტენოა, ხოლო ნამდვილი ნორვეგიული Leroy-ს თევზი, ოკეანიდანაა და არა ტბიდან, ცივ წყლებში, ველურადაა გაზრდილი და ეს ხდის მას განსაკუთრებულად ხარისხიანს და გემრიელს.

„ევროპროდუქტში“ ისეთი პროდუქტების შეძენაცაა შესაძლებელი, რომლებიც მხოლოდ „დუტი ფრიში“ იყიდება. მაგალითად, აქ Anthon Berg-ის, Ritter Sport-ის, Mozart Reber-ის, Walkers-ის, Cachet-ის და სხვა ცნობილი ბრენდების ტკბილეულია ხელმისაწვდომი.

ბრენდების სია საკმაოდ ვრცელია და წლების განმავლობაში ევროპროდუქტი ინარჩუნებს თანამშრომლობას და ექსკლუზიურობის უფლებას ყველა მათთგანთან.

„ევროპროდუქტის“ მიერ შემოტანილი პროდუქციის 40%-ზე მეტი მის მაღაზიათა ქსელში ექსკლუზიურად იყიდება. გარდა ამისა, რადგანაც თავად არის ამ ბრენდების ექსკლუზიური იმპორტიორი და დისტრიბუტორი, პროდუქტებზე ყველაზე ხელმისაწვდომი ფასებია.

რატომ ნიშნავს ევროპული ხარისხიანს?!

ევროპაში, პროდუქტები მაღალი სტანდარტების დაცვით იწარმოება. ისინი ევროკავშირის მიერაა დადგენილი. გარდა ამისა, საკუთარი რეგულაციები აქვს ცალკეულ ქვეყნებსაც. პროდუქციის შემოწმების ევროპული ჯაჭვი რამდენიმე ციკლს მოიცავს და დამზადების, ჰიგიენის, შენახვის, შეფუთვისა და ლოჯისტიკის მკაცრ მონიტორინგს გულისხმობს. შესაბამისად, ევროკავშირის მიერ გაცემული სერტიფიკატები, რომლებიც პროდუქციის მაღალ ხარისხს ადასტურებს, მხოლოდ დადგენილი ნორმებისა და წესების სრული დაცვის შემთხვევაში გაიცემა.

შესაბამისი წესების დაცვის ვალდებულება აქვთ იმპორტიორ და დისტრიბუტორ კომპანიებსაც. მაღალი სტანდარტების მქონე ბრენდების მიზანია, მათმა პროდუქციამ მომხმარებლამდე ნებისმიერ ქვეყანაში იდეალურ მდგომარეობაში მიაღწიოს. „ევროპროდუქტიც“, როგორც ამგვარი ბრენდების ექსკლუზიური წარმომადგენელი საქართველოში, ვალდებულია, სტანდარტების სრული დაცვით წარმართოს პროდუქტების ტრანსპორტირება თუ მისი დასაწყობება.

„ევროპროდუქტი“ ზრდას უწყვეტად განაგრძობს – გეგმავს არა მხოლოდ ქსელის გაფართოებას, არამედ ქართველი მომხმარებლისთვის პრემიუმ ხარისხისა და ჯანსაღი ევროპული პროდუქტების ასორტიმენტის კიდევ უფრო გამრავალფეროვნებას. მისი საბოლოო მიზანი კი, საქართველოში კვების სტანდარტის შექმნაში თავისი წვლილის შეტანაა.

R