კონფლიქტები
პოლიტიკა
მსოფლიო

6

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

კვირა, მთვარის მეცხრე დღე დაიწყება 12:10-ზე, მთვარე ლომში იქნება 08:37-დან რთული და დაძაბული დღეა. არ მოატყუოთ გარშემო მყოფები და არც თავად მოტყუვდეთ. არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ვაჭრობას, ურთიერთობის გარჩევას. ცუდი დღეა საქმეების გარჩევისთვის. შესაძლოა, სამუდამოდ დაკარგოთ ადამიანი. არასასურველია სამსახურის, საქმიანობის შეცვლა. კარგი დღეა მოგზაურობის, შორეული მგზავრობის დასაწყებად. აქტიურად დაისვენეთ, ივარჯიშეთ. შეასრულეთ საოჯახო საქმეები, გადაადგილეთ ავეჯი, კარგია მუშაობა მიწასთან. ქორწინება და ნიშნობა სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგი დღეა ორგანიზმის გასაწმენდად, წიდებისგან გათავისუფლება. ალკოჰოლსა და სასმელს დღეს საერთოდ ნუ მიიღებთ. აგრეთვე მოერიდეთ კუჭის გადატვირთვას. კარგად გამოიძინეთ, მიიღეთ მზის აბაზანები და დიდხანს ისეირნეთ.
Faceამბები
მოზაიკა
სამხედრო
მეცნიერება
სპორტი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
„შემართება გემართება“  -  მინერალური წყალი „ლიკანი“ ახალ სარეკლამო კამპანიას იწყებს
„შემართება გემართება“  -  მინერალური წყალი „ლიკანი“ ახალ სარეკლამო კამპანიას იწყებს

„ბუ­ნე­ბი­დან დიდი ძალა, ბოთ­ლებ­ში ჩა­ი­ცა­ლა“ და ქარ­თულ სა­რეკ­ლა­მო სივ­რცე­ში ახა­ლი, ფე­რა­დი და ძა­ლი­ან პო­ზი­ტი­უ­რი სა­რეკ­ლა­მო რგო­ლი გაჩ­ნდა. მი­ნე­რა­ლუ­რი წყა­ლი „ლი­კა­ნი“ ამ ვი­დეო რგო­ლით ხე­ლუხ­ლე­ბე­ლი ბუ­ნე­ბის წი­ა­ღი­დან, პირ­და­პირ ქა­ლა­ქის შუ­ა­გულ­ში, ყო­ველ­დღი­ურ ცხოვ­რე­ბა­ში, იჭ­რე­ბა და უშ­რეტ ენერ­გი­ას აფ­რქვევს.

„შე­მარ­თე­ბა გე­მარ­თე­ბა“ - სწო­რედ ესაა ახა­ლი კო­მუ­ნი­კა­ცი­ის მთა­ვა­რი გზავ­ნი­ლი, რად­გან „ლი­კა­ნი“ მუხ­ტავს ადა­მი­ა­ნებს შე­მარ­თე­ბით და ბუ­ნებ­რი­ვი ენერ­გი­ით ავ­სებს.

ტატა ქა­თა­მა­ძე, ლი­კა­ნის, ბრენდ მე­ნე­ჯე­რი:

„სულ მაქვს გან­ცდა, რომ „ლი­კა­ნი“ ჩვენ­თან ერ­თად იზ­რდე­ბა და ვი­თარ­დე­ბა რად­გან ეს არის აწ­მყო­ში და­ბა­დე­ბუ­ლი ბრენ­დი.

ახა­ლი კო­მუ­ნი­კა­ცი­ის მი­ზა­ნია, გაჩ­ვე­ნოთ, „ლი­კა­ნის“ ყვე­ლა­ზე ძლი­ე­რი მხა­რე და თვალ­ნათ­ლივ და­გა­ნა­ხოთ ამ უნი­კა­ლუ­რი მი­ნე­რა­ლუ­რი წყლის დიდი ენერ­გია, რო­მე­ლიც თქვენც გად­მო­გე­დე­ბათ. ახა­ლი ენერ­გია და შე­მარ­თე­ბა კი ყვე­ლა­ფერს შე­გაძ­ლე­ბი­ნებთ.

ძა­ლი­ან დიდი სურ­ვი­ლი გვქონ­და, რომ ხა­ლი­სი­ა­ნი და ნა­თე­ლი სა­რეკ­ლა­მო რგო­ლი შეგ­ვექ­მნა, რო­მე­ლიც, დღე­ვან­დელ რე­ა­ლო­ბას, სი­ხა­რუ­ლის ტალ­ღე­ბით მო­ე­დე­ბო­და და გა­მო­ა­ცო­ცხლებ­და.

„ლი­კა­ნის“ სა­რეკ­ლა­მო რგო­ლე­ბით, ყო­ველ­თვის ვცდი­ლობთ რომ, ადა­მი­ა­ნებ­ში სი­ცო­ცხლის სიყ­ვა­რუ­ლი დავ­თე­სოთ და წვრილ­მა­ნი სი­ხა­რუ­ლის გა­ზი­ა­რე­ბაც კი დღე­სას­წა­უ­ლად ვაქ­ცი­ოთ. ვფიქ­რობ, რომ ეს ამ­ჯე­რა­დაც წარ­მა­ტე­ბით შევ­ძე­ლით.“

„ლი­კა­ნის“ ახალ სა­რეკ­ლა­მო რგოლ­ზე კრე­ა­ტი­ულ­მა სა­რეკ­ლა­მო სა­ა­გენ­ტო „ლი­ვინგსტონ­მა“ იმუ­შა­ვა. სა­რეკ­ლა­მო რგოლ­ში გან­სა­კუთ­რე­ბულ გან­წყო­ბას სწო­რედ მუ­სი­კა გვიქ­მნის, პირ­ველ ნა­წილ­ში გა­ცო­ცხლე­ბუ­ლია ან­სამ­ბლ „რე­როს“ ცნო­ბი­ლი ჰიტი - „ო, რერო, რერო“. მუ­სი­კის გა­თა­ნა­მედ­რო­ვე­ბუ­ლი ვერ­სია თა­ვად სა­ა­გენ­ტომ შექ­მნა, გა­და­ღე­ბე­ბი ქა­ლაქ რუს­თავ­ში მიმ­დი­ნა­რე­ობ­და.

ლე­ვან ლეფსვე­რი­ძე, „ლი­ვინგსტო­ნის“ თა­ნა­დამ­ფუძ­ნე­ბე­ლი და კრე­ა­ტი­უ­ლი დი­რექ­ტო­რი:

„ლი­კა­ნი“ ჩვე­ნი გუნ­დის საყ­ვა­რე­ლი სას­მე­ლია, ამი­ტო­მაც ამ პრო­ექ­ტში თა­ვი­დან­ვე სი­ხა­რუ­ლით ჩა­ვერ­თეთ. „ლი­ვინგსტო­ნის“ გუნ­დი ყო­ველ­თვის ცდი­ლობს, რომ ბრენ­დის გზავ­ნი­ლი, ამ შემ­თხვე­ვა­ში - „ლი­კა­ნი ბუ­ნებ­რი­ვი ენერ­გი­ით აგავ­სებს“ მა­ყუ­რებ­ლამ­დე არაჩ­ვე­უ­ლებ­რი­ვად, არა რეკ­ლა­მუ­რად მი­ვი­ტა­ნოთ, იმი­ტომ რომ, სტან­დარ­ტუ­ლი რეკ­ლა­მუ­რი კო­მუ­ნი­კა­ცი­ი­სად­მი ტვინს უკვე მიმ­ღებ­ლო­ბა აღარ აქვს. სა­ჭი­როა ისე­თი „ქონ­თენ­თის“ შექ­მნა, რო­მე­ლიც რა­ცი­ო­ნა­ლურ ტვი­ნამ­დე გუ­ლის გავ­ლით შე­აღ­წევს, მა­ყუ­რე­ბელს შთა­ა­გო­ნებს და ემო­ცი­უ­რად და­მუხ­ტავს.

ასე გაჩ­ნდა, ძვე­ლი ქარ­თუ­ლი ჰი­ტის თა­ნა­მედ­რო­ვედ გა­დამ­ღე­რე­ბის იდეა და ძი­ე­ბა-ძი­ე­ბა­ში მი­ვა­დე­ქით “ო, რერო რე­როს”. ამ კომ­პო­ზი­ცი­ის სა­შუ­ა­ლე­ბით, მა­ყუ­რებ­ლამ­დე ორი კონ­ტრას­ტუ­ლი ემო­ცი­ის სინ­თე­ზი მი­ვი­ტა­ნეთ. გან­წყო­ბა­ში გა­ვა­ერ­თი­ა­ნეთ „ლი­კა­ნის“ ნამ­დვი­ლი ქარ­თუ­ლი ნოს­ტალ­გია და ასე­ვე - თა­ნა­მედ­რო­ვე, ენერ­გი­უ­ლი, სი­ცო­ცხლით მჩქე­ფა­რე „ლი­კა­ნის“ ახალ­გაზ­რდუ­ლი ხა­სი­ა­თი. კამ­პა­ნი­ის სლო­გა­ნად კი უნი­კა­ლუ­რი, ად­ვი­ლად აკ­ვი­ა­ტე­ბა­დი და და­სა­მახ­სოვ­რე­ბე­ლი ფრა­ზა - “შე­მარ­თე­ბა გე­მარ­თე­ბა” ავირ­ჩი­ეთ. მშვე­ნივ­რად ჟღერს, არა?“

ბრენ­დი „ლი­კა­ნი“, მუდ­მი­ვად გა­მო­ირ­ჩე­ვა ახალ­გაზ­რდუ­ლი და თა­ნა­მედ­რო­ვე კო­მუ­ნი­კა­ცი­ით, რაც მიზ­ნად ისა­ხავს, ადა­მი­ა­ნე­ბის გან­წყო­ბის ამაღ­ლე­ბას და მო­ტი­ვა­ცი­ის გაზ­რდას, უფრო მეტი შე­მარ­თე­ბით და ბუ­ნებ­რი­ვი ენერ­გი­ით - უფრო წარ­მა­ტე­ბუ­ლი ცხოვ­რე­ბის­კენ.

R

მკითხველის კომენტარები / 2 /
თარიღის მიხედვით
მოწონების მიხედვით
საქო
1

ლიკანი გაძვირდა,რადგან იმპორტირებული სოდი და იოდის ფასმაც მოიმატა.

მოქალაქე
0

შემართება მერე,ჯერ ფასს დაუკელით....

ავტორი:

„შემართება გემართება“  -  მინერალური წყალი „ლიკანი“ ახალ სარეკლამო კამპანიას იწყებს

„შემართება გემართება“  -  მინერალური წყალი „ლიკანი“ ახალ სარეკლამო კამპანიას იწყებს

„ბუნებიდან დიდი ძალა, ბოთლებში ჩაიცალა“ და ქართულ სარეკლამო სივრცეში ახალი, ფერადი და ძალიან პოზიტიური სარეკლამო რგოლი გაჩნდა. მინერალური წყალი „ლიკანი“ ამ ვიდეო რგოლით ხელუხლებელი ბუნების წიაღიდან, პირდაპირ ქალაქის შუაგულში, ყოველდღიურ ცხოვრებაში, იჭრება და უშრეტ ენერგიას აფრქვევს.

„შემართება გემართება“ - სწორედ ესაა ახალი კომუნიკაციის მთავარი გზავნილი, რადგან „ლიკანი“ მუხტავს ადამიანებს შემართებით და ბუნებრივი ენერგიით ავსებს.

ტატა ქათამაძე, ლიკანის, ბრენდ მენეჯერი:

„სულ მაქვს განცდა, რომ „ლიკანი“ ჩვენთან ერთად იზრდება და ვითარდება რადგან ეს არის აწმყოში დაბადებული ბრენდი.

ახალი კომუნიკაციის მიზანია, გაჩვენოთ, „ლიკანის“ ყველაზე ძლიერი მხარე და თვალნათლივ დაგანახოთ ამ უნიკალური მინერალური წყლის დიდი ენერგია, რომელიც თქვენც გადმოგედებათ. ახალი ენერგია და შემართება კი ყველაფერს შეგაძლებინებთ.

ძალიან დიდი სურვილი გვქონდა, რომ ხალისიანი და ნათელი სარეკლამო რგოლი შეგვექმნა, რომელიც, დღევანდელ რეალობას, სიხარულის ტალღებით მოედებოდა და გამოაცოცხლებდა.

„ლიკანის“ სარეკლამო რგოლებით, ყოველთვის ვცდილობთ რომ, ადამიანებში სიცოცხლის სიყვარული დავთესოთ და წვრილმანი სიხარულის გაზიარებაც კი დღესასწაულად ვაქციოთ. ვფიქრობ, რომ ეს ამჯერადაც წარმატებით შევძელით.“

„ლიკანის“ ახალ სარეკლამო რგოლზე კრეატიულმა სარეკლამო სააგენტო „ლივინგსტონმა“ იმუშავა. სარეკლამო რგოლში განსაკუთრებულ განწყობას სწორედ მუსიკა გვიქმნის, პირველ ნაწილში გაცოცხლებულია ანსამბლ „რეროს“ ცნობილი ჰიტი - „ო, რერო, რერო“. მუსიკის გათანამედროვებული ვერსია თავად სააგენტომ შექმნა, გადაღებები ქალაქ რუსთავში მიმდინარეობდა.

ლევან ლეფსვერიძე, „ლივინგსტონის“ თანადამფუძნებელი და კრეატიული დირექტორი:

„ლიკანი“ ჩვენი გუნდის საყვარელი სასმელია, ამიტომაც ამ პროექტში თავიდანვე სიხარულით ჩავერთეთ. „ლივინგსტონის“ გუნდი ყოველთვის ცდილობს, რომ ბრენდის გზავნილი, ამ შემთხვევაში - „ლიკანი ბუნებრივი ენერგიით აგავსებს“ მაყურებლამდე არაჩვეულებრივად, არა რეკლამურად მივიტანოთ, იმიტომ რომ, სტანდარტული რეკლამური კომუნიკაციისადმი ტვინს უკვე მიმღებლობა აღარ აქვს. საჭიროა ისეთი „ქონთენთის“ შექმნა, რომელიც რაციონალურ ტვინამდე გულის გავლით შეაღწევს, მაყურებელს შთააგონებს და ემოციურად დამუხტავს.

ასე გაჩნდა, ძველი ქართული ჰიტის თანამედროვედ გადამღერების იდეა და ძიება-ძიებაში მივადექით “ო, რერო რეროს”. ამ კომპოზიციის საშუალებით, მაყურებლამდე ორი კონტრასტული ემოციის სინთეზი მივიტანეთ. განწყობაში გავაერთიანეთ „ლიკანის“ ნამდვილი ქართული ნოსტალგია და ასევე - თანამედროვე, ენერგიული, სიცოცხლით მჩქეფარე „ლიკანის“ ახალგაზრდული ხასიათი. კამპანიის სლოგანად კი უნიკალური, ადვილად აკვიატებადი და დასამახსოვრებელი ფრაზა - “შემართება გემართება” ავირჩიეთ. მშვენივრად ჟღერს, არა?“

ბრენდი „ლიკანი“, მუდმივად გამოირჩევა ახალგაზრდული და თანამედროვე კომუნიკაციით, რაც მიზნად ისახავს, ადამიანების განწყობის ამაღლებას და მოტივაციის გაზრდას, უფრო მეტი შემართებით და ბუნებრივი ენერგიით - უფრო წარმატებული ცხოვრებისკენ.

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/video.php?height=314&href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Flikani%2Fvideos%2F1258522327994073%2F&show_text=false&width=560&t=0" width="560" height="314" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowfullscreen="true" allow="autoplay; clipboard-write; encrypted-media; picture-in-picture; web-share" allowFullScreen="true"></iframe>

R