პოლიტიკა
სამართალი
სამხედრო

16

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ოთხშაბათი, მთვარის მეთვრამეტე დღე, მთვარე მშვილდოსანში გადავა 06:36-ზე არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები, სასამართლო პროცესები. არ გირჩევთ ვაჭრობას, უძრავ ქონებასთან დაკავშირებული საკითხების მოგვარებას. კარგი დღეა შემოქმედებითი საქმიანობისთვის. ურთიერთობისას აკონტროლეთ ემოციები. კამათი დაუშვებელია. კარგი დღეა მოგზაურობისთვის, ხანგრძლივი მგზავრობისთვის. დაისვენეთ, მაგრამ ნაკლები იძინეთ. მოერიდეთ ქორწინებასა და ჯვრისწერას. გაამდიდრეთ თქვენი რაციონი თხილითა და მცენარეული ზეთით. სიგარეტის რაოდენობა და ალკოჰოლის დოზა შეამცირეთ. გაუფრთხილდით ღვიძლს. მოერიდეთ ღვიძლისა და ნაღვლის ბუშტის ოპერაციას.
საზოგადოება
სპორტი
კონფლიქტები
მსოფლიო
Faceამბები
მოზაიკა
წიგნები
კულტურა/შოუბიზნესი
მეცნიერება
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
სამი მიზეზი იმისა, თუ რატომ გთავაზობენ კომპანიები აქციებს დანაზოგით
სამი მიზეზი იმისა, თუ რატომ გთავაზობენ კომპანიები აქციებს დანაზოგით

ალ­ბათ ნე­ბის­მი­ერ მომ­ხმა­რე­ბელს აქვს თა­ვი­სი შე­ხე­დუ­ლე­ბა და­ნა­ზო­გი­სა თუ იმ კომ­პა­ნი­ე­ბის შე­სა­ხებ, რომ­ლე­ბიც მათ სტან­დარ­ტულ­თან შე­და­რე­ბით და­ბალ ფასს სთა­ვა­ზო­ბენ რიგ მომ­სა­ხუ­რე­ბა­სა და პრო­დუქტზე.

გავ­რცე­ლე­ბუ­ლი სტე­რე­ო­ტი­პე­ბი, რომ­ლე­ბიც სა­მარ­თლი­ა­ნი იქ­ნე­ბა თუ ვა­ღი­ა­რებთ, რომ გარ­კვე­უ­ლი ნე­გა­ტი­უ­რი გა­მოც­დი­ლე­ბი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე შე­ექ­მნა მომ­ხმა­რე­ბელს - ასე­თია:

  • კომ­პა­ნი­ე­ბი­სა­გან მი­ი­ღე­ბენ ნაკ­ლე­ბად ხა­რის­ხი­ან მომ­სა­ხუ­რე­ბას ან პრო­დუქტს
  • მომ­სა­ხუ­რე­ბის ხა­რის­ხი ფა­სის შე­სა­ბა­მი­სი იქ­ნე­ბა
  • კომ­პა­ნი­ებს არ ყავს მომ­ხმა­რე­ბე­ლი, სწო­რედ ამი­ტომ მათ უწევთ, რომ შე­თა­ვა­ზე­ბე­ბი ფას­დათ­მო­ბით გა­ნა­თავ­სონ სხვა­დას­ხვა ვებ გვერ­დებ­ზე

მოკ­ლედ, რომ ვთქვათ მომ­ხმა­რე­ბე­ლი ნაკ­ლე­ბად ენ­დო­ბა ამ­გვარ აქ­ცი­ებს. ჩვენ გვსურს მო­გიყ­ვეთ სამი მი­ზე­ზის შე­სა­ხებ, თუ რა დგას შე­მო­თა­ვა­ზე­ბე­ბის მიღ­მა, რო­მე­ლიც და­ნა­ზო­გის გა­კე­თე­ბის სა­შუ­ა­ლე­ბას გაძ­ლევთ და რა სარ­გე­ბე­ლი აქვს თა­ვად კომ­პა­ნი­ას. მაშ ასე:

საპ­რო­მო­ციო მხარ­და­ჭე­რა- HOTSALE.GE რვა წლი­ა­ნი გა­მოც­დი­ლე­ბის მქო­ნე ყვე­ლა­ზე მძლავ­რი საპ­რო­მო­ციო პლატ­ფორ­მაა ჩვენს ქვე­ყა­ნა­ში, ჭკვი­ა­ნუ­რად და­ზოგ­ვის მოყ­ვა­რუ­ლი ადა­მი­ა­ნე­ბი ნა­ხე­ვარ მი­ლი­ონს შე­ვად­გენთ თვე­ში. ეს არის სწო­რედ ის აუ­დი­ტო­რია, რო­მელ­თა­ნაც ყო­ველ­თვი­უ­რად ვა­კავ­ში­რებთ კომ­პა­ნი­ებს ჩვე­ნი პლატ­ფორ­მის სა­შუ­ა­ლე­ბით. რაც იმას ნიშ­ნავს, რომ და­ნა­ზოგს, რო­მელ­საც ჩვენ რო­გორც მომ­ხმა­რე­ბე­ლი ვა­კე­თებთ, ვებ გვერ­დის ძვირ­ფა­სი პარტნი­ო­რი კომ­პა­ნი­ე­ბის მარ­კე­ტინ­გუ­ლი ხარ­ჯია.

ლო­ი­ა­ლუ­რი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი- ადა­მი­ა­ნე­ბი, რომ­ლე­ბიც სარ­გებ­ლო­ბენ ნე­ბის­მი­ე­რი კომ­პა­ნი­ის მომ­სა­ხუ­რე­ბი­თა თუ პრო­დუქ­ტით ძა­ლი­ან ძვირ­ფა­სე­ბი არი­ან, ხოლო თუ ეს ადა­მი­ა­ნე­ბი რამ­დენ­ჯერ­მე ეს­ტუმ­რე­ბი­ან ამ კომ­პა­ნი­ას - ფას­და­უ­დებ­ლე­ბი. ისი­ნი კომ­პა­ნი­ის ლო­ი­ა­ლურ მომ­ხმა­რებ­ლად ით­ვლე­ბი­ან და და­მი­ჯე­რეთ ყვე­ლა წარ­მა­ტე­ბუ­ლი და კარ­გი კომ­პა­ნია ლო­ი­ა­ლურ მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე დგას. დღეს ნე­ბის­მი­ე­რი ბიზ­ნე­სის ამო­ცა­ნაა მომ­ხმა­რებ­ლის ლო­ი­ა­ლო­ბის მო­პო­ვე­ბა, ამა­ში კი ჰოთ­სე­ი­ლი ნამ­დვი­ლად ეხ­მა­რე­ბა მათ. რაც იმას ნიშ­ნავს, რომ თქვენ უნდა მი­ი­ღოთ აუ­ცი­ლებ­ლად მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის მომ­სა­ხუ­რე­ბა თუ პრო­დუქ­ტი, ზუს­ტად ისე­თი­ვე რა­საც სტან­დარ­ტუ­ლი ღი­რე­ბუ­ლე­ბის გა­დახ­დის შემ­თხვე­ვა­ში მი­ი­ღებ­დით.

ბიზ­ნეს კონ­სულ­ტი­რე­ბა- ზე­მოთ მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის მომ­სა­ხუ­რე­ბა­სა და პრო­დუქტზე გე­სა­უბ­რეთ, ჩვენ ვპარტნი­ო­რობთ 3000 ზე მეტ კომ­პა­ნი­ას­თან ქვეყ­ნის მაშ­ტა­ბით, ვიკ­ვლევთ მომ­სა­ხუ­რე­ბის ხა­რისხს თქვე­ნი, რო­გორც მომ­ხმა­რებ­ლის დახ­მა­რე­ბით. ვცდი­ლობთ მუდ­მი­ვად ვი­ყოთ საქ­მის კურ­სში თქვე­ნი მო­თხოვ­ნე­ბის, კმა­ყო­ფი­ლე­ბი­სა თუ შე­ნიშ­ვნე­ბის შე­სა­ხებ, რომ შემ­დგომ გა­ვუ­ზი­ა­როთ ეს ყვე­ლა­ფე­რი პარტნი­ორ კომ­პა­ნი­ებს და ერ­თად შე­მოგ­თა­ვა­ზოთ ყო­ველ­თვის სა­უ­კე­თე­სო. თქვე­ნი ჩარ­თუ­ლო­ბა უმ­ნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნე­სია პრო­ცეს­ში, რო­მელ­საც ქვეყ­ნის მომ­სა­ხუ­რე­ბის სფე­როს გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბა ქვია.

და­გეხ­მა­რათ ბლო­გი იმა­ში, რომ გან­ვას­ხვა­ვოთ ფას­დაკ­ლე­ბა ჭკვი­ა­ნუ­რად და­ზოგ­ვი­სა­გან? მო­ი­თხო­ვეთ არა ფა­სის შე­სა­ბა­მი­სი, არა­მედ მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის მომ­სა­ხუ­რე­ბა და პრო­დუქ­ტი, მოგ­ვმარ­თეთ და გქონ­დეთ ჩვე­ნი იმე­დი, ჩა­ერ­თეთ პრო­ცე­სებ­ში და ერ­თად გა­ვა­უმ­ჯო­ბე­სოთ.

რაც მთა­ვა­რია არ და­გა­ვი­წყდეთ, ყო­ველ­თვის სა­უ­კე­თე­სო შე­თა­ვა­ზე­ბე­ბი #ჯერ­ჰოთ­სე­ილ­ზე­ნა­ხე , რად­გან ჩვენ­თან #და­ზოგ­ვა­ჭკვი­ა­ნუ­რია.

ნინო
0

თქვენი საიტის აქტიური მომხმარებელი ვარ და ვისურვებდი კინოს ბილეთები ისევ დაამატოთ.

ავტორი:

სამი მიზეზი იმისა, თუ რატომ გთავაზობენ კომპანიები აქციებს დანაზოგით

სამი მიზეზი იმისა, თუ რატომ გთავაზობენ კომპანიები აქციებს დანაზოგით

ალბათ ნებისმიერ მომხმარებელს აქვს თავისი შეხედულება დანაზოგისა თუ იმ კომპანიების შესახებ, რომლებიც მათ სტანდარტულთან შედარებით დაბალ ფასს სთავაზობენ რიგ მომსახურებასა და პროდუქტზე.

გავრცელებული სტერეოტიპები, რომლებიც სამართლიანი იქნება თუ ვაღიარებთ, რომ გარკვეული ნეგატიური გამოცდილებიდან გამომდინარე შეექმნა მომხმარებელს - ასეთია:

  • კომპანიებისაგან მიიღებენ ნაკლებად ხარისხიან მომსახურებას ან პროდუქტს
  • მომსახურების ხარისხი ფასის შესაბამისი იქნება
  • კომპანიებს არ ყავს მომხმარებელი, სწორედ ამიტომ მათ უწევთ, რომ შეთავაზებები ფასდათმობით განათავსონ სხვადასხვა ვებ გვერდებზე

მოკლედ, რომ ვთქვათ მომხმარებელი ნაკლებად ენდობა ამგვარ აქციებს. ჩვენ გვსურს მოგიყვეთ სამი მიზეზის შესახებ, თუ რა დგას შემოთავაზებების მიღმა, რომელიც დანაზოგის გაკეთების საშუალებას გაძლევთ და რა სარგებელი აქვს თავად კომპანიას. მაშ ასე:

საპრომოციო მხარდაჭერა- HOTSALE.GE რვა წლიანი გამოცდილების მქონე ყველაზე მძლავრი საპრომოციო პლატფორმაა ჩვენს ქვეყანაში, ჭკვიანურად დაზოგვის მოყვარული ადამიანები ნახევარ მილიონს შევადგენთ თვეში. ეს არის სწორედ ის აუდიტორია, რომელთანაც ყოველთვიურად ვაკავშირებთ კომპანიებს ჩვენი პლატფორმის საშუალებით. რაც იმას ნიშნავს, რომ დანაზოგს, რომელსაც ჩვენ როგორც მომხმარებელი ვაკეთებთ, ვებ გვერდის ძვირფასი პარტნიორი კომპანიების მარკეტინგული ხარჯია.

ლოიალური მომხმარებელი- ადამიანები, რომლებიც სარგებლობენ ნებისმიერი კომპანიის მომსახურებითა თუ პროდუქტით ძალიან ძვირფასები არიან, ხოლო თუ ეს ადამიანები რამდენჯერმე ესტუმრებიან ამ კომპანიას - ფასდაუდებლები. ისინი კომპანიის ლოიალურ მომხმარებლად ითვლებიან და დამიჯერეთ ყველა წარმატებული და კარგი კომპანია ლოიალურ მომხმარებელზე დგას. დღეს ნებისმიერი ბიზნესის ამოცანაა მომხმარებლის ლოიალობის მოპოვება, ამაში კი ჰოთსეილი ნამდვილად ეხმარება მათ. რაც იმას ნიშნავს, რომ თქვენ უნდა მიიღოთ აუცილებლად მაღალი ხარისხის მომსახურება თუ პროდუქტი, ზუსტად ისეთივე რასაც სტანდარტული ღირებულების გადახდის შემთხვევაში მიიღებდით.

ბიზნეს კონსულტირება- ზემოთ მაღალი ხარისხის მომსახურებასა და პროდუქტზე გესაუბრეთ, ჩვენ ვპარტნიორობთ 3000 ზე მეტ კომპანიასთან ქვეყნის მაშტაბით, ვიკვლევთ მომსახურების ხარისხს თქვენი, როგორც მომხმარებლის დახმარებით. ვცდილობთ მუდმივად ვიყოთ საქმის კურსში თქვენი მოთხოვნების, კმაყოფილებისა თუ შენიშვნების შესახებ, რომ შემდგომ გავუზიაროთ ეს ყველაფერი პარტნიორ კომპანიებს და ერთად შემოგთავაზოთ ყოველთვის საუკეთესო. თქვენი ჩართულობა უმნიშვნელოვანესია პროცესში, რომელსაც ქვეყნის მომსახურების სფეროს გაუმჯობესება ქვია.

დაგეხმარათ ბლოგი იმაში, რომ განვასხვავოთ ფასდაკლება ჭკვიანურად დაზოგვისაგან? მოითხოვეთ არა ფასის შესაბამისი, არამედ მაღალი ხარისხის მომსახურება და პროდუქტი, მოგვმართეთ და გქონდეთ ჩვენი იმედი, ჩაერთეთ პროცესებში და ერთად გავაუმჯობესოთ.

რაც მთავარია არ დაგავიწყდეთ, ყოველთვის საუკეთესო შეთავაზებები #ჯერჰოთსეილზენახე , რადგან ჩვენთან #დაზოგვაჭკვიანურია.

გერმანელი ქირურგი ოპერაციების ჩასატარებლად "ნიუ ჰოსპიტალსში“ მეორედ ჩამოვა - ვინ შეძლებს დოქტორ შვეინიცთან მოხვედრას?

სასიამოვნო სიურპრიზი ტოიოტასგან საავტომობილო რბოლის მოყვარულთათვის

GM Pharma-ს („ჯი-ემ-პი“) ხარისხის ახალი ISO სერტიფიკატი გადაეცა