პოლიტიკა
მსოფლიო

7

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ოთხშაბათი, მთვარის მეთერთმეტე დღე დაიწყება 15:27-ზე, მთვარე ქალწულშია დაასრულეთ ძველი საქმეები, ახლების დაწყებას ნუ იჩქარებთ. გადაწყვეტილებების მიღებისას მეტი დაფიქრება გმართებთ. მოერიდეთ ფინანსური საკითხების მოგვარებას. ცუდი დღეა ვაჭრობისათვის. საქმეებისა და ურთიერთობის გარჩევა სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგი დღეა შემოქმედებითი საქმიანობისთვის. შეძლებისდაგვარად მოერიდეთ მჭრელი და მჩხვლეტავი ნივთების გამოყენებას. პური შეგიძლიათ დატეხოთ. კარგი დღეა ხანგრძლივი მოგზაურობის დასაწყებად. საცხოვრებელი ადგილის, სამსახურის, საქმიანობის შესაცვლელად. კარგი დღეა ნიშნობისა და ქორწინებისათვის. კუჭის გადატვირთვას არ გირჩევთ. მოერიდეთ რთულად გადასამუშავებელი საკვების მიღებას. კარგია სეირნობა, ბაღსა და ბოსტანში მუშაობა; ვარჯიში; ორგანიზმის გაწმენდა და ფიტოთერაპია.
საზოგადოება
სამხედრო
კულტურა/შოუბიზნესი
Faceამბები
მოზაიკა
მეცნიერება
სპორტი
წიგნები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
"პალიტრა L" საიუბილეო წელს სიახლეებით ხვდება - გამომცემლობის რებრენდინგი
"პალიტრა L" საიუბილეო წელს სიახლეებით ხვდება - გამომცემლობის რებრენდინგი

გა­მომ­ცემ­ლო­ბამ "პა­ლიტ­რა L", რო­მელ­საც და­არ­სე­ბი­დან 15 წელი უს­რულ­დე­ბა, გა­და­წყვი­ტა სა­ი­უ­ბი­ლეო წელს გა­ნახ­ლე­ბუ­ლი სა­ხით შეხ­ვდეს.

კომ­პა­ნი­ამ უკვე გა­ნა­ახ­ლა ლოგო, რომ­ლის ძვე­ლი ვერ­სია, მა­თი­ვე გან­მარ­ტე­ბით, სა­თა­ნა­დოდ ვერ პა­სუ­ხობ­და თა­ნა­მედ­რო­ვე მო­თხოვ­ნებს.

სულ მალე კი ახა­ლი წიგ­ნე­ბი, უფრო გა­მარ­ტი­ვე­ბუ­ლი, დახ­ვე­წი­ლი, მო­დერ­ნი­ზე­ბუ­ლი ლო­გო­თი და­იბ­რენ­დე­ბა. რო­გორც კომ­პა­ნი­ა­ში აღ­ნიშ­ნა­ვენ, ის ერთი, ძი­რი­თა­დი ფე­რი­საა, რაც მის გა­მო­ყე­ნე­ბას კი­დევ უფრო აად­ვი­ლებს.

ბრენ­დის გა­ნახ­ლე­ბულ სიმ­ბო­ლო­ზე სა­რეკ­ლა­მო სა­ა­გენ­ტო „ფაბ­რი­კამ“ იმუ­შა­ვა:

"ახალ ლო­გო­ტიპ­ზე მუ­შა­ო­ბი­სას, გვინ­დო­და ლო­გოს ში­ნა­არ­სობ­რი­ვი დატ­ვირ­თვაც ჰქო­ნო­და, სა­ბო­ლო­ოდ ორი სიმ­ბო­ლოს შერ­წყმა­ზე შევ­ჩერ­დით.

პირ­ვე­ლი - გაშ­ლი­ლი წიგ­ნი და მე­ო­რე - გზამ­კვლე­ვი ვარ­სკვლა­ვი.

ჩვე­ნი აზ­რით, გა­მომ­ცემ­ლო­ბის­თვის მთა­ვა­რია, ხა­რის­ხი­ა­ნი ლი­ტე­რა­ტუ­რის ბეჭდ­ვა, წიგ­ნის, რო­მელ­საც შემ­დეგ­ში მომ­ხმა­რე­ბე­ლი ირ­ჩევს. ამი­ტომ ვფიქ­რობ, ეს დატ­ვირ­თვა ლო­გი­კუ­რია. გა­მომ­ცემ­ლო­ბა, თა­ვის მხრივ, ამ მო­თხოვ­ნებს აკ­მა­ყო­ფი­ლებს და მკი­თხველს გეზს აძ­ლევს, რაც გზამ­კვლე­ვი ვარ­სკვლა­ვი­თაა გა­მო­ხა­ტუ­ლი.

შე­დე­გად, მი­ვი­ღეთ უნი­კა­ლუ­რი ორ­ნა­მენ­ტი, რო­მე­ლიც თან ბევ­რი გა­დაშ­ლი­ლი წიგ­ნია და თან გზამ­კვლე­ვი ვარ­სკვლა­ვი, რო­მელ­საც უნდა ენდო, შე­გიძ­ლია გაჰ­ყვე" - ამ­ბობს ლო­გო­ტი­პის ავ­ტო­რი ირი­ნა ქვლი­ვი­ძე.

"პა­ლიტ­რა L"-ის მარ­კე­ტინ­გი­სა და პი­ა­რის სამ­სა­ხუ­რის ხელ­მძღვა­ნე­ლი ანა­ნო თავ­ხე­ლი­ძე ამ­ბობს, რომ მათი მთა­ვა­რი მი­ზა­ნი იყო, ლო­გო­ტი­პის გა­ნახ­ლე­ბით, „პა­ლიტ­რა L“ გა­მო­ე­ხა­ტათ, რო­გორც ძლი­ე­რი, ცნო­ბა­დი და სან­დო ბრენ­დი.

"გარ­და იმი­სა, რომ ძვე­ლი ლოგო გა­ნახ­ლდა, ასე­ვე, პრობ­ლე­მუ­რი იყო ყვე­ლა ქვებ­რენ­დე­ბი­სა და კა­ტე­გო­რი­ე­ბის ლო­გო­ტი­პიც, რად­გან სხვა­დას­ხვა სტილ­ში იყო და­ხა­ტუ­ლი, შე­დე­გად, არ აღიქ­მე­ბო­და ერ­თი­ა­ნი ხაზი და სტი­ლის­ტი­კა. ამის შემ­დეგ, რო­დე­საც გა­მომ­ცემ­ლო­ბის წიგ­ნებს შეხ­ვდე­ბით თა­რო­ებ­ზე, სა­ერ­თო ხაზს აუ­ცი­ლებ­ლად იგ­რძნობთ. ყვე­ლა ლოგო კონ­ტუ­რუ­ლია და ერთი ფე­რის" – ამ­ბობს ანა­ნო თავ­ხე­ლი­ძე.

"პა­ლიტ­რა L"-ის 3 და­მო­უ­კი­დე­ბე­ლი პრო­ექ­ტი - იმპრინ­ტი:

გა­მომ­ცემ­ლო­ბა „პა­ლიტ­რა L“-ის სამი და­მო­უ­კი­დე­ბე­ლი პრო­ექ­ტია: „ლურ­ჯი ოკე­ა­ნე“, „ლი­ბერ­თინ­სი“ და „პორ­ტა­ლი“, რომ­ლებ­საც თა­ვი­ან­თი სა­რე­დაქ­ციო ხაზი აქვთ. აღ­ნიშ­ნულ პრო­ექ­ტებ­ზე მუ­შა­ო­ბის და­წყე­ბი­სას, გა­მომ­ცემ­ლო­ბა მათ ცალ­კე გა­მო­ყო­ფას არ გეგ­მავ­და, თუმ­ცა, რო­გორც თა­ვად ამ­ბო­ბენ, მა­ღა­ლი მო­თხოვ­ნი­სა და წარ­მა­ტე­ბუ­ლად ოპე­რი­რე­ბის შემ­დეგ, გა­და­წყდა, „პა­ლიტ­რა L”-სგან და­მო­უ­კი­დებ­ლად გა­აგ­რძე­ლონ საქ­მი­ა­ნო­ბა.

"გა­მო­ცე­მა „ლურ­ჯი ოკე­ა­ნე“ გა­მომ­ცემ­ლო­ბის ერთ-ერთი ყვე­ლა­ზე წარ­მა­ტე­ბუ­ლი პრო­ექ­ტია. ეს არის მი­მარ­თუ­ლე­ბა, რო­მე­ლიც მსოფ­ლი­ო­ში აღი­ა­რე­ბუ­ლი ბიზ­ნეს­ლი­ტე­რა­ტუ­რის ქარ­თულ ენა­ზე გა­მო­ცე­მას გუ­ლის­ხმობს.

აგ­რეთ­ვე, აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია, რომ მკი­თხვე­ლი ბიზ­ნესრჩე­ვებს ეკო­ნო­მი­კუ­რი ტერ­მი­ნო­ლო­გი­ით კი არ იღებს, არა­მედ ყვე­ლა წიგ­ნი მის­თვის პრაქ­ტი­კუ­ლი სა­ხელ­მძღვა­ნე­ლოა ბიზ­ნე­სის სხვა­დას­ხვა სფე­რო­ში გა­სარ­კვე­ვად, ასე­ვე, თვით­გან­ვი­თა­რე­ბის­თვი­სა და მო­ტი­ვა­ცი­ის­თვის.რაც შე­ე­ხე­ბა „ლი­ბერ­თინსს“, ის სპე­ცი­ა­ლუ­რად მო­ზარ­დე­ბის­თვის შე­იქ­მნა. ეს არის პრო­ექ­ტი, რომ­ლის ფარ­გლებ­შიც, თი­ნე­ი­ჯე­რე­ბი ერ­თმა­ნეთს სა­კი­თხავ ლი­ტე­რა­ტუ­რას ურ­ჩე­ვენ.

ზო­გა­დად, ამ პრო­ექ­ტმა და­ამ­კვიდ­რა მო­ზარ­დებ­ში წიგ­ნის კი­თხვის კულ­ტუ­რა, რად­გან წლე­ბის წინ არ არ­სე­ბობ­და თი­ნე­ი­ჯე­რე­ბის­თვის სა­კი­თხა­ვი ლი­ტე­რა­ტუ­რა, გა­მომ­ცე­ლო­ბა "პა­ლიტ­რა L" კი პირ­ვე­ლი იყო ამ მი­მარ­თუ­ლე­ბით.რაც შე­ე­ხე­ბა „პორ­ტალს“, სა­ხე­ლიც მი­გა­ნიშ­ნებ­დათ, რომ ის ყვე­ლას­თვის საყ­ვა­რე­ლი ფენ­ტე­ზი­სა და სა­მეც­ნი­ე­რო ფან­ტას­ტი­კის ჟან­რის ლი­ტე­რა­ტუ­რის გა­მო­ცე­მას ემ­სა­ხუ­რე­ბა.

ფენ­ტე­ზი­სა და სა­მეც­ნი­ე­რო ფან­ტას­ტი­კის მოყ­ვა­რუ­ლე­ბი წიგ­ნის თა­რო­ებ­ზე უახ­ლეს რო­მა­ნებს ყო­ველ­თვის ოპე­რა­ტი­უ­ლად პო­უ­ლო­ბენ, რა­შიც დიდი წვლი­ლი სწო­რედ „პორ­ტალს“ შე­აქვს".

ამას­თან ერ­თად, შე­იც­ვა­ლა პრო­ექტ „აუ­დი­ო­წიგ­ნე­ბის“, „მა­კუ­ლი­ტე­რა­ტუ­რის“, რო­მე­ლიც პა­ლიტ­რა L-ის CSR პრო­ექ­ტია და კონ­კურ­სის „გახ­დი ბესტსე­ლე­რის ავ­ტო­რის“ ვი­ზუ­ა­ლე­ბი. რო­გორც კომ­პა­ნი­ა­ში ამ­ბო­ბენ, აქამ­დე მათ ერ­თი­ა­ნი ხაზი არ მიყ­ვე­ბო­და, ახლა კი უკვე სა­ერ­თო სტილ­ში და­ი­ხა­ტა.

"გა­მომ­ცემ­ლო­ბა „პა­ლიტ­რა L” იმ კომ­პა­ნი­ებს შო­რი­საა, რომ­ლე­ბიც ბა­ზარ­ზე ლი­დე­რის პო­ზი­ცი­ის დამ­კვიდ­რე­ბი­სა და შე­ნარ­ჩუ­ნე­ბის პა­რა­ლე­ლუ­რად, ზრდა­სა და გან­ვი­თა­რე­ბას არ წყვეტს. ამას­თან, ვთა­ნამ­შრომ­ლობთ ისეთ წამ­ყვან სა­ა­გენ­ტო­ებ­თან, რო­გო­რი­ცაა: Disney, Marvel, Penguin Random House, Harper Collins, Curtis Brown, Bloomsbury, Oxford, Scolastic და სხვა“.

რო­გორც კომ­პა­ნი­ა­ში გან­მარ­ტა­ვენ, წლე­ბის გან­მავ­ლო­ბა­ში, მათ­თვის მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი იყო, მყიდ­ვე­ლი დარ­წმუ­ნე­ბუ­ლი­ყო, რომ მთე­ლი ოჯა­ხის­თვის მი­სა­ღებ და სა­ჭი­რო ლი­ტე­რა­ტუ­რას სა­მარ­თლი­ან ფა­სად შე­ი­ძენ­და. მა­თი­ვე თქმით, „პა­ლიტ­რა L”-მა სხვა­დას­ხვა პრო­ექ­ტი რე­გი­ო­ნებ­შიც ხელ­მი­საწ­ვდო­მი გა­ხა­და. მისი მკი­თხვე­ლე­ბი არი­ან ადა­მი­ა­ნე­ბი, რომ­ლე­ბიც მრა­ვალ­ფე­რო­ვან ლი­ტე­რა­ტუ­რას გულ­დას­მით არ­ჩე­ვენ.

გარ­და კლა­სი­კუ­რი და თა­ნა­მედ­რო­ვე უცხო­უ­რი ლი­ტე­რა­ტუ­რის თარ­გმნი­სა, „პა­ლიტ­რა L” აქ­ტი­უ­რად გა­მოს­ცემს ქარ­თულ კლა­სი­კურ ნა­წარ­მო­ე­ბებ­საც და თა­ნა­მედ­რო­ვე ავ­ტო­რე­ბის რო­მა­ნებ­საც.

სამი წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში, პრო­ექ­ტით „გახ­დი ბესტსე­ლე­რის ავ­ტო­რი“ გა­მო­ი­ცა არა­ერ­თი ავ­ტო­რის წიგ­ნი, რო­მე­ლებ­მაც აღი­ა­რე­ბა მო­ი­პო­ვა. ეს არის კონ­კურ­სი, რომ­ლის მთა­ვა­რი მი­ზა­ნი ქარ­თვე­ლი მწერ­ლე­ბის პო­პუ­ლა­რი­ზა­ცია და ახა­ლი, ნი­ჭი­ე­რი ავ­ტო­რე­ბის აღ­მო­ჩე­ნაა.

15 წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში, გა­მომ­ცემ­ლო­ბა ქმნის ყვე­ლა­ზე მრა­ვალ­ფე­რო­ვან და ხელ­მი­საწ­ვდომ ლი­ტე­რა­ტუ­რას, რო­მე­ლიც ხელს უწყობს ცოდ­ნის გავ­რცე­ლე­ბა­სა და წიგ­ნი­ე­რე­ბის ამაღ­ლე­ბას ქარ­თუ­ლე­ნო­ვან სა­ზო­გა­დო­ე­ბა­ში. ლი­ტე­რა­ტუ­რი­სა, რო­მე­ლიც მა­ტებს თავ­და­ჯე­რე­ბუ­ლო­ბას, კმა­ყო­ფი­ლე­ბა­სა და გა­მოც­დი­ლე­ბას მკი­თხველს.

გა­მომ­ცემ­ლო­ბა "პა­ლიტ­რა L" 15-წლი­ა­ნი ლი­ტე­რა­ტუ­რუ­ლი თავ­გა­და­სა­ვა­ლი.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
იუსტიციის სამინისტრო გარდაცვლილ პატიმარ იოსებ გორგაძესთან დაკავშირებით ვიდეომასალებს ასაჯაროებს
ავტორი:

"პალიტრა L" საიუბილეო წელს სიახლეებით ხვდება - გამომცემლობის რებრენდინგი

"პალიტრა L" საიუბილეო წელს სიახლეებით ხვდება - გამომცემლობის რებრენდინგი

გამომცემლობამ "პალიტრა L", რომელსაც დაარსებიდან 15 წელი უსრულდება, გადაწყვიტა საიუბილეო წელს განახლებული სახით შეხვდეს.

კომპანიამ უკვე განაახლა ლოგო, რომლის ძველი ვერსია, მათივე განმარტებით, სათანადოდ ვერ პასუხობდა თანამედროვე მოთხოვნებს.

სულ მალე კი ახალი წიგნები, უფრო გამარტივებული, დახვეწილი, მოდერნიზებული ლოგოთი დაიბრენდება. როგორც კომპანიაში აღნიშნავენ, ის ერთი, ძირითადი ფერისაა, რაც მის გამოყენებას კიდევ უფრო აადვილებს.

ბრენდის განახლებულ სიმბოლოზე სარეკლამო სააგენტო „ფაბრიკამ“ იმუშავა:

"ახალ ლოგოტიპზე მუშაობისას, გვინდოდა ლოგოს შინაარსობრივი დატვირთვაც ჰქონოდა, საბოლოოდ ორი სიმბოლოს შერწყმაზე შევჩერდით.

პირველი - გაშლილი წიგნი და მეორე - გზამკვლევი ვარსკვლავი.

ჩვენი აზრით, გამომცემლობისთვის მთავარია, ხარისხიანი ლიტერატურის ბეჭდვა, წიგნის, რომელსაც შემდეგში მომხმარებელი ირჩევს. ამიტომ ვფიქრობ, ეს დატვირთვა ლოგიკურია. გამომცემლობა, თავის მხრივ, ამ მოთხოვნებს აკმაყოფილებს და მკითხველს გეზს აძლევს, რაც გზამკვლევი ვარსკვლავითაა გამოხატული.

შედეგად, მივიღეთ უნიკალური ორნამენტი, რომელიც თან ბევრი გადაშლილი წიგნია და თან გზამკვლევი ვარსკვლავი, რომელსაც უნდა ენდო, შეგიძლია გაჰყვე" - ამბობს ლოგოტიპის ავტორი ირინა ქვლივიძე.

"პალიტრა L"-ის მარკეტინგისა და პიარის სამსახურის ხელმძღვანელი ანანო თავხელიძე ამბობს, რომ მათი მთავარი მიზანი იყო, ლოგოტიპის განახლებით, „პალიტრა L“ გამოეხატათ, როგორც ძლიერი, ცნობადი და სანდო ბრენდი.

"გარდა იმისა, რომ ძველი ლოგო განახლდა, ასევე, პრობლემური იყო ყველა ქვებრენდებისა და კატეგორიების ლოგოტიპიც, რადგან სხვადასხვა სტილში იყო დახატული, შედეგად, არ აღიქმებოდა ერთიანი ხაზი და სტილისტიკა. ამის შემდეგ, როდესაც გამომცემლობის წიგნებს შეხვდებით თაროებზე, საერთო ხაზს აუცილებლად იგრძნობთ. ყველა ლოგო კონტურულია და ერთი ფერის" – ამბობს ანანო თავხელიძე.

"პალიტრა L"-ის 3 დამოუკიდებელი პროექტი - იმპრინტი:

გამომცემლობა „პალიტრა L“-ის სამი დამოუკიდებელი პროექტია: „ლურჯი ოკეანე“, „ლიბერთინსი“ და „პორტალი“, რომლებსაც თავიანთი სარედაქციო ხაზი აქვთ. აღნიშნულ პროექტებზე მუშაობის დაწყებისას, გამომცემლობა მათ ცალკე გამოყოფას არ გეგმავდა, თუმცა, როგორც თავად ამბობენ, მაღალი მოთხოვნისა და წარმატებულად ოპერირების შემდეგ, გადაწყდა, „პალიტრა L”-სგან დამოუკიდებლად გააგრძელონ საქმიანობა.

"გამოცემა „ლურჯი ოკეანე“ გამომცემლობის ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული პროექტია. ეს არის მიმართულება, რომელიც მსოფლიოში აღიარებული ბიზნესლიტერატურის ქართულ ენაზე გამოცემას გულისხმობს.

აგრეთვე, აღსანიშნავია, რომ მკითხველი ბიზნესრჩევებს ეკონომიკური ტერმინოლოგიით კი არ იღებს, არამედ ყველა წიგნი მისთვის პრაქტიკული სახელმძღვანელოა ბიზნესის სხვადასხვა სფეროში გასარკვევად, ასევე, თვითგანვითარებისთვისა და მოტივაციისთვის.რაც შეეხება „ლიბერთინსს“, ის სპეციალურად მოზარდებისთვის შეიქმნა. ეს არის პროექტი, რომლის ფარგლებშიც, თინეიჯერები ერთმანეთს საკითხავ ლიტერატურას ურჩევენ.

ზოგადად, ამ პროექტმა დაამკვიდრა მოზარდებში წიგნის კითხვის კულტურა, რადგან წლების წინ არ არსებობდა თინეიჯერებისთვის საკითხავი ლიტერატურა, გამომცელობა "პალიტრა L" კი პირველი იყო ამ მიმართულებით.რაც შეეხება „პორტალს“, სახელიც მიგანიშნებდათ, რომ ის ყველასთვის საყვარელი ფენტეზისა და სამეცნიერო ფანტასტიკის ჟანრის ლიტერატურის გამოცემას ემსახურება.

ფენტეზისა და სამეცნიერო ფანტასტიკის მოყვარულები წიგნის თაროებზე უახლეს რომანებს ყოველთვის ოპერატიულად პოულობენ, რაშიც დიდი წვლილი სწორედ „პორტალს“ შეაქვს".

ამასთან ერთად, შეიცვალა პროექტ „აუდიოწიგნების“, „მაკულიტერატურის“, რომელიც პალიტრა L-ის CSR პროექტია და კონკურსის „გახდი ბესტსელერის ავტორის“ ვიზუალები. როგორც კომპანიაში ამბობენ, აქამდე მათ ერთიანი ხაზი არ მიყვებოდა, ახლა კი უკვე საერთო სტილში დაიხატა.

"გამომცემლობა „პალიტრა L” იმ კომპანიებს შორისაა, რომლებიც ბაზარზე ლიდერის პოზიციის დამკვიდრებისა და შენარჩუნების პარალელურად, ზრდასა და განვითარებას არ წყვეტს. ამასთან, ვთანამშრომლობთ ისეთ წამყვან სააგენტოებთან, როგორიცაა: Disney, Marvel, Penguin Random House, Harper Collins, Curtis Brown, Bloomsbury, Oxford, Scolastic და სხვა“.

როგორც კომპანიაში განმარტავენ, წლების განმავლობაში, მათთვის მნიშვნელოვანი იყო, მყიდველი დარწმუნებულიყო, რომ მთელი ოჯახისთვის მისაღებ და საჭირო ლიტერატურას სამართლიან ფასად შეიძენდა. მათივე თქმით, „პალიტრა L”-მა სხვადასხვა პროექტი რეგიონებშიც ხელმისაწვდომი გახადა. მისი მკითხველები არიან ადამიანები, რომლებიც მრავალფეროვან ლიტერატურას გულდასმით არჩევენ.

გარდა კლასიკური და თანამედროვე უცხოური ლიტერატურის თარგმნისა, „პალიტრა L” აქტიურად გამოსცემს ქართულ კლასიკურ ნაწარმოებებსაც და თანამედროვე ავტორების რომანებსაც.

სამი წლის განმავლობაში, პროექტით „გახდი ბესტსელერის ავტორი“ გამოიცა არაერთი ავტორის წიგნი, რომელებმაც აღიარება მოიპოვა. ეს არის კონკურსი, რომლის მთავარი მიზანი ქართველი მწერლების პოპულარიზაცია და ახალი, ნიჭიერი ავტორების აღმოჩენაა.

15 წლის განმავლობაში, გამომცემლობა ქმნის ყველაზე მრავალფეროვან და ხელმისაწვდომ ლიტერატურას, რომელიც ხელს უწყობს ცოდნის გავრცელებასა და წიგნიერების ამაღლებას ქართულენოვან საზოგადოებაში. ლიტერატურისა, რომელიც მატებს თავდაჯერებულობას, კმაყოფილებასა და გამოცდილებას მკითხველს.

გამომცემლობა "პალიტრა L" 15-წლიანი ლიტერატურული თავგადასავალი.

ისტორიულ-შემეცნებითი ჟურნალის, “ისტორიანის“ თებერვლის ნომრის მთავარი თემები

მაკულიტერატურის სანაცვლოდ ახალი ლიტერატურა - თებერვლიდან სკოლების შორის შეჯიბრება იწყება

ჩვენ ალბათ ვერ მივხვდით, რა არის ქრისტიანობა! – "ბიბლია განმარტებებით" პროექტის ავტორის ბლოგი