პოლიტიკა
მსოფლიო
სამართალი

21

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ორშაბათი, მთვარის ოცდამესამე დღე დაიწყება 04:35-ზე, მთვარე მერწყულში იქნება 03:21-დან კარგი დღეა ძველი საქმეების დასასრულებლად. ახლებს ნუ წამოიწყებთ. ნუ განახორციელებთ სერიოზულ ფინანსურ ოპერაციებს. სწავლისთვის ნეიტრალური დღეა. უმჯობესია ეს დღე განმარტოებით, ბუნებაში გაატაროთ. მაქსიმალურად შეამცირეთ კონტაქტები, გულითადი საუბრები. მოერიდეთ ხელმძღვანელობასთან კონფლიქტს. სამსახურის, საქმიანობის შეცვლას. გათავისუფლდით უსარგებლო ნივთებისგან. გაფრთხილდით, მოსალოდნელია ტრავმები და მოტეხილობები. არ დაძაბოთ და გადაღალოთ თვალები.
სპორტი
საზოგადოება
სამხედრო
მეცნიერება
მოზაიკა
კულტურა/შოუბიზნესი
წიგნები
Faceამბები
თვის კითხვადი სტატიები
ვინ გახდება Orange Santa 2016?
ვინ გახდება Orange Santa 2016?

ლა­ი­ო­ნელ რი­ჩის რო­მან­ტი­კუ­ლი Hello-ს ფონ­ზე, სა­ღა­მურ­სა და ცის­ფერ მო­სას­ხამ­ში გა­მო­წყო­ბი­ლი ატი­რე­ბუ­ლი, მარ­ტოდ დარ­ჩე­ნი­ლი ფიფ­ქია უშე­დე­გოდ და­ე­ძებს ქუ­ჩებ­ში ორინჯ სან­ტას. თუმ­ცა, ჯერ უშე­დე­გოდ...

"სა­ქარ­თვე­ლოს ბან­კის" Orange Santa-ს 8-წლი­ა­ნი ის­ტო­რი­ის გან­მავ­ლო­ბა­ში, "სან­ტა" წელს პირ­ვე­ლად "სა­ხალ­ხოდ" იძებ­ნე­ბა.

ვინ გახ­დე­ბა Orange Santa? - ეს კი­თხვა ალ­ბათ ბოლო დღე­ებ­ში სო­ცი­ა­ლუ­რი ქსელ­ში დას­მუ­ლი ერთ-ერთი ყვე­ლა­ზე ხში­რი შე­კი­თხვა იყო. "სა­ქარ­ვე­ლოს ბან­კში" ირ­წმუ­ნე­ბინ, რომ ამ სა­ყო­ველ­თაო კი­თხვას ღირ­სე­უ­ლი კან­დი­და­ტით უპა­სუ­ხე­ბენ და მალე სრუ­ლი­ად სა­ქარ­თვე­ლო კი­დევ ერთხელ, ახლა უკვე მერ­ვედ გახ­დე­ბა და­უ­ვი­წყა­რი სა­ხალ­ხო თავ­გა­და­სავ­ლის მო­ნა­წი­ლე.

ასე­თი შან­სი კი ეძ­ლე­ვა ნე­ბის­მი­ერს, გა­ნურ­ჩევ­ლად მათი პრო­ფე­სი­ი­სა. ყვე­ლა­ზე ნა­ყო­ფი­ე­რი ქარ­თუ­ლი სა­რეკ­ლა­მო პლატ­ფორ­მის ახა­ლი პერ­სო­ნა­ჟის კას­ტინ­გში მო­ნა­წი­ლე­ო­ბის მი­ღე­ბა შე­უძ­ლია ყვე­ლას, ვინც ფიქ­რობს, რომ არის მხი­ა­რუ­ლი, არ­ტის­ტუ­ლი, უყ­ვარს ცეკ­ვა და რაც მთა­ვა­რია, ახა­ლი წელი. თუმ­ცა, სან­ტას ზღა­პა­რი აქ არ მთავ­რდე­ბა - "სა­ქარ­თვე­ლოს ბან­კის" მიერ გა­მო­ცხა­დე­ბუ­ლი კას­ტინ­გის შემ­დეგ შერ­ჩე­უ­ლი პირი გახ­დე­ბა ყვე­ლა­სათ­ვის საყ­ვა­რე­ლი სა­ა­ხალ­წლო სე­რი­ე­ბის სახე, მი­ი­ღებს 3-წლი­ან კონ­ტრაქტს და 50.000 ლარს ანა­ზღა­უ­რე­ბის სა­ხით (და­სა­ბეგ­რი).

"ყო­ველ­თვის დგე­ბა ცვლი­ლე­ბე­ბის დრო და შე­სა­ბა­მი­სად, ეს დრო მო­ვი­და. ეს იყო ერ­თობ­ლი­ვი გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბა. წლე­ბის გან­მავ­ლო­ბა­ში სან­ტას­თან ჩვე­ნი წინა თა­ნამ­შრომ­ლო­ბა იყო ძა­ლი­ან პო­ზი­ტი­უ­რი, მაგ­რამ სი­ახ­ლე სა­ჭი­რო იყო. იქი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, რომ პლატ­ფორ­მა არის ასე­თი პო­პუ­ლა­რუ­ლი და ეკუთ­ვნის მთელ სა­ქარ­თვე­ლოს და არა მხო­ლოდ "სა­ქარ­თვე­ლოს ბანკს", გა­და­წყდა კას­ტინ­გი არ ყო­ფი­ლი­ყო და­ხუ­რუ­ლი", - ამ­ბობს "სა­ქარ­თვე­ლოს ბან­კის" ბრენ­დის მარ­თვის დე­პარ­ტა­მენ­ტი ხელ­მძღვა­ნე­ლი საშა კაც­მა­ნი.

რა­ტომ სან­ტა და არა - ფიფ­ქია? - ამ კი­თხვა­ზე პა­სუ­ხიც მარ­ტი­ვია: კამ­პა­ნი­ის მთა­ვა­რი ღერ­ძი არისს­წო­რედ Orange Santa. ყვე­ლა­ზე გრძელ­ვა­დი­ა­ნი ქარ­თუ­ლი სა­რეკ­ლა­მო პლატ­ფორ­მის ავ­ტო­რე­ბი ფიქ­რო­ბენ, რომ ამ კამ­პა­ნი­ის დნმ-ი სწო­რედ სან­ტა­ში დევს და შე­სა­ბა­მი­სად, სან­ტას ცვლი­ლე­ბა უფრო სა­ინ­ტე­რე­სო და რე­ზო­ნან­სუ­ლი იქ­ნე­ბა.

ავ­ტო­რე­ბი ასე­ვე გვპირ­დე­ბი­ან, რომ არ არის გა­მო­რი­ცხუ­ლი, ახალ­მა სან­ტამ სრუ­ლი­ად ახა­ლი მა­ხა­სი­ა­თებ­ლე­ბი შე­ი­ძი­ნოს, თუმ­ცა ეს ყვე­ლა­ფე­რი კას­ტინ­გის დას­რუ­ლე­ბის შემ­დეგ გა­მოჩ­ნდე­ბა.

საშა კაც­მა­ნი: "მთა­ვა­რი გზავ­ნი­ლი არის ახა­ლი წელი. მთა­ვა­რი გზავ­ნი­ლი არის მი­ლოც­ვა. ახა­ლი წელი ხომ სტა­ტის­ტი­კუ­რად ყვე­ლა­ზე საყ­ვა­რე­ლი დღე­სას­წა­უ­ლია. ამ კამ­პა­ნი­ის პირ­ვე­ლი ეტა­პი ისე და­ი­გეგ­მა, რომ ყო­ფი­ლი­ყო გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი მი­ლოც­ვა, ეს იყო პირ­ვე­ლა­დი იდეა. პლატ­ფორ­მა გა­მოდ­გა იმ­დე­ნად წარ­მა­ტე­ბუ­ლი, რომ ჩვენ მრა­ვა­ლი წელი მოგ­ვი­წია ამ პლატ­ფორ­მის მე­ნე­ჯმენ­ტი. ყო­ვე­ლი შემ­დე­გი სე­რია იყო გა­მოწ­ვე­ვა, რომ წი­ნა­ზე უკე­თე­სი გა­მო­სუ­ლი­ყო. ეს იყო სა­ხალ­ხო პრო­ექ­ტი. თუ ჩვე­უ­ლებ­რივ სა­ხალ­ხო რგოლს აქვს იქს მაჩ­ვე­ნე­ბე­ლი და­მახ­სოვ­რე­ბის, სან­ტას აქვს ხუთ­ჯერ მეტი. სა­ბან­კო სექ­ტორ­ში მსგავ­სი მა­ღა­ლი ცნო­ბა­დო­ბის არც პლატ­ფორ­მა არ­სე­ბობს და არც პერ­სო­ნა­ჟე­ბი. ეს იყო დიდი პა­სუ­ხის­მგებ­ლო­ბა ჩვე­ნი გუნ­დის, რომ შეგ­ვე­ნარ­ჩუ­ნე­ბი­ნა და კი­დევ უფრო სა­ინ­ტე­რე­სო გაგ­ვე­ხა­და პლატ­ფორ­მა".

გუნ­დის მთა­ვა­რი მი­ზა­ნი მიღ­წე­უ­ლია - დღეს Orange Santa ინ­ტერ­ნეტ­ში ყვე­ლა­ზე ყუ­რე­ბა­დი ქარ­თუ­ლი სა­რეკ­ლა­მო კლი­პია, რომ­ლის პერ­სო­ნა­ჟის გან­ვი­თა­რე­ბა სე­რი­ე­ბის მან­ძილ­ზე ხდე­ბო­და - თან­და­თან სან­ტამ სუ­პერ­მე­ნუ­ლი თვი­სე­ბე­ბი შე­ი­ძი­ნა, სრუ­ლი­ად მო­უ­ლოდ­ნე­ლად კი ზა­ფხულ­შიც გა­მოჩ­ნდა და მომ­ხმა­რე­ბელს მსოფ­ლიო ჩემ­პი­ო­ნა­ტის და­წყე­ბა მი­უ­ლო­ცა.

Orange Santa-ს კამ­პა­ნი­ის ის­ტო­რია 2008 წელს და­ი­წყო. ეს იყო მცდე­ლო­ბის შე­დე­გი - "სა­ქარ­თვე­ლოს ბან­კის" სა­ხე­ლით შექ­მნი­ლი­ყო ყვე­ლას­გან გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი სა­ა­ხალ­წლო მი­ლოც­ვა, რო­მე­ლიც საყ­ვა­რელ დღე­სას­წა­ულს ულო­ცავ­და მომ­ხმა­რე­ბელს და კონ­კრე­ტულს არა­ფერს სთა­ვა­ზობ­და ან ჰყიდ­და.

2016 წლის Orange Santa უკვე რამ­დე­ნი­მე დღეა იძებ­ნე­ბა. კას­ტინ­გი ახა­ლი პერ­სო­ნა­ჟის შე­არ­ჩე­ვად და­წყე­ბუ­ლია. მომ­ხმა­რე­ბელს შე­საძ­ლებ­ლო­ბა აქვს ონ­ლა­ინ რე­ჟიმ­ში თვალ­ყუ­რი ადევ­ნოს კას­ტინ­გის მიმ­დი­ნა­რე­ო­ბას. ყო­ველკ­ვი­რე­უ­ლად კას­ტინ­გის მო­ნა­წი­ლე­თა ახა­ლი ვი­დე­ო­ე­ბი ვებგ­ვერ­დზე www.2016.ge გან­თავ­სდე­ბა. Orange Santa-ს სა­ყო­ველ­თაო კას­ტინგს აფა­სებს კომ­პე­ტენ­ტუ­რი ჟი­უ­რი. კას­ტინ­გის შე­დე­გად, ჟი­უ­რი აარ­ჩევს მის ფა­ვო­რიტ მო­ნა­წი­ლეს, სწო­რედ ეს ერთი ადა­მი­ა­ნი გახ­დე­ბა მო­მა­ვა­ლი ORANGE სან­ტა. ახა­ლი Orange Santa-ს ვი­ნა­ო­ბა ცნო­ბი­ლი 20 დე­კემ­ბრის­თვის გახ­დე­ბა და დე­კემ­ბერ­ში­ვე მი­ი­ღებს მო­ნა­წი­ლე­ო­ბას "სა­ქარ­თვე­ლოს ბან­კის" წლე­ვან­დე­ლი სა­ა­ხალ­წლო კლი­პის გა­და­ღე­ბა­ში Orange Santa 2016.

ასე რომ, "სა­ქარ­თვე­ლოს ბან­კის" პო­ზი­ტი­უ­რი ტრა­დი­ცია - Orange Santa-სა და ფიფ­ქია ზა­ღა­პა­რი წელ­საც გრძელ­დე­ბა...

R

ვინ გახდება Orange Santa 2016?

ვინ გახდება Orange Santa 2016?

ლაიონელ რიჩის რომანტიკული Hello-ს ფონზე, საღამურსა და ცისფერ მოსასხამში გამოწყობილი ატირებული, მარტოდ დარჩენილი ფიფქია უშედეგოდ დაეძებს ქუჩებში ორინჯ სანტას. თუმცა, ჯერ უშედეგოდ...

„საქართველოს ბანკის“ Orange Santa-ს 8-წლიანი ისტორიის განმავლობაში, „სანტა“ წელს პირველად „სახალხოდ“ იძებნება.

ვინ გახდება Orange Santa? - ეს კითხვა ალბათ ბოლო დღეებში სოციალური ქსელში დასმული ერთ-ერთი ყველაზე ხშირი შეკითხვა იყო. „საქარველოს ბანკში“ ირწმუნებინ, რომ ამ საყოველთაო კითხვას ღირსეული კანდიდატით უპასუხებენ და მალე სრულიად საქართველო კიდევ ერთხელ, ახლა უკვე მერვედ გახდება დაუვიწყარი სახალხო თავგადასავლის მონაწილე.

ასეთი შანსი კი ეძლევა ნებისმიერს, განურჩევლად მათი პროფესიისა. ყველაზე ნაყოფიერი ქართული სარეკლამო პლატფორმის ახალი პერსონაჟის კასტინგში მონაწილეობის მიღება შეუძლია ყველას, ვინც ფიქრობს, რომ არის მხიარული, არტისტული, უყვარს ცეკვა და რაც მთავარია, ახალი წელი. თუმცა, სანტას ზღაპარი აქ არ მთავრდება - „საქართველოს ბანკის“ მიერ გამოცხადებული კასტინგის შემდეგ შერჩეული პირი გახდება ყველასათვის საყვარელი საახალწლო სერიების სახე, მიიღებს 3-წლიან კონტრაქტს და 50.000 ლარს ანაზღაურების სახით (დასაბეგრი).

„ყოველთვის დგება ცვლილებების დრო და შესაბამისად, ეს დრო მოვიდა. ეს იყო ერთობლივი გადაწყვეტილება. წლების განმავლობაში სანტასთან ჩვენი წინა თანამშრომლობა იყო ძალიან პოზიტიური, მაგრამ სიახლე საჭირო იყო. იქიდან გამომდინარე, რომ პლატფორმა არის ასეთი პოპულარული და ეკუთვნის მთელ საქართველოს და არა მხოლოდ „საქართველოს ბანკს“, გადაწყდა კასტინგი არ ყოფილიყო დახურული“, - ამბობს „საქართველოს ბანკის“ ბრენდის მართვის დეპარტამენტი ხელმძღვანელი საშა კაცმანი.

რატომ სანტა და არა - ფიფქია? - ამ კითხვაზე პასუხიც მარტივია: კამპანიის მთავარი ღერძი არისსწორედ Orange Santa. ყველაზე გრძელვადიანი ქართული სარეკლამო პლატფორმის ავტორები ფიქრობენ, რომ ამ კამპანიის დნმ-ი სწორედ სანტაში დევს და შესაბამისად, სანტას ცვლილება უფრო საინტერესო და რეზონანსული იქნება.

ავტორები ასევე გვპირდებიან, რომ არ არის გამორიცხული, ახალმა სანტამ სრულიად ახალი მახასიათებლები შეიძინოს, თუმცა ეს ყველაფერი კასტინგის დასრულების შემდეგ გამოჩნდება.

საშა კაცმანი: “მთავარი გზავნილი არის ახალი წელი. მთავარი გზავნილი არის მილოცვა. ახალი წელი ხომ სტატისტიკურად ყველაზე საყვარელი დღესასწაულია. ამ კამპანიის პირველი ეტაპი ისე დაიგეგმა, რომ ყოფილიყო განსხვავებული მილოცვა, ეს იყო პირველადი იდეა. პლატფორმა გამოდგა იმდენად წარმატებული, რომ ჩვენ მრავალი წელი მოგვიწია ამ პლატფორმის მენეჯმენტი. ყოველი შემდეგი სერია იყო გამოწვევა, რომ წინაზე უკეთესი გამოსულიყო. ეს იყო სახალხო პროექტი. თუ ჩვეულებრივ სახალხო რგოლს აქვს იქს მაჩვენებელი დამახსოვრების, სანტას აქვს ხუთჯერ მეტი. საბანკო სექტორში მსგავსი მაღალი ცნობადობის არც პლატფორმა არსებობს და არც პერსონაჟები. ეს იყო დიდი პასუხისმგებლობა ჩვენი გუნდის, რომ შეგვენარჩუნებინა და კიდევ უფრო საინტერესო გაგვეხადა პლატფორმა“.

გუნდის მთავარი მიზანი მიღწეულია - დღეს Orange Santa ინტერნეტში ყველაზე ყურებადი ქართული სარეკლამო კლიპია, რომლის პერსონაჟის განვითარება სერიების მანძილზე ხდებოდა - თანდათან სანტამ სუპერმენული თვისებები შეიძინა, სრულიად მოულოდნელად კი ზაფხულშიც გამოჩნდა და მომხმარებელს მსოფლიო ჩემპიონატის დაწყება მიულოცა.

Orange Santa-ს კამპანიის ისტორია 2008 წელს დაიწყო. ეს იყო მცდელობის შედეგი - „საქართველოს ბანკის“ სახელით შექმნილიყო ყველასგან განსხვავებული საახალწლო მილოცვა, რომელიც საყვარელ დღესასწაულს ულოცავდა მომხმარებელს და კონკრეტულს არაფერს სთავაზობდა ან ჰყიდდა.

2016 წლის Orange Santa უკვე რამდენიმე დღეა იძებნება. კასტინგი ახალი პერსონაჟის შეარჩევად დაწყებულია. მომხმარებელს შესაძლებლობა აქვს ონლაინ რეჟიმში თვალყური ადევნოს კასტინგის მიმდინარეობას. ყოველკვირეულად კასტინგის მონაწილეთა ახალი ვიდეოები ვებგვერდზე www.2016.ge განთავსდება. Orange Santa-ს საყოველთაო კასტინგს აფასებს კომპეტენტური ჟიური. კასტინგის შედეგად, ჟიური აარჩევს მის ფავორიტ მონაწილეს, სწორედ ეს ერთი ადამიანი გახდება მომავალი ORANGE სანტა. ახალი Orange Santa-ს ვინაობა ცნობილი 20 დეკემბრისთვის გახდება და დეკემბერშივე მიიღებს მონაწილეობას „საქართველოს ბანკის“ წლევანდელი საახალწლო კლიპის გადაღებაში Orange Santa 2016.

ასე რომ, „საქართველოს ბანკის“ პოზიტიური ტრადიცია - Orange Santa-სა და ფიფქია ზაღაპარი წელსაც გრძელდება...

R

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი