მსოფლიო
პოლიტიკა
საზოგადოება

17

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ხუთშაბათი, მთვარის მეცხრამეტე დღე დაიწყება 01:29-ზე, მთვარე მშვილდოსანშია საშიში, ე.წ. სატანური დღეა, ფრთხილად იყავით. არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ყოველგვარ ვაჭრობას, ფინანსური ოპერაციების ჩატარებას. ცუდი დღეა საქმის, საქმიანობის შესაცვლელად. მოგზაურობა და შორ მანძილზე მგზავრობა დაუშვებელია. უფრო მეტიც, უმჯობესია, ეს დღე შინ გაატაროთ. პასიურად დაისვენეთ. არავითარ შემთხვევაში არ დაქორწინდეთ ამ დღეს, გადადეთ ნიშნობაც. განქორწინებაც კი სხვა დღეს დანიშნეთ. არ გადაუსხათ სხვას სისხლი და პირიქით. ჯანმრთელობის გაუმჯობესების მიზნით კარგ შედეგს მოგიტანთ: სირბილი, ველოსიპედი, სწრაფი სიარული. არ გადატვირთოთ კუჭი. მოერიდეთ ცხიმიან საკვებს.
წიგნები
სამხედრო
მოზაიკა
სპორტი
კონფლიქტები
Faceამბები
მეცნიერება
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
„სარაჯიშვილმა“ საზოგადოებას ახალი ლიმიტირებული პროდუქტი „Sarajishvili VSOP Black” წარუდგინა
„სარაჯიშვილმა“ საზოგადოებას ახალი ლიმიტირებული პროდუქტი „Sarajishvili VSOP Black” წარუდგინა

კომ­პა­ნია სა­რა­ჯიშ­ვილ­მა, მომ­ხმა­რე­ბელს ახა­ლი პრო­დუქ­ტი - „Sarajishvili VSOP Black” წა­რუდ­გი­ნა. კომ­პა­ნი­ის ახა­ლი პრო­დუქ­ტი კლა­სი­კუ­რი ხა­ზის გაგ­რძე­ლე­ბაა, რომ­ლის მარ­კე­ბის კლა­სი­ფი­კა­ცია სა­ერ­თა­შო­რი­სო სტან­დარ­ტე­ბის მი­ხედ­ვით ხდე­ბა.

„Sarajishvili VSOP Black“ პრე­ზენ­ტა­ცია სა­რა­ჯიშ­ვი­ლის ქარ­ხნის ტე­რი­ტო­რი­ა­ზე გა­ი­მარ­თა და მას კულ­ტუ­რის სფე­როს და ბიზ­ნეს­სექ­ტო­რის წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი, სპორ­ტსმე­ნე­ბი, დი­ზა­ი­ნე­რე­ბი და სხვა სა­პა­ტიო სტუმ­რე­ბი ეს­წრე­ბოდ­ნენ.

„VSOP Black“ მუ­ხის კას­რში და­ყოვ­ნე­ბუ­ლი, მუქი ქარ­ვის­ფე­რი სი­თხეა. სას­მელს, სპე­ცი­ა­ლუ­რი, შავი ფე­რის ბოთ­ლი სა­ი­მე­დოდ იცავს მზის სხი­ვე­ბის­გან. სა­გან­გე­ბოდ შერ­ჩე­უ­ლი, ქარ­თუ­ლი ჯი­შე­ბის ყუ­რძნის­გან მი­ღე­ბუ­ლი, გან­სა­კუთ­რე­ბულ სა­ცავ­ში და­ცუ­ლი სპირ­ტე­ბის თა­ი­გუ­ლი, რო­მელ­თა­გან უძ­ვე­ლე­სი 12 წლი­საა“. - აცხე­დე­ბენ კომ­პა­ნი­ა­ში.

რო­გორც AMBEBI.GE-სთან სა­უ­ბარ­ში „სა­რა­ჯიშ­ვი­ლის“ სა­ზო­გა­დო­ე­ბას­თან ურ­თი­ერ­თო­ბის სამ­სა­ხუ­რის ხელ­მძღვა­ნელ­მა, ბახ­ვა ბრეგ­ვა­ძემ გა­ნა­ცხა­და, კომ­პა­ნი­ამ Sarajishvili VSOP Black შე­ზღუ­ლი რა­ო­დე­ნო­ბით გა­მო­უშ­ვა. მი­სი­ვე თქმით, სპე­ცი­ა­ლუ­რად პრე­ზენ­ტა­ცი­ის­თვის გა­და­წყდა შავი ფე­რის დრეს­კო­დი, რად­გან „Sarajishvili VSOP Black” გა­მო­ირ­ჩე­ვა დახ­ვე­წი­ლი დი­ზა­ი­ნით, რომ­ლის შე­ფუთ­ვა მთლი­ა­ნად შავ ფერ­შია გა­და­წყვე­ტი­ლი.

„სა­რა­ჯიშ­ვი­ლის­თვის“ 2018 წელი წარ­მა­ტე­ბუ­ლი გა­მოდ­გა. კომ­პა­ნი­ის აღ­მას­რუ­ლე­ბე­ლი დი­რექ­ტო­რის, ზუ­რაბ ბუ­ბუ­ტე­იშ­ვი­ლის თქმით, გაზ­რდი­ლია სა­ექ­სპორ­ტო მაჩ­ვე­ნე­ბე­ლი, ასე­ვე კომ­პა­ნი­ამ წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში სა­ზო­გა­დო­ე­ბას რამ­დე­ნი­მე ახა­ლი პრო­დუქ­ტიც შეს­თა­ვა­ზა.

„ძა­ლი­ან სა­ინ­ტე­რე­სო და დატ­ვირ­თუ­ლი წელი გვქონ­და: იყო სა­ექ­სპორ­ტო ზრდა და გა­მო­ვუშ­ვით რამ­დე­ნი­მე ახა­ლი პრო­დუქ­ტი, რო­მელ­თა­გან ერთ-ერთი სწო­რედ დღეს წარ­ვუდ­გი­ნეთ სა­ზო­გა­დო­ე­ბას. ეს არის სა­რა­ჯიშ­ვი­ლის კლა­სი­კუ­რი ხა­ზის გაგ­რძე­ლე­ბა. „Sarajishvili VSOP Black” - აქვს შავი შე­ფუთ­ვა, სი­თხეც გან­სხვა­ვე­ბუ­ლია და ვფიქ­რობ, ძა­ლი­ან სა­ინ­ტე­რე­სო პრო­დუქ­ტი გა­მოგ­ვი­ვი­და“ - გა­ნა­ცხა­და ზუ­რაბ ბუ­ბუ­ტე­იშ­ვილ­მა.

კომ­პა­ნია სა­რა­ჯიშ­ვი­ლი, 1884 წელს და­ვით სა­რა­ჯიშ­ვილ­მა და­ა­ფუძნა, რო­მელ­მაც პირ­ვე­ლი პრუ­დუქ­ცია 1887 წელს გა­მო­უშ­ვა.

„სა­რა­ჯიშ­ვი­ლი“ ერთ-ერთ ყვე­ლა­ზე წარ­მარ­ტე­ბუ­ლი კომ­პა­ნი­აა ამი­ერ­კავ­კა­სი­ა­ში. მისი პრო­დუქ­ცი­ით და­ინ­ტე­რე­სე­ბა მსოფ­ლი­ოს სხვა­დას­ხვა ქვე­ყა­ნა­ში ყო­ველ­წლი­უ­რად იზ­რდე­ბა. ამ­ჟა­მად „სა­რა­ჯიშ­ვი­ლის სახ­ლი“ ბრენ­დის სამ - კლა­სი­კურ, უნი­კა­ლურ და ვინ­ტა­ჟურ ხაზს აერ­თი­ა­ნებს.

კლა­სი­კუ­რი ხაზი, სა­დაც მარ­კე­ბის კლა­სი­ფი­კა­ცია ფრან­გუ­ლი სტან­დარ­ტე­ბის მი­ხედ­ვით ხდე­ბა, უნი­კა­ლუ­რი ხაზი „სა­რა­ჯიშ­ვი­ლის სახ­ლის“ გა­მორ­ჩე­ულ პრო­დუქ­ტებს აერ­თი­ა­ნებს, რო­მელ­თა შექ­მნას გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი იდეა უდევს სა­ფუძ­ვლად და ვინ­ტა­ჟუ­რი ხაზი, რო­მელ­საც გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი კონ­ცეფ­ცია აქვს - მისი მთა­ვა­რი იდეა სა­კუ­პა­ჟე კომ­პო­ზი­ცი­ა­ში, კონ­კრე­ტუ­ლად ერთი წლის სპირ­ტე­ბის გა­მო­ყე­ნე­ბაა.

ბოთ­ლის დი­ზა­ი­ნი, კომ­პა­ნი­ის ბრენდ დი­რექ­ტორ­მა არ­ჩილ გო­გე­ლი­ამ შექ­მნა. რო­გორც „სა­რა­ჯიშ­ვი­ლის“ მთა­ვა­რი ტექ­ნო­ლო­გი, და­ვით აბ­ზი­ა­ნი­ძე ამ­ბობს, გან­გებ შე­არ­ჩი­ეს შავი ბოთ­ლი, რად­გან, სი­თხე და­ცუ­ლია მზის სხი­ვე­ბი­სა­გან და შე­სა­ბა­მი­სად, დაძ­ვე­ლე­ბის შიდა პრო­ცე­სე­ბი ძა­ლი­ან ინ­ტენ­სი­უ­რად მიმ­დი­ნა­რე­ობს.

R

ნიკა სა­ჯა­ია

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
სადგურის მოედანი და დადიანის გამზირი ერთმანეთს ხიდით დაუკავშირდება
ავტორი:

„სარაჯიშვილმა“ საზოგადოებას ახალი ლიმიტირებული პროდუქტი „Sarajishvili VSOP Black” წარუდგინა

„სარაჯიშვილმა“ საზოგადოებას ახალი ლიმიტირებული პროდუქტი „Sarajishvili VSOP Black” წარუდგინა

კომპანია სარაჯიშვილმა, მომხმარებელს ახალი პროდუქტი - „Sarajishvili VSOP Black” წარუდგინა. კომპანიის ახალი პროდუქტი კლასიკური ხაზის გაგრძელებაა, რომლის მარკების კლასიფიკაცია საერთაშორისო სტანდარტების მიხედვით ხდება.

„Sarajishvili VSOP Black“ პრეზენტაცია სარაჯიშვილის ქარხნის ტერიტორიაზე გაიმართა და მას კულტურის სფეროს და ბიზნესსექტორის წარმომადგენლები, სპორტსმენები, დიზაინერები და სხვა საპატიო სტუმრები ესწრებოდნენ.

„VSOP Black“ მუხის კასრში დაყოვნებული, მუქი ქარვისფერი სითხეა. სასმელს, სპეციალური, შავი ფერის ბოთლი საიმედოდ იცავს მზის სხივებისგან. საგანგებოდ შერჩეული, ქართული ჯიშების ყურძნისგან მიღებული, განსაკუთრებულ საცავში დაცული სპირტების თაიგული, რომელთაგან უძველესი 12 წლისაა“. - აცხედებენ კომპანიაში.

როგორც AMBEBI.GE-სთან საუბარში „სარაჯიშვილის“ საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურის ხელმძღვანელმა, ბახვა ბრეგვაძემ განაცხადა, კომპანიამ Sarajishvili VSOP Black შეზღული რაოდენობით გამოუშვა. მისივე თქმით, სპეციალურად პრეზენტაციისთვის გადაწყდა შავი ფერის დრესკოდი, რადგან „Sarajishvili VSOP Black” გამოირჩევა დახვეწილი დიზაინით, რომლის შეფუთვა მთლიანად შავ ფერშია გადაწყვეტილი.

„სარაჯიშვილისთვის“ 2018 წელი წარმატებული გამოდგა. კომპანიის აღმასრულებელი დირექტორის, ზურაბ ბუბუტეიშვილის თქმით, გაზრდილია საექსპორტო მაჩვენებელი, ასევე კომპანიამ წლის განმავლობაში საზოგადოებას რამდენიმე ახალი პროდუქტიც შესთავაზა.

„ძალიან საინტერესო და დატვირთული წელი გვქონდა: იყო საექსპორტო ზრდა და გამოვუშვით რამდენიმე ახალი პროდუქტი, რომელთაგან ერთ-ერთი სწორედ დღეს წარვუდგინეთ საზოგადოებას. ეს არის სარაჯიშვილის კლასიკური ხაზის გაგრძელება. „Sarajishvili VSOP Black” - აქვს შავი შეფუთვა, სითხეც განსხვავებულია და ვფიქრობ, ძალიან საინტერესო პროდუქტი გამოგვივიდა“ - განაცხადა ზურაბ ბუბუტეიშვილმა.

კომპანია სარაჯიშვილი, 1884 წელს დავით სარაჯიშვილმა დააფუძნა, რომელმაც პირველი პრუდუქცია 1887 წელს გამოუშვა.

„სარაჯიშვილი“ ერთ-ერთ ყველაზე წარმარტებული კომპანიაა ამიერკავკასიაში. მისი პროდუქციით დაინტერესება მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანაში ყოველწლიურად იზრდება. ამჟამად „სარაჯიშვილის სახლი“ ბრენდის სამ - კლასიკურ, უნიკალურ და ვინტაჟურ ხაზს აერთიანებს.

კლასიკური ხაზი, სადაც მარკების კლასიფიკაცია ფრანგული სტანდარტების მიხედვით ხდება, უნიკალური ხაზი „სარაჯიშვილის სახლის“ გამორჩეულ პროდუქტებს აერთიანებს, რომელთა შექმნას განსაკუთრებული იდეა უდევს საფუძვლად და ვინტაჟური ხაზი, რომელსაც განსხვავებული კონცეფცია აქვს - მისი მთავარი იდეა საკუპაჟე კომპოზიციაში, კონკრეტულად ერთი წლის სპირტების გამოყენებაა.

ბოთლის დიზაინი, კომპანიის ბრენდ დირექტორმა არჩილ გოგელიამ შექმნა. როგორც „სარაჯიშვილის“ მთავარი ტექნოლოგი, დავით აბზიანიძე ამბობს, განგებ შეარჩიეს შავი ბოთლი, რადგან, სითხე დაცულია მზის სხივებისაგან და შესაბამისად, დაძველების შიდა პროცესები ძალიან ინტენსიურად მიმდინარეობს.

R

ნიკა საჯაია

სადაზღვევო კომპანია პრაიმში მასშტაბური აქცია დაიწყო! - დააზღვიე ავტომობილი და დაიბრუნე გადახდილი თანხის ნახევარი!

როგორ შევარჩიოთ გათბობის სისტემა სწორად? - სპეციალისტის რჩევები

სასარგებლო რჩევები ავტომფლობელთათვის