პოლიტიკა
სამართალი

16

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ოთხშაბათი, მთვარის მეთვრამეტე დღე, მთვარე მშვილდოსანში გადავა 06:36-ზე არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები, სასამართლო პროცესები. არ გირჩევთ ვაჭრობას, უძრავ ქონებასთან დაკავშირებული საკითხების მოგვარებას. კარგი დღეა შემოქმედებითი საქმიანობისთვის. ურთიერთობისას აკონტროლეთ ემოციები. კამათი დაუშვებელია. კარგი დღეა მოგზაურობისთვის, ხანგრძლივი მგზავრობისთვის. დაისვენეთ, მაგრამ ნაკლები იძინეთ. მოერიდეთ ქორწინებასა და ჯვრისწერას. გაამდიდრეთ თქვენი რაციონი თხილითა და მცენარეული ზეთით. სიგარეტის რაოდენობა და ალკოჰოლის დოზა შეამცირეთ. გაუფრთხილდით ღვიძლს. მოერიდეთ ღვიძლისა და ნაღვლის ბუშტის ოპერაციას.
კონფლიქტები
მსოფლიო
Faceამბები
მოზაიკა
სამხედრო
წიგნები
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
მეცნიერება
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
"მიკროფონთან მივედი და რაღაც ვთქვი... დარბაზმა სიცილი დაიწყო, მაგრამ მე მივხვდი, რომ ჩემი ადგილი სცენაზეა" - ლაგოდეხელი ვირტუოზი "საქართველოს ვარსკვლავში"
"მიკროფონთან მივედი და რაღაც ვთქვი... დარბაზმა სიცილი დაიწყო, მაგრამ მე მივხვდი, რომ ჩემი ადგილი სცენაზეა" - ლაგოდეხელი ვირტუოზი "საქართველოს ვარსკვლავში"

"სცე­ნა არის ია­რა­ღი, როკ-ენ-როლი არის ტყვია, ხალ­ხი - სა­მიზ­ნე" - ეს „სა­ქარ­თვე­ლოს ვარ­სკვლა­ვის“ ერთ-ერთი პირ­ვე­ლი აღ­მო­ჩე­ნის, ერეკ­ლე თურ­ქა­ძის სი­ტყვე­ბია, რომ­ლის გა­მოს­ვლა­მაც ჟი­უ­რის წევ­რებ­ზე სა­ო­ცა­რი შთა­ბეჭ­დი­ლე­ბა მო­ახ­დი­ნა.

რო­გორ შეძ­ლო 16 წლის ლა­გო­დე­ხელ­მა მსმე­ნე­ლის გა­ო­ცე­ბა და რა გეგ­მე­ბი აქვს მო­მა­ვალ­ში - ამის შე­სა­ხებ AMBEBI.GE-ის მკი­თხველს ერეკ­ლე თა­ვად უყ­ვე­ბა.

- რო­დის გა­მოჩ­ნდა მუ­სი­კა შენს ცხოვ­რე­ბა­ში?

- ჩემს ცხოვ­რე­ბა­ში მუ­სი­კა ბავ­შვო­ბი­დან­ვე იყო. დე­და­ჩე­მიც მღე­რის და რომ ვის­მენ­დი, სულ ვცდი­ლობ­დი, მეც ავ­ყო­ლო­დი. ოჯა­ხის წევ­რებ­მა რომ შე­ამ­ჩნი­ეს ჩემი მუ­სი­კი­სად­მი ინ­ტე­რე­სი, მუ­სი­კა­ლურ სკო­ლა­ში მი­მიყ­ვა­ნეს, მაგ­რამ მა­ლე­ვე მივ­ხვდი, რომ ნო­ტე­ბის და­ზე­პი­რე­ბა არ გა­მომ­დი­ო­და და არც მინ­დო­და. არ შე­მიძ­ლია, რა­მის ფარ­გლებ­ში ვიყო მოქ­ცე­უ­ლი და რა­ღაც მზღუ­დავ­დეს, მუ­სი­კა თა­ვი­სუფ­ლე­ბაა.

როცა და­ვა­ლე­ბად გვაძ­ლევ­დნენ ნო­ტებს და კომ­პო­ზი­ცია უნდა დაგ­ვეკ­რა, მე ნო­ტებს არ ვი­ღებ­დი. მუ­სი­კას ვის­მენ­დი და ისე, ნო­ტე­ბის გა­რე­შე ვუკ­რავ­დი. იყო პე­და­გო­გი, რო­მე­ლიც ხში­რად პირ­ვე­ლი ის­მენ­და ჩემს მუ­სი­კას - ციცო ლობ­ჟა­ნი­ძე, სამ­წუ­ხა­როდ, ცოტა ხნის წინ გარ­და­იც­ვა­ლა. იგი ერთ-ერთი უსაყ­ვარ­ლე­სი მას­წავ­ლე­ბე­ლი იყო ჩემ­თვის, ყო­ველ­თვის დიდი ინ­ტე­რე­სით ის­მენ­და ჩემს მუ­სი­კას, მი­წო­ნებ­და და ამ­ბობ­და, რომ იდე­ა­ლუ­რი სმე­ნა მქონ­და.

- სა­კუ­თა­რი მუ­სი­კი­სა და სტი­ლის შექ­მნის­კენ რამ გი­ბიძ­გა?

- როცა გა­ვი­გე, რა იყო მუ­სი­კა, რო­გორ უნდა შე­ვუ­თავ­სო ერ­თმა­ნეთს მუ­სი­კა და ფან­ტა­ზია, რე­ა­ლუ­რად, მა­შინ გავ­ხდი მუ­სი­კა­ზე და­მო­კი­დე­ბუ­ლი. თავ­და­პირ­ვე­ლად ბლუზ­მა გა­მი­ტა­ცა. ჯერ "იუ­თუბ­ზე" მუ­სი­კას ვუს­მენ­დი და სხვე­ბის მი­ხედ­ვით ვსწავ­ლობ­დი დაკ­ვრას. თან­და­თა­ნო­ბით, ყუ­რე­ბაც აღარ მჭირ­დე­ბო­და და მხო­ლოდ მოს­მე­ნი­თაც ვა­ხერ­ხებ­დი ბგე­რე­ბის გად­მო­ტა­ნას.

მერე როკ-ენ-როლ­მა გა­მი­ტა­ცა, დაკ­ვრი­სას მარ­ჯვე­ნა და მარ­ცხე­ნა ხე­ლის შე­ნაც­ვლე­ბა „და­ვა­მუ­ღა­მე“. ამის შემ­დეგ ჯა­ზიც შე­მო­ვი­და ჩემს ცხოვ­რე­ბა­ში. თან­და­თან ექ­სპე­რი­მენ­ტე­ბის ჩა­ტა­რე­ბა, ჟან­რე­ბი­სა და კომ­პო­ზი­ცი­ე­ბის შერ­წყმა და ასე­ვე, სა­კუ­თა­რი მუ­სი­კის შექ­მნა, ბლუ­ზის სო­ლო­ე­ბის სა­ა­თო­ბით დაკ­ვრა და­ვი­წყე.

ყვე­ლა წყნარ და მშვიდ მუ­სი­კას ვიყ­ვან­დი ამ სამ მუ­სი­კა­ლურ მიმ­დი­ნა­რე­ო­ბა­ში. მთე­ლი დღე და ღამე ვუკ­რავ­დი, ჩემს ფან­ტა­ზი­ა­ში კონ­ცერ­ტებს ვა­ტა­რებ­დი და ვოც­ნე­ბობ­დი, რომ ცნო­ბი­ლი მომ­ღე­რა­ლი გავმხდა­რი­ყა­ვი. ამი­ტომ გა­დავ­წყვი­ტე „სა­ქარ­თვე­ლოს ვარ­სკვლავ­ში“ მო­ნა­წი­ლე­ო­ბის მი­ღე­ბა.

სხვა­თა­შო­რის, სამი წლის ვი­ყა­ვი როცა სცე­ნა­ზე პირ­ვე­ლად მოვ­ხვდი... ჩემი მა­მი­დაშ­ვი­ლი ლა­გო­დე­ხის დიდ სა­კონ­ცერ­ტო დარ­ბაზ­ში უკ­რავ­და. და­სას­რულს სცე­ნა­ზე უნდა ავ­სუ­ლი­ყა­ვი და მის­თვის ყვა­ვი­ლე­ბი მი­მერ­თმია. ყვა­ვი­ლე­ბი რომ გა­და­ვე­ცი, სცე­ნი­დან უნდა ჩა­მოვ­სუ­ლი­ყა­ვი, მაგ­რამ დავ­რჩი და შევ­ხე­დე ხალ­ხს, რომ­ლე­ბიც თვა­ლებ­ში შე­მომ­ცი­ცი­ნებ­დნენ და იმ­დე­ნად მე­სი­ა­მოვ­ნა, მიკრო­ფონ­თან მი­ვე­დი და რა­ღაც ვთქვი... მთელ­მა დარ­ბაზ­მა და­ი­წყო სი­ცი­ლი, მაგ­რამ მა­შინ მივ­ხვდი, რომ სცე­ნა­ზე იყო ჩემი ად­გი­ლი.

- ნერ­ვი­უ­ლობ­დი კონ­კურ­სის კას­ტინგზე? მით უმე­ტეს, გარ­და­ტე­ხის ასა­კიც ახ­სე­ნე და გე­ში­ნო­და, ხმის და­მორ­ჩი­ლე­ბა რომ ვერ მო­გე­ხერ­ხე­ბი­ნა.

- შე­იძ­ლე­ბა, არ მე­ტყო­ბო­და, მაგ­რამ ძა­ლი­ან ვნერ­ვი­უ­ლობ­დი. მე კი მომ­წონს ჩემი მუ­სი­კა, მაგ­რამ ბევ­რს ვფიქ­რობ­დი იმა­ზე, რა შთა­ბეჭ­დი­ლე­ბას მო­ვახ­დენ­დი ჟი­უ­რის წევ­რებ­სა და მა­ყუ­რე­ბელ­ზე.

ხმის გა­მოც ნამ­დვი­ლად მაკ­ლდა თავ­და­ჯე­რე­ბუ­ლო­ბა, მაგ­რამ რა წამ­საც დაკ­ვრა და­ვი­წყე და ჟი­უ­რის წევ­რებს შე­ვა­ტყვე, რომ მოვ­წონ­დი, ყვე­ლა­ფე­რი და­ლაგ­და და ბო­ლომ­დე გავ­გიჟ­დი, გავფრინ­დი, რა­საც ჰქვია...

- სკა­მიც "გა­აფ­რი­ნე" სიმ­ღე­რის დროს და ეს წი­ნას­წარ და­გეგ­მი­ლი იყო, თუ იქვე მო­ი­ფიქ­რე?

- არა­სო­დეს არ ვფიქ­რობ არც წი­ნას­წარ და არც პრო­ცეს­ში. ვმოქ­მე­დებ ისე, რო­გორც ვგრძნობ. მაგ დროს გო­ნე­ბა გა­თი­შუ­ლი მაქვს. სკა­მიც რომ გა­ვის­რო­ლე, ისიც იმ ემო­ცი­ის შე­დე­გი იყო, რაც ჩემი მუ­სი­კი­სა და ჟი­უ­რის რე­აქ­ცი­ებ­მა გა­მო­იწ­ვია.

ნა­თია ადგა და ცეკ­ვა და­ი­წყო, დათო ევ­გე­ნი­ძემ მი­თხრა, რომ როკ-ენ-რო­ლის დრა­ი­ვით ვარ და­ბა­დე­ბუ­ლი, თი­ნა­თინ ბერ­ძე­ნიშ­ვილ­მა ვარ­სკვლა­ვი მი­წო­და, და­თუ­ნა ალა­დაშ­ვილ­მა დაკ­ვრა მო­მი­წო­ნა. მოკ­ლედ, ჟი­უ­რის წევ­რე­ბის შე­ფა­სე­ბის შემ­დეგ იმ­დე­ნად თავ­და­ჯე­რე­ბუ­ლი ვარ, რომ რა დაბ­რკო­ლე­ბაც არ უნდა შემ­ხვდეს, ყვე­ლა­ფერს გა­დავ­ლა­ხავ და აუ­ცი­ლებ­ლად მი­ვაღ­წევ ჩემს მი­ზანს.

- ოჯახს რო­გო­რი და­მო­კი­დე­ბუ­ლე­ბა აქვს შენს მუ­სი­კა­ზე? ხელს არ უშ­ლით შენი 24 სა­ა­თის გან­მავ­ლო­ბა­ში დაკ­ვრა?

- რა თქმა უნდა, გარ­კვე­უ­ლი დო­ზით შე­მა­წუ­ხე­ბე­ლია ოჯა­ხის წევ­რე­ბის­თვი­საც და მე­ზობ­ლე­ბის­თვი­საც. ისი­ნი თა­ვის საქ­მეს აკე­თე­ბენ, მუ­შა­ო­ბენ, რა­ღა­ცას უყუ­რე­ბენ, შენ კი ამ დროს შენს სამ­ყა­რო­ში ხარ და აშ­კა­რად ხელს უშლი იმათ. მარ­თლა რთუ­ლია მათი შე­წუ­ხე­ბუ­ლი სა­ხე­ე­ბის ყუ­რე­ბა, მაგ­რამ იმ­დე­ნად მიყ­ვარს ჩემი საქ­მე, რომ მას­ზე უარს არა­სო­დეს ვი­ტყვი.

თა­ნაც, ოჯა­ხის წევ­რებ­მა რომ და­ი­ნა­ხეს, ეს საქ­მე გა­მომ­დის, მიყ­ვარს და თან ხალ­ხსაც მოს­წონს, უფრო ხელს მი­წყო­ბენ. ჩემი მთა­ვა­რი და ყვე­ლა­ზე დიდი გულ­შე­მატ­კივ­რე­ბი არი­ან.

- მხატ­ვრუ­ლი გა­მო­ნათ­ქვა­მე­ბით, შე­და­რე­ბე­ბი­თა და მე­ტა­ფო­რე­ბით გა­მო­ირ­ჩე­ვი. წი­ნას­წარ იგო­ნებ, სად­მე კი­თხუ­ლობ?

- არ­სად არ ვკი­თხუ­ლობ, ყო­ველ­თვის თა­ვის­თა­ვად მო­დის. ერთხელ ესე­ე­ბის კონ­კურ­სში მი­ვი­ღე მო­ნა­წი­ლე­ო­ბა და სწო­რედ მაგ მხატ­ვრუ­ლო­ბის გამო გა­ვი­მარ­ჯვე. იგი­ვე ხდე­ბა მუ­სი­კა­ში. უბ­რა­ლოდ, ის შე­და­რე­ბე­ბი და მე­ტა­ფო­რე­ბი, რა­საც მე­ტყვე­ლე­ბა­ში ვი­ყე­ნებთ, მუ­სი­კა­ში მუ­სი­კა­ლურ ბგე­რე­ბად გარ­და­იქ­მნე­ბა.

- და რა მი­ზა­ნი გაქვს ცხოვ­რე­ბა­ში და ვინ არის შენი შთა­გო­ნე­ბის წყა­რო?

- და­ახ­ლო­ე­ბით ერთი წლის წინ და­ვი­წყე იმა­ზე ფიქ­რი, რომ ადა­მი­ა­ნე­ბი იბა­დე­ბი­ან და უმე­ტე­სო­ბა ისე კვდე­ბა, მათი კვა­ლი არ არ­ჩე­ბა. ამ ფიქ­რმა ისე ცუ­დად გამ­ხა­და, მივ­ხვდი, ყვე­ლა­ფერს გა­ვა­კე­თებ იმის­თვის, რომ ჩემი შე­მოქ­მე­დე­ბით კვა­ლი დავ­ტო­ვო ამ ცხოვ­რე­ბა­ში. მინ­და მტრე­დი­ვით ვიყო მუ­სი­კა­ში, დავფრი­ნავ­დე და ჩემი ფან­ტა­ზია ბგე­რე­ბით გად­მოვ­ცე.

ჩემი შთა­გო­ნე­ბის წყა­რო არის მო­მავ­ლის „მე“ - შემ­დგა­რი, პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლი მუ­სი­კო­სი, რო­მე­ლიც ძა­ლი­ან დიდ მწვერ­ვა­ლებს და­ი­პყრობს და რომ­ლის მუ­სი­კა­საც მი­ლი­არ­დო­ბით მიმ­დე­ვა­რი ეყო­ლე­ბა.

- ვინ არის ერეკ­ლე თურ­ქა­ძე ახლა, სა­ნამ „სა­ქარ­თვე­ლოს ვარ­სკვლავ­ში“ ბოლო სი­ტყვას იტყვის?

- ერთი ონა­ვა­რი ბიჭი, რო­მელ­საც აქვს ში­ნა­გა­ნი დრა­ი­ვი, ცოტ­რა­ო­დე­ნი ფან­ტა­ცია, ემო­ცი­ე­ბი და ოც­ნე­ბე­ბი.

ავ­ტო­რი: მა­რი­ამ ტუ­რ­ძი­ლა­ძე

მკითხველის კომენტარები / 7 /
თარიღის მიხედვით
მოწონების მიხედვით
ლუკა
63
აუ აუ არა არა არა და არააა ჩვეულებრივი რააა რატომ გიჟდებით? რა გაგიჟებთ რატომ აძლევთ იმედებს ბავშვს ხომ ცოდოა?
aba
6
ლუკა ნუ ბოროტობ, ხმა არრ აქვს მარტალია ისეტი როგრც დაივი მაა ჯერ ხომ 16წლისაა და ისეტი მაგარი ბიჭია ისეტი დრაივი აქვს აუცილეებლდ მიაღწევს თუ ეგრე გაარზელა, ხმა დაუღვინდბა და გაულამზდბა იმედია
რუბრიკის სხვა სიახლეები
ავტორი:

"მიკროფონთან მივედი და რაღაც ვთქვი... დარბაზმა სიცილი დაიწყო, მაგრამ მე მივხვდი, რომ ჩემი ადგილი სცენაზეა" - ლაგოდეხელი ვირტუოზი "საქართველოს ვარსკვლავში"

"მიკროფონთან მივედი და რაღაც ვთქვი... დარბაზმა სიცილი დაიწყო, მაგრამ მე მივხვდი, რომ ჩემი ადგილი სცენაზეა" - ლაგოდეხელი ვირტუოზი "საქართველოს ვარსკვლავში"

"სცენა არის იარაღი, როკ-ენ-როლი არის ტყვია, ხალხი - სამიზნე" - ეს „საქართველოს ვარსკვლავის“ ერთ-ერთი პირველი აღმოჩენის, ერეკლე თურქაძის სიტყვებია, რომლის გამოსვლამაც ჟიურის წევრებზე საოცარი შთაბეჭდილება მოახდინა.

როგორ შეძლო 16 წლის ლაგოდეხელმა მსმენელის გაოცება და რა გეგმები აქვს მომავალში - ამის შესახებ AMBEBI.GE-ის მკითხველს ერეკლე თავად უყვება.

- როდის გამოჩნდა მუსიკა შენს ცხოვრებაში?

- ჩემს ცხოვრებაში მუსიკა ბავშვობიდანვე იყო. დედაჩემიც მღერის და რომ ვისმენდი, სულ ვცდილობდი, მეც ავყოლოდი. ოჯახის წევრებმა რომ შეამჩნიეს ჩემი მუსიკისადმი ინტერესი, მუსიკალურ სკოლაში მიმიყვანეს, მაგრამ მალევე მივხვდი, რომ ნოტების დაზეპირება არ გამომდიოდა და არც მინდოდა. არ შემიძლია, რამის ფარგლებში ვიყო მოქცეული და რაღაც მზღუდავდეს, მუსიკა თავისუფლებაა.

როცა დავალებად გვაძლევდნენ ნოტებს და კომპოზიცია უნდა დაგვეკრა, მე ნოტებს არ ვიღებდი. მუსიკას ვისმენდი და ისე, ნოტების გარეშე ვუკრავდი. იყო პედაგოგი, რომელიც ხშირად პირველი ისმენდა ჩემს მუსიკას - ციცო ლობჟანიძე, სამწუხაროდ, ცოტა ხნის წინ გარდაიცვალა. იგი ერთ-ერთი უსაყვარლესი მასწავლებელი იყო ჩემთვის, ყოველთვის დიდი ინტერესით ისმენდა ჩემს მუსიკას, მიწონებდა და ამბობდა, რომ იდეალური სმენა მქონდა.

- საკუთარი მუსიკისა და სტილის შექმნისკენ რამ გიბიძგა?

- როცა გავიგე, რა იყო მუსიკა, როგორ უნდა შევუთავსო ერთმანეთს მუსიკა და ფანტაზია, რეალურად, მაშინ გავხდი მუსიკაზე დამოკიდებული. თავდაპირველად ბლუზმა გამიტაცა. ჯერ "იუთუბზე" მუსიკას ვუსმენდი და სხვების მიხედვით ვსწავლობდი დაკვრას. თანდათანობით, ყურებაც აღარ მჭირდებოდა და მხოლოდ მოსმენითაც ვახერხებდი ბგერების გადმოტანას.

მერე როკ-ენ-როლმა გამიტაცა, დაკვრისას მარჯვენა და მარცხენა ხელის შენაცვლება „დავამუღამე“. ამის შემდეგ ჯაზიც შემოვიდა ჩემს ცხოვრებაში. თანდათან ექსპერიმენტების ჩატარება, ჟანრებისა და კომპოზიციების შერწყმა და ასევე, საკუთარი მუსიკის შექმნა, ბლუზის სოლოების საათობით დაკვრა დავიწყე.

ყველა წყნარ და მშვიდ მუსიკას ვიყვანდი ამ სამ მუსიკალურ მიმდინარეობაში. მთელი დღე და ღამე ვუკრავდი, ჩემს ფანტაზიაში კონცერტებს ვატარებდი და ვოცნებობდი, რომ ცნობილი მომღერალი გავმხდარიყავი. ამიტომ გადავწყვიტე „საქართველოს ვარსკვლავში“ მონაწილეობის მიღება.

სხვათაშორის, სამი წლის ვიყავი როცა სცენაზე პირველად მოვხვდი... ჩემი მამიდაშვილი ლაგოდეხის დიდ საკონცერტო დარბაზში უკრავდა. დასასრულს სცენაზე უნდა ავსულიყავი და მისთვის ყვავილები მიმერთმია. ყვავილები რომ გადავეცი, სცენიდან უნდა ჩამოვსულიყავი, მაგრამ დავრჩი და შევხედე ხალხს, რომლებიც თვალებში შემომციცინებდნენ და იმდენად მესიამოვნა, მიკროფონთან მივედი და რაღაც ვთქვი... მთელმა დარბაზმა დაიწყო სიცილი, მაგრამ მაშინ მივხვდი, რომ სცენაზე იყო ჩემი ადგილი.

- ნერვიულობდი კონკურსის კასტინგზე? მით უმეტეს, გარდატეხის ასაკიც ახსენე და გეშინოდა, ხმის დამორჩილება რომ ვერ მოგეხერხებინა.

- შეიძლება, არ მეტყობოდა, მაგრამ ძალიან ვნერვიულობდი. მე კი მომწონს ჩემი მუსიკა, მაგრამ ბევრს ვფიქრობდი იმაზე, რა შთაბეჭდილებას მოვახდენდი ჟიურის წევრებსა და მაყურებელზე.

ხმის გამოც ნამდვილად მაკლდა თავდაჯერებულობა, მაგრამ რა წამსაც დაკვრა დავიწყე და ჟიურის წევრებს შევატყვე, რომ მოვწონდი, ყველაფერი დალაგდა და ბოლომდე გავგიჟდი, გავფრინდი, რასაც ჰქვია...

- სკამიც "გააფრინე" სიმღერის დროს და ეს წინასწარ დაგეგმილი იყო, თუ იქვე მოიფიქრე?

- არასოდეს არ ვფიქრობ არც წინასწარ და არც პროცესში. ვმოქმედებ ისე, როგორც ვგრძნობ. მაგ დროს გონება გათიშული მაქვს. სკამიც რომ გავისროლე, ისიც იმ ემოციის შედეგი იყო, რაც ჩემი მუსიკისა და ჟიურის რეაქციებმა გამოიწვია.

ნათია ადგა და ცეკვა დაიწყო, დათო ევგენიძემ მითხრა, რომ როკ-ენ-როლის დრაივით ვარ დაბადებული, თინათინ ბერძენიშვილმა ვარსკვლავი მიწოდა, დათუნა ალადაშვილმა დაკვრა მომიწონა. მოკლედ, ჟიურის წევრების შეფასების შემდეგ იმდენად თავდაჯერებული ვარ, რომ რა დაბრკოლებაც არ უნდა შემხვდეს, ყველაფერს გადავლახავ და აუცილებლად მივაღწევ ჩემს მიზანს.

- ოჯახს როგორი დამოკიდებულება აქვს შენს მუსიკაზე? ხელს არ უშლით შენი 24 საათის განმავლობაში დაკვრა?

- რა თქმა უნდა, გარკვეული დოზით შემაწუხებელია ოჯახის წევრებისთვისაც და მეზობლებისთვისაც. ისინი თავის საქმეს აკეთებენ, მუშაობენ, რაღაცას უყურებენ, შენ კი ამ დროს შენს სამყაროში ხარ და აშკარად ხელს უშლი იმათ. მართლა რთულია მათი შეწუხებული სახეების ყურება, მაგრამ იმდენად მიყვარს ჩემი საქმე, რომ მასზე უარს არასოდეს ვიტყვი.

თანაც, ოჯახის წევრებმა რომ დაინახეს, ეს საქმე გამომდის, მიყვარს და თან ხალხსაც მოსწონს, უფრო ხელს მიწყობენ. ჩემი მთავარი და ყველაზე დიდი გულშემატკივრები არიან.

- მხატვრული გამონათქვამებით, შედარებებითა და მეტაფორებით გამოირჩევი. წინასწარ იგონებ, სადმე კითხულობ?

- არსად არ ვკითხულობ, ყოველთვის თავისთავად მოდის. ერთხელ ესეების კონკურსში მივიღე მონაწილეობა და სწორედ მაგ მხატვრულობის გამო გავიმარჯვე. იგივე ხდება მუსიკაში. უბრალოდ, ის შედარებები და მეტაფორები, რასაც მეტყველებაში ვიყენებთ, მუსიკაში მუსიკალურ ბგერებად გარდაიქმნება.

- და რა მიზანი გაქვს ცხოვრებაში და ვინ არის შენი შთაგონების წყარო?

- დაახლოებით ერთი წლის წინ დავიწყე იმაზე ფიქრი, რომ ადამიანები იბადებიან და უმეტესობა ისე კვდება, მათი კვალი არ არჩება. ამ ფიქრმა ისე ცუდად გამხადა, მივხვდი, ყველაფერს გავაკეთებ იმისთვის, რომ ჩემი შემოქმედებით კვალი დავტოვო ამ ცხოვრებაში. მინდა მტრედივით ვიყო მუსიკაში, დავფრინავდე და ჩემი ფანტაზია ბგერებით გადმოვცე.

ჩემი შთაგონების წყარო არის მომავლის „მე“ - შემდგარი, პროფესიონალი მუსიკოსი, რომელიც ძალიან დიდ მწვერვალებს დაიპყრობს და რომლის მუსიკასაც მილიარდობით მიმდევარი ეყოლება.

- ვინ არის ერეკლე თურქაძე ახლა, სანამ „საქართველოს ვარსკვლავში“ ბოლო სიტყვას იტყვის?

- ერთი ონავარი ბიჭი, რომელსაც აქვს შინაგანი დრაივი, ცოტრაოდენი ფანტაცია, ემოციები და ოცნებები.

ავტორი: მარიამ ტურძილაძე

"ნოტები არ იცის, დაკვრა არ უსწავლია, ეს მისი სმენის დამსახურებაა" - რას ყვება ვირტუოზი 5 წლის ბიჭუნას დედა, რომლის ვიდეოებსაც ინტერნეტში ათასობით მოწონება აქვს

"ძალიან რთულ სიტუაციაში ვართ... თეატრებს არ გვახსნევინებენ და ამ დროს 1000-კაციანი კონცერტი ტარდება" - რას აპროტესტებენ მსახიობები?

რატომ მოირგო ანგელოზის ფრთები სალომე ბაკურაძემ - "ერთ ადგილას ვერ გავჩერდებით... ამიტომ, აღარ დაველოდე მომდევნო წელს"