თბილისი, 1 აგვისტო, 2020: COVID-19 პანდემიის პირობებში, რამდენიმე თვიანი კარანტინისა და თვითიზოლაციის შემდეგ, საქართველოში შიდა ტურიზმის სექტორი ამუშავდა. მოგზაურებს კვლავ აქვთ შესაძლებლობა აღმოაჩინონ საქართველოს დაცული ტერიტორიები, კულტურული ძეგლები და დასასვენებელი ადგილები. წინ გრძელი ზაფხული და შეუფასებელი მომენტებია.
მსოფლიო პანდემიამ უარყოფითი ზეგავლენა ბიზნესის ყველა სფეროზე, განსაკუთრებით კი ტურიზმზე მოახდინა. ქვეყნების უმრავლესობას, უცხოელი ტურისტებისთვის საზღვრები ამ დრომდე ჩაკეტილი აქვს. იგივე ხდება საქართველოშიც, თუმცა ლოკალურად, სიცოცხლის რიტმი არ შენელებულა. მოგზაურებმა საკუთარი ინტერესი ქვეყნის შიდა ღირსშესანიშნაობებისკენ მიმართეს, ტურისტული ბიზნესის წარმომადგენლები კი ქვეყნის მოქალაქეებს მასპინძლობენ.
ეს ფაქტი, ადგილობრივი ეკონომიკისთვის მნიშვნელოვან შესაძლებლობას ქმნის. ამიტომ Mastercard-მა ახალი კამპანია, „სალამი ზაფხულს“ წამოიწყო, რომელიც განსხვავებულ აქტივობებს სთავაზობს მათ, ვინც მზიანი დღეების გატარებას ბათუმში, აჭარაში გეგმავს.
Mastercard-ის სანაპიროზე, რომელიც ბულვარის 32-ე სექტორის მიმდებარედ შეგიძლიათ იპოვოთ, ნებისმიერი გემოვნების ადამიანი აღმოაჩენს საკუთარ თავზე მორგებულ შეთავაზებას:
სალამი, ზაფხულო,
სალამი, მოგზაურობავ,
სალამი, Mastercard.
***
Mastercard-ის შესახებ:
მასტერქარდი ((NYSE: MA), www.mastercard.com , არის ტექნოლოგიური კომპანია გადახდების გლობალურ ინდუსტრიაში. ჩვენ ვმართავთ მსოფლიოში გადახდის ყველაზე სწრაფ საპროცესინგო ქსელს, რომელიც ერთმანეთთან აკავშირებს მომხმარებლებს, ფინანსურ ინსტიტუტებს, სავაჭრო ქსელებს, მთავრობასა და ბიზნესს 210 -ზე მეტ ქვეყანაში. მასტერქარდის პროდუქტები და სისტემები უფრო აადვილებს, უსაფრთხოსა და ეფექტურს ხდის ყოველდღიურ სავაჭრო საქმიანობას, როგორიცაა შოპინგი, მოგზაურობა, ბიზნესისა და ფინანსების მართვა. შემოგვიერთდით Twitter@MasterCardNews-ზე, ჩაერთეთ საკითხების განხილვაში ბლოგზე „ტრანზაქციის მიღმა“ (Beyond the Transaction Blog) და გამოიწერეთ უახლესი ამბები „Engagement Bureau“-დან
R